Daniel_K
26.02.2019 kl 13:57 782

Legg merke til unnskyldningen fra FRP: personlig tragedie.

Hva med å kalle en spade for spade?? En notirisk kriminell frepper!
Slettet bruker
26.02.2019 kl 13:59 779

Adekvat opprydding av Frp. Et parti med menskliglignende sider.
Dette vinner frp på, her er det ryddet flott opp. Du er imponert.
Risk-reward1
26.02.2019 kl 14:22 766

"En notirisk kriminell frepper!"
Virkelig? Og du nevner da hvem dette er og hva annet personen har gjort som gjør han/hun notorisk?

Gøy at dette med notorisk kommer fra deg forresten.
"Skredder"-firmaet ditt gikk jo så bra, selv om du "bodde" her inne.........., og så ser jeg å at, etter at det har vært ganske stille fra deg i månedsvis at du jo begynte i jobb hos Storebrand 6. desember. Skal si det gikk bra med engangsforetaket gitt :)
Løgner!

Eller historien din om "stakkars beppa" som gikk bort og leiligheten skulle selges. Lagde en rørende historie hvor glade barna var i beppa osv. og dere var 3 som skulle selge og dele verdien på leiligheten hans.
Var ikke slekt eller på vennelista til de som solgte engang.

Og alle de andre løgnene jeg har arrestert deg på opp igjennom.
Du er en notorisk løgner!

Venter på at du underbygger din påstand om notorisk, men jeg holder ikke pusten for det er nok bare basert på ditt hat mot Frp.

RR
ArneB 5.0
26.02.2019 kl 15:06 742

I følge saken hadde frepperen gjort flere uttak. Det kvalifiserer til å kalle ham notorisk. Andres dumskap er godt kjent her på HO og døgenikten over meg er således notorisk.
Redigert 26.02.2019 kl 17:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2019 kl 15:10 740

DER kom ArneB "vriogbend" AP
Du er ekspert på å vri frp. Du er det.
Du lever i en trillrundt oppned AP brilleverden.
Det er ikke så farlig.
Du er så ivrig på å vri at du ikke ser at ladningen peker på deg selv.
ArneB trillrundtoppned vriogbend AP AP AP
Du er en notorisk selvskader slik, og det liker jeg.
Redigert 26.02.2019 kl 15:11 Du må logge inn for å svare
Daniel_K
26.02.2019 kl 15:17 733

Takk Arne.
Og du Risy er notorisk løgner. Du har spredt de mest fantasifulle løgnene om meg i svært lang tid nå.
Slettet bruker
26.02.2019 kl 15:24 728

Daniel_Kverulant!
notorisk betyr ikke det notorisk betyr.
Slik du bruker notorisk betyr det noe annet enn du mener.
Du tar selvfølgelig feil, men siden du er notorisk i å ikke oppfatte noe så skal din mening få stå upåklaget videre.

UTTALE [noto:´risk]

Vennligst stopp misbruken av fremmedord. Du bare sprer usikkerhet. Ikke verdt risken.
Skriv helnorsk, du gikk deg vill i fremmedordjungelen. Du forstår ikke lenger hva du mener.
Du har misforstått deg selv.
Det er det som er notorisk.
Er det ikke ironisk?
Redigert 26.02.2019 kl 15:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2019 kl 15:36 724

Daniel Kuk

Du som er så opptatt av å kalle en spade for en spade. Kan du være snill å kalle en spade for en spade her også: https://forum.hegnar.no/thread/22609/view/380948
Slettet bruker
26.02.2019 kl 16:35 699

Jeg forstår ikke hvorfor islamlate AP venstresiden holder på med så mye tøys tøys og gjerne oppblåst på tåpelig vis, når europa står oppe i et historisk innvandringsproblem med flommen fra MENA og mer islam enn ever før skal det bli med voksende NAV krav også videre som skatten skal dekke, mens venstresiden driver på med tøys og bortforklaringer. Kan Daniel_Kverulant svare på det, hvorfor styrer du unna?
Jeg har en anelse hva grunnen kan være men jeg holder det for meg selv. Du kan bare tenke deg....trampeklapp AP, og hadji har satt for seg 15 milliarder i mer skatt som minstekrav. De aller fattigste kommer mer og mer fra somalia osv., klart staten skal ha mer skatt da og jevne de ut.
Slettet bruker
26.02.2019 kl 19:13 656

Pengene er betalt tilbake gitt. Mer enn hva en kan forvente av en ny "nordmann". De hadde vel heller dratt fram kniven.
Slettet bruker
02.03.2019 kl 19:11 592

Dette er en mensklig sak, ikke politikk sak til debatt. Venstresiden er på ville veier med sitt jag.
sus1
02.03.2019 kl 20:54 582

Er Giske fortsatt notorisk Kongevenn? Magefølelsen sier meg at han ikke er nominert i år.
Slettet bruker
02.03.2019 kl 22:34 569

Det vet jeg ikke, eneste jeg vet er at med en gang Giske blir innsatt igjen har enda ikke AP forstått problemet x3 dvs
3xflopp: jonasHADJIgiske må gå om vi vill AP vell, og det vill jeg ikke

ap-treskaller som alla må gå. Derfor må minst en 2 eller tre bli.
Redigert 02.03.2019 kl 22:36 Du må logge inn for å svare