Meglerhus om ny Hydro-sjef: «Ikke veldig karismatisk»

Slettet bruker
NHY 19.03.2019 kl 22:21 898

Nok et kvinnemenneske som "oppfører" seg som sjef ved å være ei Bitch..

har vært borti denne typen ledelse,helt pyton og litt humorisisk og` når en tenker på det.


Meglerhus om ny Hydro-sjef: «Ikke veldig karismatisk»
2 timer siden · Ine Brunborg
«Hun utmerker seg ikke som veldig karismatisk, men veldig målrettet og har levert på målene som er lagt frem»
Slik beskriver meglerhuset ABG Sundal Collier den nye Hydro-toppsjefen Hilde Merete Aasheim i e-post til hundrevis av sine kunder, ifølge Dagens Næringsliv.
Det har fått flere til å reagere.
– Hvordan kan de skrive noe sånt? Kjenner de henne? Det var en håpløs kommentar, sier Thina Saltvedt, analysesjef for bærekraftig finans i Nordea til avisen.
Sjefen for meglerhuset, Knut Brundtland mener ikke at beskrivelsen er problematisk.
– Jeg synes ikke dette er noe å kritisere. Det kommer an på hvordan du leser det som står, sier han til avisen.
Han understreker at e-posten ikke inneholdt noen analyse signert meglerhuset ABG, men at det var en del av en nyhetsoppsummering.
velkjent
19.03.2019 kl 22:33 875

Ser bra ut for meg. De såkalte egosentriske, karismatiske eventyrerne uten fagkunnskap, men utstyrt med spisse albuer og forakt for sine underordnede, har jeg sett og opplevd nok av. NHY driver i en moden bransje der de små forbedringene skal implementeres og dyrkes, ikke en prosjektorganisasjon, som skal fornyes ved hvert oppdrag. Aasheim er prototypen på hva NHY trenger fremover.
Slettet bruker
19.03.2019 kl 22:43 845

det skal bli interessant å se hvordan hun vil håndtere Brasil-situasjonen fremover.