Til dere..........

Slettet bruker
NANO 17.03.2019 kl 21:41 9868

trofaste Nano aksjonærer, som har tro på denne aksje, kan jeg orientere om shortposisjonene ( Hentet fra Finanstilsynet )

Den 10.02 då var det 1.004.945 aksjer
Den 12.03 då er det 326.962 aksjer

Som dere ser, en betydelig nedgang.

Nå er det ikke lenge før aksjen handles, på et realistisk verdigrunnlag.

HANG IN THERE !

Redigert 21.01.2021 kl 02:25 Du må logge inn for å svare
frontal
18.03.2019 kl 10:16 7564

Og at state street selger seg ut.
zuba
18.03.2019 kl 10:30 7502

Selger seg ut? Hvor? Hahahaha..
Kula
18.03.2019 kl 10:37 7465

De har redusert littegrann fra forrige uke på den største kontoen, men de har flere kontoer. Aksjene kan fort være på en av disse i stedet.
solen
18.03.2019 kl 18:38 7044

Er det noen som har en kvalifisert mening om sannsynligheten for at Nano blir kjøpt opp?
Og er det noen som våger å spå hva som vil skje med kursen dersom Betalutin lykkes og medisinen blir kommersialisert?
Slettet bruker
18.03.2019 kl 21:22 6786

Vår gode venn Merlin har gjort et forsøk, men ble raskt sablet ned av kortsiktige tradere.

Å regne på kurser hvis Betalutin skulle vise seg å bli en blockbuster, kommer til å virke urealistisk sett i mot dagens kurs på 47 kroner.

Får vi fortsatt gode data i 3L, DLBCL og ikke minst i kombinasjon med Rituximab (archer-1). Da tror jeg vi kan se kurser på flere tusen kroner. Som sagt, dette virker urealistisk foreløpig..

Roy Hartvig Larsen uttalte i 2016 at riktig kurs ville vært rundt 400,- allerede da. Se link...

https://www.nettavisen.no/na24/superaksje-har-gatt-fra-13-til-120-kroner-pa-ett-ar---grunder-roy-larsen-tror-det-bare-er-starten/3423290976.html

Potensialet er helt vanvittig.

Det hadde vært hyggelig om Melin kunne stikke innom her med noen av sine regnestykker. Jeg ser ikke bort ifra at han kommer til å treffe godt i sine spådommer når det gjelder kursen i Nano de neste årene.

Det eneste som gjelder er: HOLD!
Redigert 18.03.2019 kl 21:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.03.2019 kl 21:28 6753

Algeta ble kjøpt opp på ca 10x dagens kurs så vi har vel en fin oppgang i vente om det det går veien.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Algeta
Panis
18.03.2019 kl 23:17 6532

Må si jeg savner Merlin (selv om det blir som å banne i kirken)...

Enig i HOLD!
Merlin
19.03.2019 kl 00:29 6438

Takk fort støtten! Jeg er fortsatt optimist når det gjelder Nano. Nano ble dunket ned av shortere helt ned til 39,7 i begynnelsen av februar. Shorterne solgte over 500.000 aksjer i Nano i januar, uten at det forelå fundamentale forhold som tilsa et slikt billigsalg. Aksjen har steget ca. 20% de siste ukene og er kommet i godt driv igjen. Shorterne fikk nok ikke kjøpt tilbake like billig som de solgte. Det er for mange som følger med på https://ssr.finanstilsynet.no/ og kjøpte før shorterne fikk greid det.

Shorterne har dermed tapt store beløp, så hva var hensikten med shortingen da aksjekursen var så lav?

1. Skremme småsparere og der frykten skulle gjøre at man tror noen vet noe negativt og selger. Men her var det shorterne som solgte og lurte seg selv.

2. Hindre Nano i å få inn penger på rep.emien. Og kan det være Big Pharma som står bak shorten? I tilfelle kan det være positivt. BP forsøker å få fatt i Nano billig, ved finansielle triks? (Spekulativt resonnement.)

Største shorter GSA - har forøvrig kjøpt tilbake ca. 40.000 aksjer de siste dagene og ser ut til gi opp hele shorten. De må fortsatt kjøpe tilbake over 300.000 aksjer for å være ute.

Jeg tror vi vil se en stigning mot 50 ganske raskt, og deretter videre mot 60 utover ettervinteren. Så her gjelder det å holde på aksjene!

Ellers ser det fundamentale veldig bra ut, her er det bare å sitte til det begynner å løsne med resultater. Det vil stramme seg til etter hvert, og jeg tror vi kan regne med en stadig oppgang det nærmeste halve året.

Det bør kunne komme enkelte interimresultater. Om mDOR øker eller ikke ved neste korsvei anser jeg derimot ikke som spesielt vesentlig, pga. Archer-1.

Har tro på at Archer - 1 ikke bare vil hjelpe på CR, men også på DOR. Dette fordi det rett og slett vil være mye mindre kreft igjen i kroppen, og lavere sjanse for ny kreftdannelse. Betalutin og Rituximab vil "teppebombe" kreften. Kreft som kan ha sluppet unna Betalutin, vil jo i stor grad fanges opp av etterbehandlingen med Rituximab. Det kan også foreligge en synergieffekt, ikke bare ved at CD20 gjenåpnes, men også en immuneffekt.

Vi har opplevd at 20/100 har bedre førstehåndseffekt enn 15/40. Redusert mDOR for 20/100 kan være tilfeldig og vil som sagt ikke ha betydning, det er førstehåndseffekten av Betalutin som er viktig i Archer-1 sammenheng.

Bravos smarte opplegg for kombinert godkjennelse av Betalutin og Archer-1 gir tidsbesparelse. Lovende resultater også på DLBCL er hyggelig, og her er markedet enda større enn for 2 og 3 FL.

Humalutin? Flotte prekliniske resultater, men likevel synes jeg det er smart å kjøre Archer -1 som spydspiss. Dette fordi Archer-1 antagelig vil gi svært gode resultater, og Humalutin dermed ikke blir det kvantespranget man hadde tenkt seg. Det sier litt om Archer-1 og det sier litt om Nanos tiltro til Archer-1.

Ønsker alle Nano-aksjonærer lykke til. Skal begynne å skrive igjen på HO når vi passerer kurs 60 på vei oppover!



frontal
19.03.2019 kl 07:58 6219

Herregud, tåkeprat deluxe. Her kan man glemme oppgangen. Årsaken er enkel, det finnes ingen større aktører som vil inn i aksjen da de har forsynt seg i en emisjon allerede.

Shorterne vil sørge for at det tekniske holder seg negativt. Jeg øker min short på 50.

TeeJay
19.03.2019 kl 08:12 6167

Ja det syntes jeg du skal gjøre frontal... hvorfor ikke på 48 like greit.
Fra Sidelinjen
19.03.2019 kl 08:15 6143

Jeg lover å gjøre det motsatte. Når vi nå straks bryter 50 er det et kjøpssignal, av flere grunner. Primært fordi vi passerer kursnivået fra der aksjen lå i forkant av emisjonen, og vil indikere at emisjonen er absorbert av markedet.
TeeJay
19.03.2019 kl 08:50 6031

Enig med du Side. Det er ett positivt moment i aksjen, og det er ikke rare incentivet som skal til før vi klatrer over det nivået vi er på. etablering over 50 nå er kjøp.
dr. Stockman
19.03.2019 kl 09:09 5970

Er helt på linje med Merlin her, og enig i alle vurderinger han fremfører ovenfor. For en gangs skyld er jeg takknemlig for den rollen shorterne har spilt da det ga meg anledning til å utvide porteføljen med 50% på kurser mellom 40 og 42. Tror shorterne hadde sett for seg å kunne dytte aksjen utfor stupet kursmessig, men det var nok mange med meg som i stedet benyttet anledningen til å bunkre opp. Passet meg uansett bra å forlate PHO på dette tidspunktet fordi jeg dermed unngikk nedgangen i det papiret. (men ønsker meg likevel en ny inngang i PHO ved en passe anledning).
Redigert 19.03.2019 kl 09:09 Du må logge inn for å svare
Merlin
19.03.2019 kl 11:32 5763

frontaL: Så kursoppgangen fra 39,7 til 48 dvs. nesten 21% - hvordan forklarer du den? Spørs om det ikke er en viss annen som driver tåkeprat.
Slettet bruker
19.03.2019 kl 11:35 5748

Er det ingen som gidder å kvalitetssikre Merlins påstander denne gangen heller?
Mannen som uten evne til lærekurve har tatt mange tusen prosent feil om kursutviklingen i flere år.
Nå er det på 'an igjen:

Merlin påstår i sitt innlegg ovenfor at "Aksjen har steget ca. 20% de siste ukene".
Igjen en grov feilbeskrivelse av utviklingen slik den registreres profesjonelt, her er fakta:

Faktisk utvikling:
I går: 47,28 1,02%
1 uke: 44,84 6,51%
1 måned: 43,40 10,05%
3 måneder: 54,80 -12,85%

Hvor er de 20% stigning?!

Vi skal selvsagt ikke hindre Merlin i å håpe om bedre tider, jfr. hans utsagn i dag om at "Jeg tror vi vil se en stigning mot 50 ganske raskt, og deretter videre mot 60 utover ettervinteren. Så her gjelder det å holde på aksjene."

Ettervinteren er vi allerede ferdig med, så da mener han vel i alle fall 60 før april? For da er vi allerede inne i den ANDRE vårmåneden....ble det dårlig sikring av gamle klipp-og-lim heiarop igjen?

Jeg trodde dette forumet hadde blitt litt mer voksent etterhvert og ikke heier på folk som har bedrevet meningsløse påstander om kurser på 4000+ i flere år.
Det nivået skulle jo vært på plass for lengst nå?




Redigert 19.03.2019 kl 11:40 Du må logge inn for å svare
Hugoil
19.03.2019 kl 12:05 5949

Jeg leser handelen og ordreboka som at ingen er interessert i å selge.

En god del er interessert i å kjøpe, men mange småinvestorer tør ikke helt pga. det generelle aksjemarkedet (her har de tatt feil slik shorterene også har tatt feil over siste 1,5mnd, jfr. OSEBX-tråden jeg skriver på - og dette er mye av grunnen til at shorterene pisset på seg ved både å ta feil av NANO tekn+fund og børsmarkedet generelt som til de flestes overraskelse ikke ville korrigere ned (grunnet kapitalflukt drevet av tillitssvingningen privat-offentlig), herunder EU-USA) og at NANO allerede har sklidd endel oppover - så de håper på at nå må det snart gå nedover...

..men hvem er det som har vært med på å skli kursen oppover, jo det er bla. shorterene. Og det er de som i hovedsak kjøper i de siste dagene - fordi de er redd for (ref. bla. dagens skrustikke med sperr på salg og en egen solid kjøpspost på 6,5K solgt bort av seg selv for å få fram evt. ON-selgere og løsne OFF-handel (som har vært bra fyrrig Algo og Hidden) både det tekniske gapet og det fundamentale som ble bekreftet på Qpres og kan bli ytterligere beskrevet/bekreftet på de to selskapspresetnasjoner kommende 2 uker.; noe som vil bidra til det siget av større investorer som nå kjøper seg langsomt opp. April går fort med påske og så er det mai med ny Qpres.

..så derfor fortsetter kursen å skli oppover. Og dette er den typiske måten å bli stående igjen på perrongen i London(-mannen?) mens det går over Dover Calais og sprer seg.
--
Presiserer fra lenger opp:

"Vi har opplevd at 20/100 har bedre førstehåndseffekt enn 15/40. Redusert mDOR for 20/100 kan være tilfeldig og vil som sagt ikke ha betydning, det er førstehåndseffekten av Betalutin som er viktig i Archer-1 sammenheng. "


.. det er endel ting som ikke er så "lett å se".

..bla. også det jeg skrev på TA-tråden om at å sette emisjonen så lavt som 45 var en godis/"rep.emi" for de som deltok i 114 og dermed opplever ikke topp20 noe spes. utvanning med siste emi. Og de nye investorene som kom inn på 45 fikk ret nok en billig Toy - men de skal bli med på HubbaBubba emi. senere, så...

.....fett nok!

(så langt i NANO så har det aldri vært så galt at det ikke er godt for noe; bortsett fra for småinvestorene - som altså nå blir litt akterutseilt, noe som indirekte er litt av "hensikten"/må til for at de større skal profitere dessto mer av kaka)
Redigert 19.03.2019 kl 12:14 Du må logge inn for å svare
Forum forum
19.03.2019 kl 12:15 5914

Korsar...det virker som dere skyter med hagle alle mann, og kjefter og smeller om hvor gode dere er hver for dere.
Du har jo for denne gang (2019) avgitt et noe mer etterprøvbart bet med 40 nå, stigende mot sommeren, men så 40 til nyttår igjen. Pass på å ikke teppelegg denne med alternativer utover året. Som Hegnar skriver i dagens leder i FA, backtrading er kjedelig.

Frontal kjemper med sin kr. 37 innen utgangen av februar ( 2020?) Lite presist og blir ikke mer sant selv om han roper stadig mer og høyere, truer med sine venner i short, og omtaler seg selv til tider som en storhet i den sfæren.
I beste sendetid for Nano, i 2016, på HO var det jo tett med innlegg, og noen ble vel mer ivrige enn andre. 4 tusenlapper aksjen var vel toppen av hva man klarte å gange ut på en standard kalkulator den gang. Det var nok mest en lek med store tall. Tenk på et tall, gang det med et annet tall. Prøv deretter å gange dette på nytt om tallet virket for lite for HO.

Nei. Tenk, nå er vinteren over, og vi har bare en vinter igjen til vi kan starte det store rally mot ekstreme høyder. Kan vi se kr. 4001,-.
Noen høyere?

(En ting skal du ha, den gregorianske kalenderen kan du...)
Slettet bruker
19.03.2019 kl 12:25 5877

Forum forum,
stort sett grei kommentar det der, men du forenkler litt mitt kursestimat for inneværende periode med å si "40", Jeg skrev for et par måneder siden (og gjentok senest for 5 dg siden) at "NANOs ventekurs synes å være i området 40-55". Altså der vi beveger oss nå.
Drømmeriene om 4000+ allerede i 2016 som du nevner, skyldes nok i hovedsak en komplett mangel på forståelse for reelle prisingsmekanismer.
Men jeg forventer at de verste eksponentene for dette røret nå tar seg litt mer sammen enn sist, da flere enn meg måtte påpeke at det er aksjer vi diskuterer her, og ikke godnatteventyr.

Slettet bruker
19.03.2019 kl 12:29 5852

Hugoil skrev Innlegget er slettet
Jeg aksepterer ikke at Hugoil her bedriver falske påstander om mitt nick. Jeg har kun ett nick, som admin enkelt kan sjekke, antar jeg.
Ber om at admin stanser dette forsøket på simpelt personangrep.
Dessverre settes sånne angrep inn mot alle som prøver å diskutere NANO nøytralt.

Redigert 19.03.2019 kl 12:29 Du må logge inn for å svare
Hugoil
19.03.2019 kl 13:09 5727

Kotrsar: Nøytralt? Hvordan er det med din historie med flusst av løgner og bla. 3-kløvernickene Korsar-Maynard-Crossover? En annen ting: 4000 ble aldri nevnt i 2016. Det er like usant som at du har kjøpt på bunn og solgt på topp. Du kjøpte i november 2016. Se mitt første innlegg til deg om din brune cafe.

Med så mange ganger du stanger den lange nesen din borti personer her på forumet - bla. 20%ern din ovenfor, så må du forstå at du kan ikke være både furten og nesevis.
Redigert 19.03.2019 kl 13:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.03.2019 kl 13:12 5721

Hugoil,
gjør ikke ting verre med nye personagrep, selv om NANO ikke går som du spår.
Admin har nok å se på fra deg allerede.
Hugoil
19.03.2019 kl 13:14 5694

Hva mener du, er admin din kamerat?
focuss
19.03.2019 kl 13:39 5638

Hvordan går det egentlig med Nano og Paradigme studiet? Hvor mange pasienter er behandlet så langt? Er det 10 eller er det 100? 10 er vel bear og 100 er vel kanskje bull? Hvem vet? Bare insiderne.

Så vet vi at så lenge ingenting meldes så går det som planlagt. Det vet vi helt til det ikke går som planlagt lenger. En melding om det er bear. Kan det gå fortere enn vi tror? Kan det komme melding om at alle nå er behandlet? Det ville vært bull. Ledelsen er ikke så gode til å la eierne forstå risikoen i sine investeringer. Hvem tør gå inn tungt nå? Det er jo rene gjetteleken. Eller lottokupongen. Bare at nedsiden er så vanvittig mye større.
mofi1
19.03.2019 kl 13:41 5604

Like seriøs som på pho-trådene, men med motsatt fortegn!
Slettet bruker
19.03.2019 kl 13:47 5585


Takk for gode refleksjoner til flere her inne, og takk for at du fortsatt er med oss Merlin.

Jeg tror ikke mange av baisserne engang er i nærheten av å forstå potensialet i selskapet. De får bare holde på:)

Så lenge jeg sitter stille i båten sammen med Roy Hartvig Larsen, og flere av de store som faktisk skjønner potensialet er det helt greit for meg.
Tiden fremover bruker jeg til å skaffe meg flest mulig aksjer, og å tipse gode venner om Nordic Nanovector:)
Når det snart går opp for resten av verden hva Betalutin kan bety for menneskeheten fremover, da er det for sent å kjøpe seg inn...

Mange har nok lest dette fra 12 desember 2016, men jeg limer det inn her bare for ordens skyld.
Nå er vi veldig nære målet folkens, denne artikkelen fra RHL er over to år siden.. Det er bare et tidsspørsmål før kursen skyter fart nordover, og de som venter på kurser lengre ned kommer til å bli akterutseilt.






Les og gjør dine egne vurderinger:))

Aksjen har steget over 700 prosent og er nå mer verdt enn selskap som Kværner, SAS og Ekornes på Oslo Børs. Gründer Roy Larsen tror fortsatt at aksjen kan bli minst fire ganger mer verdt.


- En typisk verdi for et liknende selskap i USA er rundt 20 milliarder kroner, sier Roy H. Larsen om selskapet hvor han er gründer: Legemiddelselskapet Nordic Nanovector (Nano). Selskapet som ligger an til å bli årets børsrakett på Oslo Børs.

Superaksjen er opp nesten 700 prosent siden årsslutt 2015 og er nå verdt rundt fem milliarder kroner, mer enn selskap som SAS, Kværner og Ekornes på Oslo Børs. Kursen har gått fra 13 kroner til et foreløpig rekordnivå på 124 kroner tidligere denne uken.

Men Larsen synes aksjen fortsatt ligger for lavt.

- Hvis du sammenlikner med liknende selskap i USA, har aksjekursen vært lavt priset. Det mener jeg den fortsatt er, sier Larsen.

Han er en av tre gründere i Nordic Nanovector, sammen med UiO-professor Øyvind Bruland og Jostein Dahle, som i dag er direktør i Nano.

Larsen gikk ut av styret i selskapet i mai for å konsentere seg som sitt nye selskap, Oncoinvent, men eier fortsatt en andel av selskapet.

Solgte til megaselskap
Nordic Nanovector utvikler blant annet medikamentet "Betalutin" som brukes til behandling av lymfekreft. Det globale markedspotensialet for denne typen legemiddel vil ifølge selskapet være cirka 12 milliarder amerikanske dollar (100 milliarder kroner) innen 2018.


Larsens forrige selskap, Algeta, ble solgt til den tyske legemiddelgiganten Bayer for hele 17,6 milliarder kroner i 2014. Larsen utelukker ikke at Nano kan gå samme veien.

- Et salg er en av flere av muligheter, sier han, som tror prisen kan bli enda høyere for Nano enn for Algeta.

- Det er mange liknende selskaper som er solgt for betydelig høyere beløp enn dette. Sannsynlighet er i alle fall økende for at noe sånt vil skje med Nano, sier Larsen.

Nettavisen har snakket med folk som følger Nordic Nanovector. De sier at selv om det fortsatt er stor risiko, er det samtidig ikke unaturlig å vente at Nano kan bli verdt minst like mye som Algeta.

Tøffere forhandlinger
Larsen sier samtidig at salg ikke er det eneste alternativet. Han tror selskapet vil være i stand til selv å lansere og selge produktet sitt selv.

- Selskapet hentet nylig inn ytterligere kapital og kan nå ta Betalutin ut på markedet selv hvis det er nødvendig. Har man den muligheten, kan man også være tøffere i salgsforhandlinger med de store legemiddelselskapene, sier Larsen.


Finansdirektør Tone Kvåle i Nordic Nanovector vil ikke si noe om mulig oppkjøp av selskapet.

- Vår strategi er å kommersialisere Betalutin på egen kjøl. Salg av selskapet er ikke noe vi bruker tid på, sier hun.

Høy sannsynlighet
Legemiddelet Betalutin er fortsatt i testfasen. Resultatene så langt tyder på at sannsynligheten for produktet kommer ut på markedet er høyere enn tidligere antatt. DNB Markets anslo i forrige måned sannsynlighet for godkjenning til 40 prosent. Larsen tror den er enda høyere.

- Den største risikoen ligger vel i hvor godt man klarer å få introdusert produktet i markedet. Mye av den teknologiske og terapautiske risikoen er borte fordi man begynner å få såpass mange pasienter som viser et entydig profil, sier Larsen.


BULL ;)
Kula
19.03.2019 kl 13:47 5583

Jeg kan si meg enig i at mye av det du skriver kan oppfattes nøytralt for den nøytrale leser, men veldig mye av det du skriver har en nokså nedlatende og provoserende undertone. Og nesten alltid rettet mot folk du vet ikke er nøytrale (For øvrig alltid mot dem som ønsker kursen opp, tror ikke jeg har opplevd mot dem som ønsker den ned). Det er jo derfor du får så mange i mot deg, og det forstår du nok godt selv også. Kan jo ikke gjøre noe annet enn å anta at det til en viss grad er det du er ute etter også. Du må gjerne "Slå ned" på euforien når den begynner å bre seg, men "bevis" heller hvorfor dette er feil kontra å komme opp med Merlins kursmål på 4000 og kalle dette idioti hver gang. Du anser jo deg selv for å være en befart børsmann (Noe du for all del godt kan være), så da regner jeg med at det ikke er noe særlig sak for deg å legge frem noe av analytisk sort som forklarer hvorfor denne euforien/optimismen er feilberettiget. Å unnlate å gjøre dette, og heller bruke de samme gamle "argumentene" hver gang vitner jo tvert imot om det motsatte. Min oppfordring til deg.
focuss
19.03.2019 kl 14:13 5523

Første pasient ble behandlet 21 Juni-18. Det er 9 måneder siden. Enrollment skal etter planen være ferdig 2H-19, det er 9 måneder igjen. På hvilket tidspunkt kan Nano være sikre på at timeplanen holder? Synes vel de snart bør være der nå. En bull melding ville være om de blir ferdig noen måneder før året er slutt da.
Så skulle man tro at man kan rekruttere flere per måned sent i tidsplanen da det stadig kommer til flere sykehus.
Slettet bruker
19.03.2019 kl 14:23 5487


I artikkelen fra 12 desember 2016 er ikke Archer-1, DLBCL, Humalutin eller leukemi tatt med i beregningene ved Hartvig sin prissetting av selskapet. Her kan det komme store nyheter fremover. At vi snakker om noen tusen per aksje om noen år kan virke som haussing i dag, men jeg tror faktisk det kommer til å skje.

Det har skjedd mye de siste årene, men kursen holdes nede av en eller annen grunn. Jeg tror også det er Big Pharma som jobber for å sluke Nano til slutt.

De aksjonærene som holder ut til slutt er de store vinnerne. Jeg er en av dem...selger ikke en eneste aksje...

Fjellgutten
19.03.2019 kl 14:28 5471

Focus: du har etter min oppfatning riktig fokus. Enten eller her. Vi må ha fokus på utviklingen i forskningen. Skulle ønske selskapet informerte litt mer her. Men det er kanskje jeg som andre som er for utålmodig. Enorm oppside i denne og ditto nedside. Noen som tør tippe sannsynlighet for å lykkes ; større en 50 % ?
focuss
19.03.2019 kl 14:51 5428

Det hadde vært perfekt om de kunne melde alle pasienter enrolled i juni slik at vi kunne fått endelig 6 måneders avlesning på ASH-19. Det hadde vært flott men ledelsen her har vel ikke for vane å levere bedre enn forventet. Hadde en slik melding kommet i juni/juli så tipper jeg vi raskt hadde sett dobling av kursen selv før vi så de faktiske dataene. Uansett så vil de kanskje presentere det som de har 6 måneders avlesning på på ASH 19?? Da får vi i det minste en sterk pekepinn på hvordan det går. Er dataene der de bør være så bør RL sin kursvurdering ikke være så langt unna.
focuss
19.03.2019 kl 14:53 5408

Fjellgutten
Dersom sannsynligheten for å lykkes defineres som sannsynligheten for at Betalutin blir medisin, så i min verden er sannsynligheten nærmere 100% enn 50%.
Fjellgutten
19.03.2019 kl 17:10 5173

For deg og andre som har satt dere inn i selskapet på en langt bedre måte en undertegnede ; Er det en forutsetning at man lykkes med Betalutin for at de andre medisinene man forsker på skal ha livets rett ? Jeg forstår det slik at det er kombinasjonen med Betalutin og annet som gjør dette spesielt kraftfullt ?
Eller står også de forskjellige øvrige produkter støtt på egne ben ? Burde nok kunnet dette i og med at jeg sitter med aksjer i selskapet, men for meg er Pharma stort sett enten eller, og jeg prøver i all hovedsak og få med meg det som skrives rundt selskapet, på deres hjemmesider og her på HO. Selv om sistnevnte av og til er en prøvelse. Håpet er jo at kursen bygger seg stille og rolig opp rundt minst 80 kr før det kommer breaking news om ett års tid, og at raketten da går.
Jeg vil sette pris på om noen kan gi noen enkle hovedovetskrifter på det jeg lurer på.
frontal
19.03.2019 kl 17:25 5132

Enten eller. Er riktig beskrivelse. Det er så enkelt som det og jeg tror mest at dette ikke går veien eller at veien frem til 2022 blir svært turbulent. Derfor mener jeg at short er det det riktige.

Korsar, klarer vi å motbevise at Hugo tar feil? Dersom vi poster samtidig i to forskjellige tråd i samme minutt? Andre tips?

jorove
19.03.2019 kl 17:46 5079

Kan garantere at økonomien din blir turbulent om du tenker å sitte short i Nano mot 2022 frontal. Hvorfor sitte short i et selskap som kan bli kjøpt når som helst? Da er du ihvertfall risikovillig.
frontal
19.03.2019 kl 18:28 5011

Jeg har mine exit planer og sitter ikke short så lenge men i løpet av 2019 kan selskapet f.eks melde om forsinkelse eller dårlig innrullering av pasienter i tillegg til børskrakk fenomenet som vil barbere verdien lett.

Og der venter jeg og lukker den lille shorten godt nede på 30 tallet.
Slettet bruker
20.03.2019 kl 00:31 4696

Desember 2019, rett etter ASH 19 :-) 29,-
Bullinvestor
20.03.2019 kl 01:03 4663

Må skuffe deg, hvis dine anslag slår til ja selv da vil jeg ha mye over 100% avkastning. Det må være Irriterende?
Fra Sidelinjen
20.03.2019 kl 08:20 4425

Aksjen skulle falle 10% på at de legger ned Kjeller også i følge Frontal. Det viser den gode og dype forståelsen av hva NANO holder på med og hvordan de har lagt løpt fremover mot kommersialisering.

Du får gjøre som Korsar når han ble fratatt alle muligheter til backtrading; poste det du gjør NÅR du gjør det, så får vi alle sett hvor lite gjennomtenkt dette er.
Korsar hadde tjent titalls millioner på sin backtrading, og fasiten ble, overraskende nok, et tap på 20 % når han ikke kunne bløffe slik han var vant med. Jeg er dog fortsatt svært tvilende til at han / henne har en eneste krone investert i markedet, men det er en annen sak.