AXA - MikkelVPS kaller herved menigheten inn til hastemøte !!!

Slettet bruker
AXA 29.01.2018 kl 15:38 1405

Menigheten i AXA hadde nylig møte, og konklusjonen synes noe forhastet.
MikkelVPS kaller herved inn til nytt hastemøte, hvor ny forstanderutalelse publiseres når drosjen er parkert (fortøyd) 22 i kveld.

Her er siste møterefferat, SS venter i stor spenning:
--------------------------------------------------------------------------------


Innlegg av: MikkelVPS (25.01.18 22:49 ), lest 264 ganger
Ticker: AXA
RE^1: AXA - MikkelVPS - har du noen ord inn i helgen?
Ser du nevner meg igjen på nytt forum så jeg må nesten svare deg SS. :)
Blir ingen tørre vitser om ledelsen i AXA, men en litt annen vri.
Svarene kommer nå fra en gruppe av oss,
men håper det går fint?
Vi her hadde jo en diskusjon som jeg nevnte tidligere med dagens SS sitat.
Det er som nevnt fantastisk lesing og i dag har du stått for hele moroa. Takker SS. :)
Det ble nok litt hektisk for deg i dag og backtradingen og fantasiene nådde nye høyder, men underholdningen står til 10.

Her kommer derfor dagens SS med kommentarer satt opp av oss her.
Legendestatusen din nærmer seg.

SS skriver I dag kl 09:21:
Festen er avlyst.
SS får snart fyll på ordrene igjen!
Hanibal, hva synes du ? Deilige axa leverer hver dag. Nå er forresten veien ned mot 2,80 / 2,85 innen rekkevidde. Det er så grisedigg!

Kommentar fra oss her:
SS virker veldig sikker på retning nå og planlegger inngang og påfyll i 2.80-85 området.
Spennende!!!!!

SS skriver i dag kl 11:03:
Hehe, lett å påpeke feil når du ser fasiten i ettertid. Jaja, allerede gjennomført 2 ordrer i dag, så det er helt ok.
Vi får se om 2,95 brytes for godt før Q4 - jeg vet ikke, og ingen andre vet hvor dette bærer i dag. Kan like godt stå i 3 som 2,90 ved børsslutt!

Kommentar fra oss her:
SS i skikkelig villrede. Mener han 2.80-85, skal det bryte 2.95, eller kan det bli 3 eller 2.90.
Wow nå kjører SS hardt, men legg merke til han har smelt til med to trader allerede selv om kursen bare har gått opp fra start hvor han var sikker på 2.80-85.
Spenningen er til å ta og føle på.

SS i dag kl 11:12:
Snopet meg 450.000 aksjer siden siste innlegg, småjenter.
Dette blir dagens 3 deilige trade!

Kommentar fra oss her:
Nå kjører SS i båten sin med en hånd på spakene og en på traderen. Har nå fått seg 450 000 aksjer mot alle odds utfra at han trodde den skulle i 2.80-85, og bare på lave kurser.
SPENNENDE!

SS i dag kl 14:28:
Det var 40% av min traderpost som gikk i en engang!

Kommentar fra oss her:
Wow nå kjenner vi igjen SS.
Der smalt han ut på 2.94 eller kan han ha klart 2.95.
Fikk han på et eller annet vis aksjer ned på 2.80 eller under, og hvordan klarte han kunststykket å kjøpe oppover når han var sikker i sin sak på morgenen?
Mystikken lever rundt SS.


SS i dag kl 15:25:
Men en dag må det være slutt på 2 tallet, spørsmålet er om det tar slutt i disse dager, eller om Q4 vil sende den ned igjen på ørkenvandring mellom 2,50 og 3 kr 3 mnd til. Ingen vet, så får man gjøre opp sine egne meninger om akkurat det.

Kommentar fra oss her:
SS mener at en dag er det slutt på 2 tallet, men når? Gammelt jungelordtak uten snev av tvil. Vil Q4 sende oss ned igjen, ingen vet. Enda et bombesikkert tips. Hmmm vi må bare konstatere at visdomsordene fra AXA sjefen ligger alt for høyt for oss småpusene...

Så for å runde av en fantastisk underholdende dag så kom quote of the day:
Den er så bra at vi skriver den tre ganger.

SS I dag kl 17:36
Tok ikke mye feil nei.
Stengt nærmere 2,90 enn 3 ja.....!
Tok ikke mye feil nei.
Stengt nærmere 2,90 enn 3 ja.....!
Tok ikke mye feil nei.
Stengt nærmere 2,90 enn 3 ja.....!

Kommentar fra oss her:
Hvem kan si aksjer er kjedelig? :)
SS har alltid rett. Det kan vi fastslå i dag. Alltid!
Han famlet i blinde og i villrede hele dagen, men til slutt fikk han rett.
Konklusjon:
Går for inngang 2.80-85. Mot alle odds kjøper han seg inn på bunn før det snur opp og med tre trader! Ikke en, men tre! Klør seg i hodet store deler av dagen, men til slutt fikk han rett.
Han tippet alt fra 2.50 til over 3 og traff 100% Bra!
Stor dag. Takk skal du ha fra alle oss SS. Ser frem til fortsettelsen.
Redigert 20.01.2021 kl 01:59 Du må logge inn for å svare