TRVX - TG mutant-RAS platform godkendes som patent @ USPTO

aborum
TRVX 08.03.2019 kl 07:34 8548

Targovax announces Notice of Allowance in the US on patent covering the TG mutant-RAS neoantigen vaccine platform

Further strengthening the IP protection of the TG platform

Oslo, 8 March 2019: Targovax ASA (“Targovax” or “the Company”; OSE: TRVX), a clinical stage biotechnology company developing immune activators to target hard-to-treat solid tumors, announces that the US Patent and Trademark Office (USPTO) has issued a Notice of Allowance on the patent application No. 15/461837. The allowed patent protects the composition of matter of Targovax's mutant-RAS specific neoantigen peptides and vaccines TG02 and TG03.

Jon Amund Eriksen, special advisor and Co-founder of Targovax, said: "We are delighted that this US patent has been allowed, further strengthening Targovax's intellectual property portfolio covering the very important mutant-RAS neoantigen peptide platform. The oncology market is ever expanding, with the immuno-oncology segment expected to see the largest growth in the coming years. Securing this patent protects our innovative mutant-RAS specific cancer immunotherapy platform and strengthens our market position in the US for treatment of RAS-mutated cancers."

Targovax’s proprietary mutant-RAS neoantigen vaccine platform is designed to treat patients with tumors harboring RAS mutations. Mutations in the RAS genes are a driving cause of cancer development and progression and is linked to poor prognosis. By inducing an anti-mutant-RAS specific immune response, TG vaccines have the potential to delay disease progression and increase survival, with a favorable safety profile.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
aborum
08.03.2019 kl 07:45 7428

I forlængelse af følgende melding:

March 8, 2019, Targovax granted European Patent for mutant-RAS neoantigen platform lead products

- melder selskabet i dag, at IP styrkes via TG-platformen nu også er dækket via patent på fra USPTO. Et tydeligt signal fra ledelsen om at levere på Øystein Sougs udtalelse fra Q4 rapporten om at gå efter mulig approval på “mutant ras biomarker” og “based on the data we have so far, it’s obvious that we’ll (…) continue to develop pancreas (TG-01)”

A Notice of Allowance is a document sent to a patent applicant from the United States Patent and Trademark Office (USPTO) after a patent examiner has decided to issue the requested patent. The Notice of Allowance comes after the inventor has turned in a patent application and provided all information about the invention.

… endvidere:

Since the Notice of Allowance shows the application is complete and meets all requirements, it is the final step in the long and complex patent application process. Your patent application has been fully reviewed and your invention has been given the green light for patenting.

@ https://www.upcounsel.com/notice-of-allowance

Og værd at gentage fra Q4 rapporten:

We are looking at approximately 100 patients prior to applying for CMA

… en klinisk aftale som indikeret tidligere vil med al sandsynlighed være et setup, der hjælper selskabet til at nå dette niveau.
Redigert 20.01.2021 kl 18:56 Du må logge inn for å svare
SomSa
08.03.2019 kl 08:03 7333



"Amerikanske patentmyndigheter har godkjent patentsøknaden for sammensetningen av TG02- og TG03-vaksiner, går det frem av en børsmelding fra Targovax."
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/03/Gladmelding-fra-Targovax

Hvor mye er verdt dette patentet? Null og niks akkurat nå. TG03 var på slutten av prekliniske fase, forsøket ble mislyktes og studien gikk tilbake til oppdagelsesfase og tilslutt ble fjernet fra pipline. Bare les TRVX´s kvartal presentasjoner og pipline siden 2017 og dere oppdager dette.................
Vi venter med spenning på DFS data fra TG01 som skal komme i mai og hva skal skje med TG-plattformen, og en forklaring på hvorfor TG02 + CPI studien ikke har startet. Personlig tror jeg at de venter på TG02 mono data før de starter kombinasjonsstudien.

Redigert 20.01.2021 kl 18:56 Du må logge inn for å svare
aborum
08.03.2019 kl 08:32 7178

Det er af højeste betydning for et biotekselskab at sikre den IP, der er investeret i at skabe; patentet dækker mutant-RAS (dvs. hele TG-platformen), herunder TG-01 der allerede har fremvist svært lovende resultater (men, som bekendt, afventer en videre skæbne).

Det undrer mig, at du i din position som vidende skribent, ikke kan se det positive i at selskabet modtager sikring af IP på den platform, der er lagt svært meget energi i (og reelt er blevet anerkendt af det kliniske miljø). Det er muligvis metaltrætheden der har sat ind .. og vi er mange, der anerkender denne følelse, men der er som altid to sider af en sag og ledelsen kan jo af gode grunde ikke dele alt med markedet, før det materialiserer sig.

Jeg tillader mig at spørge: Hvor er dine kritiske spørgsmål til ledelsen på kvartalsrapporterne? Hvilke spørgsmål har du stillet til selskabets udmærket IR afdeling? Efter eget udsagn har du været en tung investor i selskabet (og er det muligvis stadigvæk), så hvorfor ikke tage direkte kontakt til selskabet og bede Øystein Soug svare på spørgsmålet i en telekonference/skype møde sådan som undertegnede gjorde det på TG? Det bliver, med al respekt, trivielt at høre på en tilsværtning af selskabet frem for at gå efter bolden og levere varen.

Dagens melding styrker ubetinget selskabets position og mulighed for at kapitalisere på TG. Det ser ud til vi åbner på 8,80 for nærværende.
Redigert 20.01.2021 kl 18:56 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
08.03.2019 kl 08:36 7148

Skal ikke kimse av pos strokes,fine bevegelser i dag?
Redigert 20.01.2021 kl 18:56 Du må logge inn for å svare
ruda
08.03.2019 kl 09:24 6947

Nå har de fått på plass de etterlengtede patentene i USA, så alt ligger til rette for en formidabel opptur

Redigert 20.01.2021 kl 18:56 Du må logge inn for å svare
Jakal
08.03.2019 kl 09:34 6892

Aborum, jeg vil takke deg for dine informative innlegg, også i dødperioder. Alle forstår at du som storaksjonær har en egeninteresse med positivt framsnakk, men som voksne individer tar vi høyde for det. Med din kunnskap og innsikt opplyser du oss som er litt mentalt late og som sliter litt med fagterminologien innen farma (som igjen bidrar til at farma er en utfordrende bransje for amatør-investorer). Så er det flott at diskusjonen balanserer med faglig skeptiske innlegg. Stå på.
Redigert 20.01.2021 kl 18:56 Du må logge inn for å svare
SomSa
08.03.2019 kl 09:35 7193


aborum
"Det undrer mig, at du i din position som vidende skribent, ikke kan se det positive i at selskabet modtager sikring af IP på"

Soug og Targovax fjerner TG03 først fra pipline uten forklaring etter mislykket prekliniske forsøk og deretter hyller de fremtidige TG02 + TG03 kombinasjonen. Ennå har de ikke en TG03 vaksine som virker på mus og vi vet heller ikke at de skal forsøke på nytt å utvikles TG03 vaksinen siden den er fjernet fra pipline! Hvor mye er verdt dette patentet kursmessing? Noen kjøper og selger aksjer som hodeløsehøner, var det galt å informere dem om dette? Gratulere de som kjøpte på 9,6........ Dere og vi må håpe på at de kommende data blir gode og aksjen stiger som rakket i riktig retting........

Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
aborum
08.03.2019 kl 09:43 7150

Jeg ser altid frem til at læse dine indlæg på TRVX tickeren og jeg har tidligere medgivet, at der er behov for at søge svar på de spørgsmål, du deler. Jeg må i den kontekst gentage følgende:

Hvor er dine kritiske spørgsmål til ledelsen på kvartalsrapporterne? Hvilke spørgsmål har du stillet til selskabets udmærket IR afdeling? Efter eget udsagn har du været en tung investor i selskabet (og er det muligvis stadigvæk), så hvorfor ikke tage direkte kontakt til selskabet og bede Øystein Soug svare på spørgsmålet i en telekonference/skype møde sådan som undertegnede gjorde det på TG? Det bliver, med al respekt, trivielt at høre på en tilsværtning af selskabet frem for at gå efter bolden og levere varen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
focuss
08.03.2019 kl 10:18 7023

Targovax var en opplagt oppkjøpskandidat før dagens melding og blir ikke mindre av dagens patent melding. Slik jeg ser det er TRVX den mest åpenbare oppkjøps kandidaten, ikke bare i biotech sektoren, men på Oslo Børs totalt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
quattro
08.03.2019 kl 10:21 6986

nå er det bare å sitte stille i båten - samme hva SomSa sier som nok er isolert sant, så er det nå historie - ny info vil komme i kjølvannet av dette og det er den videre utvikling av samarbeidspartnere på TG platformen som selskapet jobber med - Ø.Soug fokuserte meget på TG på siste presentasjon og han mente at de kunne søke godkjenning på hele RAS segmentet - noe han sa ville vært spinn vilt for noen år siden, og han virket faktisk litt opprømt --- selv om vi vet at for TRV pr. se er Oncos som er en uttalt prioritet etter FFN usikkerheten i høst - men se opp
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
SomSa
08.03.2019 kl 10:29 6945


aborum
"Jeg ser altid frem til at læse dine indlæg på TRVX tickeren og jeg har tidligere medgivet, at der er behov for"

Det er en grense hvor ofte man skal henvende seg til selskapet. Etter min mening skjer det mye galt i selskapet. Det er deres jobb og plikt til å informere aksjonærene og markedet. Selskapet har skuffet med sin informasjon gang på gang, og til slutt man gir fanden. Når "any days" blir mange måneder, og når de forandrer pipline uten forklaring, eller de bruker 10-12 mil ekstra i Finland i 4Q uten forklaring...... så slutter man å bryr seg. Jeg har planlagt hva skal jeg gjøre frem til september/oktober og dersom de ikke klarer innfri noe innen september/oktober er jeg nesten ute av aksjen. Emisjonen kan bli veldig stygt her. Det hjelper ikke lenger med forklaringer og lovnader, tiden går fort nå. Akkurat nå gjelder det å presentere solide data og strategi.

NB: Jeg sitter også langsiktig med blant annet Nano og PHO og skriver negativ om disse. Ingen vits å hausse en aksje når man er langsiktig og aksjekursen betyr lite. Fremtidige utsikter og strategier er viktigste.

focuss
Targovax har sagt at de kan ha mest effektive viruset. Deres konkurrent i prekliniske fase ble kjøpt opp men ikke Oncos-102 som har behandler 100-200 pasienter......... Det er på tide at Tagovax viser solide data og ikke ca. data. Over 2500 kliniske studier innen kreft foregår og mange av disse har ca. data...............


Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
protagoras
08.03.2019 kl 10:44 6891

SomSa har et poeng når han differensierer mellom innvilget patent og kommersiell suksess. Men gitt at TG-02 og TG-03 revitaliseres er et patent i bunnen helt avgjørende. En revitalisering er derfor mer sannsynlig nettopp pga at patent er innvilget. For de spesielt interesserte er abstract for patentet sakset under:

There is disclosed a peptide mixture suitable for eliciting an immune response. It comprises a first and a second peptide, each corresponding to a fragment of the RAS protein. Each of the first and second peptides comprises a region of at least 8 amino acids which includes position 13 of the RAS protein. Each of said regions of the first and second peptides independently has at least 6 amino acid residues, other than at said position 13, which are identical to the corresponding region of the RAS protein. Each of the first and the second peptides has a point mutation at the amino acid corresponding to said position 13. The point mutation of the first peptide is different from the point mutation of the second peptide.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
aborum
08.03.2019 kl 10:50 6869

Det var præcis min pointe ved at kommentere dagens melding.

Øysten Soug har løbende signaleret, at man ønsker et stærkt fundament for at kunne "make a good deal (red: med BP)" og sikring af fuld patentering af begge platforme i selskabet liger i naturlig forlængelse af denne strategi (og ikke bare en patentering af fx TG-01; vi snakker et fuldt ud dækkende patent på den teknologi som hele TG platformen baserer på).

Bemærk at alt falder på plads med meldinger om patenter i USA og Europa på TG-platformen - nødvendige meldinger før der falder en aftale på TG-01.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
kaunis
08.03.2019 kl 11:09 6807

Det må ikke glemmes at å få patent på ting og tang, i seg selv, kan ha en meget stor verdi for et selskap. Patenter er ikke gratis og de gir trygghet for de dataene en har og oppgir i det offentlige rom..En god sikkerhet for oss som aksjonærer.En kan si det slik, at uten patenter er ikke forskningen mye verdt. Selskapets verdi øker med økende patenter. Patenter godkjennes ikke i" hytt og pine" relevansen må være på et viss plan og noe nytt.
For øvrig , får vi av denne melding, god info om TG01 sin status i selskapet og at TG01 styrker seg i markedet, noe jeg understreket tidligere i en tråd.Aksjen falt enormt tidligere på en nullstillelse av TG01, da bør den stige enormt på TG01 sin styrkede stilling og at Oncos har gitt gode tilbakemeldinger etter Fallet til TG01.TRVX er av dette et styrket selskap i dag og burde derfor ligge en sted på 20tallet i kurs.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
SomSa
08.03.2019 kl 11:56 6711


aborum
"Øysten Soug har løbende signaleret, at man ønsker et stærkt fundament for at kunne"

Hvis du hører på 3Q 2018 presentasjonen sa Magnus at big pharma ikke var interessere i å inngå noen TG + CPI avtale så lenge de ikke hadde en prekliniske data, pga dette måtte de starte en prekliniske studie. På bakgrunn av dette kan jeg hevde at både TG02 + CPI og TG01 + CPI studiene er lagt på is så lenge er en prekliniske data ikke klar, og dette kan ta tid. Targovax selv kan starte disse studiene selv men det vil koste penger....targovax sier at de trenger 100-150 mil for å komme gjennom 2020......

Redningen for Targovax i år blir gode mono data fra TG02 + gode data fra eggstokk- og tarmkreft (Oncos-102 + CPI fra Astrazenica) + fantastiske prekliniske data fra Oncos-402, Oncos-802 og Oncos-904. Astrazenica har ikke sitt eget virus og har en lisensavtale, og samtidig driver Astrazenica med peptide forskning for behandling av kreft mens Targovax er verdens ledende. Dersom 2-3 av dataene blir gode kan Astrazenica kjøpe opp Targovax på ca. USD 1 mrd. Men blir disse dataene gode nok og kommer nyhetene før Targovax trenger penger? Tiden renner ut for Soug og for oss.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
kaunis
08.03.2019 kl 12:11 6658

Tiden er den største fienden for bio selskaper, penger kan hentes men ikke tiden, den bare går og går. Det er tid for at denne aksjen bør kjøpes, den er riski, men har en kapital og is i magen kan alderdommen bli romslig og behagelig.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
NickIsMyNick
08.03.2019 kl 13:12 6536

https://www.youtube.com/watch?v=fYxYDiZTf3E (Q3-presentasjon i 2018).
Magnus tar ordet for første gang 17min ut i klippet, og avslutter 24min ut i klippet.

SomSa skriver: "Hvis du hører på 3Q 2018 presentasjonen sa Magnus at big pharma ikke var interessere i å inngå noen TG + CPI avtale så lenge de ikke hadde en prekliniske data, pga dette måtte de starte en prekliniske studie."

Kan du henvise til min og sekund hvor Magnus kommer med utsagnet som du her skriver, SomSa?
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
SomSa
08.03.2019 kl 14:06 6436

NickIsMyNick
"Magnus tar ordet for første gang 17min ut i klippet, og avslutter 24min ut i klippet."

3Q presentasjonen er ca. 43 min og ikke ca. 29 min som er lagt på youtube, finner du ikke her se på 2Q eller 1Q. Magnus har begrunnet hvorfor de start prekliniske studien TG + CPI og det var pga big pharma. Jeg gidder ikke bruke tid og finne, tidligere har vi diskutert om dette,

3Q 2018 og 43 min
https://www.facebook.com/AXExposure/videos/279295392691286
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
SomSa
08.03.2019 kl 14:20 6400


Targovax har også holdt presentasjon av TG01 data på slutten av 2018, jeg tror en spesialist fra Irland var også gjest. se også på den.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
08.03.2019 kl 14:33 6374

En kan i alle fall slå fast av dagens kursbevegelser at mange er kurstrøtte og lei av aksjen, og "benytter" momentumet til å komme seg ut av aksjen. Sikkert i utgangspunktet langsiktige aksjonærer, men som synes dette bare drøyer og drøyer, og ikke lengre har tålmod. Gikk fort fra 9.6 til 8.4, og der ble vi...

Skulle det derimot komme en kursdrivende nyhet av mer tyngde innen kort tid, samme hva det måtte gjelde, vil den kommende oppgangen ikke bli solgt ned av disse som nå er ute, og det kan være en fordel. Er nok flere som ikke klarer å skille mellom en veldig god og en god nyhet, og er de fleste utålmodige ute etter salgsmuligheter på en god nyhet (dagens), blir det atskillig større oppgang når den veldig gode nyheten kommer!!

Så da får man bare håpe den veldig gode nyheten kommer om ikke så lenge....:)
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
SomSa
08.03.2019 kl 14:55 6308


Dersom Targovax presenterer fantastiske mono data fra TG02 i løpet av 1H 2019 vil aksjen stige kraftig.

Side 12 fra 4Q presentasjonen:
THE RAS DEVELOPMENT LANDSCAPE
TG is the most advanced RAS-targeting product in active development
https://s21.q4cdn.com/825317772/files/doc_financials/quarterly_reports/2018/q4/1902-TRVX-4Q18-deck-v5.pdf

- Targovax har kommet lengst i verden blant 12 konkurrenter innen RAS etter at GlobeImmune ikke klart.
- Legg merke til at AstraZenica driver også med RAS forskning og er i fase 1.
- Astrazenica har sin egen CPI
- Astrazenica har ikke sitt eget virus
- For at CPI skal virke mer effektiv må tumoren gjøre varm, TG og Oncos kan gjøre dette
- AstraZenica er enn av de som sponser 2 CPI + Oncos-102 kombinasjon studiene.
- Targovax´s begge plattformer er attraktiv oppkjøpskandidat for AstraZenica.
Pga dette de 3/4 oven nevnte dataene som skal komme er viktigste av alt. Jeg bryr ikke meg om data fra hudkreft eller prostatakreft. Vi trenge data og solide data.


Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Sukiyaki
08.03.2019 kl 15:12 6268


Noen som ikke ønsker aksjen opp, fordi det muligens kan utløse kjøpssignal. Meglerhusene som styrer og jukser. Håper det blir bedre når OSE blir solgt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
SomSa
08.03.2019 kl 15:13 6262

NickIsMyNick skrev Takk, SomSa!

NickIsMyNick
Bare hyggelig, Jeg er 100% sikker på at targovax begrunnet oppstart av TG01 + CPI studien pga av at Big Pharma krever/krevde/generelt krever prekliniske data før de inngår samarbeidsavtale/partneravtale. Om dette ble sagt på 3Q presentasjonen eller en annen presentasjonen er jeg ikke 100% sikker på. Kanskje Soug sa! Jeg tror at denne studien startet i løpet av 2018 og hvis man har tid kan høre på alle presentasjonene som Targovax har holt i ulike sammenhenger i løpet av 2018.



Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
quattro
08.03.2019 kl 15:20 6243

her er det et oppdemmet behov for å kaste kortene - nå sitter vi godt i minus på en god melding - det er fredag og helgen venter - hva er bedre enn å kaste kortene i aksjen - vi har de beste aksjonærene !
Investtech's ''analyse'' på trend trumfer alt, da kan en 'gladmelding' (ref. HO) fra TRVX gjemme seg under teppet ….
god helg
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
08.03.2019 kl 15:30 6217

Hadde følelsen av at det ville ende slik i dag, og vurderte å ta ut tradepost på 20K på 9,50, men gadd ikke. Angrer ikke, men har skjønt for lenge siden at aksjonærene er utmattet og ikke tror på særlig suksess...
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Iphone7s
08.03.2019 kl 15:50 6163

Somca Kjøpte du på 8.20kr og solgte på 9.60kr?

Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Stabssersjant1
08.03.2019 kl 18:48 5961

Jeg sitter godt på mine 18K etter dagens melding. 2019/20 blir bra.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
08.03.2019 kl 19:01 5938

Du er jo blind så hva du ser eller ikke betyr null. PHO kurs på kr 1900 er jo din kjepphest
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
protagoras
09.03.2019 kl 16:05 5584

Med tanke på kursutviklingen fredag må vi bare håpe at Targovax ikke får godkjent flere patenter.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Shotgun
10.03.2019 kl 15:28 5250

Heheh. Biotekaksjer er finurlige greier. Er kursen all time high og det kommer melding om at et selskap har søkt om et patent, så fyker den gjerne 30% bare på den nyheten.

Er aksjen nær all time low og patentet blir innvilget så stuper den gjerne mange prosenter på nyheten.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
quattro
10.03.2019 kl 19:00 5112

Dette er ren psykologi selvfølgelig - aksjonærer i et selskap som TRVX som har vært igjennom 2 års nedgang etter en eksplosiv start hvor en del av potensiale ble indiscontert (kurser på over 30kr våren 2017) har ført til en utmattelse og utålmodighet, dette medfører da at aksjonærene ser etter muligheter til exit eller midlertidig exit, som da kommer med meddelelser av patenter,avtaler, milpæler eller guidinger etc - det er det vi ser nå
det som er viktig er at dette ikke alltid reflekterer realiteter, noen ganger kan utsettelser utløse det samme (SomSa mener nå skjer i TRVX) men at TTT (ting tar tid) er nesten alltid unngåelig i biotek og seff der er vi med TRVX nå, men potensialet er der likefremt mener jeg - og i TRVX er potensialet enda potent i Oncos som i TG, uavhengig av taktikken vedrørende videre kapitalisering av selskapet i 2020 - vi venter vel alle på hva selskapet kan presentere markedet for å få dette til på en best mulig måte
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Shotgun
10.03.2019 kl 19:48 5062

Seff er det psykologi! Derfor jeg svingtrader biotek-aksjer på teknisk analyse. Mange sier at TA er bare tull og nyheter er det som er viktig i disse aksjene. Man ser jo gang på gang at nyheter betyr svært lite. På veldig, veldig lang sikt betyr det jo mye. Negative nyheter betyr seff mye da, kursmessig.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Whatsthat
11.03.2019 kl 23:05 4690

Førstkommende mandag, vil vi se fredagens omsettning. Legg da merke til topp 10 aktøren som selger seg ut... supert at disse forsvinner før partneravtale på TG01!
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Panis
11.03.2019 kl 23:40 4651

Whatsthat,
Hvordan kan du vite at en top 10 aksjonær skal selge seg ut så mange dager i forveien?
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Whatsthat
12.03.2019 kl 00:29 4613

Handelsmønster, volum og historikk. Handelen er allerede utført (sist fredag etter patent melding), men blir ikke vist før førstkommende mandags oppdaterte liste...
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
SeddelPressa
12.03.2019 kl 05:43 4560

Regner med det er meyerløkka på 16.plass

De har jo tatt noen millioner i tap på trvx siste 7-8 mnd vel :p

At folk selger på 8kr er for meg helt crazy ! Tror de neste 2-3mnd vil gi oss gode meldinger og betydelige løft på kursen :) la de selge seg ut ...

Mcap er 427 mill nå :) latterlig lavt ...
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Whatsthat
12.03.2019 kl 07:24 4489

Hehehe.. håper de da har lært sin lekse. :)
EV på 250mnok da. :) koko...
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
1mattis1
12.03.2019 kl 07:44 4456

Skal vel kanskje ikke være så kjepphøy... Mye som kan skje/ikke skje her. Men sitter på mine aksjer å håper på noe positivt..., snart?
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare