Støttekjøp Axactor

Ulogisk
AXA 07.03.2019 kl 09:11 822

På disse nivåene som Axactor ligger på nå er det bare å kjøpe på veien nedover mellom 18,- og 19,- og kanskje på 17,- tallet hvis den faller så lengt ned.Foreta støttekjøp og få mer ut av penge når kursen igjen begynner å bevege seg i riktig retning. Aktiv Kapital ble etablert 1997 og ble børsnotert 2004 tror jeg. Kursen Spetalen solgte for var 78.50 i 2004- og han kjøpe aksjene for litt over en krone i 1997 og tjente 170 millioner.Nordbrekken gjorde noe av det samme.Hva aksjekursen stod i da Fredriksen solgte er jeg litt usikker på.Det er forøvrig andre tider nå.Det er gode penger å tjene på Axactor hvis man har et snitt under 25,-De som kjøper på nivåene i dag vil bli rikt belønnet.Det er min spådom!!!Hold stø kurs Axactor investorer.Det blir bedre tider.
Redigert 20.01.2021 kl 11:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.03.2019 kl 09:16 811

Husker han derre Statoil!

Han skrev her (ligger nok enda) at nå skulle han personlig ta grep. Han skulle legge inn alt han eide av penger på 2,60 (26) for å ikke slippe AXA lengre ned. Enden på visa ble at det funket i 1 minutt, så knuste Fredriksen hans formue, og han ble med ned til 1,98 den gang. Dette husker nok McDreamy også.

Ingen her inne, ikke engang samlet kan stå imot DNB og Fredriksens agenda, og algoritmer. Ikke engang Ferd har muskler.
Er det ingen av dere som lurer på hvorfor Ferd, og andre på topp20 /(utenom fond) øker, slik man ser de gjør i B2H ? Man ser jo ene private store investoren etter den andre øker i B2H på lave kurser, som Vevlen Gård har gjort i månedsvis på nesten ukentlig basis.

Naiviteten lenge leve i AXA!

SS
Slettet bruker
07.03.2019 kl 09:36 761

Får vi Hoist på 38 tallet idag? Ja SS, husker dette godt;)