VG-ny Trumpsak: "leppene hans kom rett mot ansiktet"

Slettet bruker
MSM 25.02.2019 kl 17:04 745

Hovedoppslag VG nå
Trump kysset kvinne mot hennes vilje i 2016.
https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/a2VJdM/valgkamparbeider-saksoeker-donald-trump-hevder-han-kysset-henne-uten-samtykke
USAs nåværende president anklages for å ha kysset en valgkampmedarbeider mot hennes vilje under et valgkamparrangement i Tampa, Florida i 2016. Her er han avbildet på den aktuelle datoen.

"jeg kan fortsatt se leppene hans komme rett mot ansiktet mitt"
Slettet bruker
25.02.2019 kl 17:15 740

Første gang jeg har bladd meg ned gjennom HELE VG til bunnen og dit var det langt.
Men uten å se snurten av synlig omtale av Verdensfredsforsøket Trump skal levere i vietnam og fredselskere heier frem. Bare det HOVEDOPPSLAGET om leppene som nærmet seg et valgkampansikt i 2016.
Og da har jeg bladd meg gjennom alt om solskjær, alle angrepene på giske og Farmen kjendis artiklene.
Redigert 25.02.2019 kl 17:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2019 kl 17:44 734

Dette er altså vinkliningen når Trump nærmer meg stygt min store drøm, å få se Kim slå whole-in one som Gjestinnlogget på Bar-al-lagos med Putin "muskelmann" som caddy og rygg til å bære Trumpkølla frem til neste slag
Jeg vil anta Trump legger tilrette for sine gjester, installerer trumps egen magnetkontakt for ballen i hullet, og at jeg bare kødda om at Vladimir har backsize nok. Putin skal få bli med som en spesiell "venn", uten byrder. Make peace&love. Det er det trump holder på med. Gjør deg til venn med uvenner, det er oppskriften. Da blir venstrevridde never-venner negative. De liker ikke at trump knyter vennskap som en litt streng barnehageonkel.
Slettet bruker
25.02.2019 kl 21:05 708

Alle her på HO som har hørt om pr- reklame- manipulasjon- mindfuck- og påvirkningsbransjen samt IPO plassering av bløffer, vet at det virker.
Nå er VG toppsaken flyttet ned fra HOVEDOPPLAG til en sak plassert ved siden av
ARRESTFOTO: R. Kelly på politiets «mugshot» fredag. Foto: HO / Chicago Police
Tiltales for misbruk av fire unge jenter ned til 13-år
Redigert 25.02.2019 kl 21:15 Du må logge inn for å svare
kokkohill
25.02.2019 kl 21:15 702

Når vg klarte å felle giske så har banden fått blod på tann , nå skal Trumperen tas
Slettet bruker
26.02.2019 kl 07:13 678

Hun hevder at hun under arbeidet med Trumps presidentkampanje ble utsatt for både rase- og kjønnsdiskriminering, ved at hun ble betalt mindre enn mannlige, hvite kollegaer.

Hun hevder også at den nåværende presidenten delvis kysset henne på munnen ved en anledning.
Slettet bruker
26.02.2019 kl 08:15 664

Ja, SÆÆÆÆRLIG!

Herregud, nå er mockingbird løgnmedia så dumt at ikke en gang Jabbe, dirken og DenialBenekte kan tro på skiten!

SKAM DERE VG! - LATTERLIGE IDIOTER ER HVA DERE ER!
atnorhe
26.02.2019 kl 10:07 641

Glem de som sulter i Jemen. Dette må taes på alvor øyeblikkelig. En jente ble forsøkt kysset i 2016. Hvordan skal denne traumatiserte jenta klare seg i livet?
Slettet bruker
26.02.2019 kl 10:13 638

Du tror hun "ble forsøkt kysset"??? No way! Kanskje, bare KANSKJE, fikk hun en klem - og i så fall kommer hele ansiktet hans imot henne - men forsøkte å kysse? ALDRI! dette er løgnmedia på sitt verste. slik VG forsøkte å sverte Giske nå sist. Det er MANGE år siden amerikanere har turt å røre det motsatte kjønn på arbeidsplassen. Trump lager selvsagt ikke trøbbel for seg selv og sin oppgave med sånt!
Slettet bruker
26.02.2019 kl 11:27 622

https://www.breitbart.com/tech/2019/02/25/professor-john-mcwhorter-jussie-smollett-exemplifies-victimhood-culture/
Professor John McWhorter of Columbia University appeared on Don Lemon’s CNN show to talk about Jussie Smollett’s hate crime hoax, claiming that Smollett saw the hate hoax as a path to greater fame than his acting alone could achieve.

McWhorter makes the case that Smollett took cues from the lessons learned from the Covington incident. Primarily, Smollett realized that America is quick to side with alleged victims, even with the facts don’t support the narrative. Moreover, Smollett realized the virtue of being a victim in the social justice age.
Slettet bruker
26.02.2019 kl 11:45 618

Rasediskriminering, kjønnsdiskriminering, OG utsatt for seksuelt overgrep av Trump...

Tror ikke den er helt i vater nei...
Zorin
26.02.2019 kl 13:21 607

Når man tenker på at de beste støttespillerne til Trump er de Kristenkonservative så er det rart at de lar ham slippe unna med å ta på jenter i skrittet, utroskap, rekke metoo skandaler. Og han kommer sikkert til å få kristlig avlat for lovbrudd utført som president også.

https://www.cnbc.com/2019/02/26/michael-cohen-expected-to-tell-congress-that-trump-broke-law-while-in-office.html
Slettet bruker
26.02.2019 kl 13:38 602

Zorin "å ta på jenter i skrittet"

Du kommer aldri til å tilgi, gjør du vel Zorin?
Du er litt forbanna for at kristne ikke klikker?
Du synes det er rart, fordi du kan aldri tilgi.
"å ta på jenter i skrittet"
fysj, sier du. Du har kanskje rett, hva vet jeg.
Har aldri lagt meg borti det der. Bare leser om slikt.
Kan du ikke tilgi?
Trump bare tenkte høit. Det er ikke tanken som teller.
Jeg har tenkt det samme men slo tanken fra meg før den kom på trykk.

#høytenker

ps eg berre spyr fyst, alltid. så dette er bære og brist teori. Nothing acctually happens.
Du tilgir kanskje ikke teori heller?
Redigert 26.02.2019 kl 13:43 Du må logge inn for å svare
Zorin
26.02.2019 kl 13:43 602

Det å ta kvinner i skrittet er ikke en tanke. Det er en handling han ser for seg. Lovbruddene som Cohen trolig kommer til å legge frem i løpet av dagen likeså.
Redigert 26.02.2019 kl 13:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2019 kl 13:44 601

For mange er det en drøm.
Du er en trump-hater og er misunnelig.
Zorin
26.02.2019 kl 14:03 594

Jeg hater ikke Trump. Det jeg ikke liker er forbrytere og voldtetsmenn. For det å forgripe seg mot kvinner mot deres vilje er straffbart og sett på som voldtekt. Og Trump har gjort alt dette. Ergo så er Trump lovbryter og voldtektsmann. Og fører ikke USA opp slike personer i et sexforbryterarkiv? Ser for meg oppføringen. Trump, Donald. Adresse: 1600 pennsylvania avenue, Washington DC...
Slettet bruker
26.02.2019 kl 14:10 593

Trump utilgivelig!
"voldtetsmenn" "mot deres vilje"

Jo du hater trump og tyter misunnelsen ut over ho.
Jeg spør ikke om beviser nå. Du vet det er mørke tall, og at de fleste ikke er blitt rata tatt.

Men hvor vanlig tror du det kan være f eks i AP-LO toppene at de egentlig er voldtektsmann, har du en ide om mørketall prosentanslag?
Har du vært på AP-LO konferanser og sett hvilke skritt de gikk til før i tiden?
Nei det unnskylder ingenting. Men trump voldtettmann?
Redigert 26.02.2019 kl 14:13 Du må logge inn for å svare
Zorin
26.02.2019 kl 14:15 591

Og med det at du penser over på bortforklaringssporet avslutter jeg. jeg nøyer meg med å si at jeg overlater til kongressen og rettsvesnet og de amerikanske velgerne å avgjøre Trumps skjebne. Så får vi se hva Cohen sier i dag og hva Muller sier når han snart legger frem sin endelige rapport for kongressen.
Slettet bruker
26.02.2019 kl 14:25 589

Okei, da er jeg tilbake på sporet ditt om voldtektsforbryteren Trump som av eksperter ble dømt ut av valgkampen som udugelig kvinnemisbruker og umulig som president på alle måter men som du er inne på. Valgt i demokrativalget ble han mot alle meningsmålinger og ekspertskremsler.
Nå venter du på hva den skitne rat advokaten Cohen skal si, og Mueller bla bla bla apparatet kverner ds-kaken sin. Big deal.
Trump vant demokrativalget og nå lager han fred. Du tilgir han aldri at han tenkte høyt om å kunne ra tata på kvinneskritt.
Redigert 26.02.2019 kl 14:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2019 kl 14:45 588

Litt borderline, Zorin? - "en handling han ser for seg" er bare en tanke og ikke noe han gjør. Dessuten var det bare gutteprat og neppe noen tanker den godt voksne mannen sitter og fantaserer om, og det var ikke noe han har gjort.

"Forbrytere og voldtektsmenn"? I så fall tror jeg han hadde vært dømt for lenge siden, forøvrig uskyldig inntil det motsatte er bevist! Jenter juger også, særlig hvis det er mye penger å tjene på det!

Det er en psykisk forstyrrelse som har fått navnet "Trump deranged" - hmm - kanskje noe du kjenner deg igjen i?
Redigert 26.02.2019 kl 14:48 Du må logge inn for å svare