Men det må jo sies at denne Deeyah Khans er en smule naiv eller kanskje lite opplyst også da når hun hever at "vi kommer aldri til å ta over, det skjer aldri.

Vel, det er jo bare å se til England, der er jo flere byer blitt "tatt over".
Som en norskpakistaner som flyttet til Bradford hevder, –Her i Bradford lever vi mer pakistansk enn i Pakistan.

Og den som påpeker utviklingen er selvsagt rasist og det som verre er. Slikt gjør ikke miljøet særlig bedre akkurat.

https://www.aftenposten.no/verden/i/WO9dK/Lever-mer-pakistansk-i-Bradford-enn-i-Pakistan

Og i Chinatown lever de kinesisk.

Joda, på Grorud lever de også muslimsk men ikke i Oslo.

Skjønner du forskjellen:-))

Det stod i artikkelen at 20% i Bradford er fremmed kulturelle så jeg tviler på at de lever Pakistansk i hele byen.
convert
15.03.2019 kl 11:11 300

Sotah trekker noen mil inn i skauen, leser jeg. For et par år siden døde 50 kristne i et muslimsk angrep på to kirker i Egypt. Ingen skau-tur på Sotah da. Snarere lystig småprat med fredagskos og hyggelig musikk. Slik er islam-sosialistene; De har ingen egentlig empati, de later som. Egennytte og støtte til andre tilhengere av fascistiske ideologier er det som styrer. Ekkelt.

Vi vanlige folk tar selvsagt avstand fra alle slike angrep mot sivile.

Edit: Det hører med å nevne at det døde 26.000 mennesker i terrorangrep, bare i 2017, fordelt på rundt 10.000 terrorangrep.
Redigert 15.03.2019 kl 11:21 Du må logge inn for å svare
SCK
15.03.2019 kl 12:48 266

Terror er i all sin gru forkastelig.
Men terroren har flere ansikt.
Ca 80 % av muslimene er islamister. De har et menneskesyn som har sin ideologi å degradere halve verdens befolkning til den islamske manns undersott.
Slikt dreper ikke umiddelbart som ei kule. Men det dreper.

Ca 25% av befolkningen i Bradford er muslimer, og kun ned mot 50% er såkalt etnisk hvite briter.

Så nesten halvparten av befolkningen er innvandret fra Asia, Afrika, Øst-Europa og andre steder.

At hele 25% av befolkningen er muslimer setter selvsagt sine spor, nesten hele byen er sterkt preget av at 1/4 av befolkningen er muslimer.
Redigert 15.03.2019 kl 12:59 Du må logge inn for å svare
nekkejk
15.03.2019 kl 14:08 232

Kan Blirnokrik utdype hva han mener med:
"En svart dag sier dem down under. Vet nå ikke det akkurat. "

Familien går oftere i moskeen nå. I fjor besøkte de Lahore i Pakistan, hvor de opprinnelig kommer fra, men der er alt blitt så moderne, så vestlig.

–Her i Bradford lever vi mer pakistansk enn i Pakistan.

Man må jo begynne å lure når pakistanere syns hjemlandet har blitt mer vestlig enn det landet de bor i i Europa. Og slik er det i flere og flere byer i England.
Hva sier dette om England og Europa?

Redigert 15.03.2019 kl 14:17 Du må logge inn for å svare

"Man må jo begynne å lure når pakistanere syns hjemlandet har blitt mer vestlig enn det landet de bor i i Europa. Og slik er det i flere og flere byer i England."

Som jeg har nevnt noen ganger så er det nok mange som praktiserer troen mer bevist pga at de daglig hører hvor fælt Islam er. Sikkert mange som tar på seg hijab mer som en protest og for å fremheve sin identitet. På nesten samme vis ønsker kvinner i Iran å protestere ved å ta av seg hijaben. De er nok som meg og deg. De liker ikke tvang. Verken tvang til å ta på seg Hijab eller til å ta den av seg.
SCK
15.03.2019 kl 16:26 151

Det stemmer nok det, jabbe.
Her forleden sendte NRK ut en artikkel hvor en journalist/forfatter hevder 65 % av muslimene har sharia, eller shariainspirert levesett som rettesnor i sitt liv. Dette basert på flere rundspørringer av muslimske menn - altså en studie.

Tallet er høyere enn 65 %. Nyere studier bekrefter dette.

Islam er forkastelig som sådan, men når man bekjenner seg til sharia og dets levesett så mener jeg ikke bare NZ, men hele verden burde stenge moskeene.
For godt.
De mannsdrevne galehusene (moskeene) som forfekter tankegods fra før-historisk tid bør verden ta et oppgjør med. Verden har jattet lenge nok med svineriet.
Man skal ikke plaffe ned folket der, det holder å stenge svineriet.

Redigert 15.03.2019 kl 16:26 Du må logge inn for å svare

"Man skal ikke plaffe ned folket der, det holder å stenge svineriet. "

Jeg noterer meg at du ikke er tilhenger av ytrings og religionsfrihet og vandrer videre. Ser ikke noe stort poeng å snakke med en som har samme syn som en gjenomsnitts IS jihadist. Du hører neppe på hva jeg vil si.
15.03.2019 kl 17:07 135

Alle vet at de sakkyndiges, Husby og Sørheim, vurdering av Breivik konkluderte med at Breivik har diagnosen F20.0 Paranoid schizofreni.

Alle vet også at politiske føringer, press OG propaganda endte med DET STIKK MOTSATTE.
Breivik var og er utilregnelig.
Dommeren hevet seg over de sakkyndige og vissste bedre mente hun.
At en domsstol vedtar en sannhet er ikke det samme som at det er en sannhet.
I historiens lys føyer dette seg bare inn i galskapen som innhyller absolutt hele Breivik-Komplekset.
Fra ende til annen, og det fortsetter og fortsetter...
At dere ikke er i stand til å ta rev i seila og forstå at det som tyter ut av NRK, Fantastisk.no, VG er Propaganda, er et mysterium for meg og en stor skam.

Det samme surret og politiske samrøere som i Breivik saken finner vi igjen i Vågå saken.
I begge saker ender dom med det som passer AP best.

Norge har et Sannhetsministerium Faktisk!
Det er også fantastisk at dere så til de grader undervurderer propagandaen styrt fra NRK.
Redigert 15.03.2019 kl 17:16 Du må logge inn for å svare

Som jeg har nevnt noen ganger så er det nok mange som praktiserer troen mer bevist pga at de daglig hører hvor fælt Islam er.

Så du mener at de tviholder på tradisjonene sine her oppe i isødet pga at vi ikke liker disse tradisjonene, mens de hjemme i Pakistan fjerner seg fra disse tradisjonene selv med trusler om pisking og det som verre er?
Javel, sikkert noe logikk der ja:-))