PHO sin CEO guider: I see a very very positive future

focuss
PHO 14.03.2019 kl 11:37 30288

"I see a very very positive future" sier PHO`s nye amerikanske CEO. Når han sier dette så er det fordi han vet hva BLC Cysview gjør for pasienter og han kjenner det amerikanske markedet. Han vet også at markedet for Cysview i USA er enormt , hele 15 milliarder kroner. Han vet selvfølgelig også at en beskjeden markedsandel på 20% vil medføre Cysview salg i USA på 3 milliarder kroner. Han vet også at det meste av veksten fremover vil komme av økende produktivitet etterhvert som selgere får erfaring og markedene modnes. Og han vet at pasient organisasjonen BCAN har gjort studier som viser at 99% av pasientene som er informert om BLCC vil til behandlingssteder som har denne teknologien.

Ikke minst så vet han at Investor markedet på OSE ikke forstår å prise selskapet slik det bør. Derfor ser han det som en av sine oppgaver for 2019 er å gjøre PHO mer tilgjengelig for amerikanske investorer. For investormiljøet på OSE ser ikke det samme som Schneider gjør. Analytikere her tror at PHO driver med kliniske studier innen dermatologi. Mer missforstått kan ikke et selskap bli.
Redigert 21.01.2021 kl 09:22 Du må logge inn for å svare
focuss
20.03.2019 kl 08:15 3641

PHO er et biotech selskap en bransje med verdens beste marginer i et marked på 15 mrd per år. Markedet er på ingen måte kjent med selskapets potensiale.
Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.03.2019 kl 09:23 3553

Ja da PHO har en gang i tiden vart verd 3,5 mrd, og det er vel en grunn til att de ikke er det nu.
Men nu står saken mellom sykehus og leger, mot Medicare og forsikringsselskap på andre siden. Pho står i midten med en
produkt/behandling som er vesentlig bedre og enklere att bruke, samt mye rimligare.

Før pasienternes skyld får vi håpe medicare og forsikring vinner frem, og det er eg ganske sikker på att de gjør. Pho kan
bare førsøke påvirke alle parter så godt de kan. Og selge scope/cysview til de som har innsett att BLC/BLFC har kommit
før att bli. I en perfekt verden og en perfekt ledelse, så hadde alle sykehus hatt BLC/BLFC reden. Men det er nok
viljen til sykehusen som er avgjørande, men de har snart ikke noe valg om de skall ha pasienter.

Det rekker ikke att bare love resultater lengre, de må vise noen og. Som eg er ganske sikker kommer snart.
Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
risksøker
20.03.2019 kl 09:39 3524

Tror leger og ikke minst pasienter er på PHO sin side. Sykehusene ser på sin lønnsomhet men det blir håpløst hvis de i lengden ikke er på pasientene sin side og tilbyr den beste behandlingen. Også pasientorganisasjonene vil være en viktig bidragsyter.
Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
Computum
20.03.2019 kl 09:43 3510

Vet ikke hvorfor du stadig sammenligner med NEL?
Her er en annen sammenligning fra samme sektor:

PHO
Omsetning Q4: 49,9mill
EBITDA: -4,1
Mcap: 890mill.

NAVA
Omsetning Q4: 51,8mill
EBITDA: +1,6
Mcap: 145mill.

Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.03.2019 kl 09:53 3539

Du må ta i betraktning at NAVA bare har utstedt 12mill aksjer.

Det skulle bare mangle at ikke Pho er verdsatt høyere, det er tross alt dobbelt så mange aksjer der;-))

Du må ikke rote det til for "gutta boys"....;-))
Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
20.03.2019 kl 10:00 3521

Det er vel neppe å rote det til. Enhver må jo selv gjøre sine sammenligninger i aksjemarkedet og velge den investering som for ham synes å ha best potensiale. Det kan da ikke være så voldsomt vanskelig å skjønne. Eller? Og hvilke valg man gjør kommer jo helt an på hvilke faktorer man selv vektlegger. Dersom alle hadde vektlagt det samme så ville alle vært enten kjøpere eller selger. Hvilke marked ville man da hatt? Korrekt, ikke noe!
Det er jo nettopp fordi vi alle er ulike, vurderer selskapene forskjellig og vektlegger de forskjellige parametrene forskjellig at det finnes et marked for aksjer.

Må jeg jeg fatter ikke hvor tungt enkelte har for det. Det må være slitsomt!
Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
focuss
20.03.2019 kl 11:21 3432

Computum
Poenget med å sammenlikne med NEL er å vise at et selskap som anses å ha høyt potensiale kan prises høyt selv med negativ EBITDA

Når du kommer med Nava så er det et eksempel på det motsatte. Selv med positiv EBITDA kan det prises lavt hvis det ikke har høyt potensiale.

Det viser at PHO ikke får betalt for sitt potensiale og det bør ledelsen være opptatt av.
Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.03.2019 kl 11:48 3377

Men tenk hvis noen ønsker å kjøpe en større post i Nava.
Med så få aksjer i selskapet, vil det dra kursen hinsides alle nivåer....det gjelder bare å time inngangen sin rett.

Det er denne type selskaper framsynte og suksessrike investorer ser etter;-))
Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.03.2019 kl 12:05 3336

Kan fortelle en liten historie i fra min egen erfaring med blærekreft i nære relasjoner, og som er noe av grunnen til at jeg tror at Photocure kommer til å ta store markedsandeler i tiden som kommer.
Et familiemedlem fikk konstatert kreft i blæren for noen år siden. Dette var da på et veldig tidlig stadium, NMIBC, og ble behandlet med BCG innsprøytninger. 6 behandlinger over like mange uker, altså 6 ganger inn på sykehus for å få injisert BCG i blæren. Ved oppfølgende surveillance viste det seg at dette ikke hadde tatt knekken på kreften, så da ble det påfølgende nye BCG behandlinger, nye innleggelser og videre surveillance. Nå er det snart 4 år siden diagnosen ble stilt og vedkommende er fortsatt ikke friskmeldt. Prosessen har vært tidkrevende, ventelisten lang for behandling, for noe som mest sannsynlig kunne vært løst poliklinisk med en dose Cysview og et flexiscoop i løpet av et par timer. Hadde det vært opp til meg og vedkommende hadde de blitt sendt til BLCC med en eneste gang.
Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.03.2019 kl 12:44 3271

Det er derfor eg førsøker forklare hvorfor urologer gjerne vil ha WLC med efterbehandling av BCG. Det ligger mye penger i det.
Men nu begynner medicare og forsikring finne ut av det. Og de kommer aldri att godta att betale så mye mer før noe som er mye
semre.
Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.03.2019 kl 23:30 2834

Det du skriver forteller jo hvor viktig en bedre undersøkelse av blærekreft (eller mistanke) faktisk er (spesielt i en tidlig fase). Enhver forbedring innen undersøkelse og behandling av alle kreft former burde tas imot med mye større entusiasme. For det tilfellet du beskriver, tenk den menneskelige lidelsen og påkjenningen av å gå i flere år uten en avklaring, uten at man kan konkludere med at en pasient er blitt frisk eller ikke. Så har man det økonomiske- og samfunns perspektivet. Alle som har studert økonomi (dette vet vel de fleste) vet jo at jo raskere en som er sykemeldt kommer tilbake til arbeid, jo bedre er det. Jo lenger man går sykemeldt og jo mer behandling man trenger, vel, dette koster svært mye penger.

Tenk om denne personen, som Illuminator skriver om, hadde vært erklært frisk for 3 år siden og var i full jobb idag. Hvilken verdi hadde ikke det hatt for både pasienten selv og samfunnet vi bor i? De som nå ikke bruker blålys/Cysview/Hexvix for blærekreft undersøkelse, det finnes ingen argument for å ikke bruke det. Kommunikasjonen til markedet fra Pho er på bedringens vei, det blir trolig enda bedre fremover. Det beste må brukes til slike undersøkelser, det gagner alle. Sykehus får sin del uansett. Hensynet til pasient og mulighet for å bli raskere frisk må alltid veie tyngst. Ikke at sykehus skal tjene mest mulig på andres ulykke.
Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 00:08 2785

Gunlove, du har så rett i alt du skriver. Bortsett fra en konkret del, dette med sykehus og at de få sin del uansett eller ikke, de skal tjene mest mulig på andres sin ulykke......
Dessverre er det slik at sykehus skal tjene mest mulig, de driter i andres sin ulykke, det er ulykken til andre de lever (sko seg) av. Hvem skal stoppe dette? Jeg vet sannelig ikke, jeg håper det er de som betaler gilden, men sykehusene selv på frivillig grunnlag er det neppe.
Så akkurat en aktuell sending ifm behandling av pasienter innen psykiatrisk helsetjeneste i Tyskland. Ikke akkurat en bananrepublikk, men jeg har ikke sett mer sjokkerende noen gang. Jeg tror nok at PHO har en vanskelig kamp mot et inngrodd pengestyrt helsevesen i USA i møte. Dessverre!
Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 00:21 2769

Jeg er litt redd for det du skriver, men jeg håper at forsikringsbransjen/Medicare i USA vil tvinge Cysview gjennom uansett. Det ser også lovende ut i Canada som det bor i underkant av 40 mill mennesker. Det er flere klinikker og sykehus som har BLCC på radaren og som trolig kommer til å installere i løpet av 2019-2020. Det er heldigvis andre interesse organisasjoner som presser gjennom beste behandling. Husk også at konsekvensen for å bli saksøkt er på et helt annet nivå i USA, spesielt når Medicare og forsikringsselskap har anbefalt Cysview. Man kan uansett ikke gjøre det man vil uten tanke på konsekvenser for individet, spesielt ikke i USA. Vi har også en CEO, amerikaner, som bør kjenne det meste av markedet i USA. Joda, dette går veien, ha tålmodighet, kursen beveger seg jo også oppover nå. Hadde ikke kjøpt aksjer i PHO uten at jeg tror dette går veien :)
Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 08:50 2641

For min del gjør det du poengterer her Gunlove - at PHO har flere "støttespillere" for å få sykehusene til å bruke BLCC - i tillegg til at en har fått på plass refusjonsordningen og at alle studier viser at dette er den desidert beste metoden - meg overbevist om at PHO har gode forutsetninger for å slå igjennom. Det er ikke uten grunn, slik jeg ser det, at Schneider mener at alle brikkene nå er på plass til å sette igang en full kommersialisering og at PHO har en veldig veldig lys fremtid.
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
21.03.2019 kl 09:56 2568

m73102
Enig. PHO har nå på plass meget gode rammebetingelser so burde være en solid plattform å bygge suksessen på. Jeg tror at en leder med erfaring fra og solid kompetanse om det amerikanske markedet er riktig oppskrift for at PHO skal kunne fa maksimalt ut av den muligheten som ligger foran selskapet. Det er bare å glede seg. Allmuen kommer ikke før tallene på bunnlinjen er blå. Men er man smart utnyttet man muligheten i tiden før allmuen våkner.
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
bravi
21.03.2019 kl 10:49 2497

Jeg har iallefall kjøpt aksjer her i god tid før almuen våkner kan man si, trodde faktisk at fase 3 våren 2017 var avgjørende for dette caset. Det er snart 2 år siden fase 3 var ferdig godkjent. Etter 2 år har enda ikke Pho kommet seg ut på banen der de blir synlige.

Pr. idag er det masse blærekreft pasienter som ikke har hørt om BLC, forundrer meg heller ikke om det er mange urologer som ikke har videre kjennskap til dette, kanskje de har hørt om det, men hva så?

BlC og blærekreft skulle vært omtalt i vanlig media som folk leser og ser på, det er det ikke. Da hadde markedet kunne våknet. Hvorfor har ikke Photocure fått dette inn på dagsorden? Jeg har f.eks ikke sett eller hørt noe om BLC og dets fordeler i vanlige nyheter som brede lag av befolkningen får med seg her i landet. Ser stadig vekk at det er store nyhetsoppslag med mye styr om enkelte medisiner som ikke pasienter får tilgang til her i landet. Regner med det er slik i Eu, Us og resten av verden også.

Hva om vi f.eks hadde en entusiastisk styreleder som uttalte seg i positive vendinger til media og markedet av og til? Er det noen som har sett noe til Egberts i så måte?
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Computum
21.03.2019 kl 10:50 2493

"er man smart utnyttet man muligheten i tiden før allmuen våkner".

Ingen hast, med andre ord?
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 10:52 2490

LM - jeg mener jo også det at PHO ALDRI har vært i en bedre posisjon enn i dag, og det har gått mer og mer opp for meg det Schneider har bemerket nå flere ganger (og som også følger av hans presentasjoner) at PHO først i dag er i posisjon til å sette i gang en fullstilt kommersialisering (alle brikker er på plass) - er i år 1 av lanseringen. PHO har en viktig jobb som må gjøres for å få solgt BLCC - og jeg mener at PHO har gjort riktig grep ved å ansette en CEO som har lang erfaring med disse prosessene og kjenner systemet i USA godt - samtidig tror jeg jobben blir enklere når flere og flere sykehus blir gjort oppmerksom på effekten av å bruke BLCC (tenk bare på reklameeffekten en oppnår ift presentasjonen på seminaret i Barcelona), foreligger full refusjonsordning og Medicare/forsikringsselskapene/pasientene har en interesse i at BLCC brukes.

Du har nok rett i at foreløpig er det et fåtall som har sett potensialet - og en må nok også erkjenne når en leser flere av innleggene på HO at det er flere som er skeptisk til PHO som følge av historikken og som ikke har tatt innover seg hvilken posisjon PHO er i pr i dag. Som jeg har poengtert flere ganger tidligere, har Schneider når vi er nesten ferdig med Q1 2019 gitt klart uttrykk for at vi kommer til å oppleve en sterkere vekst i 2019 sml med 2018 - at PHO vil oppnå en omsetning i USA i 2020 på 20-25 mUSD (som i stor grad kun knytter seg til TURBT), en økning fra 7.8 mUSD i 2018, samt at det på sikt vil være realistisk med markedsandel på nærmere 30 % (i et 15 mrd marked). Videre vil effekten av innsatsen som nå legges ned først vil inntreffe 6-12 mnd (+ opplæring) frem i tid. I tilllegg er det et viktig poeng at PHO har gitt uttrykk for at de er full finansiert til å foreta den nødvendige ekspanderingen.

Jeg tror nok at oppmerksomhet til PHO vil øke dersom en utover 2019 ser at det utplasseres flere og flere Scope - og at guidingen PHO har gitt for 2020 er realistisk (hvorfor skal en ikke da ha tiltro til det PHO/Schneider har gitt uttrykk for når det gjelder den videre veksten etter 2020?). Husk at PHO etter Q2 (hvor det ble utplassert 17 Scope) steg til kr 63 - mens det i Q4 ble utplassert 20 Scope. Samtidig er listen nå lagt lavt fra Schneider sin side etter Q4 presentasjonen og det vil nå ikke være noen forventninger om overskudd i 2019 - og dersom veksten viser at Schneider har sitt ord på det tørre ift fremtiden tror jeg vi fort i stedet vil oppleve en kraftig stigning i kursen enn fallet som vi opplevde etter Q3 og Q4 2018, og at vi etter hvert vil se en "ketchup effekt".

Dette er kun mine tanker som aksjonær i PHO - dere må selv gjøre deres egne vurderinger!
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 11:11 2455

Dette er nok litt for snevert interessefelt, og har eksistert litt for lenge til at det havner på dagsrevyen. Derimot har det jo vært på landsdekkende nyheter i USA. Derimot er det jo skrevet mye om det i urologifagblader. For den gjengse mann i gata er nok dette totalt uinteressant til de sitter der med diagnosen selv.
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
21.03.2019 kl 11:25 3301

bravi
Dersom du ikke er veldig ung, men har noen år på baken, så vet du like godt som meg at det ikke bare er å troppe opp i en redaksjon og diktere hva media skal fokusere på.

All den tid vi i Norge har et marked som hovedsakelig har fokus på selskaper innen olje, fisk, shipping og finans så er det også disse segmentene som får mest oppmerksomhet fra såvel finansjournalister som meglerhus. Enn så lenge har farmasisegmentet hatt opphold i skyggenes dal. Sist høst så vi jo hvordan en såkalt investeringsøkonom og en finansjournalist til de grader blottla sin inkompetanse og sitt manglende fokus på farmasi da de skrev en artikkel om PHO full av feil. Og de kan trøste seg med at de slett ikke er alene om en slik mangel på kompetanse og interesse for hva som rører seg i norsk farmasi.

Faktisk tror jeg urologer i USA er langt mer oppdatert på BLC enn det norske finansmiljøet. Men heldigvis, det er ikke norske investeringsøkonomer og finansjournalister som er avgjørende for om PHO blir en suksess. Det er det helt andre krefter som vil avgjøre. Men jeg er enig med deg i at noe mer fokus fra den kanten kunne gjort underverker med kursutviklingen.

å kan man gjerne ønske seg en mer entusiastisk styreleder. Men det er det jo vi aksjonærene som har styringen med. Når vi ikke får den vi elsker, så får vi elske den vi får. Eller så må vi gjøre noe med det slik at vi får den vi elsker.

Du gikk inn våren 2017 og mente fase 3 studiet skulle gjøre susen. Det gjorde det ikke. Men dersom du ser deg rundt og sammenligner PHO av i dag med den utgaven som var våren 2017, så vil du trolig måtte innse at rammebetingelsene for suksess er langt bedre i dag enn det de var den gangen. Derfor mener jeg at fra dette stadiet, så kan det bare gå oppover for PHO. Men det vil neppe gå så raskt som vi gjerne skulle sett det gjøre. En ting som farmsi har lært meg at det ikke er TTT som gjelder for farmasi, men TTELT; Ting Tar Ekstra Lang Tid!

Ha en god dag"! Heng på for vi kommer nok til mål, så småningom!
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
focuss
21.03.2019 kl 11:33 3284

Jeg mener PHO mangler mye når det gjelder evnen til å selge et positivt budskap. Sist illustrert ved siste børsmelding, som slik som jeg ser det, ikke ble bedre etter at de forsøkte å korrigere den. Kan ikke se at det kom frem noe nyttig i meldingen, kanskje med unntak av refusjonen tilfelle noen ikke hadde fått med seg det tidligere. Men poenget med meldingen var ikke refusjonen. Poenget synes å ha vært at de har holdt en presentasjon i Barcelona. Det minste de da kunne gjort var å henvise til presentasjonen.

Ikke vet jeg hvem som er ansvarlig for meldingen, men det er viktig at Schneider, Egberts og Dahl setter seg ned å diskuterer QA prosesser for børsmeldinger og hva de kan gjøre for å bli flinkere til å selge ett budskap som faktisk bør interessere hele Norge, for ikke å si hele verden. Informasjon fra et profesjonelt biotech selskap må kreve mer tankevirksomhet enn om informasjonen kommer fra ei middels pølsebu.
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Hayen
21.03.2019 kl 11:37 3262

Det virker ikke som om noen har glød for PR/IR, eller dette som pri 1 i sin jobbhverdag. Jeg har tatt opp dette direkte med Schneider
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Mental Mania
21.03.2019 kl 12:58 3167

Det viktigste er at ledelsen er gode på å promotere C/H ut til brukere. Sykehus, klinikker, forsikringsselskaper , pasientorganisasjoner, helsemyndigheter, pasienter mm.
Så lenge denne jobben utføres godt vil dette vises og begynner allerede å vises på di fundamentale resultatene.
Når alt kommer til alt så er det dette som blir driveren av aksjekursen på sikt og det er dette som har betydning for fremtidige kursøkninger og overskudd for selskapet.
Uansett er det greit at ledelsen gjør en innsats for mcap slik at selskapet ikke blir så underpriset at en står i fare for å bli kjøpt opp for billig.

Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
focuss
21.03.2019 kl 13:08 3150

Når de skal sende ut en børsmelding så må de i det minste tenke gjennom hvilken informasjon de ønsker å gi til markedet og så sjekke at det de vil sende faktisk sørger for at det skjer.
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
kreinh
21.03.2019 kl 13:42 3086

Targovax må gjøre noe riktig når det gjelder kommunikasjon....
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Hayen
21.03.2019 kl 13:45 3083

NEL gjør mye riktig. Bjørn Simonsen burde blitt klonet og ansatt i photocure
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
kreinh
21.03.2019 kl 14:01 3053

Slik som focuss skriver det, kunne en børsmelding vært fra PHO. Da hadde Photocure kommet ut av tåkeheimen:

focuss

19.03.2019 kl 21:03
2030


Har rasket sammen et utkast til den meldingen som Photocure skylder markedet og sende ut.

Børsmelding:
I etterkant av at Photocures store fase 3 studie ble godkjent av amerikanske helsemyndigheter for bruk i diagnostikk og behandling av blærekreft så har Medicare også innvilget refusjon for kostnaden av Cysview både i operasjoner og oppfølging av blærekreftpasienter. I USA utgjør dette markedet en årlig verdi på 15 milliarder kroner.
Teknologien er allerede tatt i bruk hos en stor del av de viktigste sykehusene i området Photocure i første omgang satser. Photocures teknologi er nå også som eneste produkt godkjent for polikliniske blærekreftoperasjoner noe som vil føre til store besparelser i amerikanske helsebudsjetter. Photocure har nå i første omgang 400 sykehus og 300 polikliniske klinikker som potensielle kunder. Photocure er stolte av å kunne tilby bedre behandling til blærekreftpasienter som er den femte største kreftsykdommen i USA, med ca 80000 nye tilfeller i året. Vi jobber nå med målsetning at vår teknologi skal bli ny SoC i USA (Standard ogf Care)
Redigert 19.03.2019 kl 21:05
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
focuss
21.03.2019 kl 14:06 3038

En børsmelding som faktisk beskriver den posisjonen PHO er i og de ambisjonene de har vil umiddelbart skape media interesse. Vi så jo når siste melding kom. Da fulgte media opp med en gang og skrev at 50 % av pasientene ville betale mer enn 100 usd for cysview. Så media gjør kanskje jobben de, men de må jo nesten basere seg på det selskapet selv melder.
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 14:11 3020

De som allerede har tatt behandlingen var alle som en positive . Med hensyn til tryggheten dette medførte. Og nesten 100% ville anbefale behandlingen til venner og kjente.
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
focuss
21.03.2019 kl 14:25 2995

hartviksen 1
Det er gjort omfattende brukerundersøkelser som er proppfulle av superlativer for BLCC. Pasientene vil gjøre det igjen, føler seg tryggere, vil betale out of own pocket, 99 % vil til behandlingssteder med Cysview.. Så klarer altså en eller annen dust i PHO og sende ut en børsmelding som sier at 50% vil betale mer enn 100 usd.

Man klarer ikke å markedsføre selskapet dårligere selv om man virkelig legger seg i selen og forsøker. Så vet vi selvfølgelig at det er ikke det PHO mener. Nettopp da får de konsentrere seg om å skrive det de mener da.
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Mental Mania
21.03.2019 kl 15:06 2935

Tror det skal mye til før en ultrapositiv børsmelding fra PHO setter særlige bevegelser i aksjemarkedet.
Det har vært nok av disse opp igjenom historien som ikke har innfridd i markedet.
Vi hadde Lumacan (Diagnotisering av kreft i tarm) som var svært lovende med partneravtale og muligheter for gull og grønne skoger.
Dette endte i en skuffelse.
Vi var i sluttforhandlinger for Visonac og disse forhandlingene ble avbrutt. Nok en skuffelse.
Alumera skulle erobre markedet etter å ha kostet rundt 100 mill å få til markedet. Atter en skuffelse.
Vi hadde blockbusteren Cevira og var i en due dilligence situasjon.
For ørtende gang skuffet avbrudd i forhandlingene markedet.
PHO har nok skuffet så mange ganger på store forventninger at ledelsens store vyer preller av som vann på gåsa.
Nå er det show me the money som gjelder.
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 15:14 2913

Tror det er på tide å komme over gårsdagen nå, hjelper ikke å sitte her å sutre over at en ikke er fornøyd med formuleringen.
Det var ikke jeg heller, men det som er helt klart er at uansett hvordan den hadde vært skrevet hadde det ikke gitt noen publisitet i noe medium uansett. Og det hadde heller ikke gitt noe mer kursøkning.
Interessen fra det norske investormarkedet er nesten lik null.
Blå tall vil når dem kommer få noen på banen, men selskapet trenger nye og større finansielle investorer og helst utenfor dette landets grenser. Meglerhus her til lands løfter knapt øyenbryn over forespørsler om å ta opp dekning av selskapet. DNM, Arctic, de gir balla i PHO, dessverre.
Heldigvis ser det ut som Edison også har kuttet ut. Normalt oppdaterer de markedet med en analyse 14 dager etter kvartalspresentasjonene, men det har de ikke gjort etter Q4.
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
focuss
21.03.2019 kl 15:19 2900

Mental Mania

Jeg tror ingenting på at informasjon og en proff beskrivelse av dagens situasjon ikke ville påvirke interessen for selskapet.

At aksjonærer ble så skuffet over tidligere saker får tidligere aksjonærer ta på egen kappe. Det har ingenting med dagens situasjon å gjøre. Synes ikke noe av de sakene ga grunn til så store forventninger. Partner på Cevira/Visonac so what. Skuffet for at man ikke kom i gang med et 3-4 år langt studie?? En helt annen verden.
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
focuss
21.03.2019 kl 15:32 2869

Markedet betalte mer for PHO i den tiden de forsøkte å overtale noen til å bli med på et fase 3 studie for Cevira og Visonac enn hva markedet betaler i dag. Det viser at PHO har en jobb å gjøre. Markedet trodde mer på PHO den gang enn i dag. Det viser i hvilken grad markedet er på bærtur. Helt utrolig. Tror ikke det skyldes at markedet hadde mer tro på Hestdal enn Schneider.
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Hayen
21.03.2019 kl 15:45 2847

Focuss,

Du har mange gode tanker om Photocures kommunikasjon mot investormarkedet.
Har du tatt dette videre mot de som kan gjøre noe med det, dvs selskapet?
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Mental Mania
21.03.2019 kl 15:53 2825

Hvis noen skuffer igjen og igjen og atter igjen, så mister man troen.
Man får ett visst rykte. Dette gjelder både for enkeltpersoner så vel som for selskaper.
Trodde ikke psykologien bak dette burde være for komplisert.
Dagens latterlige underprising i forhold til potensialet er vel ett tydelig signal på nettopp dette.
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
focuss
21.03.2019 kl 16:05 2791

Hayen
Nei har ikke gjort det foreløpig. Tror de kan ha lært noe av det som skjedde allerede. Vente å se litt. Men fy søren, her prøver aksjonærer å være så positive vi kan og så sender ledelsen slik søppel.
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 16:13 2772

De skriver i børsmelding/nyhetsbrev: https://bit.ly2lsohgp for further information on our commercial partners.
Flere som er imponert over at ikke linken fungerer?
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
bravi
21.03.2019 kl 16:31 2740

Londonmannen, mulig jeg er naiv men jeg trodde faktisk at fase 3 ville ha betydning for prisingen av selskapet. I ettertid har det kommet til både refusjoner og anbefalinger samt at salget er økende, i Us dog ut fra små volumer uten at det hjelper.

Når ikke selskapet er i stand til å få markedsverdien til å reflektere hverken det de har oppnådd eller noe av potensialet må man spørre seg hva er det som foregår. Er virkelig Egberts aksjonærene sin mann?
Redigert 21.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare