IOX - Følg med, på vei oppover, kan?

HP17
IOX 11.03.2019 kl 10:29 37215

Kan det være et nytt rally i IOX på gang nå?

IOX er på vei oppover nå akkurat som forventet.
IOX ble kjørt ned fra start på lavt volum men nå har det snudd og skal IOX rett tilbake over kr 5 nå og videre oppover?

drillpro
28.03.2019 kl 17:33 1935

Det er nok noen som ikke orker mere,har jo falt 10-15% på under 1 uke..Tragisk

jaja, da er den under snittet mitt igjen og får vel begynne å handle litt igjen.

Situasjonen med IOX minner meg om APCL for ett par år siden....
Alle ventet i spenning på melding vedr. partner og igangsetting boring.

Til slutt - gikk alt til helvete pga korrupsjon ref. Gambia!
Overasker meg ikke om dette er tilfellet her også....Peru og Colombia er ikke kjent for å være de mest pålitelige landene i verden!
utkant
28.03.2019 kl 17:55 1878

Det hadde vært veldig moro om de var blitt enige med SLS og det kom melding om at borekampanjen starter opp igjen umiddelbart i morgen tidlig. Tror noen utålmodige da hadde fått det litt vondt i seg ved å se hva de har gått glipp av...

Hmmm, vent litt. Er det ikke lønningsdag i morgen mon tro. Kanskje benytte sjansen når det er salg =)

Skal si at ekspertene plopper opp nu ....... Kunne dem ikke kommet med disse viktige å svært presise analysene sine før ...... ? Ja,ja april er mnd. Da viktige meldinger bruker å komme( historisk sett) satser på at det blir en fin mnd. Jeg stoler på at ledelsen arbeider med løsninger å gode avklaringer nå. Har ikke noen grunn til å tro annet ??

Serem ti se u ovakvu firmu i pare i sve. Ko bi normalan ovo trpio. Neznam koji mi je kurac ovo trebalo. A cujes ovu pisaniju norvesku, sad ce ovo, sad ono, ma daj bre.
Redigert 28.03.2019 kl 23:49 Du må logge inn for å svare

Ja husker du sidste gang ynwa.der bliv jeg snydt fordi jeg var for nærig til at give 3,80,nå vi må kigge på det hvis vi går under 4.

Jeg lader børsa i alle fall så får vi se hvor langt ned folk er villige til å gå

Då har proffene klart å "lure" noen til å selge på kr 3.91. Så då kan oppgangen begynne?
qestador
29.03.2019 kl 15:00 1021

Ja nå skal vi opp fra en stigende bunn. :-)

QEC er altfor overkjøpt. Se RSI