Targovax

frs2904
TRVX 03.03.2019 kl 20:02 5594

Hvordan vil aksjekursen påvirkes av 3 pos. meldinger i tillegg til en samarbeidsavtale om TG innen 1. Juli.
I dag er kursen 8.40
Kursmålet ligger vel mellom 15 og 18 kroner.

Hva skal vi tippe kursen er 1. Juli???
Redigert 19.01.2021 kl 15:49 Du må logge inn for å svare
LR2c
03.03.2019 kl 21:07 5515

23
SomSa
03.03.2019 kl 22:35 5395

I følge 3Q presentasjonen skulle TG02 + CPI kombinasjonen starte omgående. Dager, uker og måneder har gått og ennå venter vi. Jeg lurer på de vet mer enn de sier. For at TRVX skal stige med TG02 mono data må disse være svært gode. Mange har ca. gode data.

Det skal komme data fra resten av hudkreftpasienter (6 pasienter) som er behandlet med Oncos-102 + CPI. Doseringsregimet fungerte ikke optimal for de 6 første pasientene og vi kan heller ikke forvente gode data fra dette.

Vi må glemme partneravtale innen 1H 2019 for TG01. Min begrunnelse er at Targovax satser på disease-free survival (DFS) for å godkjenne produktet....... Targovax skal presentere 3 års overlevelsesdata i mai og vil vite mer om DFS fra den andre gruppen. Pga dette antar at en partneravtale vil komme etter presentasjon av 3 års overlevelsesdata. Men hvem vet!

Mest spennende for meg er data fra Oncos-102 + CPI for behandling av eggstokkreft. Dette kan komme i morgen eller om 9 måneder. Vi må håpe på at Targovax presenterer fantastisk data innen september og aksjen stiger kraftig siden selskapet trenger penger.

Det magiske blir fantastiske mono data fra TG02 + eggstokkreft, og Astrazeneca kjøper opp selskapet før aksjen utvannes. Men julenissen har forlatt biotek aksjer for lenge siden man skal ikke drømme mer enn har råd til å tape alt. Man skal være forsiktig md å eie mange aksjer etter september/oktober pga av pengebehov og emisjonen. Dersom det kommer gode nyheter og aksjen stiger kraftig kan emisjonen fremskyndes........Hva er vitsen å kjøpe/sitte med aksjen hvis den stiger med 40%-50% og emisjonen settes 40%-50% under en sluttkurs? I år blir en avgjørende år for selskapet.
Redigert 03.03.2019 kl 22:36 Du må logge inn for å svare
stockwalker
04.03.2019 kl 08:07 5181

Her var siste analyse spådom fra TA (Investech) ..

Historisk har imidlertid vår hold-deg-unna-portefølje en annualisert mindreavkastning på 29 prosentpoeng mot hovedindeksen, avslutter Linløkken.

Hold-deg-unna-porteføljen:

Austevoll Seafood
PCI Biotec
SalMar (-3,07 prosent)
Norwegian (+1,26 prosent)
Targovax (+3,89 prosent)
REC Silicon (+8,46 prosent)
BerGenBio (-6,90 prosent)

Utvalget er basert på de tekniske indikatorene som Investtech legger mest vekt på, henholdsvis trend, formasjoner, støtte og motstand, og volum.
Redigert 04.03.2019 kl 08:07 Du må logge inn for å svare
aborum
04.03.2019 kl 09:36 5024

PCIB år til dato: -6,65%
NANO år til dato: -14,59%
TRVX år til dato: +20,89%

Indregner man aktuelt kursniveau samt potentielle triggere for H1, H2 2019 da ligger TRVX svært stærkt.
quattro
04.03.2019 kl 09:43 4993

Investtech er ikke noe for andre enn en framskrivning av historie i en aksje - følger du trendanalyser er det OK, men det finnes overhode ikke selskaps spesifikke analyser eller potensialer med
og SomSa - hvordan får du Oncos+CPI melanom til å bli negativ ? riktignok har de gjort en doseeskalerings forandring på det resterende studiet (12 pas.) det første 6 av 12 viste 1CR og 2 PR - nå er de siste 6 av den første cohort er avsluttet og vi avventer resultatet og du 'disser' resultatene før de foreligger -
Fra Sidelinjen
04.03.2019 kl 09:48 4979

Aborum, hva tenker du om Somsa's antakelser om at vi kan glemme en partneravtale for TG01 innen H1 2019? Det er vel denne Ø.S har signalisert bør forventes innen / i løpet av april?

Jeg opplever Somsa som relativt oppegående på TRVX-caset, men her tar han avstand fra både det selskapet og du har lagt opp til av forventninger for en samarbeidsavtale. (Somsa, du må gjerne også begrunne nærmere hvorfor du mener at man ikke kan stole på det managementet har signalisert rundt en avtale med akademika på fremtidige studier av TG01).
Jakal
04.03.2019 kl 09:49 4974

Det er nok grunn til å være skeptisk til Investechs analyser, jeg leste et sted at de hadde en treffsikkerhet på 52 % (tror det riktignok gjaldt anbefalte aksjer). Jeg ser at de fleste av aksjene i oversikten her er info-sensitive aksjer, som i farma hvor nyheter gir veldig store utslag. Jeg er usikker på om TA her har noe effekt, kanskje med unntak av hvor gulvet ligger.
protagoras
04.03.2019 kl 10:01 4933

Skjønner ikke hva Investech baserer sin konklusjon på - det tekniske chartet roper KJØP etter mine begrep.

VM 50 = 8.32
VM 100 = 8.27
VM 200 = 9.10
RSI 14 = 60
SomSa
04.03.2019 kl 14:02 4704

Fra Sidelinjen
"Somsa, du må gjerne også begrunne nærmere hvorfor du mener at man ikke kan stole på det managementet har signalisert rundt en avtale med akademika på fremtidige studier av TG01"

Guiding er guiding, 1H 2019 kan fort bli 1H 2020 og Targovax er ekspert på dette. Hvilken biotec selskap har innfridd sin guiding? Slik jeg har forstått skal Targovax fine ut om de skal gå videre med TG01/TG- plattformen eller ikke. En avgjørelse vil komme innen 1H 2019 og dette betyr ikke en partneravtale. Det er ikke big pharma som skal sponse TG01 studien men det akademiske miljøet. Det akademiske miljøet sitter ikke på pengesekker og de må skaffe penger fra en eller annet post....... Som sa satser TRVX på disease-free survival data (DFS) for å godkjenne produktet for salg. Kanskje kan de unngå fase 3 og selge etter fase 2. Jeg kjørner ikke hvordan en avgjørelse om TG01 skal komme før de har fått 3 års overlevelsesdata + DFS i mai.

Det er best å ha lavere forventinger enn høyere og ikke stole blind på managementet i TRVX, Nano, PCIB, PHO,.......De har lovet mye men innfridd lite. Dersom det blir en partneravtale i 1H 2019 får man en fin overraskelse. TG02 + CPI kombinasjonsstudie skulle starte snart, flere måneder har gått og ennå venter vi på en børsmelding. Jeg tviler også på at de vil starte TG02 + CPI studien før prekliniske studien er ferdig. Kommer en melding om en eventuelt studiestart blir en fin overraskelse.

Viktigste for meg blir data fra Oncos-102 + CPI for behandling av eggstokkreft. Tidligere har Oncos-102 + chemotherapy kombinasjonen oppnådd 100% DS (stable disease). Men når kommer dataene og hvor gode er disse? I denne studien fikk pasienten 9 Oncos-102 injeksjoner. Det var feilbedømming at pasienter med hudkreft fikk bare 3 Oncos-102 injeksjoner. Nå skal rekruttere en ny pasientgruppe og de skal få 9 injeksjoner.

-----------------------------
Tidligere har selskapet gjennomført behandling av eggstokkreft. 2 pasienter ble behandlet og begge 2 fikk SD (stable disease) eller virket 100%. Den ene pasienten var i livet 22 måneder etter behandlingen da dataene ble presentest. Dette er detaljene om denne pasienten:

Patient is alive, 22 months after start of treatment
Rapidly progressing carcinoma with stage 3 metastases
Debulking surgery and 7 different chemotherapies
Received 9 injections of ONCOS-102
ONCOS-102 was well tolerated
Responded to chemotherapy following ONCOS-102 treatment

side 9-10
http://www.finbio.net/download/chembio-2015/vuolanto.pdf
Redigert 04.03.2019 kl 14:08 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
04.03.2019 kl 14:46 4637

Takk for det Somsa, og jeg deler dine bekymringer / erfaringer rundt guiding. Opplever dog at det har vært uttalt konsekvent siden CMD i oktober at de er i mange konstruktive dialoger rundt et samarbeid med akademika, og at det er stor grunn til å forvente at dette blir materialisert i et formelt samarbeid. Jeg har enn så lenge valgt å tenke at dette bør de klare når de har gått så offensivt ut, selv om jeg samme dag som CMD var påpekte at jeg synes det er veldig drøyt og lite profesjonelt å henvise til at de blir nedringt av eksterne aktører som ønsker å inngå samarbeid. Det kan veldig fort vise seg å bli tomprat, og det vil knekke aksjekursen fullstendig svikter de på dette. Jeg liker bedre at man inntar en ydmyk holdning til slikt, og så får man heller smile bredt den dagen de klarer det.

P.t synes jeg de har lagt listen FOR høyt, og Aborum har selv referert til calls med Ø.S hvor det nesten er hugd i stein at dette skal bli presentert markedet i løpet av april senest, så beslutningen om at de har valgt å gå videre med TG01 opplever jeg som allerede er tatt, spørsmålet er bare hvem av interessentene som skal bli partneren. Forventer også at når dette blir lansert i løpet av april at finansieringen selvsagt er på plass.

Det var i lys av dette at dine påstander ble interessante siden de avviker fra hva ledelsen selv har guidet på, både direkte og indirekte via eiere. To måneder igjen til april løper ut, blir spennende å se om selskapet tar nok et skudd i baugen og "svikter" på det de har lovet, eller om de nå faktisk er on-track.
aborum
04.03.2019 kl 14:53 4617

Jeg er travlt optaget på arbejdet denne dag, så kan ikke bidrage med så mange tanker for nærværende, men vil forsøge at give et mere uddybende svar senere; der skal jo penge i kassen indtil selskabet bliver solgt og man kan frigøre sig endegyldigt fra hamsterhjulet (uagtet at mit hamsterhjul reelt er et godt sted at træde ..).

Hvad angår SomSas udtalelser er der som altid grund til være forbeholden (engelsk: "show caution; reservations") og er (på linie med øvrige skribenter) uenig i udlægningen af følgende .. "det skal komme data fra resten av hudkreftpasienter (6 pasienter) som er behandlet med Oncos-102 + CPI. Doseringsregimet fungerte ikke optimal for de 6 første pasientene og vi kan heller ikke forvente gode data fra dette" ..

Det er et faktum at selskabet har præsteret at producere 1 CR og 2 PR alene på de 6 første patienter; dette er uden sammenligning det stærkeste resultat, der er fremvist i det onkolytiske landskab .. ingen har tidligere præsteret at producere CR på patienter, der ikke længere respondere på CPIs. Den eneste variabel her er ONCOS og det tillægger jeg stor værdi og jeg ser frem til aflæsning af de resterende patienter.

Hvad angår TG-01 er det en joker som selskabet muligvis sidder med blandt de øvrige kort. Det er sandsynligvis 3-års OS der rapporteres på ASH 2019 og med toksisiteten til FFN der jfr. det kliniske miljø kan målrettes "a majority of the minority" (hvilket jeg omsætter til 15 - 25%) af patienterne, da mangler fortsat 75 - 85% af patienterne behandlingsmulighed(er). Øystein nævnte på Q4 rapporten at man forventer at indgå aftale(r) og håber at kunne behandle første patient allerede i H2, 2019 .. med tanke på lead in på kliniske protokol, adgang til patienter mv. finder jeg det derfor mest sandsynligt, at en aftale falder på plads i H1, 2019.

Vedr. ".. slik jeg har forstått skal Targovax fine ut om de skal gå videre med TG01/TG- plattformen eller ikke .." da må man henvise til Q4 rapporten, hvor Øystein Soug bruger forholdsmæssig lang tid på at forklare aktionærerne situationen omkring TG-01 og følgende udtales:

Øystein Soug: "And what we explain to you back into October, where we have the Capital Markets Day focusing on RAS, was that we will develop TG like this. Based on the data we have so far, it’s obvious that we’ll go into – continue to develop pancreas."

Igen: "Based on the data we have so far, it’s obvious that we’ll go into – continue to develop pancreas."

Her må man vælge om man stoler på resultaterne til TG-01 og reaktionerne fra det kliniske miljø jfr. Prof. Palmer @ CMD.
Redigert 04.03.2019 kl 15:03 Du må logge inn for å svare
SomSa
04.03.2019 kl 16:05 4516


Hør på RedEye presentasjoner som ble arrangert noen uker før 4Q presentert. Erik sa at ennå har de ikke bestemt seg. Før RedEye presentasjonen sa Soug at han var sikker på finansiering kommer på plass og etter på Erik sier at ennå har ikke bestemt seg og deretter sier Soug sier.......... Tragovax skulle bestemme seg om de går videre med TG01 eller ikke, dersom de skal fortsette må det komme en børsmelding og det hjelper ikke med flere tydelige meldinger og antagelser. Det Soug sier uten en offisiell børsmelding er ikke verdt noe for meg. Fyren har sagt mye.......................... Snart må alle tie stille i Targovax og en uttale seg om prosjektene.......

Prekliniske studien i TG03 gikk ikke bra og gikk tilbake til oppdagelses fase og tilslutt fjernet fra pipline uten børsmelding og forklaring, Slik operer Targovax og Soug. Les Pipline siden 2017.......

aborum
04.03.2019 kl 16:40 4459

Jeg mener bestemt det er fair at Erik Wiklund ikke udtaler sig, før der foreligger et grundlag for at informere markedet. Øystein Soug mener åbenbart på Q4 rapporten, at der er dannet grundlag for at informere markedet så langt, som at signalere fortsat interesse fra det kliniske miljø .. samt at TG-01 fortsat vil være en prioritet og under udvikling. Øystein bragte et væsentligt fokus på TG-01 på Q4 rapporten og det er min opfattelse, at man ved denne prioritering signalerede fortsat fremdrift og tro på at kunne melde aftale(r) til markedet inden for den guiding, der tidligere er givet (og please .. hele RedEye arrangementet var patetisk u. noget specielt af værdi fra samtlige af de præsenterende selskaber .. ren opsummering).

TG-01 har leveret ubestrideligt stærke data og ONCOS-102 har som det første onkolytiske virus leveret CR på en CPI refraktiv patient. Jeg er meget interesseret at se, hvilke indikationer selskabet vil matche ved ONCOS-402, ONCOS-602 og ONCOS-902; svært spændende.

Hvad angår udvikling af TG-02 og TG-03 så er det min opfattelse, at dine perspektiver mangler forståelse for, at det kan være udfordrende at være et mindre biotekselskab uden kontrol over samtlige samarbejdspartnere, tilgang af patienter mv. (hvor specielt tilgang af patienter ofte direkte korrelerer med selskabets finansielle situation - behandlingscentrene gør en forretning ud af kliniske studier). Jeg anerkender, at disse studier er blevet forsinket, men fokus er aktuelt på TG-01 og ONCOS-102.

Det kan meget vel være, at selskabet sidder på information fra TG-02 der endnu ikke er meldt til markedet. Af strategiske årsager kan selskabet planlægge en mere offensiv kampagne til markedet, der bl.a. hjælper med et væsentligt kursløft. Aktien gik tidligere fra 8,00 til 33,00 alene på TG-01.

Det skulle velsagtens ikke være SomSa, der ligger og leger prispresser i aktien? Aborum fortsætter med at akkumulere her i marts måned ..
Redigert 04.03.2019 kl 16:48 Du må logge inn for å svare
Whatsthat
04.03.2019 kl 18:29 4318

1 CR og 2 PR alene på de 6 første.. ikke glem at 2 stk ikke kvalifiserte grunnet for lite dosering.

Selv syntes jeg de har vært veldig klare og tydelige og nærmest lekket info om 1-2 avtaler på TG plattformen. Tipper protokollene defineres og avtalen signeres i Mars. De fleste viø nok bli overrasket over TG01 meldingen, da det virker som om de har funnet en smart tilnærming til veien mot markedet.

Ellers, så har jeg fulgt med på HO i flere år, nødvedigvis ikke skrevet så mye, men SomSa sim utvikling mot selskapet generelt har endret seg drastisk..

Har vært aksjonær lenge og velger å se på de postive åpenbaringene som CR på oncos langtidsoverlevende i pancreas (!) og nesten 100% immun respons på begge plattformer, fremfor negative bagateller...
Redigert 04.03.2019 kl 18:29 Du må logge inn for å svare
kaunis
04.03.2019 kl 19:45 4213

Når det gjelder SomSa så er jeg litt forundret over hans skuffelse over TRVX sin utvikling og info totalt de siste mnd. Fra å være en ivrig og posetiv informant, som har kommet med mye god info og kunskap, til å være mer angripende og skuffende samt negativ uten noe posetivt i det hele, til selskapet.Dette skuffer meg som hadde fått god tillit til SomSa og leste inleggene fra han med stor respekt og tilfredshet.
quattro
05.03.2019 kl 09:15 3935

derfor må man lese alle innlegg her på HO med sitt eget filter - for filter bør man ha, mange som 'manipulerer' avhengig av sin sits i papirene
Fra Sidelinjen
05.03.2019 kl 09:50 3880

Takker for at flere besvarte dette, og selv om Somsa kanskje har snudd fra å være utelukkende positiv til mer nøytral / negativ, så mener jeg at det ikke betyr at han ønsker å baisse / prate kursen ned. Han sier selv at han har store forventninger til deler av pipelinen, mens andre ting har selskapet faktisk ikke levert på eller selv klønet det noe til på.
Jeg har selv en god del aksjer nå, snittet er absolutt til å leve med, men skal ærlig innrømme at jeg ikke er imponert over kommunikasjonen ut mot markedet. Heldigvis er mitt hovedargument for å eie TRVX de lovende resultatene selskapet har levert, og det skyldes ikke førsterekken av de som møter investorene, men R&D teamet som står bak og samarbeidet selskapet har med akademika. Så fundamentalt mener jeg TRVX er et kjempecase med et fantastisk verdipotensial ved oppkjøp, men jeg er helt overbevist om at hadde de en ledelse som hadde kommunisert annerledes, hadde ikke kursen fått den smellen den har fått fra 23 til 8 kroner. Personlig har jeg profitert på det ved å kunne kjøpe billige (??) aksjer, men for de som har vært med en stund og fra emisjonen på 20 kroner blir dette seigpining, selv om man vet inderlig godt at pharma er binært og tidskrevende. En rapportert fremtidig hendelse av positivt art nå, og man får definitivt se effekten av hva den binære effekten innebærer av kursøkning, men det oppleves som et tillitsproblem rundt ledelsen akkurat nå. Jeg vet at Aborum har meldt dette inn til managementet direkte, men det er jo vanskelig å gå tilbake på ting man tidligere har sagt..

Konkludert blir det ekstremt viktig at selskapet nå innen kort tid innfrir på TG01-samarbeid, hvis ikke tror jeg bare man må stålsette seg for en emisjon som ikke vil fremstå som spesielt hyggelig sammenlignet med dagens kurs. Enn så lenge forblir jeg positiv og bull, og skal alltids klare å lirke frem mer penger blir emisjon på lavere nivå en realitet.
Redigert 05.03.2019 kl 09:51 Du må logge inn for å svare
focuss
05.03.2019 kl 10:07 3842

For TG-01 er det ikke mer å gjøre enn å bare vente på oppdaterte overlevelses data. Da vi allerede har bedre data enn dagens standard behandling så er det grunn til optimisme. At cohort 2 sine data også har passert cohort 1 bare øker optimismen. Spent på ny info og ledelsens grep videre. Spenningen er jo ikke om vi får bedre data en standardbehandlingen, bare hvor mye bedre den blir. Jeg mener de gamle dataene fra Hydrotiden rett og slett er sensasjonelle.
Jakal
05.03.2019 kl 10:07 3832

Ser vi på kursutviklingen er det lett å være enig i manglende kommunikasjon mot markedet. Men er det så enkelt? Hele farma-sektoren lider nå med pressede kurser og frustrerte aksjonærer, og jeg tror ikke det skyldes dårlig ledelse "rund baut". Kanskje har det sammenheng med økende frykt-indeks, hvor det blir mer fokus på risiko-aspektet i aksjene. Kanskje har det sammenheng med at Algetas suksess-historie nå begynner å bli fjernt i tid. Uansett er det ikke lett å lede et farma-selskap, med langt tidsperspektiv, løpende emisjoner og lengre perioder med nyhetstørke. Jeg velger å stole på ledelsen, slående forskningsresultater og lett hausing fra internasjonale autoriteter. Men kommer det ikke positive nyheter ila en måned eller to begynner til og med jeg å bli skeptisk til ledelsens integritet, dvs evne til å holde det de sier.
aborum
05.03.2019 kl 13:44 3677

Fra Sidelinjen: er du på TI? Jeg ønsker direkte dialog.
SomSa
05.03.2019 kl 15:08 3600


kaunis
"Når det gjelder SomSa så er jeg litt forundret over hans skuffelse over TRVX sin utvikling og info totalt de siste mnd."
"Dette skuffer meg som hadde fått god tillit til SomSa og leste inleggene fra han med stor respekt og tilfredshet."

Mye har forandret seg siden 2016 når jeg var meget positivt til selskapet. Dette gjelder både pipeline, tidsplan, resultatmessige og presentasjon av data etc. De har presentert utsettelser, forsinkelser, uklarheter og elendig presentasjon av data. Vi husker hvordan de presenterte TG01 dataene i 2017, bare rott. Ved 3Q 2018 presentasjonen sa Magnus at TG02 + CPI studien skulle starte "snart" og nå har gått over 4 måneder. I 2017 sa Soug prostata studien skulle starte "any days". "Any days" ble mai 2018. Ved 2Q 2018 presentasjonen sa de at prekliniske data fra andre virus skulle komme i 2H 2018, etter korttid forandret til 2H 2019.......... Hvis du har tid les alle pipline, tidsplan og se på presentasjonene siden slutten av 2016 og sammenlikn hva de har sagt og hva de har oppnådd. Man får ikke lenger aha opplevelse. Jeg håper på en sponsoravtale innen 1H 2019 men basert på tidligere erfaring tror jeg ikke mye på dette men det kan skje en mirakel.
Som sa jeg venter på data fra Astrazeneca. Dette er viktigere for meg enn hva skje med TG01 nå. Vi må håpe på at pasientene har fått riktig antall Oncos-102 injeksjoner. Tidligere er 100-200 pasienter behandlet med Oncos-102, alene eller i kombinasjon med kjemoterapi. Oncos-102 er nesten harmløs og de har fått opptil 9 injeksjoner uten problemer. Konkurrenten som ble kjøp opp hadde gitt 4 injeksjoner til sine pasienter. Man kan bare lure på hvorfor TRVX gav kun 3 injeksjoner for hudkreftpasienter og nå må studien utvides med nye pasienter og disse skal få 9 injeksjoner.......

aborum
05.03.2019 kl 15:12 3587

Det er ikke unormalt at biotekselskaber udfordres på guiding. Jeg anerkender, at selskabet har ændret på guiding, men jeg mener du undervurderer de fremlagte resultater.
Fra Sidelinjen
05.03.2019 kl 15:24 3564

Aborum, nei, jeg er kun innom her på HO, må passe så ikke nettet spiser all min tid :)
kaunis
05.03.2019 kl 18:07 3411

Ja mye har forandret seg,men FFNs sin Sjokkmedesin som var en veldig giftig blanding og som ikke har hatt noen stor mottakelse ,gjorde stor skade for TG01. I ettertid har TG01 styrket seg godt i markedet. For TRVX mener jeg dette har gjort godt for selskapets produkter som er svært tolerante for de fleste pasientgrupper. Så alt i alt mener jeg vi kan se lysere på mulighetene no en i 2016, og Oncos 102 +CPI kan bli en god løsning for flere kreftformer. Men det er viktig at tiden utnyttes godt, forTIDEN er den største fienden for bio selskaper.
Whatsthat
05.03.2019 kl 20:40 3295

HO er som å kjøre en gocart.. TI en Porche.. tror nok du sparer mer tid der. :)
Whatsthat
05.03.2019 kl 20:49 3277

Tiden er en ting. Og folk flest tror jeg ikke helt skjønner at de er idag et lite biotek selskap... Hvis Targovax satser mer på TG02 mono + TG02 CPI + ONCOS X 1-2-3 + ONCOS Melanoma cohort 1 + cohort 2 + TG01 + TG03? + med flere pasienter ville de sikkert brukt 100mnok kvartalet...

Fokuset er og må være *ODD Mesothelioma.
Alt annet er bonus og her gjelder det å bruke så lite som mulig $$ for å få nok "bevis" til å lisensiere/selge eller få partnere som sponser slik som vi har med AZ og CRI på peritoneal studiet med 78 pasienter og forhåpentligvis nå straks får med TG01.