NEW ZEALAND. Nå har også en fra Australia fått nok.

ladaen7,30
15.03.2019 kl 17:17 448

Som jeg har nevnt noen ganger så er det nok mange som praktiserer troen mer bevist pga at de daglig hører hvor fælt Islam er.




Så du mener at de tviholder på tradisjonene sine her oppe i isødet pga at vi ikke liker disse tradisjonene, mens de hjemme i Pakistan fjerner seg fra disse tradisjonene selv med trusler om pisking og det som verre er?
Javel, sikkert noe logikk der ja:-))
Slettet bruker
15.03.2019 kl 17:07 450

Alle vet at de sakkyndiges, Husby og Sørheim, vurdering av Breivik konkluderte med at Breivik har diagnosen F20.0 Paranoid schizofreni.

Alle vet også at politiske føringer, press OG propaganda endte med DET STIKK MOTSATTE.
Breivik var og er utilregnelig.
Dommeren hevet seg over de sakkyndige og vissste bedre mente hun.
At en domsstol vedtar en sannhet er ikke det samme som at det er en sannhet.
I historiens lys føyer dette seg bare inn i galskapen som innhyller absolutt hele Breivik-Komplekset.
Fra ende til annen, og det fortsetter og fortsetter...
At dere ikke er i stand til å ta rev i seila og forstå at det som tyter ut av NRK, Fantastisk.no, VG er Propaganda, er et mysterium for meg og en stor skam.

Det samme surret og politiske samrøere som i Breivik saken finner vi igjen i Vågå saken.
I begge saker ender dom med det som passer AP best.

Norge har et Sannhetsministerium Faktisk!
Det er også fantastisk at dere så til de grader undervurderer propagandaen styrt fra NRK.
Redigert 15.03.2019 kl 17:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2019 kl 17:03 451

"Man skal ikke plaffe ned folket der, det holder å stenge svineriet. "

Jeg noterer meg at du ikke er tilhenger av ytrings og religionsfrihet og vandrer videre. Ser ikke noe stort poeng å snakke med en som har samme syn som en gjenomsnitts IS jihadist. Du hører neppe på hva jeg vil si.
SCK
15.03.2019 kl 16:26 466

Det stemmer nok det, jabbe.
Her forleden sendte NRK ut en artikkel hvor en journalist/forfatter hevder 65 % av muslimene har sharia, eller shariainspirert levesett som rettesnor i sitt liv. Dette basert på flere rundspørringer av muslimske menn - altså en studie.

Tallet er høyere enn 65 %. Nyere studier bekrefter dette.

Islam er forkastelig som sådan, men når man bekjenner seg til sharia og dets levesett så mener jeg ikke bare NZ, men hele verden burde stenge moskeene.
For godt.
De mannsdrevne galehusene (moskeene) som forfekter tankegods fra før-historisk tid bør verden ta et oppgjør med. Verden har jattet lenge nok med svineriet.
Man skal ikke plaffe ned folket der, det holder å stenge svineriet.

Redigert 15.03.2019 kl 16:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2019 kl 14:30 471

"Man må jo begynne å lure når pakistanere syns hjemlandet har blitt mer vestlig enn det landet de bor i i Europa. Og slik er det i flere og flere byer i England."

Som jeg har nevnt noen ganger så er det nok mange som praktiserer troen mer bevist pga at de daglig hører hvor fælt Islam er. Sikkert mange som tar på seg hijab mer som en protest og for å fremheve sin identitet. På nesten samme vis ønsker kvinner i Iran å protestere ved å ta av seg hijaben. De er nok som meg og deg. De liker ikke tvang. Verken tvang til å ta på seg Hijab eller til å ta den av seg.
ladaen7,30
15.03.2019 kl 14:17 539




Familien går oftere i moskeen nå. I fjor besøkte de Lahore i Pakistan, hvor de opprinnelig kommer fra, men der er alt blitt så moderne, så vestlig.

–Her i Bradford lever vi mer pakistansk enn i Pakistan.




Man må jo begynne å lure når pakistanere syns hjemlandet har blitt mer vestlig enn det landet de bor i i Europa. Og slik er det i flere og flere byer i England.
Hva sier dette om England og Europa?



Redigert 15.03.2019 kl 14:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2019 kl 14:10 544

"Ca 80 % av muslimene er islamister"

Herre min hatt
nekkejk
15.03.2019 kl 14:08 547

Kan Blirnokrik utdype hva han mener med:
"En svart dag sier dem down under. Vet nå ikke det akkurat. "
Fjordgubben
15.03.2019 kl 12:58 572

Ca 25% av befolkningen i Bradford er muslimer, og kun ned mot 50% er såkalt etnisk hvite briter.

Så nesten halvparten av befolkningen er innvandret fra Asia, Afrika, Øst-Europa og andre steder.

At hele 25% av befolkningen er muslimer setter selvsagt sine spor, nesten hele byen er sterkt preget av at 1/4 av befolkningen er muslimer.
Redigert 15.03.2019 kl 12:59 Du må logge inn for å svare
SCK
15.03.2019 kl 12:48 581

Terror er i all sin gru forkastelig.
Men terroren har flere ansikt.
Ca 80 % av muslimene er islamister. De har et menneskesyn som har sin ideologi å degradere halve verdens befolkning til den islamske manns undersott.
Slikt dreper ikke umiddelbart som ei kule. Men det dreper.


convert
15.03.2019 kl 11:11 615

Sotah trekker noen mil inn i skauen, leser jeg. For et par år siden døde 50 kristne i et muslimsk angrep på to kirker i Egypt. Ingen skau-tur på Sotah da. Snarere lystig småprat med fredagskos og hyggelig musikk. Slik er islam-sosialistene; De har ingen egentlig empati, de later som. Egennytte og støtte til andre tilhengere av fascistiske ideologier er det som styrer. Ekkelt.

Vi vanlige folk tar selvsagt avstand fra alle slike angrep mot sivile.

Edit: Det hører med å nevne at det døde 26.000 mennesker i terrorangrep, bare i 2017, fordelt på rundt 10.000 terrorangrep.
Redigert 15.03.2019 kl 11:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2019 kl 11:01 620

Det stod i artikkelen at 20% i Bradford er fremmed kulturelle så jeg tviler på at de lever Pakistansk i hele byen.
ladaen7,30
15.03.2019 kl 10:57 623

Joda, på Grorud lever de også muslimsk men ikke i Oslo.

Skjønner du forskjellen:-))

Slettet bruker
15.03.2019 kl 10:53 627

Og i Chinatown lever de kinesisk.
ladaen7,30
15.03.2019 kl 10:44 633

Men det må jo sies at denne Deeyah Khans er en smule naiv eller kanskje lite opplyst også da når hun hever at "vi kommer aldri til å ta over, det skjer aldri.

Vel, det er jo bare å se til England, der er jo flere byer blitt "tatt over".
Som en norskpakistaner som flyttet til Bradford hevder, –Her i Bradford lever vi mer pakistansk enn i Pakistan.

Og den som påpeker utviklingen er selvsagt rasist og det som verre er. Slikt gjør ikke miljøet særlig bedre akkurat.


https://www.aftenposten.no/verden/i/WO9dK/Lever-mer-pakistansk-i-Bradford-enn-i-Pakistan
Slettet bruker
15.03.2019 kl 10:30 725

Lada

Absolutt gode poenger. Jeg er nok selv dypt nede i skyttergravene til tider.
Slettet bruker
15.03.2019 kl 10:25 728

Jeg tror ikke det kommer noe godt ut av den venstreekstreme ideen om å skremme med stresstest av meninger. Hele tankegangen er på venstrevridd feilspor.
De ekstreme Manisaka ideene bærer galt avsted. Ekstremt galt
Første prioritet må være sikkerheten, og da mer politi bevæpnet for slike situasjoner som da kan hindres i starten. Metalldetektorer ved inngang, kameraovervåkning. Det som skal til. Det må være trygt for slike grusomme episoder
Redigert 15.03.2019 kl 10:29 Du må logge inn for å svare
ladaen7,30
15.03.2019 kl 10:13 740

Jabba

Og så, ikke å forglemme, Deeyah Khans siste dokumentar, «I møte med fienden».Her oppsøker hun høyreekstremister i USA som har hetset henne på nett, og kommer tett på dem. Med forbløffende resultat. Flere av verstingene sprakk fullstendig opp i sofaen da de begynte å snakke om egen bakgrunn og barndom. Foran en kvinne og muslim. Som de hadde dobbelt grunn til å hate. Men som tok dem på alvor og lyttet. De endte med å kalle henne «venn».





Fra linken din og det viser at det meste ordner seg om man bare prater om problemene istedet for å bare gå i skyttergrava og trakassere hverandres meninger. Det kommer det aldri noe godt utav, det ser man i politikken og her inne hver dag hvor det krangles og skjellsordene flagrer.
Redigert 15.03.2019 kl 10:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2019 kl 10:11 746

Moskeer i CHRIST Church
Ingen som synes det er en smule interessant eller betenkelig?
Slettet bruker
15.03.2019 kl 10:10 746

Jabba og jeg kan være litt uenig om russiarussia men vi står sammen mot ekstreme ideene fra manisaka.
Det er i slike kriser vi viser hvor sammensatt vi er.
Jeg foreslår bevæpnet politi rundt moskeer til beskyttelse, slikt må ikke få skje igjen.
Slettet bruker
15.03.2019 kl 10:01 752

Min ide er at vi tar avstand fra terror uansett hvem som står bak og slutter med å stigmatisere enkeltgrupper og påtvinge disse egne meninger.
Da NRK hadde en innvandrings debatt i fjor mellom 4 personer som utgjør ytterpunktene i debatten gikk det helt galt.
Kjetil Rollsnes hadde et glimrende innlegg om nettop denne debatten der alle 4 fikk passet sitt påskrevet.
https://www.rolness.no/stammekrig-i-norge/
Slettet bruker
15.03.2019 kl 10:00 754

Manisaka det siste vi trenger nå er dine venstreekstreme ideer. Dere lever på hverandre dere ekstreme.
Slettet bruker
15.03.2019 kl 09:57 755

Brevik murte seg inne og planla alt og skrev manifestet sitt. Det var ingen som testet han og da gikk han helt under radaren til PST. Mappa som kanskje kunne ha avdekket noe var tom. Stasi i DDR hadde mapper på alle og systemet der var fantastisk. En stålkontroll med landets innbyggere. De hadde ikke innvandrere av naturlige årsaker (var ikke lett å komme inn i DDR), men vi har data og verktøy og ja kontroll må det kunne være. For full kontroll må det testes.
Slettet bruker
15.03.2019 kl 09:52 761

Hva slags ideer har dere da? Ser ikke en jeg.
Slettet bruker
15.03.2019 kl 09:51 762

Stresstest av folks meninger var en usedvanlig dårlig ide.
Slettet bruker
15.03.2019 kl 09:45 766

Du har brutale ideer og jeg tar avstand fra deg.
Redigert 15.03.2019 kl 09:47 Du må logge inn for å svare
ladaen7,30
15.03.2019 kl 09:43 768

Fytte rakkern det er mange gærninger i verden, drepe folk med kaldt blod og atpåtil ta film av det og legge den på feisboka slik at alle kan se.....
Er det mulig....
Slettet bruker
15.03.2019 kl 09:41 769

Jeg er en farlig marxist og en ond kommunist i følge onde tunger på dette forumet.

Stresstester var bare en ide. Mulig jeg må skjerpe meg akkurat på den tanken om å teste under stress. Ingen krav da.
Slettet bruker
15.03.2019 kl 09:41 769

Hei folkens:))

Og---terroristene var psykisk syk, kom fra fattige og trangbodde kår og hadde ingen fritidsklubber rundt seg - zånn, case closed...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
15.03.2019 kl 09:34 777

Det du foreslår her er ekstremt. Du plasserer deg selv langt ute på ytre venstre og du graver forsåvidt din egen grav. Ved å foreslå noe slikt avslører du at du er en av de risikable PST bør holde under oppsikt. Venstreekstremuister har sin del av jævelskap på samvittigheten. Nord Korea må være ditt favoritt samfunn der alle skal mene det samme som lederen.
Slettet bruker
15.03.2019 kl 09:29 784

Å skremme folk for å se hvordan de reagerer på stress er ganske ekstremt, nå skremte du iallefall meg med dine planer manisaka.
Slettet bruker
15.03.2019 kl 09:25 789

Jeg tenker at du er naiv kamerat Pepper.

Så tenker jeg på noe jeg har tenkt på en stund. Hver innbygger i et land, både gamle og nye, etniske som innvandrere bør stresstestes. Da finner man ut hvem og hva de egentlig er. En slik test bør gjøres regelmessig. Si hvert år. Det er mye bedre å bruke pengene på dette enn dumme jagerfly og fregatter.

Som min far sa så må folk settes på prøve for å finne ut hvem de er.
Sotah
15.03.2019 kl 09:01 807

Da gjelder det å huske at de bare har fått nok, betong. Terrorisme finnes ikke lenger.
Betonghue
15.03.2019 kl 08:59 809

Da er det bare å skalke lukene og vente på hevnen fra AllahU Akbar-gjengen. Kan komme hvor som helst i Vesten!
Slettet bruker
15.03.2019 kl 08:56 813

Politiet arresterer alltid flere enn de trenger. Det er nødvendig å hanke inn folk som bare er i nærheten ved slike handlinger. Så får man heller slippe de ut igjen om de er uskyldige.

Uansett må man forebygge og få tatt dem før de går til angrep på vår sivilisasjon. Hver ansatt i PST må få sin dediserte høyreorienterte og følge denne personen hele tiden hele livsløpet til ende. Overvåke hva de skriver, kjøper inn og hva de gjør 24t i døgnet.
Slettet bruker
15.03.2019 kl 08:46 824

Terroristen har i et manifest kunngjort at han er inspirert av ABB og at aksjonen er en hevn for diverse terroraksjoner utført i Europa.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/1k1wBJ/manifest-skal-ha-blitt-inspirert-av-breivik?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Han antyder ifølge avisen å ha hatt noe kontakt med Anders Behring Breivik, og skriver at han opererer alene.

Ifølge mannen selv, er han ikke nazist eller antisemitt. Han skriver at han utviklet sitt syn fra internett, og skriver: «Du vil ikke finne sannheten noe annet sted».

Han påstår ifølge The Australian å være 28 år, fra en arbeiderklassefamilie med lav inntekt, og at han hadde en normal barndom «uten store problemer».

(Får det ikke helt til å stemme med at 4 er arrestert og at det var skytinger 2 steder. Har bare skumlest nyhetene)
Redigert 15.03.2019 kl 08:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2019 kl 08:43 834

Å vi skal vel få lese om at terroristene kom fra trangbodde hjem osv. Vi skal liksom forstå frustrasjonen bak slik media vanligvis opererer.
Og så kommer det massive reportasjer om alle høyrevriddekstreme som er snille som de fleste lam.
Slettet bruker
15.03.2019 kl 08:42 835

Den høyreorienterte terroristen i New Zealand hadde skrevet Breivik på et magasin med patroner til et våpen. Han hadde også laget et manifest. Dette er en Breivik-kopi. Nå må slike kartlegges langt bedre også her i Norge som forebygging.
Slettet bruker
15.03.2019 kl 08:35 841

De har visstnok livefilmet skytingen til sosiale medier. Donald Trump jr sier noe jeg tror de fleste er enig i:

“Don’t give the POS NZ shooter what he wants,” President Trump’s son wrote on Twitter. “Don’t speak his name don’t show the footage.