Fredagskosen. Bryter den idyllen?

Sotah
01.03.2019 kl 16:31 708

Det har vært så fredelig og stille her i mitt fravær at jeg nesten er i tvil. Det har vært full enighet om at alt er fælt og at noe må skje. Og enighet er jo fint på et forum. Inntil forumet bruker mindre pepper er det kanskje nok at jeg poster her en dag i uka. Ellers er det ost, kjeks og rødvin på menyen idag, da får målinger være målinger og Siv være Siv. God helg.
Slettet bruker
01.03.2019 kl 16:41 704

Trusselmelding registrert fra sotah om bortgjemming av seg.
"Inntil forumet bruker mindre pepper er det kanskje nok at jeg poster her en dag i uka. Ellers er det ost, kjeks og rødvin"

I yield my spacetime to the right ho-nor-able sir sotah, hear-hear sur sotah tale for ho-kongressen.

Dr pepper overrekker aller veldedigst plassen sotah mangler, til disposisjon. Tværsågod.
Klar-ferdig go cohen sotah go. Plassen åpnes for deg din bløffmaker og slappe jugemaskin.
Redigert 01.03.2019 kl 16:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2019 kl 18:02 693

Søtah jeg forandret tøffe-tøffe-tøffel meg og gir deg min space. Du har skutt gullfulen. Men du må ta den og fly på egne vinger.

https://www.odditycentral.com/animals/bodybuilder-who-used-to-make-fun-of-people-with-small-dogs-now-lives-with-37-chihuahuas.html
He always felt that his pets should fit his own image, and even made fun of his male friends who owned small dogs. But one day everything changed and today Bobby shares his home with no less than 37 adorable chihuahuas.
Humphreys used to be a “Big Dog Guy” and he and his wife of 17 years had owned three Rottweilers.
In fact, he went as far as to poke fun at his male friends if they ever allowed themselves to be seen walking their girlfriends’ small canines. It was an ego thing, but one that Bobby quickly put behind him when he fell in love with Lady, a tiny Chihuahua that he now credits for getting him through the darkest period of his life. She opened his eyes to the love and support that small dogs are capable of offering unconditionally, and the big, strong bodybuilder is now what many would call a Small Dog Guy who looks after dozens of chihuahuas.
Sotah
01.03.2019 kl 18:07 685

Hyggelig det, jeg er ikke så veldig interessert i mine egne hauggamle tråder eller karakteristikker av meg selv. Da blir twitter mer underholdende. Nå hører jeg Siv på radio nå, hun mener at vi må tørre å ta innvandrerdebatten. Kanskje noen skulle gi henne passordet til bredbåndet i regjeringsblokka så hun kommer seg på nett. Hun har åpenbart sittet i en boble siden hun inntok setet.
Redigert 01.03.2019 kl 18:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2019 kl 18:12 682

Ja, AP gikk rett fra å ikke ta debatten til at AP har tatt debatten og gjort seg ferdig med den helt fra start.
Du er slapp og alle dine argumenter er gamle og ferdige.
Men nå får du altså min space til din debatt, lets see what not happens
Redigert 01.03.2019 kl 18:14 Du må logge inn for å svare
ArneB 5.0
01.03.2019 kl 18:33 676

La oss tørre å ta fredagskosen!

https://www.youtube.com/watch?v=DHBEqk55hYY
Sotah
01.03.2019 kl 18:38 674

Vi på HO er nasjonens ryggrad, med mot i brystet og vett i pannen. Vi har turt å ta debatten siden forumet åpnet, Arne. Uten at det har forandra på noe som helst. Men gir vi opp av den grunn? Bare innimellom. Fredagskosen derimot består.
Redigert 01.03.2019 kl 18:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2019 kl 19:04 666

Debatten ja... dere vet vel hva julenissen sier når han kommer til Norge i 2030: «Er det noen norske barn her?»

Og i Somalia sier han: «Er det noen her?»

Sånn blir det nok så lenge gratis lunsj & åpne grenser står på menyen, uansett hvor mye som bables.

Sotah
01.03.2019 kl 19:08 662

En slektning falt pladask for en dame fra fjerne land for en tid tilbake. Han kan rapportere om alt annet enn åpne grenser. Skal det bli noe på han må han dra ned dit. Åpne grenser er rett og slett fake HO-news.
Slettet bruker
01.03.2019 kl 20:32 642

På Svinesund er det som regel ingen tollere å se. Tut og kjør.
Slettet bruker
01.03.2019 kl 20:36 639

Da må de lære av våre nye landsmenn og inngå et arrangert ekteskap. Etter at opphold er sikret så bør de skille seg på papiret siden det gir fordeler i forhold til den trigd.

Litt skuffet over at du som tross alt har såpass med våre nye landsmenn å gjøre ikke allerede har tipset han om dette.
ArneB 5.0
01.03.2019 kl 20:38 639

Sorry, Biolante. Du er dårlig informert om hvordan ting fungerer. Henteekteskap og familiegjenforening er ikke så rett frem som det var tidligere. Godt er det.
Slettet bruker
01.03.2019 kl 20:43 637

Fredagskos på hjemmet til Sotah. Synes jeg ser den demente gjengen...
Sotah
01.03.2019 kl 20:49 631

Du mangler forankring i virkeligheten, bio. Prøv et arrangert ekteskap selv og se hvor lett alt går. Søknaden om å hente bruden kosta rundt kr 8.000,- når slektningen sjekka. Og det er før papirmølla og utgiftene har begynt å rulle.
Zorin
01.03.2019 kl 20:55 626

Her går det på hjemmelaget sushi, servert sammen med en tysk riesling fra kjelleren. Perfekt start på helgen! Siv Jensen blir heller ikke diskutert, men det er greit siden hun også ikke er invitert! :)

Ønsker dere alle en god helg!
Sotah
01.03.2019 kl 21:07 618

Jeg utgir meg for å være en reisende mann med internasjonale vaner når jeg en sjelden gang er utpå. Men sushi fikser jeg ikke, har prøvd en gang og minnes kvelden som et langt mareritt. Kanskje hvis jeg hadde laget det selv, kom gjerne opp med oppskrift. Jeg liker egentlig fisk.
Slettet bruker
01.03.2019 kl 22:39 595

Oppskriften på god sushi krever de aller beste råvarene og ca 10 års trening - min beste oppskrift (he he): Alex Sushi i Cort Adelers gate ved Solli plass. Jeg garanterer god sushi. Du lager ikke sushi sjæl, veit du. Sashimi er noe annet, veldig godt, og det kan du lage selv. Her litt grunnleggende inspirasjon du kan overraske Sotahfruen med: https://www.youtube.com/watch?v=iJJ2ZTmkmM8
Zorin
02.03.2019 kl 00:27 568

Selv om min sushi ikke kan måle seg med Alex Sushi eller Sushibar så er Sushien min ganske så lekker egentlig. Du koker ris i riskoker, kliner den utover et noriblad - men sørg for å ha en søkk i midten - hvor du legger en tynn remse av fersk laks. jeg pleier å kline en tynn-tynn hinne med wasabi på laksen! (blir laksen litt grønn kan jeg garantere den blir for sterk!) i samme søkket legger du en tynn remse med agurk. Så er det bare å rulle den i hop på en rismatte. Og siden jeg ikke er Alex Sushi eller andre sushi proffer med 10 års sushi utdannelse, så pleier jeg ofte å legge en tynn plastfolie over denne før jeg legger på noribladet. Når jeg så ruller matten sammen blir plastfolien ligge over sushi rullen. Da er det enkelt å skjære finfine sushi biter! Vil du ha risen på utsiden snur du rett og slett noribladet. Og voila! Du har nå to varianter. Strø gjerne på sesamfrø på den siste varianten. Nigiri biter er enda enklere. Bare sørg for a risen er kompakt! Selv så har jeg invistert i nigiri "presse" for å sørge for pene biter. Når du har risbåtene klar så er det bare å klaske på varianter av fisk som du har skåret i tynne skiver. Disse skivene kan du også servere som Sashimi. For litt variasjon friterer jeg også Scampi. Melblanding er enkle saker! En hemmelighet kan du få av meg på veien skulle du prøve det selv! Bruk vann med kullsyre! Men ikke farris! Den har for mye smak! Bruk First price eller x-tra vann. BIllig og super! Nå har du et helt fat med gode ting! Fyll kan varierers naturligvis! Avocado er godt! Prøvde engang med friterstekte reker som fyll! Ikke værst det heller! Men jeg hater sushi med jordbær og majones og annet som egentlig ikke hører hjemme der.
Slettet bruker
02.03.2019 kl 00:37 561

Høres ut som du kan kunsten, Zorin - og jeg er enig med deg om jordbær og majones som ofte brukes i maki - det er ikke godt.

Når jeg sier til Sotah at han må gå på Alex, så er det fordi han har dårlig erfaring med sushi, og mot det finnes bare én kur - spis bare det beste for å lære å forstå "greia". Sushi brettene i butikk er fx motbydelige uspiselige greier - ikke måten å lære sushi på. Heller ikke litt odde sushibarer som høl i veggen restauranter du finner rundt omkring er å anbefale.

Jeg håper Sotah skaffer seg en bedre erfaring, siden han "egentlig" liker fisk - god sushi er fabelaktig! ;-)
Slettet bruker
02.03.2019 kl 00:41 559

Lik og del
https://www.huffpost.com/entry/bacon-sushi-consider-this-a-gift-from-the-pork-lords_n_7270058
From the champions at Cook With Meat comes BBQ Bacon Sushi, an inventive dish that rolls barbecue-flavored beef and your favorite kind of cheese into a casing of bacon strips.
Riot
02.03.2019 kl 01:10 554


Ni norrmän blir bara undrligare och underligare....

Slettet bruker
02.03.2019 kl 05:07 534

Norge har blitt et byråkrativelde, og jeg mener det er bra at flest mulig får smake litt på det. Det bør ikke forbeholdes bare de som skaper arbeidsplassene og alle verdiene. Jo flere som får smake litt på pisken jo større sjanse for misnøye og oppvask, som igjen kanskje kan bidra til at vi får oppleve noe annet enn full gass på sosialiseringsprosessen?

Det koster å være kar, og skal du ha dame så må du regne med at det koster litt. At staten først kriminaliserer sexkjøp for deretter å kreve inn høye gebyrer på bruktimporterte damer er helt i tråd med normal praksis, og et logisk skritt å ta i sosialiseringa.

Jeg trodde at trikset var å bytte dame hver tredje måned, det er vel sånn proffene gjør det. Ja det er mye styr, og dyrt blir det, men det skal koste litt å være kar.
Slettet bruker
02.03.2019 kl 18:55 480

Ap har bundet (strammetau) seg til islam som sentralt er i AP sentralorganiseringen og står fast i bortforklaringene som medfølger som standard sotah fjaslignende øvelser, der har du kjernen i AP AP AP slapp og islampalt med trampeklapp foten klar for neste islamimport fest som de feiret så mange øvelser og virkelig KAN kverulere frem med å sabotere og vriompeis argumentere mot enhver frp sylvi innstramming. . De kan ikke annet enn å gjemme seg i ignorantsofaen og håpe det ikke merkes med tiden og slippe unna med å være islamlat stilleliggende i AP sofa islamlat. g det skal de får gje, men AP islamlatskap skal de ikke få glemme jonashdaji sotah ars arneBkolbergfrekk oSV

jeg sier det bare. Følg med på AP AP sotah og arneB stoler jeg ikke på
Redigert 02.03.2019 kl 18:56 Du må logge inn for å svare