TRVX - Klinisk samarbejde på TG-01 med Parker Institute

aborum
TRVX 15.03.2019 kl 07:23 13093

TARGOVAX: TARGOVAX SIGNS CLINICAL COLLABORATION AGREEMENT WITH THE PARKER INSTITUTE FOR CANCER IMMUNOTHERAPY AND CANCER RESEARCH INSTITUTE

The parties plan to conduct a clinical collaboration trial with Targovax TG mutant RAS vaccine

The collaboration will focus on testing TG vaccination in combination with other treatments in late stage pancreatic cancer

Oslo, Norway, 15 March 2019 - Targovax ASA (OSE: TRVX), a clinical stage biotechnology company developing immune activators to target hard-to-treat solid tumors, today announces that it has entered into an agreement with The Parker Institute for Cancer Immunotherapy (PICI) and the Cancer Research Institute (CRI) for a clinical collaboration with Targovax TG mutant RAS vaccine (TG).

Under the agreement, PICI, CRI and Targovax plan to set up one or more clinical trials with TG, in combination with other immuno-oncology treatments and chemotherapy, in late stage pancreatic cancer. PICI will be the sponsor and responsible for running the clinical trials and scientific analyses, CRI and PICI co-organize the immunotherapy experts, and Targovax will be responsible for TG supply. Targovax may also contribute by partial cost sharing of the trial(s). The design of the first clinical trial is currently under discussion.

(fjernet kontakt og standardinformation til TRVX; se melding for detaljer)

About the Cancer Research Institute

The Cancer Research Institute (CRI), established in 1953, is the worlds leading nonprofit organization dedicated exclusively to
transforming cancer patient care by advancing scientific efforts to develop new and effective immune system-based strategies to prevent, diagnose, treat, and ventually cure all cancers. Guided by a world-renowned Scientific Advisory Council that includes four Nobel laureates and 26 members of the National Academy of Sciences, CRI has invested $384 million in support of research conducted by immunologists and tumor immunologists at the worlds leading medical centers and universities, and has contributed to many of the key scientific advances that demonstrate the potential for immunotherapy to change the face of cancer treatment. CRIs clinical program, the Anna-Maria Kellen Clinical Accelerator, is a unique academic-nonprofit-industry collaboration model that serves as an incubator that delivers multi-center clinical trials for promising new immunotherapy combinations. CRIs venture philanthropy fund supports clinical trials within this program, which fosters a collaborative environment that enables scientists to advance their most ambitious research ideas, and accelerates studies that one group or company could not do alone.

About the Parker Institute

The California, USA, based Parker Institute for Cancer Immunotherapy brings together the best scientists, clinicians and industry partners to build a smarter and more coordinated cancer immunotherapy research effort. The Parker Institute is an unprecedented collaboration between the countrys leading immunologists and cancer centers. The program started by providing institutional support to six academic centers, including Memorial Sloan Kettering Cancer Center, Stanford Medicine, the University of California, Los Angeles, the University of California, San Francisco, the University of Pennsylvania and The University of Texas MD Anderson Cancer Center. The institute also provides programmatic support for top immunotherapy investigators, including a group of researchers at Dana-Farber Cancer Institute, Robert Schreiber, PhD, of Washington University School of Medicine in St. Louis, Nina Bhardwaj, MD, PhD, of the Icahn School of Medicine at Mount Sinai, Philip Greenberg, MD, of the Fred Hutchinson Cancer Research Center, and Stephen Forman, MD, of City of Hope. The Parker Institute network also includes more than 40 industry and nonprofit partners, more than 60 labs and more than 170 of the nations top researchers focused on treating the deadliest cancers. The goal is to accelerate the development of breakthrough immune therapies capable of turning most cancers into curable diseases. The institute was
created through a $250 million grant from The Parker Foundation.
Redigert 21.01.2021 kl 08:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2019 kl 10:02 5311

Jeg gjentar > 25 prosent i dag. Veldig gode nyheter. Blir spennende når arctic kommer med update:)
Slettet bruker
15.03.2019 kl 10:10 5267

The goal is to accelerate the development of breakthrough immune therapies capable of turning most cancers into curable diseases. The institute was
created through a $250 million grant from The Parker Foundation.
Mr Big
15.03.2019 kl 10:17 5230

Ser ut som folk våkner nå:) 10,70
Slettet bruker
15.03.2019 kl 10:24 5199

Mye volum nå på 10,8 spretter snart over 11
YNWA250505
15.03.2019 kl 11:26 5063

Trudeiettet det gjør jeg som jeg vil med.
Slettet bruker
15.03.2019 kl 11:39 5021

Jeg trodde den skulle gå bananas. Men den siger opp.
Slettet bruker
15.03.2019 kl 11:41 5008

Meglerhusene må først få sende update til kundene. Men ja, begrenset oppgang så langt. Makan til bulle meldinger på få dager og markedet svarer med 15 prosent oppgang?

Kommer utover dagen
YNWA250505
15.03.2019 kl 11:45 4989

Fasinerende at d sitter noen dansker og få nordmenn her inne og forteller hvor fantastisk TRVX når de med penger og so er i de rette miljøene ikke ser at TRVX skal stå i 30 kroner før påske. Jeg har vært der selv og er helt lik i IOX hvor jeg skriver om dobling etc. Dette er noe jeg håper og tror på da det ikke er mulig å vite hva som skjer om du ikke sitter i styret. Alle her inne med klipp og lim har kun tro og håp. INGEN her inne vet noe som helst om hva som kommer til å skje. Bare å innrømme folkens: dere sitter pga tro, håp og en liten dose kjærlighet.
YNWA250505
15.03.2019 kl 11:47 4979

Bakke tror du på det du selv skriver. TRVX og andre følges med argusøyne. Blir bedre etter lønsj da folk er tilbake foran tastaturet. Å herregud
__eagle__
15.03.2019 kl 11:56 4939

Har du aksjer her ynwa?
Spennende med trekning nå kl 12.00:)
Slettet bruker
15.03.2019 kl 12:06 5831

"stille før storm" her...hvis d var på USA børs,oppgangen skulle vært over 500 prosent,men på OB er helt annen story,vi må være glad med 50 prosent oppgang
Redigert 15.03.2019 kl 12:07 Du må logge inn for å svare
kaunis
15.03.2019 kl 12:41 5797

Beklager YNW...… men her viser du dårlig innsikt og erfaring fra børs og den økonomiske fordel et samarbeid kan ha. At du ikke ser de økonomiske besparelser dette vi føre med seg for TRVX er litt underlig .Vi kan bare gi antagelser på disse størrelser men all erfaring viser at kapital lett blir mangelvare innen forskning og utvikling å særlig innen BIologisk forskning. Forsøks-Studiene stjeler mesteparten av kapitalen, her ligger årsaken til at aksjen bør prises en del høyere en 12-14kr.Så må du også ta inn over deg, at med flere kunskapsbaser som samarbeider, er mulighetene økt betraktelig for at det skal komme posetive resultater ut av dette samarbeidet.Tidsaspektet vil kunne reduseres betraktelig og da er det millioner å spare. Bare bruk hodet og tenk litt så vil du nok kunne se flere fordeler med disse avtalene.
protagoras
15.03.2019 kl 13:01 5737

Småsparere sitter på 40% av aksjene (ca 20 millioner) så det vil ta litt tid å få ristet av seg de minst troende.
Men mye kan gjøres på 20 handelsdager frem mot påske.
YNWA250505
15.03.2019 kl 14:00 5847

Kauni jeg er fult klar over at dette er glimrende nyheter og veldig viktig for et firma som TRVX og andre lignende. Det koster enormt med penger å forske på dette så det er positivt. I første omgang økonomisk. Saken er den at det ikke er noen garanti for at de vil lykkes. Eller garanterer du at dette vil lykkes? Det er litt som at et oljeselskap får inn en partner som tar 90% av utgiftene til en boring. Det kan ikke garanteres at de finner olje. Sånn er d også her. Hadde d vært så jævlig enkelt som det dere sier hadde kurset ligget laangt høyere. Hva er d dere snåinvestorer ser som ikke de store ser? Dette er ikke vanskelig: lykkes de vil milliarder renne inn, lykkes de ikke så er de raskt konk om ikke noen andre blir med på emisjoner og holder de flytende. Lykke til det kan bli rått
Slettet bruker
15.03.2019 kl 14:06 5811

Partnerne som ønsker samarbeid har troen og det er i seg selv meget positivt.
fabian2
15.03.2019 kl 14:14 5787

Biotec tar alltid lang tid,..... også Targovax. Det er ikke slik at når kursen stiger fra 9 til 10 , så fortsetter den til 11 og 12. Nei , da går tradere ut og over i annen biotec f.ex…….. Hvis man fantaserer om "bananas" og slikt , så blir man bare skuffet.... men man lærer etter noen år
kaunis
15.03.2019 kl 14:19 5763

Patetiske tilstander i trvx aksjen på OSE. Den har nesten ikke rørt på seg og selskapet har avtaler som sparer selskapet for flere 100mill og kansje en gevinst på titals milloner. Her har aksjonærene som har forståelse og teft for fremtidens muligheter, ca 0,0% i gjennomsn. for selgerne i dag.
SomSa
15.03.2019 kl 14:24 5743


Et godt råd fra YNWA250505:

Folk er livredde for dårlige nyheter. Utsettelser, emisjon etc etc. Jeg mener dette er pysete. Det er ikke mange andre aksjer på OB som har en større mulighet til å gå 100% på få timer. NÅR godmeldingen kommer ser vi kr 10 raskt. Den sjansen er jeg villig til å ta. IOX må snart melde noe og skal jeg tippe helt vilt så tror jeg vi vil få en melding førstkommende mandag. Tror avtalen signeres i helgen. Vill tipping altså. Jeg kan jo ikke vite sånt.

https://forum.hegnar.no/thread/23645/view/403377/0
---------------------------

Targovax skal melde meget viktige nyheter og dersom folk ikke er pysete og har råd til å tape alt kan de kjøpe noen TRVX aksjer for moro. Fort kan komme flere lisensavtaler og oppkjøpnyhet...... Tidligere har jeg skrevet hvorfor disse nyhetene er viktige og hvorfor de kan kjøpe opp Targovax i løpet av 2019....
Redigert 15.03.2019 kl 14:25 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
15.03.2019 kl 14:27 5731

Porto var vel det "enkleste" laget igjen så jeg er happy med det. Blir Barca i semin og Juventus i finalen:-)
kaunis
15.03.2019 kl 14:35 5695

De som tjener mest på børs er de som har teft og kapital å tape. Småsparer må komme inn så tidlig som mulig for å få flest mulig aksjer.Er du en større investor og vil ha litt større trygghet for dine investeringer, så venter du i lengste laget, og får god av hjelp av meglerhuset ditt for å stoppe en oppgang en så lenge til du får sommet deg.Dette kan ikke en liten investor ha i sin beregning.I tillegg så sitter husene med avtale hvor de kjøper opp godbiter som kommer fra klar himmel og bare overfører til kompisene sine.
YNWA250505
15.03.2019 kl 14:50 5633

Ja børsen er råtten sånn. Men det er store muligheter å tjene gode penger på børs selv om en ikke er mangemillionær. Men kaunis er du 100% overbevist om at kr 10 er en god inngang i TRVX? Ser du ingen nedside risiko? og når mener du kursen står i feks 20 kroner? Er det feks før påske?
Mdg1
15.03.2019 kl 14:53 5616

Tror det er like mye risiko i Iox som i Trvx. Iox er nedsyltet i gjeld og avhengig av store funn. Trvx må få minst et av produktene sine til markedet
YNWA250505
15.03.2019 kl 15:08 5574

Ja det er stor risiko også i IOX uten tvil. Børs er risiko uansett. TRVX har ikke inntekter og brenner penger som faen. Lykkes de kan dette bli superbra. Men når begynner de å tjene penger? Kan de få et produkt på markedet i 2019? IOX venter kun på en oppstart av brønns å stikker kursen til himmels og om de finner en drivverdig brønn så da tar det helt av her. Vurderer inngang i TRVX hele tiden. PHO og NANO også. Så får jeg se hva jeg lander på.
Mdg1
15.03.2019 kl 15:15 5537

Det er forskjell på oppstart og boring. Uansett hvor gode seismikkundersøkelser man har er det aldri mer enn 50% sjanse for drivverdig funn. Iox går akkurat i null med dagens oljepris så lenge de bare drifter. Når det skal bores går de i minus og de har bond på 38m$ som snar forfaller i 2020. Samtidig har de nesten ingen fri kapital. Jeg kaller det skyhøy risiko. All biotek er skyhøy risiko
SomSa
15.03.2019 kl 15:21 5516


YNWA250505: "Folk er livredde for dårlige nyheter. Utsettelser, emisjon etc etc."
Høy risiko i TRVX som alle andre aksjer men kan kjøpes opp i løpet av 2019 og vi ble et skritt nærmere i dag. Dersom du kan tjene 50% i IOX kan du tjene minst 1300% i TRVX...

--------
Fra 2017
Behind big pharma's race to develop the next wave of cancer therapy

Britain’s FTSE 100 *giant AstraZeneca and rival pharma conglomerates, including America’s *Merck & Co and *Bristol-Myers Squibb (BMS), Switzerland’s
Roche and Germany’s Merck KGaA are in a race to develop the most effective IO therapies.""..............................
.
.
Smaller firms working in IO include Crescendo Biologics, Cell Medica, e-Therapeutics, F-star, **Targovax, ANGLE, IGEM and Scancell.............
The fierce race among big pharma companies to become IO market leaders means even small firms **with limited clinical data can be
candidates for takeovers............................

https://www.telegraph.co.uk/business/2017/06/25/behind-big-pharmas-race-develop-next-wave-cancer-therapy/
Redigert 15.03.2019 kl 15:21 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
15.03.2019 kl 15:42 5445

1300% hmmmm, jeg tror jeg går inn og henter meg 10k:-)
YNWA250505
15.03.2019 kl 15:45 5429

Sånn 10k på 10,22. Nå stikke jeg og trener litt og så håper jeg at jeg er millionær når jeg kommer tilbake:-)
SeddelPressa
15.03.2019 kl 15:46 5418

hehe :P
SomSa
15.03.2019 kl 15:53 5392


"1300% hmmmm, jeg tror jeg går inn og henter meg 10k:-)"

En aksjekurs på 130 tilsvarer en oppgang på ca. 1300%. Med 130 kroner per aksje selger vi hver plattform til under USD 500 mil. Som jeg sa tidlige et selskap i prekliniske fase ble kjøpt opp for totalt USD 1 mrd.

Fra 1 til 2 er 100%
Fra 1 til 10 er 1000%
Fra 1 til 13 er 1300%

Oppogned
15.03.2019 kl 18:39 5201

Flere av Targovax ledelsen Var jo med på Algeta prosessen og vet nok å rigge selskapet før et salg og strategi for dette.
Algeta ble vel solgt for 16-17 milliarder for en medisin som forlenget livet med 3-5 mnd hvis jeg ikke husker feil, da kan en jo spekulere i hva feks Oncos plattformen alene kan bli solgt for !

Her er det bare å laste opp
Slettet bruker
15.03.2019 kl 18:40 5194

1til 10 er 10x som er 900%.
1til 13 er 12x som er 1200%
YNWA250505
15.03.2019 kl 19:27 5113

Men hva faen???? Hvorfor er kursen under kr 10,22??? Jeg er i minus allerede og her loves det russiske prosenter fra flere. Kan det ta litt lenger tid dette? Satser på flere gode nyheter fra TRVX fremover.
aborum
15.03.2019 kl 19:51 5054

Jeg så godt dine 10.000 aktier .. velkommen som aktionær i TRVX.
Oregon
15.03.2019 kl 20:18 5009


Soug er litt for "smart" for meg til at jeg turde sitte lenge her. Avtaler er greit det, men veldig lite konkret har kommet for en som nå sitter utenfor og skal vurdere dette vitenskapelig. I så fall synes jeg dette er positive nyheter uten så veldig mye vitenskapelig substans foreløpig.
Men tror nok de vil ha kursen mer opp med noe fra Oncos også før de henter mer penger, så jeg blir ikke overrasket om de får til noe tilsvarende eller det kommer ut noe som kan skape ytterligere forventninger til Oncos og kanskje de kommer med noe vitenskapelig fremskritt også.
Forrige gang hentet TRVX penger ( Healthcap styrer dette) i underkant av et halvt år etter NANO, så det er kanskje noe på gang etterhvert.
Sorry, men er vel en litt gledesdreper nå.
Forøvrig tror jeg det er lurt at de overlater deler av TG arbeidet også til andre for om mulig å forstå og hente ut noe mer vitenskapelige fremskritt der innen TG- immunoncologi.
aborum
15.03.2019 kl 20:29 4990

Hvilke dele af de fremlagte kliniske resultater er det præcist du kategoriserer som "veldig lite konkret" .. ? Der må være noget, jeg har overset.

Er det en svært imponerende OS/DFS og absolut nul bivirkninger på TG-01 du henviser til? Eller det er måske den patient der var CPI refraktiv og efterfølgende fik CR efter behandling ONCOS? (i tillæg til de patienter der fik PR). Jeg tænker ikke selskabet leverer aftaler på TG-platformen, herunder sponsorerede studier på TG-01 med fx PICI jfr. dagens melding, hvis ikke selskabet havde noget konkret at henvise til.

Vedr. emission så var flere nervøse for, at der ville falde en melding på dette efter lukketid; vi kan nu konkludere, at selskabet ikke aktuelt er i pengeproblemer og fortsætter arbejdet med de kliniske studier.
Redigert 15.03.2019 kl 20:30 Du må logge inn for å svare
Oregon
15.03.2019 kl 20:42 4961

Avtalene representerer ikke noe nytt vitenskapelig, ingen ny poster eller publikasjon (dvs.TG står akkurat på samme sted ), men TRVX skal samarbeide ( Parker mm.) og/ eller "låne" bort lisensen/ patentet (Zelluna Immunotherapy). Dvs. jeg omtaler avtalene som positive, men det kan indikere også at TRVX trenger mer hjelp for å løfte TG videre vitenskapelig..
Redigert 15.03.2019 kl 20:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2019 kl 20:51 4937

Hvorfor mener du slike avtaler skal inneholde .... «noe nytt vitenskapelig» ?
Tror du tuller litt med oss nå.
quattro
15.03.2019 kl 21:21 4896


TG-01 har mye data å vise til og de siste data er ikke enda avsluttet da pasienter enda lever etter 2 år's utlesning - oppdatering kommer i mai tipper jeg
TG-02 colorectal kjører allerede med Keytruda 'down-under' og videre utvikling med PD-1 hemmer
Oncos har etter første del av melanom studie hvor vi fikk 1/6 CR har de besluttet sammen med SKM i NY å foreta en doseeskalering hvor de forventet full effekt av Oncos-102 vedrørende melanom
Oncos-102 har dertil flere applikasjoner - mesothelioma, prostata og peritoneal metastaser som er ongoing …..

når det gjelder nytt vitenskaplig innhold som du etterlyser Oregon, kan du bare vente på melding om 3 nye generasjoner av Oncos som også er meldt dette år
Redigert 15.03.2019 kl 21:27 Du må logge inn for å svare
Oregon
15.03.2019 kl 21:41 4858

Absolutt spennende og det er nok det som er nødvendig for å løfte kursen videre.