Ønsker kapital til raiding av svindelselskap som f.eks DNB & OBH

2019-NFL-DNB
DNB 06.03.2019 kl 09:13 1521




>>> I stedet for å prøve å sove startet jeg på min første HO-tråd på over ett år...
>>> Det tar en god stund før jeg har skrevet tråden ferdig - på et Kinesisk nettbrett til under 600 kroner...



- Jeg er en autodidakt og selvutnevnt ekspert på å avsløre investorsvindler på Norges aller viktigste handelsplass; DNB kontrollerte Oslo Børs.
- Jeg har drevet med aksjer siden den gamle Totalindeksen bunnet ut på under 300 poeng i august 1992 - etter et fall fra alarmerende 666 poeng...
- Mitt beste aksje år (så langt...) var i 1997 da jeg tjente 427.000 - eller egentlig 502.000 - på aksjer jeg selv valgte mens jeg syklet i Asia, Australasia og Nord-Amerika.
.
- NFL fra det splitter nye nicket mitt "2019-NFL-DNM" stammer fra at jeg i over ti år - fullt fortjent og korrekt - har selvtitulert meg som "Norges Fremste Langdistansesyklist". Tittelen ga jeg til meg selv etter å ha syklet - mellom 1988 og 2008 - på seks lange sykkelturer og krysset 50 land utenom Vest-Europa på sykkel. Tilsammen har jeg fem sykler brukt og totalt vel 150.000 kilometer syklet. Innimellom sykkelturen var jeg i Norge for å jobbe. I gode aksjeår har jeg forøvrig fått alle mine utgifter dekket av mine aksjegevinster...
.
- Siden 2009 har jeg avslørt en rekke milliard-svindler på OSE - selv om ikke så mange forstår hva jeg skriver... MEN de som forstår hva jeg skriver har flyktet fra OSE - og ventes ikke å komme tilbake til OSE før jeg har vunnet frem og fått orden på AP/NATO/DNB/DNM/OSE/VPS/NTM osv, etc, m.m...
.
- Høsten 2009 oppdaget jeg i DNB ynglingen Algeta at DNM og OSE samarbeidet i en liten investor svindel. Senere fant jeg DNM/OSE ledede investorsvindler som gikk over både måneder og år i både Algeta og i andre børsnoterte selskap.
- SÅ oppdaget jeg at DNM og OSE samarbeider med Norsk "Tillits"mann - NTM - i å svindle obligasjonseierne i en rekke børsnoterte selskap. I en typisk obligasjonssvindel lokker eller truer NTM obligasjonseierne til å konvertere til selskapets aksjer FØR DNM/OSE - gjennom falske børspauser og annet idioti - KNUSER de nykonverterte aksjene NED!, NED!, NED! og videre NED!
.
- En investorsvindel del-ledes som oftest av en strategisk plassert innsider - gjerne aksjens hovedaksjonær - som utnevner segselv til Styreformann for å få tilsvarende mere kontroll over selskapet og investorsvindelen.
.
- En investorsvindelen på OSE kjennetegnes SPESIELT - ifølge mine studier og avsløringer - av TOTALT unødvendige børspauser. En favorittaktig gjenganger er OSE som krever en eller flere børspauser grunnet "mistanke om ulik informasjon i markedet". Så kommer en kursknusende og "uheldig" vinklet børsmelding før en ufattelig lang pretrade på inntil 12 minutter og 47 sekunder (hvis jeg husker riktig...). I mellomtiden sitter DNM "på begge sider av bordet" og undebyr "seg selv" i pretrade slik at aksjen åpner opp på en kurs f.eks NED -70% fra EN HANDEL TIL DEN NESTE HANDELEN!
.
- De aller fleste DNB/OSE ledede investorsvindlene på OSE gjelder KUN å kursknuse selskapets aksjer MEST mulig - gjerne 99% NED!, NED!, NED! og videre NED! fra aksjens ATH. Poenget med en slik DNB/OSE ledet svindel er at selskapets milliardverdier skal svindles vekk billigst mulig.
- Det synes for meg som om DNM konkurrerer med seg selv i å kjøre kursen i de enkelte selskapene NED! så nært 99% kursnedgangen fra ATH som overhode mulig.
.
- Å slå selskapet konkurs er selvfølgelig IKKE aktuelt for da overtar en bostyrer de skjulte milliardverdiene før de fordeles til aksjonærene og obligasjonseierne.
.
- Vanskelig å forstå?
- Hovedpunktet er å KNUSE aksjekursen MEST mulig - og DNM/OSE kan bruke ALLE mulige måter å få kursen NED! på. - For DNM/OSE trenger IKKE å frykte Finanstilsynet og Økokrim da AP/DNB har full kontroll - ifølge mine studier og mine avsløringer - over Finanstilsynet og Økokrim OG redaksjonell kontroll over det meste av betydningsfull presse og media i "uta blank OG inna så ufattelig krank" Norge...



Det tar en stund før denne tråden blir ferdig...



.
2019-NFL-DNB
06.03.2019 kl 09:14 1519

Teksten kommer senere...
2019-NFL-DNB
06.03.2019 kl 09:15 1518

Teksten kommer senere...
2019-NFL-DNB
06.03.2019 kl 09:15 1516

Teksten kommer senere...
Slettet bruker
31.05.2019 kl 14:46 1368

Hvordan går det med det kinesiske nettbrettet?
Sitter her og venter på teksten,men jeg lurer på om jeg skal gjøre noen andre ting imens.

Blir snart gratis Internett nå som muskern skal spandere satellitter, gettsann.
Stephen
31.05.2019 kl 19:20 1313

For mange Jeg til at så mange gidder å bry seg, tenker oss andre:)


God Jul

Mvh. Stephen