NEL hytta
Ja, da har jeg solgt 1/5 av min beholdning og betalt ned 30% EK på ny leilighet i fjellet. NEL leverer :) Valgets kvaler oppstår jo fordi jeg vet at kursen skal opp fremover i tid...samtidig dukket drømmeleiligheten i fjellet opp - så da slo jeg til. Jeg ofrer en tanke til alle dem som har "pratet ned" aksjen fra dag 1.
Go hard - go long.
Go hard - go long.
Rolfbruun
26.02.2019 kl 12:51
1203
Nja - jeg velger å ikke tenke slik, men skjønner poenget. Pengene mine er doblet i utgangspunktet og da er det ingenting i veien med å ta litt (1/5) gevinst. Ihvertfall ikke når det i andre enden kommer ut en drømmeleilighet i fjellet som jeg og familien min skal nyte i mange tiår fremover.
Bra tenkt Rolfbruun, og ærlig "tilståelse". Da er det vel en viss mulighet for at vi framtiden oftere hører: Jeg er ute........ på tur til min leilighet på fjellet. Lykke til med investeringen og jeg håper at du/dere trives der.
Rolfbruun
26.02.2019 kl 13:59
969
Hansemann:
Takk :)
Som sagt - jeg har bare solgt en femtedel av beholdningen min og KUN fordi drømmeleiligheten dukket opp ut av det blå. De andre fire femdelene har jeg overhodet ikke tenkt å røre i overskuelig fremtid. Du skal ikke se bort fra at jeg vil fortsette med clickbait som at "Nå er jeg ute....og måker NELhytte-terrassen" osv. osv.
Kjør hardt !
Takk :)
Som sagt - jeg har bare solgt en femtedel av beholdningen min og KUN fordi drømmeleiligheten dukket opp ut av det blå. De andre fire femdelene har jeg overhodet ikke tenkt å røre i overskuelig fremtid. Du skal ikke se bort fra at jeg vil fortsette med clickbait som at "Nå er jeg ute....og måker NELhytte-terrassen" osv. osv.
Kjør hardt !