-- Hadia Tajik er ute å feirer litt i kveld.

Slettet bruker
26.02.2019 kl 23:18 941

-- K.Rolness: Politikere og journalister som nærmer seg incest

Etter disse bildene vil nok muligens noen stusse.

K.Rolness Facebook.

Politisk sosietetsreportasje på høyt nivå! Og herlig billeddokumentasjon på et samrøre mellom politikere og journalister som nærmer seg incest. Finnes det noe lignende i andre land? Kanskje i Lichtenstein, som er enda mindre enn Norge. Alle vi ser på disse bildene er venner, tidligere kolleger, eller kommende ektefeller. Og alle er opptatt av mangfold og å kritisere MAKTA. Men husk kjære venner: Kritikk av elitens samrøre er høyrepopulisme, mediehat og politikerforakt. Og glem nå ikke det vi har lært: DET KAN SE VERRE UT ENN DET ER.

https://www.nettavisen.no/nyheter/superparets-bursdagsfest-byr-pa-ol-og-halalpolse/3423594544.html?fbclid=IwAR3gAcXJQumuYNYeKfDE_ocCVjGzrf2z0Ufe9q5vklYQOAyVOvtspEuINSY
Truly
26.02.2019 kl 23:31 932

Et kvalmt samrøre og smøring av sine servile venner i media.
Hvilken troverdighet har disse journalistene?
polemiker
26.02.2019 kl 23:36 930

Skulle jo tro det var en 1. april spøk, men det har sosialistpressen sluttet med nå. Virkeligheten overgår det meste.
Slettet bruker
27.02.2019 kl 07:10 899

Rottereiret AP og pressen, øl og halal.

https://resett.no/2019/02/27/tajik-og-kjaeresten-inviterte-pa-ol-og-halalpolse/
balder72
27.02.2019 kl 07:14 897

Muslimen Hadia Tajik spiser pølse fra dyr som er slaktet på den mest primitive og pinefull måten. Det er slik muslimer foretrekker det.
Slettet bruker
27.02.2019 kl 07:22 895


Dette burde virke som en rød klut på Trønderflokken. En rituell feiring i rottereiret over Trond Giske.
Daniel_K
27.02.2019 kl 10:06 853

Her er jeg enig med dere. Dette er ikke bra!
Slettet bruker
27.02.2019 kl 10:31 834

Du skal omformulere deg:
"Jeg har lukket øynene og nektet bare fordi jeg er venstrevridd ignorant. Nå har jeg lært og skal slutte å nekte på refleks."
Daniel_K
27.02.2019 kl 16:03 795

hehe, dette har ingenting med venstre eller høyre å gjøre. Kom deg ut av din boble
Slettet bruker
27.02.2019 kl 16:08 789

Jo.
Det er venstrevridd å oppdage dette først igår. Du har blitt fortalt om dette i flere år. Du har sovet lenge.
Truly
27.02.2019 kl 16:14 788

Hadias venner i media vil sikkert krype for Hillary når hun møter Hadia
i et 8.mars-møte i Bergen,men blir det servering av pølser for de
påtatte feministene?
Slettet bruker
27.02.2019 kl 19:34 756

Ser ut som dette kan bli en sak som " gir og fortsetter å gi"

Mens VG-redaktøren beklaget direkte hos NRK, var journalistene hennes på fest med Hadia Tajik

https://www.nettavisen.no/nyheter/mens-vg-redaktoren-beklaget-direkte-hos-nrk-var-journalistene-hennes-pa-fest-med-hadia-tajik/3423598465.html
Slettet bruker
27.02.2019 kl 20:12 742

Her må jeg nok si meg enig med Dr Pepper.
kokkohill
27.02.2019 kl 21:27 727

Det som her er avslørt er hvordan VG jobber , avisen lager skitpakker på bestilling og de andre mediene følger og vedkommende drukner i mediastøyen.

VG får betalt tilbake bla. lekkasjer fra alle hold i embedsverket.

Eks lommemannen , på tampen av saken var det bare noen få som satt med innfo om hvem og når han skulle tas. (Dette var oslokontoret som da hadde.)

Så får vg dagen før arrestasjonen info om at neste morgen skulle han tas i hjemmet , enebolig langt utenfor Bergen sentrum.

En bande vg folk kommer seg over og ligger i buskene utenfor hjemmet da arrestasjonen foretas. Bergenpresse eller andre viste ingenting , payback til vg , den femte statsmakt ... Statsmakt som går til sengs med sine ,i statsmakten ... Boikott hele skitten...
Slettet bruker
02.03.2019 kl 15:07 668

Tror eliten klarte å helle bensin på trønder bålet.

Røde-Rita ut mot Giske-kritikere: – Enkelt å sitte i Oslo og tro hva folk tenker
HELL (NRK): Aps mangeårige Trondheim-ordfører Rita Ottervik tar bladet fra munnen i sagaen om Trond Giske, som hun mener har «god støtte i folket».

– Jeg tror Trond har god støtte i folket generelt og i Ap i Trøndelag. Jeg tror dette handler om at Oslo og Trøndelag har litt forskjellig perspektiv på ting.

– Hvordan da?

– Jeg tror det er enkelt å sitte i Oslo og sitte og, ja hva skal jeg si, tro hva folk tenker. Vi som er lokalpolitikere, vi snakker jo med vanlige folk og vanlige folk er opptatt av mange av de tingene Trond står for.

nrk.
Slettet bruker
02.03.2019 kl 22:47 650

Trønder-AP passerer greit i trondheim området og omliggende trøndelag. De kan besøke Oslo AP men trenger opplæring av de som der kan å gå på bar med reglene som gjelder for stuerene i Oslo AP og trøndere som giske fikk en lærepenge når LO i Oslo fikk spredt snapchat av trønder-giske i Oslo viralt.

Trønder-Giske var ferdig, Oslo lo. ågudamei kor dei lo og lo, og oslo LO mannen fikk spredt snap khatten viralt, og trøndere som ikke tar skikkelig avstand fr trønder-giske må tenke seg om før de kommer til oslo, og spørre AP i oslo om hjelp til å oppføre seg, hvis de ikke forstår at trønder-AP giske som var på bar i Oslo er ferdig 4ever and ever helt siden Hadji Tadchick brukte sin tyngde som jurist i AP og RYSTET ut trønder-AP giske.
Redigert 02.03.2019 kl 22:47 Du må logge inn for å svare