Frp rett i dass!

ArneB 5.0
05.03.2019 kl 18:55 6187

Partiet er helt nede på 7-tallet på siste måling for kommunevalget. I Oslo har muslimene i Frp kun en oppslutning rundt midten av 5-tallet. Måtte dette bare vare og vare.
Slettet bruker
12.03.2019 kl 08:11 1444

Hei Zoten/folkens:))

Og...forsiktig nå, Zoten - heleren er like ansvarlig som steleren, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Zorin
12.03.2019 kl 08:16 1441

Drømmen er å se FrP nå sperregrensa de har snakket så mye om!
Slettet bruker
12.03.2019 kl 08:27 1436

Hei Zorin/folkens:))

Og...du er også en av helerne, Zorin - zånn er det, vettu...ZnageZz....

https://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2013/04/Taper-4.1-mill.-for-hver-ikke-vestlig-innvandrer

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
12.03.2019 kl 08:32 1435

Ofte er det nok det vi ikke ser som er en plausibel grunn til FRP's tilbakegang. Det er trolig behov for et nytt parti på høyresiden. Som er tydeligere enn FRP på flere viktige saker. En slik sak er EU-spørsmålet. Kjernesakene til FRP, innvandring og samferdsel, er nok heller ikke velgerne veldig fornøyde med. Disse velgerne som alle partier så sårt trenger. Det kommer mange bakveien med gjenforening og det blir flere bomstasjoner. Siden FRP velgere har lavest utdanning av alle velgere stemmer de trolig på feil parti. FRP velgere er også de mest skeptiske, men blir her for lite kritisk til hva som faktisk blir politisert i forhold til reell politikk som blir utøvet.
Zorin
12.03.2019 kl 08:37 1430

Faktum er vel at FrP ikke ønsker å se flyktninger integrert i Norge. For tiltak som har hatt stor suksess og som koster relativt få kroner, blitt lagt ned når de få kronene de koster blir tatt bort.

https://www.nrk.no/ho/suksessprosjekt-hylles-av-integreringsminister_-men-far-ikke-mer-stotte-1.14463504
Redigert 12.03.2019 kl 08:38 Du må logge inn for å svare
Sotah
12.03.2019 kl 08:38 1409

Jeg går lett klar av det store landssvikoppgjøret til lysglimten på Akershus festning, Lilletull. Jeg har gjentatte ganger presisert at jeg er tilhenger av en streng og rettferdig innvandringspolitikk. Jeg kaller inn deg som vitne.
Slettet bruker
12.03.2019 kl 08:45 1407

Hei Mag/folkens:))

Og...hehehe - er det stemmeimporten av alle hjernekirurgene og rakettforskerne fra Midt-Østen som drar opp gjennomsnittet i Araberpartiet med følge som ligger til grunn for statistikken din...ZnageZz....

https://www.rights.no/2017/06/ny-undersokelse-syrere-har-svaert-lav-utdannelse/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
12.03.2019 kl 09:02 1397

Det kan være mennesker fra Syria ikke kan konkurrere med nordmenn innen kirurgi og rakettforskning og at de er bedre på steinkasting. Det kan jo komme av språkkunnskapene og med dem kan det komme både den ene og den andre syreren opp i den potten der de aller skarpeste nordmennene befinner seg. Det er ikke så mange av dem heller i følge Gauss-kurven.

Selv Bibelen forteller om innskrivningen i manntall for over 2000 år siden. Man må altså være i manntallet for å ha stemmerett. Det bruker å være listene i stemmelokalet det. For tiden er 500000 over 18 år uten stemmerett i Norge. Det kan være en eller annen syrer i det tallet der. Mulig det dukker opp noen syrere i stemmelokalet, men jeg tviler på om de klarer å legge noe i valgkassen både av AP stemmer eller andre partier.

Som sagt er utdannelse ikke det FRP'ere har prioritert høyt i sitt livsløp. Lilletull får ikke skolering på Resett, Human Rights Service og Document. Det kan jeg umulig tenke meg.
Slettet bruker
12.03.2019 kl 09:30 1386

Hei Mag/folkens:))

Og...hehehe - litt merkelig at de uskolerte og retarderte Frepperne har fått spot on i alle spådommene og varslene, mens intelligensian i Araberpartiet med følge har bommet og løyet - vi husker alle Araberpartiets storsatsing i brosjyren Ja - til et fargerikt fellesskap fra 1987 som ble delt ut til alle grunnskoleelever "Innvandringen er lav og ingen ting tyder på at den vil stige i uoverskuelig fremtid"...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 12.03.2019 kl 09:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.04.2019 kl 14:41 1317

7% er langt fra dass.
Slettet bruker
22.04.2019 kl 21:13 1317

2,9% det er dass det.
Slettet bruker
22.04.2019 kl 23:30 1304

Norge er ingen rettstat lengre. Anarkiet kommer! Den utøvende og den dømmende makt, har derfor i samarbeid gjort statskupp mot folket (Stortinget) og kastet våre lover (Grunnloven) over bord, og vi (folket) som eier denne nasjonen er gjort til statister i et diktatur, som begynner å nærme seg Stalin sitt regime, i måten å se på sine egne borgere på og med manglende respekt for innbyggerne.
http://www.mittnord-norge.origo.no/-/bulletin/show/744179_norge-er-ingen-rettstat-lengre-anarkiet-kommer?ref=checkpoint
Slettet bruker
24.04.2019 kl 07:58 1291

Det er da ikke helt friskt, at de som jobber i staten har stemmerett? De vil da helt klar stemme på de partier som taler deres sak.
Eks. HMK har ikke stemmerett han koster oss 460 millioner hvert år (ifølge Hegnar) En gang om året vifter han med flosshatten til alle små klovne sine, som vifte tilbake.
Zorin
26.04.2019 kl 11:43 1269

Siden dere godtfolk ikke har fått med dere siste nytt:

NRK
09:35: Ulf Leirstein melder seg ut av FrP
10:48: Nytt varsel om Ulf Leirstein
11:33: Behandler ikke Leirstein-varslet. Og det nye varslet blir ikke behandlet fordi han har allerede meldt seg ut av partiet.


Slettet bruker
26.04.2019 kl 11:45 1271

Ulf Weinstein er ute av frp. Giske SKAL inn i AP toppen.
Zorin
26.04.2019 kl 12:28 1265

Ja, jeg har full forståelse for at dere ikke liker å snakke om det selvbeslåtte "Lov-og-Rett-partiet" FrP's siste eskapader som det er å rakke ned på flyktninger.
Risk-reward1
26.04.2019 kl 18:28 1250

Leirtein har da alltid vært en klovn på sidelinja i Frp. Sakene du referer til er 7-8 år gamle, og er ikke "Frp`s siste eskapader"
Skal vi kalle reiseregningsvindleren i AP for AP`s siste eskapader også?

Når du ikke klarer skille på person og parti blir det ikke mye troverdighet i det du skriver!
ALLE partier har sine uærlige sjeler. Det sier ikke noe om partiet.

Rødt har en som overgrep seg så ofte på en ung jenta at hun hoppet foran toget
SV har svindler som partileder
AP har en betale-svart-bruke-private-helsetjenester-løgner som partileder
osv
osv

RR
ArneB 5.0
26.04.2019 kl 20:08 1244

RR sprer om seg med løgner. Betale svart, til hvem? Private helsetjenester, det var vel foreldra hans? Det som er sant er at FRP har en løgner som leder. Må jeg virkelig rippe opp i dette en gang til? Stikkord: bompenger og bensinpriser. Selvsagt, litt flåing av pensjonister hører med.
Slettet bruker
26.04.2019 kl 23:01 1472

Hvem har ikke en løgner som leder, nevn ett annet parti.
Slettet bruker
26.04.2019 kl 23:46 1468

https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/ny-krisemåling-for-frp/ar-BBWksr6?ocid=spartandhp
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/bompengeavtale-i-spill-i-drammen-–-dale-vil-ikke-love-mer-penger-fra-staten/ar-BBWk9dP?ocid=spartandhp

Frp skjønner ikke sitt eget beste og hva som må til.

Frp blir nå byttet ut med bompengepartiene.

Staten har så mye penger nå, at den største tabben Norge kan gjøre er å somle med utbygging av
samferdselsinfrastruktur. Det kommer penger inn mye fortere enn vi klarer å bygge.

Slike infrastrukturinvesteringer gir masse tilbake. Det er overskuddsforetagender samfunnøkonomisk.

Bompenger må avvikles og all bompenggjelden innfris av staten. Vi skal ikke ha lønnsdrivende bompenger i Norge.
Og som det koster mye å drive inn. Norge skal bli mere konkurransedyktig med kortere transporttider, billigere godstransport,
billigere arbeidsreiser og billigere fritidsreiser.
Sotah
26.04.2019 kl 23:48 1468

Gudskjelov, de er over sjampis-grensa på 10 %. Jeg har drukket alt for mye boblevann allerede idag.
Slettet bruker
27.04.2019 kl 00:14 1463

Drakk du deg full når du skulle hente private prosjekt-penger. Hvor får du idéene dine fra. Dette har du neppe erfaring med. Hvordan får egentlig venstresiden fatt i alle skattepengene våre til ditt ars et al?

Jeg tipper iallefall din fulletur vest endte i solid minus. Dvs du har null forstand på hvordan det fungerer, prosjekt fail.
Redigert 27.04.2019 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
27.04.2019 kl 11:19 1453

Hvilke løgner har jeg kommet med ArneBelinda?
Støre betalte maling av huset svart, han betalte arbeid på landstedet svart. Hvor du har vært som ikke har fått med deg dette vet ikke jeg, men det er vel i mørk krok i fornektelsens rom.
Ja, han betalte privat eldresenter til sine foreldre (Inga Marte tar btw med seg Oslobesøk til privat eldresenter når hun skal vise frem Oslos tilbud til eldre), og Støre bruker Volvat for seg og familien. Der har jeg forøvrig også sett den forrige LO lederen på vei inn til legen.
Begge uttalte motstandere av private helsetjenester, men foretrekker å bruke det selv. Sosialister i et nøtteskall!

At du ikke skjønner at flertallet bestemmer, fått med deg at regjeringen en rekke ganger har forsøkt å redusere bompengene, men nedstemt, gjør ikke SJ til løgner. Samme årsak ligger bak økte bensinpriser. De får ikke flertall til å redusere dem. MEN det brukes mer enn noen gang av disse avgiftene på nettopp det de skal gå til, bygging av veier.
AP valgløfte er å øke skatter og avgifter med 15 mrd. Du innbiller deg nok at det er "de rike" som skal betale dette, men regningen får hvermannsen!

Når det gjelder pensjonister har de fått skattelette og økt alderpensjon!

Løgneren er deg ArneB!

RR
ArneB 5.0
28.04.2019 kl 05:06 1439

Han betalte ikke svart for maling av huset sitt. Han betalte via bank til et polsk NUF. Men du har vel laget din egen begrepsverden som passer til tøvet du lirer av deg. Skal vi ta landstedet også? Hva med din løgnaktige påstand om hva hans foreldre foretok seg? Du er et lettlurt offer for drittpakker!
Jomma123
28.04.2019 kl 10:09 1426

Har det firmaet Støre brukte på malinga av huset betalt moms og skatt til Norge etter han overførte pengene til Polsk bank? Eller delte Støre regningen og betalte moms til skattevesenet på egen faktura? Hvis ja er det greit. Hvis nei er dette svart arbeid.
Fluefiskeren
28.04.2019 kl 10:20 1421

Bompengepartiene er det dummeste jeg hørt. Mennesker som bare har en felles ting og skriker som måker.!Skal ha, skal ha, skal ha! Hvis de ikke har andre verdier får de heller sitte hjemme og sture.
Redigert 28.04.2019 kl 10:21 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
28.04.2019 kl 11:31 1417

Nemlig, til et polsk NUF, og skjønner du ikke da at du betaler svart (noe du heller ikke gjør tydeligvis) så er Støre dum!
På landstedet var "avtaleparten" til Støre vaktmesteren..........
Støre har kjøpt private helsetjenester og sendt sine barn på privatskole, samtidig som partiet hans er motstander av begge deler.
Løgner-Støre og beholde-offentlige-gaver-Støre har ikke akkurat vært utsatt for drittpakker, men blitt avslørt som den dobbeltmoralisten han og AP er

RR
Slettet bruker
28.04.2019 kl 12:01 1407

Partiet mitt er bedre enn partiet ditt. Så det så!

Tenker de ler så de triller rundt på gølvet når de samles på halalpølsefester, rølpefester, og sexpartyer, disse såkalte folkevalgte.

Stolleken til Høyre og AP er nok sikret fremover også.
Zorin
28.04.2019 kl 12:12 1417

Grunnen til at flere og flere kjøper private helsetilbud er jo rett og slett fordi regjeringen med vilje svekker tilbudet, og som igjen presser de mest bemidlede over til de private. Med tid og stunder svekkes ennå mer det offentlige tilbudet og de gode legene flytter så over til de private også. Prisene går nå plutselig opp, som i USA, og vi begynner å få private helseforsikringer i ennå større grad. Så nå betaler vi sykehus via skatt og helseforsikring. Og da blir det ramaskrik noe som gjør at pengeoverførselen til offentlige krymper - noe som er naturlig da tilbudet også er redusert til fordel for de private. Og slik fortsetter det til vi har det samme som i USA: dyre helseforsikringer som vi må forhandle med i forkant før en operasjon. Og så får vi ennå et klasseskille mellom de som går til de offentlige og private sykehusene. Det er derfor jeg stemmer rødgrønt. Jeg vil ikke ha et system hvor folk kan kjøpe seg til bedre helse på bekostning av andre. Det helsevesnet vi har i dag er dessuten rimeligere enn det amerikanske, men det er jo ikke så rart da sykehusene der også betaler ut utbytte. VI ser trender i Norge også med de såkalte helseforetakene. For med disse har sykehusene blir konsernforetak hvor mer og mer legges til rette for privatisering. For eks. renholdet. Nei. Aldri mer blått! Vi kan ikke ha det slik vi ser med NSB hvor selskapene splittes opp i 10 mindre foretak og NSB selv er degradert til å være et bemanningsbyrå! Eller det tidligere renholdsvesnet i Oslo som ikke greide å ta unna søplet! Eller sykehjemmene hvor de ansatte fikk opp til 50k lønnsøkning ved overgang fra privat til offentlig drift - og likevel fikk bedre økonomi! Eksperimentene i min kjære hjemby er det høyresiden som har stått for! Takk og lov for Marie Lan og Marianne Borgen!
Risk-reward1
28.04.2019 kl 13:49 1409

Kan du gi noen eksempler på dette svekkede tilbudet du bygger historien din rundt?

Hvor er svekkelsene?
https://www.statsbudsjettet.no/Statsbudsjettet-2018/Dokumenter/Fagdepartementenes-proposisjoner/Helse--og-omsorgsdepartementet-HOD/Prop-1-S-/Del-1-Innledende-del-/1-Helse--og-omsorgspolitikken-/

Vi har færre korridorpasienter og kortere ventetider enn under de rødgrønne. Du fremhever kommunistene og sosialistene i Oslo. Merkelig det er private sykehjem de tar besøkende for å vise hvor flotte tilbud de har da :D

Det er kun i nedsunkede sosialisthjerner at f.eks renhold skal være offentlig. Hvorfor i alle dager skal det være en fellesskapsoppgave?

RR
Slettet bruker
28.04.2019 kl 21:19 1439

færre korridorpasienter

Dette må vel være positivt? Zorin bare kritiserer. Tenker lite på alle korridorpasientene som ikke finnes lenger.
Slettet bruker
29.04.2019 kl 22:00 1424

Frp får juling
ArneB 5.0
30.04.2019 kl 16:58 1419

Betalte svart via bank. Er det ingen grenser for dumskap? Dere andre, dersom dere i det hele tatt selv har betalt en regning til en håndtverker, sjekket dere om momsen var innbetalt. I så fall, gjorde dere dette før eller etter faktura var betalt?
Slettet bruker
30.04.2019 kl 21:08 1415

Vi er ikke statsminister wannabe som Jonas.
Slettet bruker
30.04.2019 kl 22:36 1417

Nå vil jeg fortelle en vits.

Jonas tåke.
Grav deg ned i tide.

Og jeg lo. Jeg lo og lo. LOL.
Grav deg ned i tåke. LOL
Risk-reward1
30.04.2019 kl 23:27 1414

Synd og se at du er så uvitende ArneBelinda!
ETT av flere krav på en faktura er mva.nr Et NUF har ikke et mva.nr! Ergo betaler man uten moms. Det er pr definisjon svart.

At du innbiller deg at det har med å kontrollere om momsen er betalt av leverandør underbygger bare din uvitenhet

RR
Slettet bruker
02.05.2019 kl 20:17 1404

Her ble arne B tatt. SVart.
*art of the peel*
Slettet bruker
10.05.2019 kl 20:01 1380

De aller aller kjempe smarteste bommet på forventningene med 15% og flyttet skuffet til besserwissersofaen.
Nå sitter partiet bare igjen med noen få som la sammen 15% og ikke gikk i 100