Kan NEL kursen 5 dobles?

Tjokkabolla
NEL 10.03.2019 kl 00:58 10287

Hei, Jeg er inne i NEL for 4 året nå, er en stayer og planlegger og minst sitte til 2023.
Mine drøm er å se NEL kursen fyke mot 20-30 kr aksjen.
Jeg vil da være multinellionær.
Men hvor realistisk er dette? Kan dette skje?. Vi begynner å få alvorlig mange aksjer i selskapet, og markedsverdien må bli veldig høy om vi skal se slike kurser. Det får meg til å tvile på om det noen gang vil skje. Har selvfølgelig ståltro på selskapet, sitter med så mye kunnskap om NEL at jeg ikke lengre tviler på fremtiden. Men det jeg ikke har nok kunnskap om er hvor høyt potensiale aksjekursen har? er 10-15 maks potensialet? eller kan man på tross av 1,2 til 2,0 milliarder aksjer se kurser på 20-30-40 kr?


l
Redigert 20.01.2021 kl 15:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.03.2019 kl 08:53 2566

Tigeren
Godt at beiserdritten preller av på deg og uten å knalle tilbake viser du din storhet med høyst innteresant informasjon om Hydrogenmarkedet.
Du har svært mange på din side i den ekspressfart
raske utviklingen av Hydrogenmarkedet DEN NYE OLJE for grønn energi.
Go Hard Go Long Go In.
Slettet bruker
12.03.2019 kl 09:05 2517

Det meldes om nye hydrogen prosjekter i hele Norge og hele verden daglig
Slettet bruker
12.03.2019 kl 09:37 2428

Takker Bjella. Du er og en meget positiv bidragsyder her inne. Jeg bryr meg lite om de kverulantene (som du ser) som ikke eier aksjer i Nel. VI holder fokus på det som gir kraft og energi. Tapere er tapere og vi som Nel aksjonærer er de store Viking vinnere. Det er så mye som skjer av positive elementer nå. Det kan komme en solid ketchupeffekt nå Oppgangen på +2.45% på 37 minutter er fett. Nå er det gøy å sitte med 700 000 Nel aksjer på Ask kontoen og bare smile til kontoen hver dag. Nel viser en solid styrke nå.
Redigert 12.03.2019 kl 09:38 Du må logge inn for å svare
Furuen
12.03.2019 kl 09:48 2359

For å si det med Cohen:
First we take 5,65, then we take 5,70.
Sann
12.03.2019 kl 09:54 2332

Klart spennende de dagene Nel går opp samtidig som OB går ned, ofte noe på gang da.
Gusan
12.03.2019 kl 09:56 2315

Her er det litt mye drømming synes jeg angående Nel. Men først vil jeg si at hydrogen har en fremtid. Så til det at je ikke tror kursen vokser inn i himmelen.
Det er enormt energikrevende med hydrogenstasjoner og fabrikkene som skal forsyne disse. Det vil koste alle land enorme investeringer i ledningsnett . Derfor vil det bremse seg litt selv. Hva slags energikilder vil landene satse på. Atomkraftverk er litt fy fy, kull veldig fy fy. Mange land har ikke de ressursene vi har på vannkraft som er det mest miljøvennlige. Solcelle er jo mest forbeholdt de land rundt ekvator. Hvor mange rike land med mulig for investeringer finnes blandet disse. Så skriver Nel kontrakter i hytt å pine, men de tjener ennå ikke penger. Så bygges det fabrikk på Notodden men den kommer til å srekke mye på budsjett. Derfor tror jeg kursen vil stige men ikke opp i himmelen . Man snakker nå om kurs rundt kr 7. Da tror jeg folk skal være fornøyd foreløpig
Idiotikontroll
12.03.2019 kl 10:00 2289

NEL kan godt bli verdt 15 - 20 mrd. Det er bare synd at det i vil skje samtidig som det er utested tilsvarende mange aksjer. Husk, ingen vår og vinter uten en NEL emisjon ??
Audi Mannen
12.03.2019 kl 10:04 2266

Det er vel flere punkter her som du har litt feil i? Ledningsnettet trenger vel strengt tatt mindre oppgraderinger ved overgang til hydrogen sett opp mot el- biler/kjøretøy?
Hvor har du det ifra at sol paneler ikke egner seg godt andre plasser enn rundt ekvator? Vi har jo mange gode timer i døgnet her opp i nord med lys langt ut over det som er i sør nærmere ekvator?
Og hva med vind i stedet for vannkraft? Slutter ikke å blåse selv om man kommer seg litt unna kysten i Norge.
Nei... hydrogen er suverent til mange områder og kommer til å bli uunnværlig i store deler av verden.
Slettet bruker
12.03.2019 kl 10:08 2234

DNB klatrer 0,19 prosent, Yara stiger 1,35 prosent, Norsk Hydro er opp 1,32 prosent og Telenor klatrer 0,12 prosent. Tomra styrker seg 0,41 prosent, mens NEL stiger 1,45 prosent etter 15 min handel.
Analysesjef i Norne Securities, Karl-Johan Molnes, løftet kursmålet sitt på sistnevnte fra 6 til 7 kroner i går, og gjentok samtidig sin kjøpsanbefaling. Nå er Nel opp +2.38%
Slettet bruker
12.03.2019 kl 10:20 2167

Nel stiger da kommer shorterne og beiserne på banen , de har allerede tapt.
Gusan
12.03.2019 kl 10:30 1805

Jeg snakker ikke om el-bil eller hydrogen. Jeg sier at mange land har ikke en energinett som tåler dette. Det skal storeinvesteringer til for å byge det ut derfor bremser det seg litt selv. Hva brukes solceller til idag. Stort sett til lokale bygg og ikke til enorme fabrikker. De krever en helt annen forsyningssikkerhet en det de får med solceller og skal de bruke det til det må det være steder som kan garantere for el-sikkerhet derfor sier jeg det er mest for rundt ekvator. Fortell meg hvor i Europa har man vindkraft. Der hvor man har kyst selvfølgelig og enkelte andre land. Tror du disse enorme kolosene av møller vil vokse som paddehatter rundt hele Europa. Det tror ikke jeg. . Miljøorganisasjoner snakker om fauna, dyreliv etc. Bare se hvordan lokalbefolkning i Norge er når det blir snakket om utbygging her i Norge hvor vi har mer en nok vind. Tror faktisk at resten av Europa er like opptatt av dette som vi er i Norge
Slettet bruker
12.03.2019 kl 12:51 1729

lee,Spot On. Nel sitt marked er 85% på export. Nel selger og leverer de ledende industriprodukter til 82 land. Et meget spennende vekst og grønt fornybar energi selskap. Nel kan nåhøyt kr 10 innen 1 mnd. Kursen i dag er lav kr 5.70. Oppgang på +3.18% sålangt i dag. Denne kan gå svært høyt nå. Bare å laste opp føre raketten stikker til himmels.
Redigert 12.03.2019 kl 12:52 Du må logge inn for å svare
oppvigår
12.03.2019 kl 13:28 1616

Slik jeg tolker grafen, så ser jeg bare en fortsettelse oppover??
Slettet bruker
12.03.2019 kl 13:36 1576

??☺????
Ajax1
12.03.2019 kl 13:50 1531

Gusan, hvor har du det ifra at utbygningen av ny fabrikk på Notodden kommer til å sprekke mye på budsjett ? Har NEL kommunisert dette til markedet ?
Dessuten er det ikke riktig at NEL at ikke tjener penger, det viser tall i Q rapporter. Men det er riktig at NEL har større utgifter enn inntekter. Det er helt naturlig når vi vet hvilke investeringer som blitt gjort for å kunne påta seg STORE kontrakter, og være ledende i verden innom hydrogen. Hos noen skribenter virker det som NEL taper penger på produktene de selger ? Sånn er det heldigvis ikke. Men det er klart at 1 Q rapport eller 2 i år med pluss hadde hjelpt godt på kursen ?