IOX - Rally! Over 5 NOK and the road to 10+ NOK!

Da er vi i gang jenter ?
Var noen som klarte å finnte til seg en god slump aksjer etter Q4??

???-----?
rieg
06.03.2019 kl 12:59 1520

Tror Iox har særdeles spennende nyheter på gang....Noe stor er under oppseiling...De drøyer ikke boringen og avtalen som lå der med SLS uten grunn...følelsen min sier 100-200% opp på neste melding...
Prøv
06.03.2019 kl 13:11 1472

Ja får tru det kommer et kraftig rykk snart no. Har fått meg 2 poster til i dag:) Blir en fin vår det her:))

Ja d r flotte tall, men nå er vel 32 støvsugd en del så slike summer får de vel ikke?

Jo mere jeg tænker over den udmelding der kom sammen med Q4 ,bliver den mere og mere positiv,den viser nemlig at iox har nosser nok til at få en rigtig bæredygtig aftale i hus, istedet for at lave en skod aftale med sls.der er mange der tror at iox er ved at være moden til en skodaftale,og den vil nok også bringe et kursløft på kort sigt,men mon ikke der sidder nogen og tænker at dette skal være en god forretning i en del år frem.

Du mener vel 34.
Husker ikke helt i farta hva LLA-34 produserer, men mener det er ca 70 000 fat pr dag. Sååå den koster penger ?
Den generere olje for ca 14 milliarder i året..
Redigert 06.03.2019 kl 13:29 Du må logge inn for å svare

Tipper vi ender i pluss ?
Bullox
06.03.2019 kl 14:18 1264

Nå skal det ikke rare kjøpet til før vi rykker oopver, siste mulighet for billige aksjer på en stund nå håper jeg..

De som tipper IOX ned i 2-3kr ser bare på historien og har ikke satt seg inn i hva IOX driver med for tiden.
Etter mange magre år og skuffelser så bygger de nå stein på stein. Grunnmuren er i ferd med å ferdigstilles i disse dager og etterhvert så kan du være med på byggingen av skyskraperen.
Men det er selvsagt helt frivillig om du vil bli millionær i løpet av året eller om du vil vinke farvel sammen med James Bond og halve Danmark. ?
HP17
11.03.2019 kl 10:02 809

Meget lav omsetning den første timen, ser ut til at noen har satt robotene på for å se hvor langt ned de kan få kursen med minimalt salg og har lagt ut en sperre på 4.60. Tror volumet kommer godt tilbake utover dagen og 5 tallet skal nok brytes i dag eller tidlig den uken for deretter å fortsette opp mot kr 6?

Forskalingen er tatt av grunnmuren nu. Den står fint å stødig, klart for videre byggeprosess fremover. Helt greitt at de tar seg tid til ordentlig grunnarbeid å god konstruksjon. Eller som mitt tidligere visuelle utsagn viser, fra ? til ei flott ?? Spennende tider fremover.
inadmah
11.03.2019 kl 13:25 598

Dette er nok sannsynlig og kan godt være at dette scenarioet vil utspille seg.