x3fint: vinning over IS-freding av atomkrig-voksing av børsen

Slettet bruker
TRIPLE 27.02.2019 kl 23:51 296

vinn:vinn:vinn

litt trøbbel med mueller & the rat er peanuts i den sammenhengen.
Slettet bruker
28.02.2019 kl 09:36 254

Som i caffè latte, bare for islamister eller deres medløpere. Turban café er et ordspill på urban café, men der det sitter urbane hipstere og AP-islamister å drekker kaffe.
Redigert 28.02.2019 kl 09:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.02.2019 kl 09:06 256

Snakker i kode som cohen forstår.
Islamlatte det er vel en hipstergreie som sippes av pappskaller på turban café
Slettet bruker
28.02.2019 kl 08:48 258

"trumptrain go buy a kim-train. Det har du fortjent!"
-Trumptoget gå å kjøp et kimtog. Ok? Forklar?

"Men neida, du drar bare på hytta som er din egen bar-ala-lagos. Ikke akkurat Congo_Nigeria nei. Hole in-one og pussige grabs unfitted for unpresidential precedents, vi ønsker vi fikk se what happens men cohen skuffet med lite juice"
-Bar-ala-lagos? Congo Nigeria? Pussige grabs tok jeg faktisk. Men precedents?

"men hytta selv uten action er mer enn nok for en enkel donaldmann elsket av de aller dummeste deplorable fra low-folket sett fra den venstrevridde stemplingsindustrien av høyutdannede intelettuelt overlegne høy iq SV AP RØDT uten frepperjoggebukse og lønnmessig godt plasserte venstreradikale journalisthadjinettverk meningsdax18 plapreklassen RØDT svAP vg Dagblabla og tusen dyptenkere ala sotah fra godhetskarrieresofaen AP har ligget ned utallige lojale islamlate i.. Er det rart du er best?"
-low folket? tenker du da på hvordan typisk venstrevridde akademikere ser på vanlige folk? Så skjønte jeg faktisk alt frem til islamlate, men hva betyr det?

Takk..
Slettet bruker
28.02.2019 kl 00:50 285

Det som personlig imponerer meg er at han får til å være så utrolig grei og sjarmerende med kommunister, der er han en rollemodell.
Hvis du er sur og streng med kommunister, da blir de jo bare ENDA mer kommunister, slik som svart/hvitt blir enda mørkere om du tenker deg om. Det beste å gjøre med kommunister er å smile og skryte av hvor flinke de er med økonomien og slikt, hehe de liker å få oppskrytt kommunisme for å komme på gli.

I norge, det landet i verden med mest MAO pålPlot Kambodjsjatja killing fields naive propanstalinister i sin tid, og noen evige kverulantkommunister som overlevde. Der må du skryte av venezuela da får du kommunisten ut å skli. Legger inn en smiley til ørkenkommunismen som er mot alt og skremmer med vesten, hehe, de er så søte når du skryter opp kommunistkollapshuer. Jeg har mye mer å lære av donald.

#gi en hard klem til en gammelkommunist nyantrukket antivestkambodsjjakverulant i ny ham med venezuelajugsug og bare så pottesur mot trump usa og egentlig vesten er versting leksa fra kommunisten. polterplot ørkenbrahmani doktrinen fra m/l "bevegelsen" som uberlevde gamle kommunistdager.
For sjarm, legg til at du skal kjøpe gull, og dra den leksa de lærte seg på utpust om gull og sentralbank, hallo da skyter du gullfuglen med lekseblåserne som hadde lært seg en fast lekse for alt. Stakkars propanhuer på repeat. Ikke nevn gull, de har tapt penger på det så det svir. Nå er det bare kommunisme og syting mot ALT som duger. Ren ørken altså. Bra for Manisaka!

#propansteg inn, luftballong kommunist---ørkandrama klager på alt i vesten. Forbanna nettbrett og mobil er siste klage. Helt rammhat fra kommunister med ostalgi til gråere dager.

DERFOR skal jeg bli snillere og sjarmere kommunister fremover. Jeg gjør som Cohen, jeg blir som ny. Takk donald for det at jeg plutselig er blitt oppskryter av kommunister. Kim og kommunister er allreite typer bak det hele, det er det vi må begynne å si.
Inspirert av donald trekker jeg slik ut en utstrekt hånd til lokale kommunister på HO, dere er god med penger og diverse annet som koster særlig venezuela. Fint sagt av meg og effektiv sjarmoffensiw.
Redigert 28.02.2019 kl 01:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.02.2019 kl 00:38 291

Once again, Trump talked up their bond.

'Our relationship is a very special relationship,' the president said.
After Kim spoke in Korean, a translator said: 'They have exchanged very interesting dialogue with each other.'
That prompted a joke from Trump. 'If you could have heard that dialogue. What you would pay for that dialogue ... It was good.'

Then Trump stepped in again. 'We’re going to have a very busy day tomorrow and we’ll probably have a pretty quick dinner.'

Earlier Trump said: 'It's great to be with you. We had a very successful first summit. I felt it was very successful. Some people would like to see it go quicker. I'm satisfied, you're satisfied. We want to be happy with what we're doing.'
Complimenting their host country, Trump said: 'It's an honor to be with Chairman Kim. It's an honor to be together in really a country, Vietnam, where they've really rolled red carpet. And they're very proud to have us.'
Slettet bruker
28.02.2019 kl 00:33 292

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6751275/Trump-Kim-Jong-share-handshake-join-second-meeting-Hanoi.html
-The Beast carrying U.S. President Donald Trump drive past Ho Chi Minh Mausoleum in Hanoi, Vietnam on Wednesday
-President Donald Trump shakes hands with Vietnamese President Nguyen Phu Trong at the Presidential Palace in Hanoi, Vietnam. He touted Vietnam as an economic model that North Korea could pursue
-President Donald Trump meets with Vietnamese Prime Minister Nguyen Xuan Phuc at the Office of Government Hall in Hanoi on Wednesday
-Trump and Vietnamese President Nguyen Phu Trong stand before a signing ceremony at the Presidential Palace in Hanoi

Bad timing: 'Donald Trump is a man who ran for office to make his brand great, not to make our country great,' Michael Cohen will testify, in language that was released during Trump's first day in Hanoi
---------------------------------------------

trumptrain go buy a kim-train. Det har du fortjent!
Men neida, du drar bare på hytta som er din egen bar-ala-lagos. Ikke akkurat Congo_Nigeria nei. Hole in-one og pussige grabs unfitted for unpresidential precedents, vi ønsker vi fikk se what happens men cohen skuffet med lite juice.
men hytta selv uten action er mer enn nok for en enkel donaldmann elsket av de aller dummeste deplorable fra low-folket sett fra den venstrevridde stemplingsindustrien av høyutdannede intelettuelt overlegne høy iq SV AP RØDT uten frepperjoggebukse og lønnmessig godt plasserte venstreradikale journalisthadjinettverk meningsdax18 plapreklassen RØDT svAP vg Dagblabla og tusen dyptenkere ala sotah fra godhetskarrieresofaen AP har ligget ned utallige lojale islamlate i.. Er det rart du er best?
U´ve still got the Beast in you.
#Triplex3Trumpfan

***T3T***