NOM - det klargjøres for nærstående emisjon

Slettet bruker
NOM 15.03.2019 kl 09:48 1106

Som dere ser "biter" lite på kursen om dagen, med unntak av enkelte fine trading-rykk mot 3 tallet. Salgspresset blir derimot stort i 2,8-3 regionen og dette er, etter min mening, ikke tilfeldig. Krefter ønsker å stagge kursen og presse den ned slik at kommende emisjon blir:

1. tilfredstillende for eksisterende base ( tenker da på de store som deltar ). Man ønsker vel økt eierskap, med lavere inngangsum.
2. tiltrekkende for ny storkapital

Penger burde hentes iløpet av kort tid og helst før Juni. Jeg tipper kommende emisjon settes mellom 1,5 og 1,7 og vil dekkes av aktører som finnes på topp 10 samt nye krefter. Dessverre vil de små atter en gang bli kraftig utvannet. Jeg holder meg langt unna p.t., men vurderer inngang når emi meldes og videre fremdrift blir litt mer visuell.
Redigert 20.01.2021 kl 20:42 Du må logge inn for å svare
Pling!
15.03.2019 kl 20:44 956

Tut og kjør!
Lager elbil for underverdenen.
– Noen ulemper med elektrisk bil nede i gruvene?
– Ingen, jeg kan bare se fordeler. Mer dreiemoment, mindre vedlikehold, og kjørelengden er mer enn nok, og folk lader i lunsjen og når de spiser middag.

Heldigvis er de stupbratte hellingene inn mot jordens indre en drøm for elbileiernes store hobby: regenerering.

https://www.tu.no/artikler/norske-arctic-trucks-skal-bygge-toyotas-arbeidsjern-om-til-elbil/460545
Redigert 20.01.2021 kl 20:42 Du må logge inn for å svare