Få leiligheter til salgs i Oslo nå?

Ebe
07.03.2019 kl 17:06 1179

Hører mange si at markedet er fullt av boliger til salgs nå. Masse nye prosjekter som legges ut osv. Men selv føler jeg det legges ut lite av den typen leiligheter jeg ser etter - små leiligheter til rundt 4 millioner i Oslo. Følger med på det som legges ut på Frogner, Ullern, Røa, Vinderen og Majorstuen, men synes det har kommet relativt lite nytt den siste måneden?

Mener å huske at ble lagt ut ganske mye mer i fjor - både vår og høst. Er det jeg som husker feil, eller er det lite som skjer i akkurat denne prisklassen for tiden?

Kan man forvente at det tar seg opp nå de nærmeste ukene?
Baltazaris
07.03.2019 kl 21:13 1120

Ganske likt som ifjor på denne tiden, kommer helt sikkert mer senere men den store boligflommen vi skulle fått ifjor som siden ble utsatt til i år lar fremdeles vente på seg.
Slettet bruker
07.03.2019 kl 22:06 1079

Spørs hva du legger i små leiligheter begrepet, inkluderer det bøttekott også? Tror ikke du skal forvente mye for 4 mill. på Frogner, det toget har gått...
Ghost64
08.03.2019 kl 07:50 998

Har selv en på 42 M2 på Majorstua/Frogner som skal selges. Følger litt med på Finn.no Det ser ut til at det fremdeles er lite objekter i denne størrelsen men vet jo ikke hva det gjør med prisen, satser på 3,8 mill. Avventer muligens til neste år. Boligflommen bør vel tas bort som begrep, vi har opplevd både vår og høstform det ikke ble noe av, flere ferdigstilte men som raskt blir solgt. Hva tror dere om 2020-21 det er jo igangsatt lite boliger i ish 2017. Flere "eksperter" mener jo Oslo skal ha underskudd på boliger allerede da. Jeg har sett noen grafer bl annet SSB som forsterker antagelsen.
Ebe
08.03.2019 kl 19:14 872

Er snakk om leiligheter i størrelsen 40-50 m². Har funnet interessante leiligheter i min prisklasse, synes bare det er lite som legges ut i den størrelsen generelt siste måneden eller to. Uavhengig av pris. Er det mindre til salgs på Oslo Vest for tiden?