Jum

Slettet bruker
REC 25.01.2018 kl 09:00 2298

Jumerns artikel i DN är såklart bluff. I självaverket är jum supernöjd. Med pressmedelandet från rec den 23 jan. Där rec skriver att dom är världledande på kvalitet och pris är sant. Är man bäst på kvalitet och pris i en branch som har en glimrande framtid, samt en gigantisk samarbetspartner ( youser group). Så behöver jum inte agera Drama Queen, hjälper ikke rec överhuvudtaget, enda anledningen är att han vill kapa åt sig mera av rec billigast möjligt, nämligen en kris emission. Jum är en girig gris som bara spelar för sin egen vinning. TT är hans marionett docka. Rec behöver en aktie vänlig ledning. Som verkar för aktie ägarnas intressen, inte bara en storägare. Jum beter sig som en kommunistisk storpamp, säkert därför han låtsas vara Vänsterpartist genom att donera pengar. En ulv ii
Aldara
25.01.2018 kl 09:02 2202

Jum er ikke noe annet enn en STOOOOOR DRITTSEKK mot oss andre medaksjonærer!
Hvis jeg kunne tuppe ham ut døra hadde jeg benyttet stor kraft!
Slettet bruker
25.01.2018 kl 09:11 2146

Brukar vara bra lägen i rec det här när alla dåliga nyheter är ute. då stiger kursen sen.
Selje
25.01.2018 kl 09:12 2127

Dersom JUM fortsatt låner ut aksjer til shorting, bør han snarest slutte med det. Det bidrar til å holde kursen ned, og gjør en refinansiering mer krevende.
Aldara
25.01.2018 kl 09:13 2114

Larsson...
Er du sikker på at de ikke har 1-2 neg vinklinger til før kv.rapporten..?
Føler meg ikke sikker ennå.
Selvsagt bringes det til bords allerede kjente saker...Bare med ny wrapping.
At slikt er mulig er meg en gåte!