Seriøst spørsmål: Hvor dumme er egentlig sosialistene?

Slettet bruker
05.03.2019 kl 11:03 545

Gang på gang på gang. Hver eneste dag blir det lagt fram bevis for at import av muslimer bare fører med seg elendighet.
Det er snakk om enorme utgifter for staten, narkotikakriminalitet, vold, drap, ran, voldtekter, trygdesvindel, etc, etc.
Men sosialistene nekter for at dette skjer og at det ikke er noen problemer.

Jeg gjentar derfor mitt spørsmål: Hvor dumme er egentlig sosialistene?
Slettet bruker
05.03.2019 kl 19:34 386

Alle er forskjellig men noe er bare forskjelligere.
Redigert 05.03.2019 kl 19:42 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
05.03.2019 kl 17:16 413

At to pitbuller ikke er like er sant, at to muslimer ikke er like er sant, like forbanna er pitbuller forbudt i mange land.
Slettet bruker
05.03.2019 kl 15:41 438

2 pitbuller er to forskjellige pitbuller. De er ikke like hvis du tror det, de er to enkeltpitbuller.
Slettet bruker
05.03.2019 kl 15:31 443

Jeg ser på danskene som Golden Retriever. Hvorfor blander du inn dansker? Vi vet dansker er forskjellig.
Og så vet vi det var for mange amerikanere i stavanger, regnet som St Bernhards men de skulle jo hjem så snart vi var opplært i alt og idag lager bedre burgere enn Usa som reiste hjem til sine egne kjeder. Svensker er pudler, og serverer som oftest skummende øl. De er ikke like.
Redigert 05.03.2019 kl 15:39 Du må logge inn for å svare
Zorin
05.03.2019 kl 15:23 448

Og det er ikke det jeg sier heller. Det jeg sier er man kan ikke behandle en Golden Retriever som en Bulldog. Skjærer man alle over en kam, da er man dømt til å feile. Og i verste fall blir den søteste hunden til reine kjøtern for det er slik den blir behandlet! Og det må vi slutte med!
Slettet bruker
05.03.2019 kl 15:06 463

Zorin

Det er maaaaaaaaange kjempesnille Pitbull-hunder også, men noen biter og er aggressive. På bakgrunn av dette er rasen forbudt i Norge.
Hvorfor skal det være annerledes blant innvandrere mener du?
Søster
05.03.2019 kl 14:45 474

Sannheten nører opp under rasismen,sa journalister, og feide fakta inn under teppet og slang skjellsord etter de
som fortalte om sannheten og egne erfaringer.
Hvor klokt var det å legge klamme lokk over sannheten så mange kjente til?

Nå er sannheten så åpenbar at den er umulig å skjule,så hvilken skade har journalister og andre i PK-miljøene
gjort med sin taktikk om å skjule sannheten?
Slettet bruker
05.03.2019 kl 14:35 476

Krav krav krav, har det ikke vært nok skal det kreves mer. En evig kravmaskin.
Zorin
05.03.2019 kl 14:03 483

La meg ramse opp noen grunner til at mange faller utenfor

1. Halvering av antall timer norskopplæring. Fra 250 timer til 125 timer. Antall timer med oppfølging er også redusert.
2. NAV støtte/oppfølging redusert, Bostøtter redusert.
3. Arbeidsgivere gir avslag til kvalifiserte jobbsøkere basert på navnet deres
4. Boligutleiere leier ikke ut boliger til folk med utenlanske navn.
5. Føler seg mobbet, trakasert, mistenkeligjort og skåret over en kam. Rett og slett utfrosset fra samfunnet - i møte person til person - men kanskje spesielt i debatten i media. Gjelder også barna.
6. Poster som dine. Det vises ingen godvilje. Når man skjærer alle over en kam som voldtektsmenn - det kan jeg love deg ikke hjelper på integreringen - da mange vil svare med samme mynt: nemlig hat tilbake.


Redigert 05.03.2019 kl 14:04 Du må logge inn for å svare
Strek
05.03.2019 kl 14:00 491

Helt riktig!
Jeg har selv jobbet i en bedrift hvor PK-miljøet var så ille at et par som sto oppreist for egne meninger ble mobbet og isolert.
Man må jatte med og nikke ukritisk om man ikke skal bli uglesett i slike miljøer.
På tide at dette omtales!
Slettet bruker
05.03.2019 kl 13:56 500

En jevn import av stemmer vil gi "landssvikerpartiene" evig makt. En får slå av lyset,låse døra og kom seg bort fra dette "røde helvete" før en får en kniv i ryggen.
Slettet bruker
05.03.2019 kl 13:56 502

Nuka du sliter kraftig med å følge med i timen. Det er ikke ulovlig.
Lytte mer, ikke mase.
Gjør hjemmeleksen før du strekker opp hånden. Sitte stille. Virke interessert. Ikke svare før du blir tilsnakket.
Nuka
05.03.2019 kl 13:47 517

Tror du på dette tøvet selv, eller er det bare noe du sitter å vræler ut av deg i frustrasjon ?
convert
05.03.2019 kl 13:40 521

Det er store fordeler knyttet til å være PK. I store bedrifter og i offentlig sektor er man karrieremessig ferdig hvis man ytrer noe som ikke er PK. Man må si de riktige tingene. Derfor holder majoriteten kjeft. I mange tilfeller begynner PK-folket å tro på løgnene selv.

Mange av islam-sosialistene er også profitører på invasjonen av Norge. De har jobber som krever at strømmen av muslimer og negre fortsetter. Tenk etter...dette er enormt mange bransjer.

Og så har vi de rødgrønne politikerne, eller de som ønsker å bli det, eller liker å omgås disse for å vise seg frem. Rødgrønt er 100% avhengig av tilstrømning av negre og muslimer for å kunne fortsett å ha sine posisjoner.


Slettet bruker
05.03.2019 kl 13:32 528


“Of course they [believe it],” says David Kang, a North Korea expert at the University of Southern California. “I always object to putting in terms such as brainwashing, because every society has rituals and cultures and norms and values ... when they’re very clear, and everyone else is doing them, you just do it too.”
Strek
05.03.2019 kl 13:12 537

Det er den politiske korrektheten som virker fordummende og kveler sunn fornuft.Nikkerne mister også ryggrad og evnen til å kalle spader for spader.