Haggbart - live and able down under?

Slettet bruker
26.01.2018 kl 22:39 1307

Åsså jeg som trodde du hadde daua igjen! ;-)))

Kikk på denne: http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2424487

Vi har hatt like mye moro etter at du ble kicka ut og ikke kom inn igjen. Men sånne rutiner kan vi ikke ha, derfor tar Resett ballen og setter i gang.
Jeg oppfordrer alle til å betale inn en slant for å få forumet etablert - vi må jo være en god del som gjerne vil ha ytringsfrihet her i landet.

https://resett.no/2018/01/26/kronerulling-for-multibloggernettsted-og-diskusjonsforum-pa-resett/

Vipps noen kroner til Resett, Haggbart, så får du et nytt forum med mye temp og moro! Dine morsomme og skarpe innlegg er dypt savnet! ;-)

Vippsnummer 124526 til Resett. Jeg har bidratt med 500 i dag, i tillegg til at jeg støtter månedlig, og jeg oppfordrer deg til det samme/bedre!

Hilsen fra Havfruen ;-)
Slettet bruker
27.01.2018 kl 18:22 1271

Tenkte meg nok det, Haggbart har gitt opp dette forumet: Siste innlogging: 04.01.2018 kl 09:27.

Men gi livstegn om du kommer innom - og les Resett! :)))
Slettet bruker
27.01.2018 kl 21:45 1259

Jeg er for å kriminalisere tigging slik at blant annet havfruen havner bak lås og slå. Kos deg på gammel-ho.
Hæggis
29.01.2018 kl 18:25 1246

Takk for hyggelig hilsen :-)
Ja, jeg har vel nesten gitt opp HO, men gleder meg stort over Resett og Rights.
De sidene, og ikke minst dere på HO, gir meg håp om at det tross alt finnes fornuft igjen "der ute", midt i all galskapen.
Jeg skriver kommentarer på begge de nevnte sidene fra tid til annen.
Er du "Torgunn" på Resett/Rights Havfruen ?

I tillegg til at jeg ble sparket ut fra forumet skyldes min beskjedne tilstedeværelse at jeg holder på å selge huset. (Flytter)
Det betyr ikke at jeg ikke storkoser meg over Arbeiderpartiet :-))))))))
Det har vært en svært bra start på 2018 :-)
Jam
30.01.2018 kl 14:21 1221

Nå gjenstår det å se om Resett kommer med et nytt forum, i mellomtiden (eller uansett) kan aksjetips.no være et nytt og spennende alternativ.