? Ledende forskningsinstitutter skal teste Targovax-vaksine

Tomm1
TRVX 16.03.2019 kl 22:51 12816

Ledende forskningsinstitutter skal teste Targovax-vaksine

Targovax skal sammen med Parker Institute for Cancer Immunotherapy og Cancer Research Institute (CRI) teste TG­vaksinen i kliniske studier.

Det norske biotech-selskapet signerte nylig en avtale om samarbeid med de to verdensledende forskningsinstituttene om kliniske studier med Targovax ́TG-vaksine. Vaksinen skal testes i bukspyttkjertelkreft i kombinasjon med andre behandlinger.

– Følger med på hva vi gjør
– Samarbeidsavtalene med Parker Institute og CRI er svært viktige for Targovax fordi de viser at verdens ledende miljøer innen immunonkologi følger med på hva vi gjør, og har lyst til å samarbeide om å bringe vår RAS-vaksine nærmere pasientene og markedet, sier Øystein Soug, administrerende direktør i Targovax i en pressemelding.

Soug forteller at Parker Institute ønsket å ha med en kreftvaksine i sin neste studie i bukspyttkjertelkreft, og at Targovax sin vaksine mot RAS-mutert kreft ble valgt.

– Både CRI og Parker Institute er svært ettertraktede samarbeidspartnere, og når de velger å inngå et samarbeid med Targovax betyr det at de ser stort potensial i TG-vaksinen.

– Målrettet angrep mot kreften
TG-vaksinen vil nå bli testet ut ved noen av verdens fremste sykehus, og skal kombineres med andre behandlinger. Gjennom studiene ønsker samarbeidspartnerne å bedre overlevelsen for pasienter med kreftfremkallende RAS- mutasjoner. I første omgang vil studien ta for seg pasienter med fremskreden bukspyttkjertelkreft.

– Målet med TG-vaksinen er å hjelpe immunforsvaret med å iverksette et målrettet angrep mot kreften, og nå skal vi teste konseptet sammen med noen av de mest fremragende forskerne i verden, sier Dr. Erik Digman Wiklund, direktør for forretningsutvikling i Targovax i pressemeldingen.

Parker Institute får hovedansvaret for gjennomføring av de kliniske forsøkene og vitenskapelig analyser. Targovax leverer vaksinen, og sammen med CRI bidrar de også med finansiering. Målet er å kunne begynne behandling av pasienter innen ett år.

https://www.dagensmedisin.no/pharma/2019/03/15/samarbeider-med-ledende-forskningsinstitutter/
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Tomm1
17.03.2019 kl 17:26 10880

Targovax har meget gamle data samlet over mange år på flere pasienter, faktisk er dataene så verdifulle at et nytt selskap Zelluna også medlem av Oslo Canser Cluster har sett dagens lys. Targovax er et av selskapene som sliter minst, de har en masse data som bevis og det tar mange år for nye selskap å samle slike data. TG har flere skudd på mål

litt om Zelluna

Shareholders Zelluna Immunotherapy

RADIUMHOSPITALETS 33.77%
INVEN2 AS 31.3%
BIRK VENTURE AS 23.64%
RO INVEST AS 10.13%
PRIETA AS 1.16%

https://www.youtube.com/watch?v=NX0h6S-m1VA



Here Are 10 of the Hottest Biotech Hubs in Europe

Oslo is becoming a hotspot for Scandinavian biotech, with one of its main strengths being in the area of oncology. Among them are [Zelluna](https://labiotech.eu/company/zelluna_immunotherapy), developing T cell receptors; [Nordic Nanovector](https://labiotech.eu/company/nordic_nanovector), working on antibody therapies; [Targovax](https://labiotech.eu/company/targovax) using oncolytic viruses; or [PCI Biotech](https://labiotech.eu/company/pcibiotech) producing cancer vaccines.

https://labiotech.eu/10-biotech-hubs-europe/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=mainpage
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
aborum
17.03.2019 kl 19:59 10645

Tak for deling; endnu en strålende historie der understreger at psykologien omkring TRVX er ændret til det positive - ikke mindst omkring ledelsens udtalelser. Nu afventer opdaterede analyser og kursmål fra analytikerne.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Tomm1
17.03.2019 kl 22:15 10382

Finansavisen Fredag

https://imma.gr/l/79134xeda03
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
LR2c
17.03.2019 kl 22:20 10357

Congrats for this milestone!
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.03.2019 kl 07:05 10086

Gratulere.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
SeddelPressa
20.03.2019 kl 19:43 9697

https://m.soundcloud.com/user-972208711/episode-77

Hør på einarsson :)

Targovax vil bli stort fremover ... !
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
20.03.2019 kl 20:39 9583

Vet med sikkerhet at cirka halvparten av aksjonærene ikke engang skjønner betydningen av at Parker henvender seg til TRVX for å teste kreftmedisinen til TRVX sammen med CPI. Normalt går dette andre veien, og regningen havner hos biotekselskapet som må løfte studiet selv finansielt.

Her har CIRI og Parker tatt hele regningen og ansvaret for studiet, og TRVX kommiter seg kun til å betale en liten startup fee ved oppstart, samt en del til dersom kliniske data leder til fase III-studie. Snakk om erkjennelse av resultatene Targovax kan vise til innen de akademiske miljøer, men aksjemarkedet skjønner ikke bæra av det, og lar verdiene forbli på så og si stedet hvil.
( At aksjen løfter seg fra 8 til 10 kroner på dette, men falt fra 32 til 8 på det motsatte utfallet først, viser at investorene ikke skjønner konsekvensene av dette).
Folfirinox er tolererbar for 20% av pasientene som får bukspyttkjertelkreft, resten må avstå fra bruken. Targo har en medisin som så og si alle tåler bruken av.

Skulle sikkert holdt kjeft om dette og tømt markedet for aksjer selv, men musklene er ikke store nok til det.

For de som mener at jeg bare hausser nå vil jeg anbefale å bruke 15 minutter på å høre podcast selv for å forstå oppsiden i dette caset. Å konkludere på kliniske data før det foreligger kan ingen gjøre, og caset er binært, men TRVX har mange ben å stå på som derisker caset betydelig.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
SeddelPressa
20.03.2019 kl 20:50 9524

Amen to that ?
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
aborum
20.03.2019 kl 20:54 9505

Vedr. seneste Radium podcast (kopi af eget indlæg på TI).

Jonas Einarsson kan næsten ikke kontrollere sig selv, når han beskriver betydningen af aftalen med Parker Institute (PICI) på TG-01. PICI ønskede en kræftvaccine i tillæg til den CPI studiet skulle udprøve og rettede derfor henvendelse til TRVX … et svært stærkt signal overfor BP.

Hvad angår BP da nævner Einarsson, at der var stor opmærksomhed fra netop BP, da TRVX præsenterede 2-års TG-01 OS på ASCO 2018. FFN skabte usikkerhed omkring den videre situation på standardbehandlingen (SoC) men grundet den svært toksiske natur til FFN (og ifølge en række uafhængige artikler kun egner sig til 20% af alle patienter) står TRVX fortsat til at blive dét selskab, der kan blive redningen for de resterende 80%.

Et stort studie på 866 patienter der udprøvede midlet abraxane er fejlet jfr. melding sidste uge.

Endvidere nævnes TG-02 og TG-03 som værende efterfølgerne til TG-01 med den forskel, at man har tilføjet flere peptider (signaturer), der hjælper lymfekirtlerne til at lære (og lagre) signaturerne på kræften; efterfølgende uddannes (eng: train/arm) t-celler til at genkende og dræbe kræften i form af bedre målsøgning i væsentligt større antal.

@Whatsthat nævner højere oppe, at man søger at udvikle en universel kræftvaccine, der målretter sig RAS mutation og jeg har flere gange tidligere delt en række tanker, der forsøger at perspektivere dette vigtige faktum omkring TG-platformen.

Det er helt unikt at se en kræftvaccine, hvor selskabet kan tilføje flere egenskaber uden bekymring på safety/tolerance og muligvis også dosering, når en vaccine skal udprøves på en indikation (tænk på at selskabet vil kunne henvise til et massivt statistisk materiale og en platform, der allerede er beviseligt sikker i flere indikationer). Dette gør selskabet langt mindre usikker som investering; en unik situation for et biotekselskab.

TG-platformen bliver løbende udbygget med flere peptider, således at man opbygger en stadig bredere vaccine (signatur). Jeg er ikke helt skarp på alle de kliniske detaljer, men RAS mutationen optræder kun i kræftceller og det er min forståelse, at denne mutation kommer i flere forskellige varianter, afhængig af kræftform. Altså, TG-02 er bredere end TG-01.

Bemærk at Øystein Soug på Q4, 2018 rapporten nævnte, at der var en potentiel mulighed for at selskabet kan søge om godkendelse på RAS som biomarkør. Dette åbner for at selskabet i bedste fald kan tilbyde mono/kombi behandling for 30% af alle kræftpatienter. Brug af peptidbaserede vacciner kan derfor på sigt blive en fuldstændig dækkende behandling, præcis som ses med de forskellige kemoterapier - men med et behandlingsforløb uden væsentlige sideeffekter og statistisk højere overlevelse (3-års OS vil vise, hvor god denne statistik bliver).
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.03.2019 kl 20:58 9483

Takk for info ;-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
aborum
20.03.2019 kl 21:00 9461

Jeg er ganske enig; markedet har ingen pejling på vigtigheden af denne aftale.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
20.03.2019 kl 21:20 9415

Det gjelder også Mr Ling i DNB Markets, og når ikke analytikerne forstår det, blir det vanskelig for meglerne å skjønne det også. Det sterkeste salgsapparatet til meglerhusene er fortsatt meglerne hos de fleste, så frem til de virkelig breaking news kommer som alle forstår, vil nok caset fremstå som kraftig rabattert sammenlignet med ulike veldig sannsynlig scenarioer som vil spille seg ut.

Dog ser jeg to fordeler med det; formuesskatt forblir lavere enn hva den kunne vært og det er mulig å bygge på flere aksjer til en attraktiv pris. Men jeg blir ikke overrasket om vi bykser kraftig allerede i mai når det kommer utlesning av tre års data ;)
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
nw2011
20.03.2019 kl 21:23 9396

Takk for godt inlegg. Visst du skulle spå aksjekursen i 2020-2021 hva vil du tippe da Aborum, gitt at TRVX lykkes.
Hva mener du vil være riktig prising av selskapet i dag.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Tota
20.03.2019 kl 21:48 9209

I forlengelsen av det aborum skriver om anvendelsen av RAS-mutasjoner som angrepspunkt, er det interessant at FDA i november 2018 godkjente det første såkalt tumoragnostiske legemiddel. Tumoragnostisk betyr i praksis at det ikke betyr noe hvilket organ kreften utgår fra. Legemidlet (larotrectinib) påvirker et bestemt onkogen (NTRK) som kan finnes i svulster fra mange forskjellige vev. Legemidlet - fra Bayer - ble godkjent på basis at 3 fase 1-2 studier med totalt 55 barn og voksne med 17 ulike kreftsykdommer og 75-80% av pasientene hadde langvarig klinisk respons. Legemidler kan altså godkjennes ved å virke på et bestemt molekyl/reseptor, og ganske små studiepopulasjoner kan være nok. I dette tilfellet er det svært sjeldne kreftformer som kan behandles, antagelig var det derfor man kan få godkjenning med så små pasientgrupper.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
SomSa
20.03.2019 kl 21:54 9190


?????????????????????????????????????????
TG01 kan behandle både opererte og ikke opererte pasienter. Pasientgrunnlaget økes kraftig.
?????????????????????????????????????????

Flere big pharma prøver sin CPI for ikke opererte pasienter og disse er ikke effektive. Det har åpnet store muligheter for TG01 nå. Jeg regner med at flere hundre pasienter skal behandles og avtalen er verdt 1, 2 ,3 mrd kroner. Targovax har fått bedre avtale enn Algeta siden de ikke gir fra seg noe.

????????????????????????????????????????????
Pancreatic cancer is the 12th most commonly occurring cancer in men and the 11th
most commonly occurring cancer in women. There were 460,000 new cases in 2018.
https://www.wcrf.org/dietandcancer/cancer-trends/pancreatic-cancer-statistics
????????????????????????????????????????????

Snart skal vi få kliniske data fra TG02 (tarm/endetarmkreft). Dersom disse blir perfekte kan TG-platformen kjøpes opp i løpet av 2019.
Prekliniske fase fase i TG02 + CPI testes mot hudkreft + Mesothelioma. Tør noen spille lotto her?
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
aborum
20.03.2019 kl 22:22 9105

Dette indlæg vinder internettet i dag :)
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 08:07 8815

Satse på noen setter seg in i TRVX og blir med på reisen :-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
micke78
21.03.2019 kl 08:59 8657

Förvånar mig lite med värderingen och att nyheter till trots, avtalet med zell samt tg1 inte gett mer genomslag i aktien än vad vi sett. TG1 är med tanke på tidigare nedmontering ej diskonterad i kursen, något måste man ha märkt som ger fog till att testa igen..TG1 går från avfärdad till högst aktuellt igen, och det bör naturligtvis diskonteras i bv.
Kan inte tänka mig annat än att Big Pharma tittar åt Targovax håll och märkligt vore om inte ett övertagande ligger i pipe.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
21.03.2019 kl 09:13 8591

Det er mange som skyr risiko i farma Micke, og de tar ikke plass ved bordet før oppsiden som er igjen er 50 %, fremfor flere hundre prosent slik det er pr i dag. Så får man vurdere risk reward; er man mest opptatt av å tjene greit med penger og unngå å tape nesten alt, eller er man villige til å gamble tidlig for å oppnå vanvittige gevinster?

Jeg mener noe midt i mellom er riktig. Plasser 20 - 30 % av kapitalen over børs i farmaaksjer man har forutsetninger for å kunne investere i og forstå, og sett gjerne pengene inn på slike stadier som TRXV og NANO er i nå = tidlig, men med solide indikasjoner og den største euforien har gitt seg....
Det kan skje ufattelig mye spennende innen alt fra 3 - 24 måneder, og har man 3 - 4 slike i porteføljen og bare en av de lykkes, så har man vunnet.

De beste aksjeforvalterne er klare på dette; det handler om å få rett 51 av 100 ganger. Klarer man det, så skapes det verdi. Høres ikke veldig ambisiøst ut, men slik er realitetene for de som er på børs. Heldigvis kan mange av oss vise til statistisk som er bedre enn å bare ha såvidt rett i lengden, men aksjeforvaltere som følger indekser må treffe i bredden, det krever mer. En liten avsporing, men bare for å forstå hvorfor ikke så mange kaster seg på TRVX nå, selv om vi skjønner at dette kan bli ganske så vanvittig faller brikkene på plass.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
21.03.2019 kl 09:15 8569

Hørte igjennom hele podkasten i går kveld igjen og må innrømme at jeg ble enda mer overbevist om at dagens kurs er meget lav. Selv om jeg vet at TTT og spes i denne bransjen så tror jeg faktisk ingenting kan holde igjen TRVX på litt lenger sikt. Mulig vi ikke skal lenger en til mai når 3 års resultatene foreligger. Melder de om 3 års overlevelse på de som hadde to års så tror jeg kursen legger på seg 15-20% samme dagen. Som de sier i podkasten: denne avtalen om samarbeide er helt fantastisk. Og det viktigste jeg bet meg merke i var at det ikke er TRVX som har kontaktet de, men de som har kommet til TRVX. Det var også denne avtalene som gjorde at jeg valgte å gå inn igjen i TRVX. Nå ønsker jeg å sitte til de har blomstret. I tillegg har de begynt å tjene penger og det er aldri feil.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
aborum
21.03.2019 kl 09:39 8479

Det er min fornemmelse at TRVX er skabt til at blive solgt og Øystein Soug har ved flere lejligheder udtalt, at man ønsker at producere data for at "make a good deal". Det står naturligvis for egen regning om dette skal tolkes som værende salg af selskabet eller produktion/salg af medicin. Ser man på BPs opkøb af biotekselskaber med speciale på onkolytiske vira, der fremstår TRVX som værende næste selskab i rækken.

AstraZeneca er allerede i (sponserede) kombinationsstudier med TRVX. Jeg tager et bud på selskabet på 150,00 NOK / aktie (1 mia USD).
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
NickIsMyNick
21.03.2019 kl 09:51 8440

Kjøpsordre på 10,40kr - 52500 aksjer!
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
NickIsMyNick
21.03.2019 kl 09:53 8427

Raskt borte igjen ;)
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 09:56 8407

Ser ut til at folk har vånet ;-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
quattro
21.03.2019 kl 09:58 8391

aborum,
det er vel 'hugget i stein' at selskapet TRVX ikke kommer til å bestå som et eget selskap om 3 år - da er ALLE prosjekter vi ser i dag fullførte og data foreligger på alt ----- det betyr at selskapet høyst sannsynlig er solgt senest ilpa 2021 så sant studiene utvikler seg som forventet
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
tigern2
21.03.2019 kl 10:01 8373

Helt andre takter nå når det gjelder salgsvilje vs. kjøpsvilje enn det vi har sett tidligere! Mange som ser at vi begynner å nærme oss innhøstingsfasen, som vi fikk en liten forsmak på i forrige uke. Avtalen med Parker viser at TRVX er ledende innen sitt felt og en attraktiv partner.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
21.03.2019 kl 10:05 8341

Jeg oversendte radforsk podcast til et par bekjente som ikke følger aksjen. De ble bull, ser ikke bort i fra at de har startet med noen småposter nå :)
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
quattro
21.03.2019 kl 10:06 8329

legg merke til at kjøpssiden er lav, men likevel kjøpes det livlig på best - det betyr at man er forsiktig med å ikke presse kursen for høy før egne kjøp er foretatt - m.a.o mange flere vil inn i aksjen innen kort ….. følg med
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 10:11 8301

Etter nyhetene som har kommet har jo ikke aksjen steget slik bio pleier. Er det i dag den store oppgangen kommer? Kjøperne tar alt av volum
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
21.03.2019 kl 10:16 8269

Jeg har en bekjent som har tatt 70K i dag, han lå fremme med 50K på 10.50. Han med flere kommer garantert til å plukke noen 100K aksjer i løpet av nærmeste fremtid, og det blir spennende å se om selgerne fortsatt er ivrige på å selge, eller om kursen løfter seg en krone eller to på stigende kjøpsinteresse.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
mnn
21.03.2019 kl 11:43 8081

Akkurat som den ikkje skal over 10.80
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 12:21 7987

Kjøper en trade nå, stikker oppover snart.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
kaunis
21.03.2019 kl 12:57 7865

På generelt grunnlag mener jeg at investorer på OSE muligens ikke har tenkt tanken på salg/oppkjøp som særlig mulig for TRVX. Det er for sent å kjøpe når en nyhet som gjelder bud/store oppkjøp/oppnåelse av SoC på en av plattformene eller andre betydelige fremskritt, når disse meldes markedet før åpningen til ny børsdag. En kurstigning på fra 10 til flere hundre kroner KAN være første mulighet til å få kjøpt en aksje. I slike tilfeller blir det nesten umulig å forstå rett prising den første timen, da vil det være veeeeeldig behagelig å sitte med en fin bukett aksjer og kunne selge litt mens den er i tomrommet den første timen.Et slikt øyeblikk vil jeg ikke være for uten, og derfor selger jeg ikke til en sterkt rabattert pris under kr30,- pr aksje. Jeg kjøper litt no og da når jeg har ledig kapital og kan til slutt sitte med DEN buketten av gullaksjer. Targovax er ikke det vi kan kalle for et urisket papir, men risikoen i aksjen har falt dramatisk etter FFN saken. Kansje er den den sikreste av alle Bio aksjer på OSE? Alt tyder på at det trenges en oppdatering av aksjen med en god gjennomgang av hele historien til selskapet og et godt faglig begrunnet beslutningsgrunnlag med de muligheter som ligger der, for en ny prising av aksjen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
21.03.2019 kl 13:43 7755

Veldig gode poenger kaunis, og er essensen i det jeg har snakket med mine bekjente om i dag.
Disse har nok alene tatt 200K aksjer ++ av dagens omsetning, og fordelen med at disse går inn er at de er langsiktige og skal ikke ut på to - tre kroners oppgang. De har fått beskjed om at de bør minimum gi caset end of 2020 som et utgangspunkt, men at mye spennende kan skje før den tid. Det får i så fall være bonus, og det er ikke sikkert det er riktig heller med tanke på oppnåelig pris 20 måneder frem i tid med de avlesninger som gjøres innen da.
Hvorfor selge til 70 % av verdien hvis man kan vente ett år og få 100 %? Kjenner styret og de største aksjonærene sitt ansvar, forhaster de seg ikke med slikt.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
kaunis
21.03.2019 kl 13:57 7699

Det som kan savnes litt for å sette fyr på aksjen, kan være at insiderne ikke kjøper aksjer. God aksjepleie er å kjøpe på de rette tidspunktene, men det må være bakgrunn, for at insideres kjøp skal være et momentum for aksjen. Kansje var de siste dagers hendelser en god grunn for en slik handel.Styrken til TRVX i dag, er, at selskaper med veldig høge kunnskaper søker selskapets produkter for å få være med på reisen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 14:03 7662

For mye hausing/baising virker ofte mot sin hensikt.. Vi må roe ned bare litt. Da e von i hengande snøre.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
SHARE-IT
21.03.2019 kl 14:04 7649

kaunis, det kan jo være at innsiderne sitter på info som hindrer dem i å kunne kjøpe. Det er jo ikke usannsynlig i et selskap som TRXV.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
kaunis
21.03.2019 kl 14:11 7617

Alt er mulig,men handel fra insidere har vært en indikator på trua til ledelsen.Det fins soner hvor de ikke kan handle, har ikke hatt det som tema i mitt innlegg, kansje noe som har de tidsrommene.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 14:17 7586

ikke fyr, synes det fosser avgårde jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare
kaunis
21.03.2019 kl 14:34 7518

Da har du kansje et dårlig minne?
Redigert 21.01.2021 kl 03:59 Du må logge inn for å svare