pho- analyse øker kursmål til 326

ITinvest
PHO 05.03.2019 kl 16:31 10999

Ser att Simply øker kursmål fra 133,- til 326,-

begynner å bli bra dette, kjøpte alt eg hadde råd til etter denne analysen forelå.
Redigert 21.01.2021 kl 07:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.03.2019 kl 18:13 3243

bravi,

Entusiastisk som du er og stor forkjemper for og med klokketro på PHO vil jeg anta at du har stilt mange spørsmål i forkant av Q&A session?
Eller venter du kanskje til live sendingen?
Redigert 11.03.2019 kl 18:13 Du må logge inn for å svare
bravi
11.03.2019 kl 18:14 3239

Først når Schneider kom ombord ble det oppdaget at det trenges så store ressurser for å selge Cysview til etablerte bruker. Merkelig at dette ikke har blitt oppdaget tidligere av bla. Bellete, de har tross alt holdt på i Us i flere år allerede og hadde refusjon Turbt fra 01.01.2018.
bravi
11.03.2019 kl 18:18 3231

Har ikke sendt inn noen spørsmål, synes de spørsmålene som jeg har sett dekker det meste? Vi får se hvilke svar som kommer, kanskje det trigger nye spørsmål.
TAAS
11.03.2019 kl 19:54 3085

Bravi

Du kan jo spørre om det er klinikkene eller selgerne som holder orden på lagerbeholdningen. - og hvordan konkurrentene gjør dette? Innarbeidede kundeforhold kan være tunge å trenge igjennom. Det ligger ofte bonuser og andre penger innblandet også.

Det eneste som selger seg selv står som oftest på et gatehjørne og prøver å se innbydende ut.
SomSa
11.03.2019 kl 21:08 2961

bravi

"Først når Schneider kom ombord ble det oppdaget at det trenges så store ressurser for å selge Cysview til etablerte bruker."

Dette er noe som trofaste PHO aksjonærer ikke vil bruke litt tid til å tenker over, mye har forandret seg etter presentasjon av 4Q 2018 resultatet. Jeg tviler på at ledelsen og styret ikke viste om dette. Ipsen klarer ikke øke salget til etablerte brukere i Europa og salget går opp og ned fra kvartal til kvartal. Ledelsen har hatt mange samtaler med Ipsen og jeg regner med at Ipsen har forklart problemene....... Schneider skulle også ha samtale med Ipsen etter 3Q presentasjonen og jeg tviler på at han har hørt noe annet enn de andre......Det er flott at han har forklart dette problemet til aksjonærene nå....

Nå bruke PHO sine penger og 40 ressurser i USA (ansatte) på 2 ting (kilde podcast):
1- Salg av scope for KARL STORZ og dette er prioritert nå
2- Salg av Cysview som ikke er 100% prioritert akkurat nå siden de mangler resurser

Et selskap som vil etablere og selge sitt eget produkt vil strevet med lønnsomheten. PHO har ansatt folk i hytt og pine for å selge scope for KARL STORZ uten betaling. PHO skal leve av Cysview inntektene og ikke gratis arbeid for KARL STORZ. Man kunne akseptere dette til en viss grad dersom sykehusene begynte å bruke Cysview automatisk og de ville fortsette å bruke etter å ha kjøp et scope. Dette skjer ikke, etter at PHO selger et scope må de begynne å selge Cysview, men de har ikke resurser til. Blir det overskudd i 2020 eller 2021 eller 2022 . . . .? Hvis noen ikke har hastverk vil vite i 2020!

HYPERgris
11.03.2019 kl 21:46 2891

Somsa,

Ang dine 2 punkter for prioriteringer: er dette din tolkning eller noe du kan henvise til i Podcast?

Hvis dette er to ankerpunkter i dine bekymringer så håper jeg du kan gi ett transcript eller ett tidsintervall på dette fra podcasten.
Slettet bruker
11.03.2019 kl 21:50 2880

We will all be filthy rich in 2038
Slettet bruker
11.03.2019 kl 21:57 2870

I recall very well being idiot erklært by the hausse brigade when I raised serious concerns about the costs connected with market penetration in a marketplace as large as the US.

I think the brigade will now acknowledge that building a sales organisation capable of taking significant market share comes at a very high cost.

Most likely one of the contributing factors why the third party partners in Australia and Canada have sold about enough kits to fill a shoebox.

This ain't no one way street, there are major politics involved and the states is one place where money talks and snille gutter walks.

"We have the best product" really? Good for you, show me what makes the most money, thank you sir and goodnight Vienna.
Redigert 11.03.2019 kl 21:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.03.2019 kl 22:00 2862

Hvilken konkurrent? White light uses no contrast middel

Phil's number one priority should be making a deal with all the scope manufacturers. Problem is this may well entail years of trials with other manufacturers scopes.

Not easy, but without such a deal in place the cost of KS scopes and the fact that many hospitals are aligned with scope manufacturers will be very prohibitive to PHO taking a large market share.

Redigert 11.03.2019 kl 22:03 Du må logge inn for å svare
Computum
11.03.2019 kl 22:07 2851

"Vidar Hansson har ikke noe med HS å gjøre."
Nær famile. Regner med de har med hverandre å gjøre.
Nå gir vi gass
11.03.2019 kl 22:07 2847

Det viktigste er selvfølgelig at helbredelsesmulighetene blir større, - og til en lavere kostnad totalt sett for sykehus, samfunn , og de som rammes av sykdommen.
Så vil selskapsverdien selvfølgelig komme når den kommer.
Ingen sykehus vil tviholde på en dårligere løsning over tid.
SomSa
12.03.2019 kl 00:21 2704


HYPERgris
"Ang dine 2 punkter for prioriteringer: er dette din tolkning eller noe du kan henvise til i Podcast? "

Takk for spørsmålet, Han sier ikke ord på ord, dette er min oppfatning av det jeg har hørt på podcast + 4Q presentasjonen
fra Podcast:
Tidslinje ca. 8:30: de investerer i infrastruktur og folk........
Tidslinje ca. 9:50: Det var utfordringer med flexi scope og problemet ble løst i samarbeid med KARL STORZ
Tidslinje ca. 12:30: kompleks salgsprosess (Referer til salg av scop som kan ta opptil 12 måneder)..........Det må være PHO´s selgere som oppsøker sykehus og presenterer Cysview og scope. Først må sykehusene kjøpe scope og dette kan ta opptil 12 måneder og etter oppkjøpet vil ta noen måneder å bruke den....... Ellers har han sagt at PHO må vær i kontakt med sykehus som bruker Cysview for at de skal fortsette å bruke/eller bruke oftere etc. men å bygge infrastruktur (dvs installere Scope) har vært viktigste nå.......
OSV
Hva gjør 40 man i USA? Selger Cysview for småbeløp eller oppsøker sykehus og prøver at flest mulig skal installere Scope for å bruke Cysview. KARL STORZ er smart, uten scope ingen Cysview men hvem tar regningen? Dette er et stort spørsmålet for meg nå. Jeg mener at PHO kunne ha fått provisjon for hver scope ble solgt gjennom dem. Etter hvert skal salget øke kraftig og PHO kunne ha tjent mye penger på dette.
Redigert 12.03.2019 kl 00:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.03.2019 kl 03:14 2656

Må bare kommentere en del saker her. Det er forsikringsselskapen som styr delvis behandlingen, gjenom avtaler med
med sykehus og leger. For sykehus og leger har en tendens til att overbehandle pasienter, da de tjener penger på det.
Det er og i stort sett medicare og forsikring som får betale det.
Så før att få sendt pasienter til rett behandling så må den vare tilgjenglig.

Ett flexiscope brukt i turbt poliklinisk kan spare medicare og forsikring vid moderat bruk ( 600 ganger per år) før 60 mil.
Det er jo derfor medicare betaler permanent full refusjon for cysview vid bruk av flexiscope. Og den dagen kommer, att
om sykehusen vil ha pasienter så må de skaffe flexiscope. Det ser forsikringselskapen til, og det tar ikke lengre tid til att
skaffe flexiscope en det sykehusen vil att det skall ta.

Det finnes ikke ett sykehus som i lengden som kan forsvare att de bruker 3 dager og narkose på en behandling.
Som kan gjøres på 2 tim med bedre resultat, og er mye mer behaglig for pasienten. Tiden for tilbakefall er det som betyr alt.
der kan ikke noen matche BLC. Så eg sier det igjen. Medicare og forsikringselskap kommer att presse sykehusen til att
bruke BLC flexiscope.

Og de kommer nok att finne ut i Europa og vad som er beste behandling. Fakta taler sitt tydlige språk i lengden.


ITinvest
12.03.2019 kl 09:17 2534

bra pafo , her ligger sanheten
Slettet bruker
12.03.2019 kl 09:43 2483

Rally i NANO før 11/03-2019 09:00:10: (NANO) Nordic Nanovector to attend Cowen Health Care Conference, BioCapital Europe and Stifel Nordic Healthcare Seminar nå...Antar det samme kommer til å skje i PHO ganske så snart. Være med?
Slettet bruker
12.03.2019 kl 09:48 2470

Vil ikke ha med de som bare er ute etter et rally, vil ha med de som tenker lenger enn nesetippen.
fabian2
12.03.2019 kl 21:51 2328

Selvsagt er det også meglerhus som forfatter betalte fremtidig-kurs-estimater...……. noen av de driver kanskje med helt andre ting enn biotec…..Akkurat innen biotec kan det synes som om Artic Securities er rimelig seriøse.
Slettet bruker
12.03.2019 kl 22:11 2293

Da passer det kanskje bra at det er Pål Falck, helseanalytiker i Arctic som skal spørre ut Schneider imorgen
focuss
12.03.2019 kl 22:21 2273

Hadde vært fint om Falck blir interessert og lager en analyse og anbefaling i etterkant slik at vi kan få noen nye Artic kunder som aksjonærer.
Slettet bruker
12.03.2019 kl 22:29 2257

Slett ikke utenkelig og egentlig lov å håpe på det.