Siste dag for tegning i rep emi i dag

Fra Sidelinjen
NANO 06.03.2019 kl 14:27 8419

Og kanskje ikke helt tilfeldig slippes kursen nærmere og nærmere 45 kroner.

Er dette taktisk fra shortere som søker inndekning via overtegning i rep emi, eller er det bare rene tilfeldigheter?

Jeg skal i alle fall overtegne meg, bryr meg ikke så mye om jeg må betale 1 % mer enn markedsprisen så lenge shorterne i stedet må ut i ordreboka for å jobbe inn shortene sine.
Redigert 21.01.2021 kl 04:46 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
14.03.2019 kl 10:11 2302

"Det gjelder å ta gevinst etter slike temporære rykk, for det vil overraske om ikke aksjen synker tilbake til 40 før nyttår. "

Får en oppdatering for mDOR ved neste ASH, og hvordan tilfeldighetene slår ut her vil være en av faktorene som vil ligge til grunn for hvor kursen vil ligge ved årsskiftet. Jeg tror kursen vil ligge betydelig over 40, ikke minst fordi ventetiden nærmer seg slutten på dette tidspunktet, og posisjoneringen går inn i sin siste fase.
mofi1
14.03.2019 kl 10:25 2265

Du har vel såvidt jeg husker, lagt inn et forbehold om et lite børskrakk på høsten, da vil jo selvfølgelig Nano og det meste annet bunne:-)

Mange andre vil jo tenke at jo nærmere vi kommer godkjenning/medisin/inntekter og mulig samarbeidspartner/evt salg, vil også kursen bygge seg opp på disse forventningene.
Slettet bruker
14.03.2019 kl 10:43 2229

mofi1,
jeg har aldri sagt noe om et (generelt) børskrakk til høsten. Der husker du nok feil.
Det jeg har sagt er at folk er for utålmodige med NANO-utviklingen, for slik framdriften speiles nå ut fra de siste indikatorer kan man ikke vente noe stort mer avklaring i 2019, Derfor vil markedet være veldig forsiktig på slutten av året, da en del investorer roterer i sine porteføljer (som åpenbart rammet NANO rett før jul i fjor, da aksjen falt 5 kroner mer enn det tekniske skulle tilsi).
Ikke glem: Markedet er veldig digitalt på farma; enten tror man med økt sikkerhet det går veien (og kursen går sterkt) eller så ligger man på været og avventer på "ventekurs". NANOs ventekurs synes å være i området 40-55.
Kula
14.03.2019 kl 10:59 2197

Du har nok rett i mye av det du sier der, Korsar. Dog tror jeg at du undervurderer det faktum at vi nå virkelig nærmer oss kommersialisering, og at mange nok vil vurdere å posisjonere seg når 2019 går mot slutten. Dette på grunn av flere viktige triggere allerede H1 2020. Det betinger selvsagt at ting går som de skal, men tror samtidig ikke det krever "overraskende positive nyheter". Som du sier er farma veldig digitalt, så dette kan jo fort bli selvforsterkende. Da har du jo rett i at det åpner opp for gode tradinguligheter, selv om dette er noe jeg selv ikke driver med. Har også en feeling når neste ordentlige klatring kommer, så har vi lagt dagens nivåer bak oss for godt, nettopp fordi vi da vil være så nærme kommersialisering.
Fra Sidelinjen
15.03.2019 kl 09:37 1864

Jeg har med god grunn blokkert Korsar meninger, de tilføyer bare støy, men skjønner på kommentaren til Kula at det sikkert handler om at vi skal ligge mellom 40 - 45 kroner frem til jul 2019.
Gode meldinger fra annen farma nå, slik som 3 x gode nyheter fra Targovax på en uke vil føre til at man skjønner at NANO anytime kan være nestemann ute med en rekke av triggere. Å stå utenfor nå hvis man egentlig tror på NANO og har lyst til å være med long tror jeg er en dårlig strategi. Kursen har på få dager steget fra 43 til 47,50, og så fort man beveger seg langt nok unna emisjonskursen, begynner man å fokusere på helt andre kursnivåer.

Bryter vi 49 kroner er det straka vegen til 60 rent teknisk.
Andersiverden
15.03.2019 kl 09:59 1796

Plutselig fart over selskapet nå...opp 4% med økt omsetning....noe som tilsier det?
Fra Sidelinjen
15.03.2019 kl 10:01 1784

Aksjen kom fra 88 kroner før jul, og siden den tid har Bravo vist at de har stålkontroll på det de holder på med og nærmer seg kommersialisering og rigger seg til for dette?
For å snu på det; hva tilsier at aksjen i det hele tatt skal handles nede på disse nivåer?
Andersiverden
15.03.2019 kl 10:21 1735

Disse to fase II studiene melder selskapet: Estimated Primary Completion date December 2019:
Bemcentinib (BGB324) in Combination With Pembrolizumab in Patients With Advanced NSCLC
Bemcentinib (BGB324) in Combination With Pembrolizumab in Patients With TNBC
Kan ikke se at det foreligger ny informasjon som endre på det. Eller?
Redigert 15.03.2019 kl 10:23 Du må logge inn for å svare