Archer guiding 2019

Slettet bruker
ARCHER 20.03.2019 kl 09:34 45966

Vi prøver oss med en ny tråd der man kan tenkes å diskutere det som ligger i fremtiden.
Vi vet at mer eller mindre samtlige aksjonærer er misfornøyd med dagens aksjekurs, noen skylder på ledelsen, noen på markedet, noen på Brexit, noen på stjernene.
Dette har vi diskutert frem og tilbake, jeg vil med denne tråden ha mulighet til å diskutere det som ligger foran oss.
Kontrakter, inntjening, gjeld og tekniske signaler i aksjen.

Jeg mener aksjen nå er klar for nye løft og den fortjener å ligge mellom 10-12 kroner til mer er avklart.
Teknisk ligger den egentlig godt an, men trenger volum.

Redigert 21.01.2021 kl 09:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.04.2019 kl 14:24 2337

Hva er dagens unnskyldning?
Rakettrally
03.04.2019 kl 14:39 2321

Ingen som kommer med unnskyldninger. Aksjen er i pluss i dag.
Slettet bruker
03.04.2019 kl 15:43 2279

Du er ko god og. Det er en evig unnskyldning fra deg om ledelsen.
Aksjer skal kjøpes og selges når man er fornøyd med kurs. Mine går ikke ut i markedet før tidligst 2020-21.
Du kjøper og forventer dobling dagen etter at du har kjøpt.
Vel slik fungerer ikke børsen.
Slettet bruker
03.04.2019 kl 16:01 2255

Problemet ditt er at du ikke klarer å sette opp 5 spesifikke punkt/mangler mot ledelsen. Mao har du ingenting å utsette på ledelsen.....
Slettet bruker
03.04.2019 kl 17:13 2199

Noen som skrev noe 16:40 som har blokkert meg?
Slettet bruker
03.04.2019 kl 17:26 2186

En ny dag der alt jeg har skrevet ble bevist nok engang. Hvorfor er det ikke kjøpsinteresse? Det er høy oljepris, positivt børs segment og i følge menigheten, en knallbra ledelse, Oljepris og børs segment er jo blandt de mest brukte unnskyldningene, men de var visst bare tøv, som alt annet meningheten proklamerer. Markedet generelt og store investorer, ser selvsagt akkurat det samme som meg, dette er en ledelse som gir faen i sine aksjonærer, hvorfor skal de da investere?
Pølsebua
03.04.2019 kl 17:44 2166

Dust. Du bare babler i vei om ledelsen som om du vet noe om den. Alle aksjonærer i Archer er skuffet. Men det betyr ikke at vi tar feil. Det vil framtida vise.
Slettet bruker
03.04.2019 kl 17:50 2161

Hvilket selskap med tillit i markedet og kjent for å ta vare på sine aksjonærer er i samme situasjon? Jeg kan ledelse, derfor har jeg på et tidlig tidspunkt påpekt dette og alle ser at jeg har hatt rett. Jeg har selv masse aksjer og har bare meg selv å skylde, men ønsker ikke at andre skal gå inn i samme møkka, med denne ledelsen så er det dessverre å kaste bort pengene sine.

Registerer også at noen av feigingene begynner å sladre til administrator. Tar det som en stor seier, da vet jeg at jeg treffer et ømt punkt og forklarte hvordan den psyjologien fungerer på et lengre innlegg på søndag. Stemmer til 100% det også.

Ser også at Qes er akkurat som Archer, et topp selskap, men det er bare ingen som forstår det.Kun noen ytterest få her inne, som har null erfaring med ledelse, en med en viss tall forståelse og resten som er livredde for å bli påminne sannheten.
Redigert 03.04.2019 kl 18:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.04.2019 kl 18:07 2142

Greit, vi har fortsatt at du ønsker at archer kursen skal videre ned og du har satt short posisjon men nå kan du logge av og gi oss fred med maset ditt!!
Slettet bruker
03.04.2019 kl 18:15 2136

Jeg har vel bevist nok ganger at jeg ikke lyver, så nå må du stoppe å tro at det er grunnen, det har vi vært gjennom tidligere. Skal avsløre at jeg ikke engang vet hvordan man shorter, annet enn at man ønsker nedgang, helt sant. At shorting skal være tillat er for meg en gåte, har kun som misjon å ødelegge og sånn skulle ikke vært lov. Jeg har råd til å både sitte og tape disse pengene, bryr med faktisk ikke, men jeg ønsker ikke at andre skal bli lurt inn og tape sine penger. Det vil de, så lenge denne ledelsen er her.
Rakettrally
03.04.2019 kl 18:29 3232

Salah, prøv å la være å klage på ledelsen de to neste børsdagene. Vi vet alle her inne at du som aksjonær blør daglig på grunn av dårlig ledelse. Så kan vi andre diskutere Archer, uten at tråden blir nedspammet av ditt syn på ledelsen
Slettet bruker
03.04.2019 kl 18:37 3234

Hvorfor skal dere få lov til å potensielt klare å lure inn noen som da vil tape pengene sine? Alle har et krav på å bli opplyst om at det å satse penger på dette selskapet, med denne ledelsen, er å kaste pengene ut av vinduet. At dere har et ønske om å lulle dere inn i et sannhet som dere gjerne ønsker er virkelig, det forstår jeg godt, men hvorfor ikke innse fakta, i stedet for å lure hverandre med tøv, som er allerede er bevist som tøv/løgn. Jeg skulle gjerne holdt meg unna, men all den tiden ledelsen fra helvete får fortsette og lure vanlig folk inn i denne møkka, så vil jeg fortsette å informere om hva som er sannheten. Den dagen jeg hevet over tvil har tatt feil, så skal jeg holde meg unna, du har mitt ord. Pr. nå så har jeg hatt rett til 100%.
Redigert 03.04.2019 kl 18:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.04.2019 kl 18:40 3230

Problemet ditt er at du ikke klarer å sette opp 5 spesifikke punkt/mangler mot ledelsen. Mao har du ingenting å utsette på ledelsen.....
Slettet bruker
03.04.2019 kl 18:51 3218

Hvis du ikke klarer å sette opp flere åpenbare punkter, som ledelsen må svare for, da er det bare trist, Du ser vel også hva som skjer her og hvordan aksjonærene har blødd i månedsvis? Hvis du har blitt indoktrinert til å tro på alle røverhistoriene som man kommer med for å beskytte ledelsen, så synes jeg at du skal fortsette å tro på disse løgnene.
Rakettrally
03.04.2019 kl 19:00 3219

Ta ut fortjenesten din i Elkem og sett de i Archer. Vær med å få kursen opp
Slettet bruker
03.04.2019 kl 19:05 3209

Jeg vil ikke kaste gode penger etter dårliger penger. Skulle ledelsen bli byttet ut, så kan det være at jeg satser noe mer av oppsparte midler. Har rundt 1 mill. investert i Archer og noen ganger så tar man hjernedøde avgjørelser, dette er mitt lavmål. Som sagt, skulle ledelsen fra helvete bli sparket, så kan det godt være at jeg satser mer.
Slettet bruker
03.04.2019 kl 19:29 3188

Det eneste archer trenger er å bytte ut aksjonærer.
Selg så blir det bedre.
Slettet bruker
03.04.2019 kl 19:37 3185

Du klarer å fremstå som den verste av de indoktrinerte. Skylde på aksjonærene, det er vel toppen av desperasjon. Du kan jo heller forklare hvorfor ingen store investorer kjøper seg inn og drar kursen opp, siden dette er sånt et gullegg og ledelsen er fantastisk? Det er sånne som deg, som fort lurer folk inn i dette og ser ditt snitt til å komme deg selv ut. Du har et snev av ondskapen til ledelsen.

Ps! Forstår nå hvorfor du er på vei til å miste det, bare å se på kursutviklingen til Qes. Dette skal jo også være et toppselskap og du kommer med unnskyldninger, akkurat som du gjør i Archer. Merkelig at Qes har falt rundt 35% siden kvartalsresultatet og at ingen amerikanske investorer forstår at dette er et gullegg? Har vi ikke hørt dette før?
Redigert 03.04.2019 kl 19:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.04.2019 kl 19:53 3160

Fra å definere deg som frustrert forbannet aksjonær med trang til å skylde på andre går du egentlig over til å defineres som syk.
Du gjentar samme budskap opptil 10-20 ganger PR dag og tror dette hjelper din sak.
Du er like useriøs og blir tatt like seriøst som en grønnsak.
Dine sparepenger??? Du har jo selv før sagt du har lånt penger til å geare, lite smart men forklarer din desperasjon.
Jeg skal ikke selge før om noen år, i september/oktober dobler jeg min beholdning. Mitt ønske er at aksjen fortsatt ligger i 5 kr da.
Så lenge jeg får operere mer eller mindre alene så kommer jeg med flere til å jobbe aktivt med trade for å holde den der den er til du har solgt.
Jeg har advart deg om dette før men du skjønner ikke.
Uansett med din desperate useriøse holdning fortjener du ingen oppgang.
Slettet bruker
03.04.2019 kl 19:59 3162

Håper at flere nå tar seg tid til å lese hva som blir skrevet her og man faktisk forstår hvem som er ærlig og hvem som farer med løgn.

mini3 kommer med denne påstanden "Dine sparepenger??? Du har jo selv før sagt du har lånt penger til å geare, lite smart men forklarer din desperasjon."

Når har jeg skrevet dette? Det er ren løgn og jeg ber om at alle nå faktisk tar seg tid til forstå at mini3 lyver så det renner av han.

Jeg forventer nå at du beviser denne påstanden.
Redigert 03.04.2019 kl 20:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.04.2019 kl 20:05 3153

Det er klin umulig å finne dette når du spamer 20 Mail PR dag.
Men det var din begrunnelse for hvorfor du ikke kunne selge aksjer kjøpt rett under 7 kr.
Jeg bare gjentar det du skriver og farer ikke med løgn.
Jeg kan ikke noe for at du er desperat.
rodroz
03.04.2019 kl 20:07 3150

Regner med de fleste her inne håper du kan komme deg videre.... Det er forferdelig mye støy fra deg og du kan ikke måle seg med andre skribenters innlegg.
Slettet bruker
03.04.2019 kl 20:13 3153

Du lyver og du vet det selv. Håper at alle som tror på de andre løgnene dine faktisk forstår hva slags stakkarslig figur du er. Du kommer med en påstand at jeg lyver, da forventer jeg at du faktisk legger frem bevis, all den tid jeg sier at det ikke er sant. Vil ha meg frabedt slik løgn!! Er det noen som er desperate, så er det er det de som setter ut falske påstander.
upsidedown
03.04.2019 kl 21:16 3097

Salah:
Kan du peke ut noen selskaper innenfor sektoren som ikke sliter med kursutviklingen. Personlig vet jeg bare om noen få som har hatt positiv utvikling, men de har praktisk talt blitt vekket opp fra døden nylig. Det er en del av oss som sitter komfortabelt i Archer og syklusen har ikke startet for service enda. Det har ikke engang startet i seismikk, som normalt tar av først. Så forlat rommet og gå ut og få deg frisk luft.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 06:47 2970

Jeg venter fortsatt på at du kommer med dokumentasjon på din påstand. Vil ha meg frabedt at du kommer med løgn og ikke engang er voksen nok til å innrømme det. Det sier dessverre alt om deg og hvor desperat du er blitt, planter falske påstander om andre. Det er vel toppen av å være stakkarslig.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 07:05 2953

Så da bekrefter Salah at han ikke har kompetanse til å sete opp 5 spesifikke punkt/mangler. Må si jeg er skuffet da jeg trodde du var et oppegående individ.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 07:19 2937

Hvor mange ganger skal jeg svare deg? Hvis du virkelig ikke klarer å se alt som ikke er som det skal her og sette spørsmål ved det i en mail til ledelsen, så la det for all del være. Er vel frivillig å sende en mail.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 08:00 2912

Det er ikke snakk om hva jeg klarer, kun et enkelt spørsmål til deg, kan du sette opp 5 spesifikke punkt mot ledelsen? Nei, det klarer du ikke, så da vet vi det.

Du forventer dokumentasjon fra andre men dette gjelder ikke deg.
Redigert 04.04.2019 kl 08:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.04.2019 kl 08:07 2910

Har jeg kommet med løgn om andre her inne? Selvsagt har jeg ikke det, så nå får du seriøst skjerpe deg. Du evner ikke å skille snørr og bart. Du har vel ikke noe bestemmelserett over meg og furter som et lite barn, for at ikke jeg setter opp punkter til deg. Hjelpes for et nivå.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 08:10 2941

Du klarer ikke svare på spørsmålet nei. Ingen overraskelse...
Slettet bruker
04.04.2019 kl 08:14 2932

Hva er det som får deg til å tro at du kan forlange noe som helst av meg? Har du et ønske om å kontakte ledelsen, så gjør nå det. Slutt med denne furtingen og gjør det du selv vil!
Slettet bruker
04.04.2019 kl 08:21 2918

Det var kun et spørsmål om du kunne svare men det kan du ikke. Ledelsen har snudd skuta. Du griner som en utskjemd skitunge som er vant til å få viljen sin bare du vræler nok. Spørsmålet mitt kommer du aldri til å kunne svare på for du har ingenting på ledelsen.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 08:25 2910

Flott at de har det, det synes jo på kraftig kjøpsinteresse fra markedet og store investorer. Ikke minst viser det seg i en flott utvikling på aksjekursen de siste 12 måneder. God bedring og hvor indoktrinert kan man bli.....
Slettet bruker
04.04.2019 kl 08:29 2904

Fint at du bekrefter at du ikke har noe å utsette på ledelsen. :)
Slettet bruker
04.04.2019 kl 09:21 2848

Da var det en ny dag og alle ser hva som skjer, kursen går nedover. Merkelig at det alltid er slik, men fortsatt er alt i skjønneste orden.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 10:05 2807

Skulle vi nå få en markedskorreksjon, så vil kursen gå under ATL. Allikevel så mener de indoktrinerte at ledelsen gjør jobben sin.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 10:07 2802

Nå har jeg anbefalt deg å selge, det er da ditt ansvar at du ikke har gjort det.
Slettet bruker
04.04.2019 kl 10:09 2798

Har du noen løgner på gang i dag da? Altså bortsett fra at ledelsen gjør jobben sin, det forstår alle at er løgn.
Redigert 04.04.2019 kl 10:10 Du må logge inn for å svare