Ny strategi

jb10000
PHO 04.03.2019 kl 15:26 2725

Nu da vi har fastslået at 40 sælgere er i stand til at sælge 4 flexible scopes på et halvt år og ikke engang dem der har været med i udprøvningen og fase 3 forsøgene har købt burde man måske overveje en anden plan?

Dan The Man mener der bør oprustes på salgssiden

Det har han tydeligt vist at han ikke rigtigt kan finde ud af i hans tidligere job

https://courts.delaware.gov/Opinions/Download.aspx?id=262000

Men BTG slap dog med hvad der nogenlunde er Photocures markedsværdi i erstatning for ringe udført arbejde.

Kunne man forestille sig det var bedre at forære scopes væk?

Dan the Mans meritter er så absolut ikke imponerende. Men det har ingen af hausserne vel sat sig ind i. Det kostede da BTG 55 millioner usd at han ikke kunne sælge.

Så fyr dog de 40 sælgere og forær scopes væk
Redigert 20.01.2021 kl 12:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.03.2019 kl 15:55 2669

Så er det da enda en som har sett potensialet i PHO og tror at innflytelse via HO forum skal gi han billigere aksjer.
Slettet bruker
04.03.2019 kl 16:41 2588

Ser at du forsøker å trekke Schneider sin kompetanse i tvil.
Og du mener at dette var Dan Schneiders ansvar, antar du har sjekket litt opp hva stillinger han hadde i BTG i perioden, eller?
Slettet bruker
04.03.2019 kl 16:55 2547

KS har hatt tekniske problemer med flexiene siden lanseringen av disse i mai 2018, men nå er dette i orden, det ligger en bunch med fexier i pipeline, og vi må regne med at det begynte å løsne i siste halvdel av Q1, og at flexiene kommer for fullt i Q2.

Vi trengte faktisk ikke disse problemene i startfasen av `Nye Photocure`, men Murphys lov har spilt oss et puss.

Jeg tenker vi ser store fremskritt i utplasseringen av scope framover, og i Q2 må vi kunne forvente som et absolutt minimum 20 rigide og 30 fexible scope utplassert.
jb10000
04.03.2019 kl 17:01 2528

Dan Schneider, BTG’s Senior Vice President for United States in BTG. Men med ansvar for den aftale

Kan sekten komme med info hvad manden har opnået. Det er mig bekendt helt utroligt lidt.

Men dem der påstår at det er et stort navn Photocure har ansat må seriøst være hjernedøde. Kig mandens meritter igennem. Det er sgu ikke ligefrem et scoop.

Mon ikke det var mere af nød han tog stillingen.
jb10000
04.03.2019 kl 17:03 2518

Du nævner bare et hvilket som helst beløb du vil vædde på at der bliver solgt 30 flexiscopes i første kvartal. Du må også gerne vælge en escrow.
Slettet bruker
04.03.2019 kl 17:06 2504

Hvor står det at han var ansvarlig for inngåelse av den avtalen?
Redigert 04.03.2019 kl 17:06 Du må logge inn for å svare
fjellmann1
04.03.2019 kl 17:13 2470

Grepene Schneider har gjort er å ansette 9 nye selgere samt sette selgerne de har til å bruker 50% mer tid hos kundene i stedet for på kontoret.
Dette er bra men hvem som helst kunne vel gjort dette.

20 scope i Q4 er ny rekord og ting tyder på at salget går riktig vei.
Når 20 klinikker har kjøpt scopet nylig så er det et bra tegn. Det tar 6-12 mnd før scopene kommer i drift..

Jeg tipper de får ut 100 scope i 2019 og 10 Musd i overskudd i 2020. Blir 3-4 kr i utbytte som betales i feb 2021!!??
Han sa videre vekst med peak sales om 6-7 år. Er det beste vekst case på ose?

Bare synsing fra meg dette.
jb10000
04.03.2019 kl 17:22 2436

Han sagde 70 procent markedsandel gjorde han ikke?

Tror du ikke han skal have ansat nogle andre sælgere så.

Jeg ved det gør ondt på haussekoret. Men fakta er er at der er solgt 4 flexible scopes og i q3 var der ikke problemer med disse.

Det er stadig et resultat på 0,2 scope pr. sælger om året af de flexible.

Det er ikke en stor investering for en klinik eller et sygehus at anskaffe et flexiscope og næppe vælter noget budget.

Så vidt jeg er orienteret har der ikke været problemer med scopes - men sterilisation som overhovedet intet har at gøre med salg - eller potentielt salg - men er en retningslinje til sygehusene.

Hvis der var problemer med produktet var det ikke blevet godkendt så simpelt er det. Så det har intet at gøre med de scopes der leveres
Slettet bruker
04.03.2019 kl 17:28 2414

jb,
Orker ikke å bruke mer tid på dette, da jeg egentlig finner det lite hensiktsmessig, men tror du skal slite med å sette dette ansvaret på Schneider for å si det sånn.
At BTG gikk på en smell mot Wellstat tror jeg nok hviler på mange skuldre i selskapet.

BTG plc
Tidsperiode8 år 3 md
TittelSVP and General Manager of Specialty Pharmaceuticals
Datoer ansattdes. 2015 – des. 2017
Ansettelsesvarighet2 år 1 md
BeliggenhetGreater Philadelphia Area
Responsible for the overall strategic and operational direction for the assigned area, including P&L responsibility, i.e.: delivering revenue, contribution and budget. Creates strategic plans in alignment with corporate goals for assigned business and executes to deliver against such plans. Chairs the division Leadership Team that includes all functional areas within or assigned to the business as necessary to ensure goal achievement. Lead Canadian commercial operations. Se mindre

TittelSenior Vice President, Americas
Datoer ansattokt. 2012 – des. 2015
Ansettelsesvarighet3 år 3 md
BeliggenhetGreater Philadelphia Area
Lead commercial organization across all drug (pharmaceutical/biologic) and device business units in the United States, Canada, South America. Areas include acute and emergency care, interventional oncology and interventional vascular products and devices. Over $400 million in current annual revenues.

TittelVice President Sales and Marketing
Datoer ansattokt. 2009 – okt. 2012
Ansettelsesvarighet3 år 1 md
Lead the commercialization of a biotech/specialty pharmaceutical company in the US focused on developing products and devices targeting oncology and the hospital acute care setting.

Redigert 04.03.2019 kl 17:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.03.2019 kl 17:32 2405

Måske i den dær schnippel schnappel kamelåså?
jb10000
04.03.2019 kl 17:39 2383

Du kan læse rapporten

At man har været ansat mange steder kan betyde 2 ting

1. Man er super dygtig
2. man er snotdum

Vil du prøve at finde et link der viser at Dan The Man har været superdygtig?

Der ville nok have været en del af disse hvis han virkelig var en superman inden for Amerikansk biotec.

FORSTÅ DET NU - MANDEN HAR INGEN RESULTATER

ellers så find dem please
Slettet bruker
04.03.2019 kl 17:47 2351

Det var det svaret jeg ønsket, du kan ikke vise at Schneider er den med ansvaret i denne domsavsigelsen.
Det at han var ansatt i diverse stillinger i BTG i perioden 2009 til 2017 betyr jo ikke at han skiftet ofte jobb. For min del var jeg ansatt 17 år i en og samme bedrift og hadde 6 ulike ledende stillinger i den perioden.
Mellom 1992 - 2018 har Schneider vært innom 9 selskaper inkludert Photocure, i snitt er dette helt perfekt ift hva ekspertene uttaler.
9 selskaper på 26,5 år. Ekspertene mener at en skal skifte jobb hvert tredje år så ser ut som han er innenfor.

Men når en sliter med å finne noe annet som er galt med PHO, kan en kanskje skjønne at en må grave for om mulig finne "dritt", men jeg avstår og kjøper ikke dine argumenter og påstander.
Redigert 04.03.2019 kl 17:49 Du må logge inn for å svare
jb10000
04.03.2019 kl 17:56 2321

Glimrende

Kan du belyse nogen af de resultater han har haft.

Nej det kan du ikke - for der ikke nogen at vise

Havde det været et stort navn tror du så ikke google var kommet op med lidt flere resultater?

Manden har været og er totalt anonym - han er blot hausset op af Focuss og de andre fantaster.

I øvrigt er der slet ingen grund til at diskutere PHO så meget lige nu. Alle mener den er i 1900 om 2 år - så hvorfor kigge hver dag og hyle som små kællinger. Det er da bizart.

Lad os se om kursen bliver handlet op i forkant af Q1. Det kan være at en hob af idioter har fundet ud af at en falleret CEO og elendige sælgere ikke får dette selskab til at eksplodere.

Men super at et par idioter på facebook gerne vil i bestyrelsen. Nordmænd har komik øverst i værktøjskassen haha
Slettet bruker
04.03.2019 kl 18:02 2303

Kan ikke si noen annet enn at dansker er noen hyggelige mennesker, du er derimot et unntak.

"I øvrigt er der slet ingen grund til at diskutere PHO så meget lige nu. Alle mener den er i 1900 om 2 år - så hvorfor kigge hver dag og hyle som små kællinger. Det er da bizart"
Har du enda ikke skjønt hvor de NOK 1900 kommer fra? Kan ikke se at det er så mange som hyler her inne over kursen, du er vel en av de ivrigste.

"Men super at et par idioter på facebook gerne vil i bestyrelsen. Nordmænd har komik øverst i værktøjskassen haha"
Hvordan skal dette forstås?
Slettet bruker
04.03.2019 kl 18:25 2262

25. februar ble det lagt til 7 scope på cysview com , og forleden kom nr. 110, altså det 8. scopet på få dager
Fra før hadde det blitt notert 4 utplasserte scope på listen i Q1, og bare dette indikerer 19 nye Rigide scope så langt i Q1.
Nå vet vi at det i mange kvartaler har vært utplassert litt mer enn 60% flere rigide scope enn det som har blitt oppført på c.com, og da kan vi regne inn rundt 19 scope inntil bunchen med flexiscope blir utplassert, men neppe oppført på c.com.

Når nå de tekniske problemene er løst for flexiene, så kommer også disse for fullt, men først og fremst til klinikker som står på listen med rigide scope fra tidligere, og få eller ingen vil derfor bli oppført på c.com.
Halve Q1 har vært okkupert med tekniske problemer på flexiene, så det blir desverre ikke så mange i Q1 heller, men at det blir minimum 10 stk flexier, og minimum 25 rigide, det vedder jeg på.

Jeg holder på at Q2 vil gi minimum 50 scope, og kanskje så mye som 80, fordi det ble meldt den 27.02 at det var en god del scope i pipline, dvs scope som er vurdert av kunder, men som ennå ikke var utplassert innenfor rekkevidden av Q4 2018, og som sannsynligvis ikke alle rekker å bli utplasser i Q1 heller.
Og hver dag forhandles det om utplassering av scope over store deler av USA.

Det er etter min oppfatning svært gode grunner for at det nå kan bli utplassert flexiscope i større mengder fordi de har så mye større kapasitet enn rigide, at surveillance/oppfølgings-markedet er antatt 4 x større enn Turbt, og fordi man kan bruke dem på pasientene uten innleggelse, altså poliklinisk med kun lokalbedøvelse tisvarende innsetting av et kateter.

Vi fikk desverre smake `Murphys Lov` helt fra mai 2018 til februar 2019, men nå når Muphy har sluppet taket vil det bli helt andre boller, det blir boller med rosiner (ikke Fastelavens-boller).
jb10000
04.03.2019 kl 19:17 2174

Hvor meget vil du gerne vædde. Og skal vi finde en escrow med det samme?
jb10000
04.03.2019 kl 19:30 2147

Det vil jo ligne et væddemål med 100bagger. Jeg er 100 procent klar.

Men måske du vil vædde om 100 procent vækst på flexi. Wohooooo hver tiende sælger booker et salg pr. kvartal.

Alle hausserne her er en total joke.

Det begynder at blive rigtigt farligt farligt når typer som Somsa, Riscioso, Focuss begynder charmeoffensiven. Man skal ikke kigge langt tilbage for at se de 3 ikke ligefrem er de største investeringsgenier.

Kig på hvornår de 3 herrer har købt. Somsa tager dog prisen som det største fjols. Men han kan nok købe nogle coins af Ricsioso som jo også er en mega joke
jb10000
04.03.2019 kl 20:31 2062

Jeg er flink og vædder om de 50 scope du har sat som det mindste. Det er synd at vædde om 80

Nu mangler vi bare at få sat beløb på
bravi
04.03.2019 kl 21:31 1974

Har ikke klart å finne noe om Schneider som gir grunn til overdreven optimisme, at han er en sånn kapasitet finner ikke jeg. Han har skiftet jobb mistenkelig ofte, ingen tvil om det. Hvis han er en slik topp mann tror jeg ikke han hadde begynt i Photocure. Det er kostbart å ha feil mann i en slik stilling. Som det stod i brevet fra fb gruppen var det spørsmål om utgiftene med 9 nye selgere er nok til at var det vil bli negativt resultat flere kvartaler fremover. Vi får vente på svaret.

Egentlig minner dette om tidligere erfaring fra annet biotekselskap hvor mange håpefulle aksjonærer var alt for optimistiske og slukte alt rått som kom fra ceo av unnskyldninger og bortforklaringer, det gikk ikke bra. Heldigvis har vi denne fb gruppen i Pho som har stilt mange gode spørsmål.
Slettet bruker
04.03.2019 kl 21:54 1920

Schneider is a man not to be messed with. He de man.

If he doesn't get PHO roaring on all cylinders then he can just jump ship with a massive parachute payment.

So just to summarise. We have unproven and useless Schneider, untrustworthy and corrupt Egberts, totally incompetent Dahl.....

Why are people invested in this company? I hear that the cleaner at the Oslo office is quite effective.

Mickey mus
Redigert 04.03.2019 kl 21:56 Du må logge inn for å svare
jb10000
05.03.2019 kl 11:18 1739

Du kan finkæmme nettet og du vil ikke finde en eneste artikel om Dan The Mans fortræffelige karriere. Det er da en bedrift i sig selv.

Mon de har fundet ham på arbejdsformidlingen i Texas.

At han skulle være dygtig er der intet på nettet der peger på. Indtil videre har han intet bevist i PHO. Men bliv endelig ved med at hype.

Der kommer nok ikke noget idiot rally før q1
Slettet bruker
05.03.2019 kl 12:00 1674

Har du hørt om Ablynx? Nå endte de med oppkjøp da, for solide 45 Euro per aksje.
Slettet bruker
05.03.2019 kl 12:03 1667

Her var "Dan the Man" leder for kommersialiseringen i USA.
risksøker
05.03.2019 kl 12:43 1603

Strategien er vekst, minst 70% per år. Det gir ca. 180 mill i 2020. Guidingen er fra 170 mill til 215 mill. Dette er US tall