NRC Group - Nytt rally til ny all time high..?

Bedre posisjonert etter strategiske grep og med flere riktig store prosjekter i vente. Norden er en av verdens rikeste og mest stabile regioner, og med nordiske stater som kunder så skal inntjeningen til og med kunne bli bedre når en ny finanskrise kommer. NRC kan faktisk bli en slags hedge, for det er jo noe som kalles motkonjunkturpolitikk.

Flere vil nok hamstre NRC-aksjer når det blir skumlere tider, men da kan jo aksjen for godt ha kommet over 90 kroner for alt jeg vet, og jeg har sett at den har vært meget sterk ved børskorreksjon. Jeg tror på et nytt rally i NRC, og både selskapets kjøp av egne aksjer, nye kontrakter og kapitalflyt fra andre bransjeplasseringer kan få grafen til å bykse høyt opp.

https://nrcgroup.com/
Rockall
08.07.2019 kl 11:03 647

Han er flink, selv om han selvfølgelig også får drahjelp pga. oppslagene han opptrer i. Smarttelefonen kan være fin den, men av og til avdekker jeg kunstig dumskap mer enn kunstig intelligens.

Jeg følger ikke porteføljen hans. Men liker å lese.

Max
Rockall
08.07.2019 kl 14:37 626

Dersom kursen maks beveger seg vannrett inn til/mot gulvet i den stigende trendkanalen som Investtech har vist til i det siste, men uten å bryte under gulvet, så sier det seg selv at kursen vil bli kjedelig til vi kommer ved månedsskiftet august/september. Sånn cirka der vil gulvet møte dagens kursnivå, og forhåpentligvis tvinge opp kursen, som også kan komme til å bryte opp gjennom taket. Tallene i august får vise om NRC er i ferd med å snu, men så kommer det kanskje minst like mye an på ordreboka. Den ser ut til å fortsette å vokse, og nye prosjekter skal jo ut i markedet. Investorer har det gjerne med å posisjonere seg for det som skal komme, ikke for det som har vært.
Rockall
31.07.2019 kl 15:34 523

Må komme en melding om innsidekjøp snart fra den nye og lovende CEO-en. Hadde gjort seg.

For øvrig ser NRC god ut mtp. innsidekjøp i denne "gullklumpen" til Haudemann-Andersen.
Rockall
02.08.2019 kl 16:14 474

Når de store har slurpa i seg den siste feriepilsen og endelig fått svekk solfaktorsvetten fra blikket, så kan det fort skje at kjøpsmuligheter på dagens nivå forsvinner.

Tror det kommer "feita kjøp" framover..:)-

God helg!
Rockall
06.08.2019 kl 16:19 433

Henter den seg inn i pluss etter gårsdagens mørke børsdag..? Jeg tror det. Straks sluttauksjon.
Rockall
07.08.2019 kl 19:44 396

Oljen stuper... Nå må det da vel flyte kapital fra de oppskrytte oljeselskapene over til noe annet.

Hva kan bli stort bedre enn NRC i storform utover høsten..? Ikke vet jeg...
Rockall
09.08.2019 kl 13:13 361

Ønsker meg ny kontraktsmelding innen klokka 15.15...
Rockall
06.09.2019 kl 14:51 253

Ønsker meg 90 til jul.