APCL viser købssignal

terningmanden
APCL 06.03.2019 kl 13:57 3974

Det kan gå meget HURTIGT op i APCL i den kommende tid, hvor uge- og dagschart ser spændende ud :-)

APCL har teknisk gode forudsætninger for at bryde 1,20 i denne uge og gå mod 1,30 - 1,32 området hvor næste modstand er og kommer der stor volumen kan det gå hurtigt op i området omkring kurs 2 - 2,10.

Senegal og TOTAL vil meget gerne indgå aftaler, men her står APCL umiddelbart i vejen, men et forlig kan komme hurtigt på plads her og APCL vil givet stå stærk i denne situation. Der går rygter om at Santa Ana måske er på vej fra Las Palmas og hvis det er rigtigt, så vil der om kort tid ske ting og sager for APCL

Gambia kan også vise sig at indgå forlig og ellers er en trigger også et muligt bud på APCL fra en af de større aktører.

Hvad tror du der er ved at ske i APCL i fremtiden?

Jeg har selv købt APCL i dag

Redigert 20.01.2021 kl 17:58 Du må logge inn for å svare
HP17
06.03.2019 kl 14:03 3947

Det er jo egentlig et mysterium at kursen i APCL er nede rundt 1.10-1.15.
Utfra info om sakene med Gambia og Senegal (og potensielt verdien på det fremførbare underskuddet i tillegg) burde kursen vært rundt 2 (minimum). Her ser en at "myggaksjer" som AVM, APP og andre går 100%-200% uten konkrete nyheter mens APCL fortsatt er langt nede på 1 tallet. APCL er definetivt en av aksjene på OSE med størst potensiale og kommer det positiv melding fra Gambia og/eller Senegal ja da tar det helt av - Garantert!!
Være med?
Airbag
06.03.2019 kl 15:22 3754

Betryggende å sitte inne på disse nivåene. Allerede godt i pluss så denne trader eg ikke.
henrik9
06.03.2019 kl 21:48 3489

Hm, prøvde å komme inn for å skrive et innlegg på RGT sin tråd. Dengang ei, slapp ikke inn i varmen der nei.
Har vært aksjonær i apcl sammenhengende siden 2015 og har hverken drevet med sjikane, haussing eller baissing. Har heller ikke postet innlegg på mange mnd.
Hvis dere tror dette er måten å gjøre det på med en lukket krets hvor vi andre ikke kan si vår mening i en tråd på et offentlig forum så tar dere skammelig feil. Kjente jeg ble forbannet etter å ha blitt avvist og regner jeg det gjelder flere.
Redigert 06.03.2019 kl 21:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.03.2019 kl 22:08 3421

Det RGT driver med er barnehage oppførsel....
Warom
06.03.2019 kl 22:16 3385

Jeg husker deg godt henrik9. Ser vel ikke helt hvorfor du skulle nektes der. Det er jo bare å kjøre på her, så blir din stemne hørt(det synes jeg den fortjener).
Slettet bruker
06.03.2019 kl 23:28 3295

Henrik9, du er nok ikke den eneste. Hadde noe info selv, men det får heller bli hvis dette er dagens forum nivå
Slettet bruker
07.03.2019 kl 01:43 3181

Jeg er også blitt nektet tilgang. Du får altså bare ytre deg hvis du er positiv til caset ikke på bakgrunnom det du skriver er seriøst. . Litt Nord Koreanske vibber dette her som virkelig er lavmål, spesielt tatt i betrakning at de aller fleste haussere stort sett bare har kommet med piss og kokt spikersuppe på fake news gang på gang. Og kommet med løfter om mangedobling hele veien fra 12 til 0,5 og nå til 1,15.
Egentlig er det litt morro og spennende å lese tråder med så mange reinspikka idioter på ett brett, og det er alltid litt spennende å se om det for en gangs skyld er noe hold i spikersuppekokingen. ?
Får jo håpe at det ender bra, jeg har mine tvil, argumentene er basert på at Pace har vært i kontakt med noen på linkedin. Og at forlik kommer snart fordi en major kanskje skal settes i gang med boring? Og at APCL har lagt frem saken sin til voldgiften? Kanskje sannheten er at major oljeselskap ganske enkelt har vurdert saken slik at de finner det urealistisk at APCL kommer til å beholde lisensene. Ikke vet jeg...det gjør heller ingen andre som er 100 % skråsikre, men det har de vært hele veien fra kr 12....
Aldara
07.03.2019 kl 06:20 3068

Hmmm...
Brumlebasse...
Du har et poeng... men glem ikke Gambia og glem ikke at noen små tråkkes fullstendig på av Mayors her.. les Apcl..
Jeg synes klart nettet snøres sammen i favør Apcl!
Have a good Day__?
thief
07.03.2019 kl 07:18 2971

Ja brumle,total ser det nok som helt usannsynlig at apcl ikke beholder lisensene,derfor de så seg nødt til implementere en erstatningsklausul i etterkant:) He..he,bare det beviser jo det helt motsatte av hva du sier! Og ikke rart du er nektet tilgang, er jo så bitter på det veddemålet du hadde for en tid tilbake, lyser jo LANG vei at du er SUPERNEGATIV:)! Og når du skriver:"Egentlig er det litt morro og spennende å lese tråder med så mange reinspikka idioter på ett brett" Syntes du det er rart du ikke får tilgang,he..he.Lurer på hvem som fremstår som idiot,burde skjønne at folk ikke er interessert i å lese sånn vås
Mrhifi
07.03.2019 kl 07:28 2933

Folk kan jo selv starte en tråd hvis de gerne vil ytre deres mening og holdning til casen....men Brumlemann er et godt eksempel på hvorfor det er en lukket tråd...og flertallet på den lukkede tråd er udemærket klar over risikoen i Apcl casen....det er ikke sikkert der bliver forlig og måske skal abitration køres hele vejen til domsafsigelse....vi er nemlig ikke idioter Brumlemann...men der mange ting som vil gøre tingene langt mindre problematiske for goverments hvis de kan blive enige om en fælles aftale....osv osv
terningmanden
07.03.2019 kl 08:13 2821

Brug nu hellere tiden på at komme med relevante input omkring APCL på dette fora, frem for at skrive om man ikke må skrive på et andet link :-)

Kom gerne med nyheder omkring APCL, tekniske- og fundamentale vurderinger mm.
Redigert 07.03.2019 kl 08:16 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
07.03.2019 kl 08:39 2721

Vurderer denne som ren tradingmoro,inn/ut som sist når det blir haraball og moment.Pos vibber slår aldri feil.
terningmanden
07.03.2019 kl 13:54 2507

Så kom APCL over 1,20 og vejen frem til 1,30 er kort :-)
Slettet bruker
07.03.2019 kl 13:58 2494

Noen andre en E24 som har ordredybde INNTIL 20 NIVÅ ?
SeddelPressa
07.03.2019 kl 14:11 2451

netfonds.no .. MEN du må ikke la deg lure av det ! APCL har liggi på 0,25,0,3 til 1 kjøp/salg idag , helt til noen ville ha 2 mill aksjer ...

Dette lukter krutt :) og 1,20 er billig som fy ennå
Slettet bruker
07.03.2019 kl 14:21 2414

Takker :-) Nei jeg veit, har vært i APCL i noen år så kjenner til det :-) hehe
Slettet bruker
07.03.2019 kl 17:36 2214

THIEF: "Syntes du det er rart du ikke får tilgang,he..he.Lurer på hvem som fremstår som idiot,burde skjønne at folk ikke er interessert i å lese sånn vås"

Når jeg snakker om idioter, mener jeg de som hver eneste dag omtrent - og noen ganger flere ganger om dagen ufortrødent fortsetter å skrive som om aksjen skal mangedobles snart. Det har de gjort i minst 2 år. Om den gjør det, synes jeg det er bra, min mening at de er nyttige idioter for kjeltringpakk som holder på med diverse uhederlige triks og hausser stadig spekulative fake news for å tjene penger.

Men for å være saklig, det blir jo spennende når APCL legger frem regnskap. Når er det, da får vi jo vite en gang for alle om det er sant at APCL har en Sareptas krukke, en krukke som aldri blir tom...- slik enkelte idioter synes å mene.
Min observasjon er at Senegal og Gambia har hatt all verdens tid til å inngå forlik, men har latt være. APCL er som hår i suppa for dem - de mener APCL har misligholdt kontraktene gang på gang, og har etter alt å dømme ingen tillit til dem. De har åpenbart ingen tro på at et ressurssvakt selskap som snart ikke har penger igjen, plutselig skal kunne overholde boreforpliktelser i hundre millioner klassen. Jeg vil tippe saken går gjennom voldgiftsretten.