....
Så nå kan reisen fortsette ? ser sprekker i skydekket nå...
Et fantastisk kvartal... og dette er bare begynnelsen på noe veldig stort., framover
Flere som likte utviklingen ved siste kvartal..
Et fantastisk kvartal... og dette er bare begynnelsen på noe veldig stort., framover
Flere som likte utviklingen ved siste kvartal..
Redigert 21.01.2021 kl 07:33
Du må logge inn for å svare
Takker og bukker for en morsom axa dag, en vinner på osx er bra å ha med videre i vårsola... nu skal vi sette axa rekorder framover...30-40-50-60 etc... you never know
faenskapet forsetter med stor tyngde, manupulert ti de grader, kursen var oppe i 22.80 og hvA skjer blir nok engang presset nedover slutt ynklige 21.80 ikke en dritt er blitt pristet inn i selskapet. innsider har jo mye høyere inngang en denne lattlige prisen, og i slutt minutten øker sperren 83 k på salg 22 kr,. møk og anne svinneri . møkka spill de som står bak skulle hatt juling,
disse svina som har manupulert kursen fra 1 kvartal fra 28 kr ned til 17.50 skulle hatt juling.
disse svina som har manupulert kursen fra 1 kvartal fra 28 kr ned til 17.50 skulle hatt juling. jeg gleder meg ikke over dagens oppgang , den dagen shorter svina er ute av aksjen gleder meg,
En ny analyse fra Bank of America viser at hvis børsoppgangen fortsetter i samme tempo, blir 2019 det beste globale børsåret noensinne, skriver Dagens Næringsliv.
Glem fjolset, se fram nå axa virker sterk , og etter påske kommer den virkelige oppturen... broom broom
Er i USA for øyeblikket, og hører på CNN og FOX news at de mener oppturen som vi ser nå kan vare i 12-18 år fra 2008. Det går så det griner her i USA og når avtalene kommer på plass med Kina vil dette dra børsene godt opp fremover.
reven66
17.04.2019 kl 14:59
4291
SS har sagt til høsten, så vi får lytte til han. CNN og FOX snakker sikkert bare tull??
Innlegget er slettet
Er du en liten grinegutt, du Hvemvetbest ?
Du virker litt "enkel", og sutrete. Var det konfirmasjonspengene dine du fikk sist høst som står i AXA ??
Suss
SS
Du virker litt "enkel", og sutrete. Var det konfirmasjonspengene dine du fikk sist høst som står i AXA ??
Suss
SS
Innlegget er slettet
OSE har forresten gått siste uka, mens stakkars AXA er ned/break even.
Svakt som faen i mitt hode, HVB!
SS
Svakt som faen i mitt hode, HVB!
SS
Ikke vet jeg hva du rabler ned, full blokkering fungerer greit
Ble du edru nå da, og slettet ditt innlegg ?
Pinglegutt!
SS
Pinglegutt!
SS
Jeg nærmere 200 K AXA aksjer, og jeg kan grantere at FF ikke hadde slik han gjør med så mange aksjer.
Slutt å tulle Rich. Du har neppe 20k engang.
SS
SS
Innlegget er slettet
Håper du finner den, men tror ikke du er kompetent til å finne din egen engang ?
Det blir enda artigere her vettu. Den vil tilhøre FRA, du vet hva det er? ?
SS
Det blir enda artigere her vettu. Den vil tilhøre FRA, du vet hva det er? ?
SS
Redigert 19.04.2019 kl 18:41
Jeg trenger ikke være kompetent innenfor dette området, har mange som er mye dyktigere enn meg. Hvor langt vil du trekke det, FF?
Jeg vet ikke om det er meningen at en skal svare, men nå har jeg gjort det.
Grinegutt. ?
(Svar på første post! Han som har blokka SS leser nok alt og litt til - ???)
ProInvestors.dk skriver denne helgen om TYDELIGE signaler om korreksjon alm er nært forestående.
Håper alle solgte axa på 23.20 eller 23.40.
Retningen blir snart under 20 igjen.
❤️❤️?????????????❤️❤️
(Svar på første post! Han som har blokka SS leser nok alt og litt til - ???)
ProInvestors.dk skriver denne helgen om TYDELIGE signaler om korreksjon alm er nært forestående.
Håper alle solgte axa på 23.20 eller 23.40.
Retningen blir snart under 20 igjen.
❤️❤️?????????????❤️❤️
Redigert 20.04.2019 kl 23:33
? Hvem vet?
Ikke godt å vite!
Hvem vet, hvis aksjonærene ikke er fornøyd så.
Svinger fort, i går var det DNB ticker, i dag AXA igjen.
Stakars HVB - finnes det noe mer ustabilt menneske på HO enn den GUTTEN ?
SS
Stakars HVB - finnes det noe mer ustabilt menneske på HO enn den GUTTEN ?
SS
Er det dette man i klartekst kaller en skikkelig pisspreik tråd ?
Ikke et innlegg med sakelig diskusjon
Lykke til
Ikke et innlegg med sakelig diskusjon
Lykke til
Eksperter: - Disse aksjene skal du kjøpe nå:
Seks eksperter gir sine tre favorittaksjer for resten av året. Ingen tar med flyselskapet Norwegian – selv ikke Jan Petter Sissener.
Forvalter Leif Eriksrød i Alfred Berg valgt seg ut et oljerelatert selskap som kan virke mer spennende etter at forretningsmodellen ble endret, en lakseoppdretter og et inkassoselskap:
BW Offshore
Lerøy Seafood
Axactor
Da har AXA anbefalinger i fra DnB, Nordea og Alfred Berg, noen flere? Dette begynner virkelig å se lyst ut?