K A Hareide: "jeg sier sannheten om Trump"

Slettet bruker
15.03.2019 kl 14:24 603

https://www.dagbladet.no/nyheter/hareide-buet-ut-etter-trump-kommentar-pa-kristenstevne/70876345
BUET UT: Deler av salen begynte å bue da tidligere KrF-leder Knut Arild Hareide snakket kritisk om Donald Trump. Video: Norge IDAG

Hareide buet ut etter Trump-kommentar på kristenstevne
Pipekonsert fulgte da Knut Arild Hareide kritiserte Donald Trump under det kristenkonservative storstevnet Oslo symposium.
- Jeg må tåle at det pipes når jeg kommer med et tydelig budskap. Men tilhørerne på Oslo Symposium må også tåle at jeg sier sannheten om president Trump, sier Hareide til Dagbladet.
Det var Vårt Land som først omtalte at Hareide ble møtt med tilrop og piping fra deler av salen da han ba kristne ta avstand fra Trump under den årlige kristenkonservative mønstringen som arrangørene selv kaller «kristenfolkets mobilisering».
Redigert 15.03.2019 kl 14:25 Du må logge inn for å svare
kokkohill
15.03.2019 kl 14:32 600

Nei KA homoparaden tok bedre mot deg....
Slettet bruker
15.03.2019 kl 15:56 579

Hva er det som får Hareide til å tro at han sier "sannheten"? I sine egne øyne må han vel tro at han er Jesus.
Slettet bruker
16.03.2019 kl 12:29 542


Stakkars Hareide. Jeg synes oppriktig synd på ham. Tenk å bli avslørt slik som en naiv godhetstyrann. Han forstår ingenting av hva som foregår.
Slettet bruker
16.03.2019 kl 12:49 534

Helt enig - han forstår ingenting og han driter seg fullstendig ut! Ikke en gang en utpiping og utbuing kan åpne øynene hans.

Men jeg synes ikke synd på han.

Hareide er på ville veier og har prøvd seg som folkeforfører - det krever sannhet - et ord han ikke lenger vet hva betyr.
Folk er ikke lenger sovende sauer som kan ledes hvor du vil. Selv om det er mange av dem i Krf og AP!
Slettet bruker
16.03.2019 kl 12:55 530

Hva de kristen konservative ser i den gamle horebukken som aldri har åpnet en bibel er ikke godt å si. Kanskje de lever sine ulevde liv gjennom han.
Slettet bruker
16.03.2019 kl 12:58 528

Det var stygt sagt om Hareide.
Slettet bruker
16.03.2019 kl 16:28 493

Denne Rambo, som han kalles når man ikke kommer på navnet, og hans gruppe i KrF, står vel for noe av de mest selvrettferdige og hyklerske i norsk politikk. Deres kamp for å utvide u-landshjelpen er i første rekke en takk for stemmene fra eliten i NORAD og diverse "hjelpeorganisasjoner", fra dem som har valgt "veldedigheter" og den grenseløse "godhet", på bekostning av vårt folk, som en innbringene næringsvei. Men det sprakk fullstendig for ham da han oppdaget at folket var enige i Sylvi Listhaugs presise karakteristikk av ham, en barfotet ryggsleiker av imamene. Deri ligger nok partiets splittelse. Og folket ler åpenlyst. Hehe.
Slettet bruker
16.03.2019 kl 16:54 484

Hareide er ikke lengre i lodd. Han peker med fingeren og skriker "stillhet stillhet" når publikum ikke lengre er enig med han. Og denne mannen skulle lære Sylvi om oppførsel? Stakkars den menighet som får han som forstander. Han vil vel skrike ut mot en synder, "vik fra meg satan" også.

Han har båret masken sin pent i alle år, nå falt den, og bilder er meget stygt.
siggen7
16.03.2019 kl 17:06 476

Det er skremmende hvor lite opplyst denne Haride er. Det er nesten sånn at jeg tror mannen er idiot.
Slettet bruker
16.03.2019 kl 18:00 469

Like sleip og motbydelig som Kjell Magne.
Slettet bruker
16.03.2019 kl 18:25 462

Tydeligvis en del oppegående folk på kristenstevnet. Veldig bra ?
Strek
16.03.2019 kl 19:24 452

En oppegående presse ville spurt Hareide om han baserer sitt hat mot Trump
på andre kilder enn PK-media.Hvor mange amerikanere i USA har han
snakket med,og følger han med også på nettsider som faktisk rapporterer
også det positive,og ikke utelukkende det negative,som Trump sier og gjør?
Hva vet Hareide om de gide resultatene Trymp har fptt til,og som norsk
PK-media knapt nok nevner?
Med en troverdig presse ville Hareide blitt spurt om slike relevante forhold.