På tide med et nyhetsinnslag

Ebit
PCIB 15.03.2019 kl 20:18 9010

Ikke rart at en gjesper
Redigert 21.01.2021 kl 04:51 Du må logge inn for å svare
heilo888
02.04.2019 kl 20:53 3076

Vet ikke helt hva du mener hartvig.
Men resultatene blir publisert i en børsmelding slik at alle får informasjonen likt. (Dette kan nå komme når som helst, så kan være lurt å følge med før børsåpning kl.09.00)
Om man har hørt Per på de siste kvatals-presentasjonene så er man ikke i tvil på om resultatene er gode eller ikke!
Slettet bruker
02.04.2019 kl 21:22 3029

Hvis en allerede har tatt det for gitt at resultatet er godt så er det allerede innbakt i dagens kurs. Og da kan en risikere at en får et fall i kursen hvis resultatet ikke er veldig godt
Ebit
02.04.2019 kl 21:36 3010

Det er slett ikke sikkert at PCiB lykkes.
Husk at kreftcellene er noen lure beist,
Kanskje lurt å vite at de elsker sukker, så «keep away» fra sukker!!!
Fljo
02.04.2019 kl 21:41 2997

Enig i det... "Det er slett ikke sikkert at PCiB lykkes."

Men også enig med trådstarter i at det er på tide med en oppdatering fra selskapet.
Durable
02.04.2019 kl 22:16 2949

«Angående de endelige resultatene for for fimaVacc ble det aldri uttalt fra ledelsen at disse skulle publiseres i 2H 2018.«

Dette er dessverre feil.
På Q3-18 presentasjonen fikk Per Walday spørsmålet «når får vi (altså aksjonærene) resultatene fra FimaVacc-studien?»
Han valgte å si at studien ville fullføres i løpet av året.

Det irriterer meg kraftig at han, enten bevisst eller ubevisst, gav et svar som kunne mistolkes og misoppfattes, i stedet for å kunne være nøyaktig og presis i sine uttalelser.
Og gudene skal vite at det ikke akkurat er første gangen, og nettopp derfor irriterer det desto mer.

Han gjentok i Q&A-seansen at resultatene ville komme i løpet av 2H18.
Han BURDE vært klar og tydelig på at når resultatene foreligger, så vil de måtte analyseres og tolkes og at dette ville kunne ta endel måneder, og at resultatene deretter ville bli publisert ved en passende anledning.
Da ville markedet forstått at resultatene mest sannsynlig ikke ville være tilgjengelig for «allmennheten» før om ytterligere 3-6 måneder.

Personlig gir jeg på en måte blanke. Jeg er så tålmodig at det kan gro mose på meg. Jeg sitter ufortrødent med videre, som jeg har gjort i endel år nå, og selger ikke en eneste aksje.
Det som derimot er veldig trist er at denne unødvenige usikkerheten som skapes av utydelig kommunikasjon med markedet gjør at enkelte aksjonærer, som ellers ikke ville gjort det, velger å kaste kortene og gå ut av aksjen.
Usikkerheten som Waldays kommunikasjon fører til utnyttes også skamløst av kyniske aktører som bruker dette for alt det er verdt og forsterker negative trender med noe jeg vil beskrive som åpenbar kursmanipulasjon.
Eller som Oslo Børs betrakter det som; helt alminnelig robothandel, utført av anonyme aktører.
heilo888
03.04.2019 kl 00:02 2854

Durable;
Riktig, Per har bare uttalt at studiene ville bli ferdige i 2018, men intet om når de ville bli offentlig publisert. Viktig nyanse å huske for ettertiden.
Jeg tror Per svarte litt unnvikende pga. usikkerhet med tanke omfanget av analysearbeidet og veien videre ved Q2 og Q3 presentasjonene.
Panis
03.04.2019 kl 00:05 2850

https://oslocancercluster.no/2019/03/12/natural-killer-cells-dressed-to-kill-cancer-cells/
Hvem har leveringstekonolgi for dette?
Svar: Det er PCIB.
Redigert 03.04.2019 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
bravi
03.04.2019 kl 00:45 2833

heilo888, du som følger selskapet tett. Hva er problemet med fimachem, hvorfor har de enda ikke kommet igang med pf2 og AA? Det er nå over ett år siden vi leste at dette kunne starte når som helst, da var kursen forøvrig omkring 60 kr.
Jaxxi
03.04.2019 kl 01:07 2820

PF2 eller RELEASE studie som er navnet på den, er godkjent av REK i norge og oxo godkjent i tyskland og spania. Så FPD first patient dosed kan komme any day nå! så da er den igang. kursen var 54 kr før emisjonen som ble satt til 30kr - det ble hentet 360mill NOK som tar oss til interimavlesning av RELEASE studiet.
360mill var mye penger å hente i fjor høst, radforsk hadde ikke penger til å kjøpe sin del av sine tegningsretter så hele emien ble stygg. rett etter falt som alle vet børsene verden over og hær sitter vi idag med en kurs godt under emi kurs.
I påvente av extensionstudie data og FimaVACC analysen.
Redigert 03.04.2019 kl 08:17 Du må logge inn for å svare
Jaxxi
03.04.2019 kl 01:10 2819

ja det stemmer at det ble guidet at hovedkonklusjonen på FimaVACC analysen skulle komme innen 2H2018
På Q32018 fikk vi vite at en In-depth analyses of T-cell responses will be done by Prof. van der Burg’s group

Fra Q4 February 13, 2019 fikk vi high level fimaVACC data
I kontrollgruppen er det blitt gitt Hiltonol® for å måle seg mot de beste produktet på markedet idag.
Hiltonol® brukes på next-generation cancer vaccines, as well as to scientists testing promising new immunologic therapies for HIV, malaria, influenza, SARS, hepatitis, and other infectious diseases.

"Det vi kommuniserte på Q4-presentasjonen, er at det hittil har blitt gjort dybdegående karakterisering av immunrespons i kontrollgruppen (6 personer) og to forskjellige fima Vacc-doser (6 personer i hver gruppe).

I kontrollgruppen viste 2 personer CD8-responser, mens 5 personer viste CD8-responser i hver av de fimaVacc-gruppene som ble analysert så langt. Vi har ikke trukket en konklusjon om den optimale fimaVacc-dosen i denne innstillingen. "

Tenker at hovedkonklusjonen kommer ifbm med ett abstract til en konferanse da PCIB ikke “eier” denne dataen alene etter at Prof. van der Burg, Leiden ble engasjert for å verifisere resultatene og potensialet til fimaVACC og det er nettopp Leiden som vil stå for publisering/fremføring av Analysen.
heilo888
03.04.2019 kl 09:28 2492

Flott innlegg Jaxxi!
Kan det komme en børsmelding ang. fimaVacc konklusjonen allerede i morgen da jeg mener at abstract ifb. med CIMT blir fremlagt i morgen?
heilo888
03.04.2019 kl 10:32 2433

Er vel mer trolig at børsmeldingen kommer ifb. med at abstract for CIMT blir publisert ca. èn uke før konferansen starter 21. mai.
Dvs. vi kan trolig vente en børsmelding med den overordnede konklusjonen fra fimaVacc studien omtrent 13.-15. mai.

Det blir utrolig spennende da dette i ytterste konsekvens kan bety innledningen til en ny æra for både kreftvaksiner og for vaksiner på andre områder!!!
Jaxxi
03.04.2019 kl 10:34 2428

ja ser at det er en abstract notification imorgen som vil gå ut til de som skal presentere analysen, som i dette tilfellet er Leiden som forøvrig allerede har 2 confirmed speakers på denne konferansen.
det står oxo Accepted abstracts will be posted in full length on this website and on the conference app one week prior to the conference.

du postet selv svaret før meg ;D
Redigert 03.04.2019 kl 10:36 Du må logge inn for å svare
fabian2
03.04.2019 kl 15:28 2338

Mose er lett å skrelle av ,Durable ! Resultatene som kommer , kan endre på den tidligere vaksinasjonsmetodikken over hele verden.....og da kommer utlisensiering og enorme inntekter. Skjer dette ? Sannsynligvis.
Durable
03.04.2019 kl 15:55 2306

Ja, vi får håpe på det, fabian2. :-)
Og vaksinemarkedet er jo helt ENORMT, mye større en «bare» innen kreftmedisin.
fabian2
14.04.2019 kl 23:05 1961

BigPharma leser ikke norske aviser....eller bryr seg om emisjoner....det er kun de faglige resultatene som teller. Og her følger de med. Er resultatene gode nok så blir vi oppkjøpt....just as simple as that….Blir PCIB oppkjøpt da ? Selvsagt.