Dagsrevyen med vill og skammelig dekning av Trump i dag.

Slettet bruker
27.02.2019 kl 20:33 697

Hovedfokus på den SVFJWO gisseltatte eks-advokaten Cohen til Trump som pøser ut edder, galle og løgner.

Mens gjenforening av Korea gjemmes bort som noe det ikke skal snakkes om. Dagsrevyen viste
virkelig sitt sanne jeg i dag. Som den PK-astronauten NRK Dagsrevyen er. PK-virksomhet betalt
med våre skattepenger. Så patetisk så patetisk.
Nuka
27.02.2019 kl 20:44 683

Det er vel ikke så mye å skryte av foreløpig. Annet en at de har spist seg gode og mette.
Slettet bruker
27.02.2019 kl 20:47 680

Men hun er grisedeilig hun Washington korrespondenten da.
Slettet bruker
27.02.2019 kl 21:14 669

Enig.(..med Tyr også, ho var fjong i kveld)
I kveld ble vi faktisk vitne til at Trumps ned-psykede eks-advokat begikk personlighets-selvmord
for åpen scene,
det hele mens Trump er i Vietnam og opptrer som støttekontakt for en halvt neddopet rocketman,
(som kanskje tror han har vunnet i lotto).
Begge disse to virket iallfall til å ikke være helt i vater, vil jeg påstå.
Hvordan greier NRK å overse sånt?
Skandalløst
Slettet bruker
27.02.2019 kl 21:17 664

Nuka tror forhandlingene skal foregå i Hanoi - nå???

Som en venn av meg sier på en annen tråd i dag: "Planned long ago. It's going to be HISTORIC!"

Absolutt! Hvorfor skulle ellers Løgnmediene konsentrere nyhetene om den dømte løgneren Michael Cohen?

Cohen er i sentrum nå for at den korrupte dypstaten og deres politiske løpegutter, (inter)nasjonalsosialistene - the Demoncrap party, skal kunne overse Trump & Kim. Her kan du høre og se live idioten og Demoncrap showet som pågår (halvtimes pausen er straks over) og bedømme komedien selv:
https://www.youtube.com/watch?v=T32jfE3V-4k
polemiker
27.02.2019 kl 21:37 656

Den vestrevridde fake news media lengter etter negative nyheter om Trump, spesielt i disse dager hvor det kan bli skapt verdenshistorie i Vietnam. Når de endelig ikke trenger å finne på noen "nyheter" selv, er de selvsagt euforiske.

Det at denne løgnaktige ex advokaten og snart fengselsfugl har fått behov for å hevne seg eller lette litt på soningsforholdene er et iscenesatt show av de nå venstreradikale Demokrat politikerne.

Så vidt jeg har fått med meg er det ingenting av de beskyldningene han har liret av seg som er kriminelt eller skulle være noe grunnlag for impeachment. At Trump faktisk kan ha spurt om Cohen kunne nevne et land ledet av en neger og som ikke er et shit hole country, er vel ikke så usannsynlig. ER det noen som har noe svar på det?
balder72
27.02.2019 kl 22:02 637

NRK er belemret med satans medløpere. De viser de ondskapsfulle vesen. Og folket benker seg foran dette satans løgnmediet hver dag og lar seg fylle med løgnen. Sannhet blir løgn og løgn blir sannhet.
Slettet bruker
27.02.2019 kl 22:07 631

Mht. Nord-Korea og et mulig gjenforent Korea, må dere se det store bilde her. Atomraketter er bare noe Kim har måttet ha. De har
hatt dette lenge. Det tar litt tid å omstille seg. Sør Korea virker like interessert i gjenforening som Nord Korea. Dette må bare ta litt tid.

Nord Koreanerne kan få løftet livsstandard og muligheter vesentlig. Sør Koreanerne kan få ny "upløyet" mark å investere og utvikle i. Alle koreanere
kan ferdes fritt over hele Korea snart. Og også krysse inn i Kina, Russland og Japan.
Er USA smarte, så posisjonerer de seg noen muligheter også i dette ? Det lukkede landet Nord Korea hører fortiden til.
Her er tillit nok et vesentlig stikkord. Og den tror jeg er god mellom Kim og Trump.

Amerikanerne burde ikke kjøre så hardt på dette med atomvåpen. USA blir ikke lurt her. Absolutt ikke tror jeg.
Redigert 27.02.2019 kl 22:08 Du må logge inn for å svare
Truly
28.02.2019 kl 14:49 578

https://www.foxnews.com/opinion/tucker-carlson-michael-cohen-is-a-distraction-and-we-are-all-falling-for-it

Dems la høringen av Cohen til samme dagen Trump forhandlet med Kim i Vietnam.Viktig å få fokus vekk fra de mulighetene Trump hadde ved å sitte og forhandle med Kim.Hadde Dems vært mindre hatefulle ville de stilt seg bak Trump med ønske om at forhandlingene med Kim ville lykkes.
De valgte å fronte løgneren Cohan for å svartmale Trump,men hvilken troverdighet har den dømte løgneren Cohen?
Nuka
28.02.2019 kl 15:02 572

Har løgneren Trump noen troverdighet ? Var det ikke 11 ganger om dag han lyve i snitt ?
ladaen7,30
28.02.2019 kl 15:20 565

Politikere som lyver, makan, må være noe helt nytt det:-))
Har neppe skjedd tidligere.
Wish
28.02.2019 kl 17:29 542

https://www.foxnews.com/politics/lynne-patton-housing-official-who-sat-behind-meadows-at-cohen-hearing-defends-trump

Farget kvinne reagerer på påstander om at Trump er rasist og at hun ble brukt som pynt......
Pussig at norsk media ‘glemte’ hennes uttalelser......

https://www.foxnews.com/opinion/vietnam-summit-was-trumps-reykjavik-hes-just-put-north-koreas-kim-and-chinas-xi-on-notice

Reagans møte med Gorbatsjev i Reykjavik ble også brutt uten en konkret avtale.
Flere paraleller for de som vil se dem.
Redigert 28.02.2019 kl 20:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.02.2019 kl 20:00 527

Tror du virkelig på alt du hører om Trump av Trump-hatene Hillary supportere?
Redigert 28.02.2019 kl 20:01 Du må logge inn for å svare
Nuka
28.02.2019 kl 20:23 519

JA.
Slettet bruker
28.02.2019 kl 20:35 513

Nuka

Et tips: Gå og ta en MR av hjernen din. Den er garantert så (hjerne-) vasket at den bør brukes til forskning.
Slettet bruker
28.02.2019 kl 21:32 502

Nuka
I dag kl 15:02 68
Var det ikke 11 ganger om dag han lyve i snitt ?
------------------------------------------------------------------

Du kan ikke bruke snitt slik. Du forstår ikke statistikk og snitt det er å ta alle dager over samme kam. Det er ikke tillatt.
Slettet bruker
28.02.2019 kl 21:43 499

Snitt dekker over hvite dager uten løgn.
Wash Post har tellet til Trump has made 7,645 men da på hele 710 dager som er kjempemange dager mtp dere sa han skulle kollapse raskt. Snittet er misfisende for mange uskyldige dager.
Her er politifact som har med at ting trump sier også kan være sant iblant (4%) iflg kildene

Donald Trump's file
The PolitiFact scorecard

Sant 4%
Ganske sant 11%
Halvsant 14%
Mest jug 21%
Jug 34%
Pants on fire 14%
Redigert 28.02.2019 kl 21:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.02.2019 kl 21:54 494

Jeg la frem fakta som egentlig tilhører jabba, men jabba har antagelig tippemessig sett reist til ekteB Sanders som frivillig trumphatersandersfan for å sloss for den sosialistiske valggampen der, og skal ta trump bakfra med sanders pappir byråkrati up the us ass. *my best guesst*

jeg håper nrk lURIX får fatt i jabba i sandersleiren der borte og får et tv-invertjuv eller om han avlegger ho en visitt.
*sanderstjerna fra ho i us*

https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis/sandstjerner-i-nokkelrolle-1.520632
https://www.dagbladet.no/kultur/den-lille-havfrue-hodelos-igjen/65432212
https://www.tv2.no/a/9176281/
én av denne, dør du trolig av sjokk
Må holdes i spesiallaget boks
Dragon's Breath er såpass

Rammmm er løsningen
Redigert 28.02.2019 kl 22:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.02.2019 kl 22:19 484

Jeg har fått skulderen ut av ledd, uten skuldertrekk var jeg avhengig av sammenslåing av Korea før helgen, men nei fredagen kommer uten ett igjen forent korea, er det rart det blir skikkelig fredagskos på venstresiden da? Jeg var på nippet til å hoppe i Rødt når cohen sluttet å være dirty advokat og vodkaen bestilt til kim ble beslaglagt , DA hadde jabba endelig tjangs å slå meg over, men gjett om jeg fikk flax og unnslapp.
Slettet bruker
28.02.2019 kl 23:36 469

Det er forskjell på løgn og løgn. Det er nesten alltid en vurderingssak. Ta fx at NK, straks etter at Trump sa de ville ha alle sanksjonene fjernet for å signere, rykker ut med sin utenriksminister og sier det ikke var sant og at de ville ha "bare nesten alle". Hvis du er et petimeter av en bokholder, så er det sikkert sant - kanskje de ikke krevde sanksjoner av binders eller femtoms spiker fjernet. Men i praksis er det alle, og Trump er en praktisk mann som følger de store linjene og ikke nitty-gritty detaljer.

At Trump ser det store bildet og ikke bruker mikroskop når han snakker, betyr ikke at han lyver, men at han snakker om de vesentlige tingene. MSM sine påstander om at Trump lyver, er bare tull. De henger seg opp i at Trump tegner med bred penn. Den leder som henger seg opp i detaljer, får ingenting gjort, han blir "hengende" - nettopp i detaljene.

Trump er en stor leder som skal se hele verdensbildet. Det var rett å stoppe forhandlingene når det viste seg at NK kastet inn det småtteriet som Mike Pompeo ikke hadde fått med seg. Likevel har verken den ene eller andre part løyet, selv om de sier forskjellig. Alt avhenger av om man bruker mikroskop eller stjernekikkert.

Jeg er lei av å høre venstresiden kalle Trump en løgner. En gang ble Nixon kalt løgner og hengt ut som en simpel innbruddstyv for hele verden. Det som kom ut av det, er at USAs og vestlige eliters pedofile menneskeofring har fått utvikle seg fritt og uhemmet:

Watergate Was Pedogate: The Break-in Was Strictly Based On ...
"The Watergate break-in was strictly based on one thing - the pedophile records that were being kept at the Democratic National Headquarters." - Det. James Rothstein, NYPD, Retired In October 2016, I presented at a Trauma and Dissociation conference in Seattle, USA. http://humansarefree.com/2018/09/watergate-was-pedogate-break-in-was.html

WATERGATE WAS PEDOGATE | Pedophiles Down Under
The Watergate break-in was strictly based on one thing - the pedophile records that were being kept at the Democratic National Headquarters. - Det. James Rothstein, NYPD , Retired In October 2016, I presented at a Trauma and Dissociation conference in Seattle, USA. https://pedophilesdownunder.com/2018/06/08/watergate-was-pedogate/

WATERGATE WAS PEDOGATE - Fiona Barnett
The Watergate break-in was strictly based on one thing - the pedophile records that were being kept at the Democratic National Headquarters. - Det. James Rothstein, NYPD , Retired In October 2016, I presented at a Trauma and Dissociation conference in Seattle, USA. https://fionabarnett.org/2018/06/08/watergate-was-pedogate/

Det er INGEN bra ting - og bør være en lærepenge for alle libtards pedanter (tenk over at ordet har samme grunnstamme som pedofili) som pirket i et innbrudd på jakt etter Demokratenes pedonettverk allerede på Nixons tid. Det har kostet mange barn liv og helse! GOOD vs. EVIL!
Redigert 28.02.2019 kl 23:43 Du må logge inn for å svare