APCL- Kongefamilien i Abu Dhabi største eier - APCL

Q10ps
APCL 20.03.2019 kl 18:25 11362

Det viser seg nå at kongefamilien i Abu Dhabi etter sammenslåingen med PetroNor vil eie ca 40% av selskapet.

De er vel kjent som en familie som «sponser» Afrika både her og der?! De har nok kontakter som kan dra i trådene så dette ender akkurat der de vil det skal ende!

OG, den eneste grunnen til å gjøre dette for PetroNor er jo lisensene, det er jo eneste assets APCL har- ergo anser PetroNor det som SVÆRT sannsynlig at de får til en løsning, mest sannsynlig både i Senegal og Gambia... Dette lover meget godt!..

https://www.thenational.ae/business/national-holding-to-expand-beyond-abu-dhabi-1.510699

National Holding to expand beyond Abu Dhabi
The company announced ambitious expansion plans, including developing businesses in other Middle Eastern countries.

National Holding, an investment and property development company, announced ambitious regional expansion plans Tuesday. The plans include developing businesses in other Middle Eastern countries such as Iraq and Libya and setting up new ventures, possibly in the fields of health care, media and renewable energies. "We will launch eight to nine new factories over the next 12 months," said Constantin Salameh, the chief operating officer of National Holding. The company's industrial arm, Exeed Industries, which already has operations in petrochemicals, metals, infrastructure and building materials, is expected to announce details of its expansion early next month. "We're planning multibillion-dollar investments in 2009 and expect to do even more next year," Mr Salameh said. We're looking to partner or to acquire companies in Algeria, Libya, Egypt, Jordan, Morocco and Iraq. We'd like to be a key player in those areas." The holding company, which includes five subsidiaries - Emirates International Investment Co (EIIC), Rise General Trading & Services, Petromal Oil & Gas, Bloom Properties and Exeed Industries - has restructured its operations to tap the markets better, Mr Salameh said. The group started as an investment entity in 1999 called EIIC. It moved into property in 2001 and industry in 2002 with the launch of National Fodder Production and Marketing. After rebranding its property department as Bloom Properties, the group is now restructured under the umbrella of National Holding, which is owned by members of Abu Dhabi's royal family."We want to identify other sectors of interest and incubate new and exciting companies and ideas. We have partnered with companies in the past, but our preferred model is to acquire majority stakes," Mr Salameh said. Under the restructuring, the five units will operate autonomously and may be offered in a public listing in the coming years, Mr Salameh said. "All these brands were launched over the last 12 months," he said. "More than 60 per cent of our staff was hired during this period. A potential exit route could be an initial public offering for the units, but each subsidiary needs time to become fully independent, so we'd be looking at doing this in the next three to five years." National Holding's strongest presence outside Abu Dhabi is in Algeria and Egypt. The group has three property projects and one dairy farm project in the pipeline in Algeria. Petromal has operations in Egypt through the group's stake in Citadel Capital. The group opened an office in Libya, and is present in Saudi Arabia, Jordan and Pakistan. The economic downturn forced the property branch to hold projects in Romania and focus on Algeria. "We will focus on cash-rich economies that have been insulated from the global crisis, mainly Algeria," Hani Shammah, the chief executive of Bloom Properties, said yesterday, referring to a mixed-use property development in Algiers worth about Dh5 billion (US$1.36bn). Bloom's main development in Abu Dhabi is Bloom Gardens, a cluster of 400 villas near Salaam Street. Two residential and resort projects in Al Ain are also in the pipeline, but the management is not rushing for approval. The entire entity will move in 2011 to an office building within the Abu Dhabi National Exhibition Centre area, Abu Dhabi's new Capital Centre. The 14-storey tower will be developed by Bloom. * with Dow Jones ngillet@thenational.ae
Redigert 21.01.2021 kl 03:36 Du må logge inn for å svare
oivindl
22.03.2019 kl 20:43 1998

Ikke uenig med deg i hovedsak, men vil likevel påstå at en deal er like god eller dårlig for alle aksjonærer, uavhengig av inngang :-)
Resten er bare psykologisk.
Bare en liten kjepphest :-)
thief
22.03.2019 kl 20:31 2030

Er jo ingenting å lure på,dealen går lett igjennom!For de som har et snitt på 4-5 nå,forstår jeg frustrasjonen! Da må nok det bli treff på en av lisensene til apcl,for at de skal få en pen gevinst!Så veien til gevinst har blitt lenger!Men for de som får handlet på dagens kurser,er denne dealen VELDIG bra!Som sagt mange ganger,nedsiden er bortimot null,fra tidligere 100%,og opp siden er VELDIG bra med forlik i 2019,men oxo bra om det kommer i 2020!Så tror man på forlik uansett tidspunkt,vil gevinsten bli minimum 100%ish?Og med nye og mye bedre koster i ledelsen,kommer nok dealen i havn!Så ja,de med høye snitt blir litt snytt.Da de sikkert var mer opptatt av opp siden enn nedsiden!Mens de som handler nå og som oxo vurderer nedsiden,vil få en meget god deal! Mer en god nok oppside,med liten nedside!Så med mitt snitt på rundt krona er det en nobrainer å sitte fremover?
Redigert 22.03.2019 kl 20:33 Du må logge inn for å svare
oivindl
22.03.2019 kl 20:18 2053

Som FKL nevner, er det lett blanding i dine kommentarer. Kanskje skrevet mer i affekt og frustrasjon enn i analytisk ettertenksomhet.
Hvordan kommer du frem til at vi kun får 16% av det som er vårt "in law and fact". Har du regnet på det?
FkL
22.03.2019 kl 20:08 2075

Du har noen gode poeng og en haug med dårlige Hifi. Du glemmer derimot det aller viktigste. Jens og co har valgt dette fremfor å gå videre alene. Det vil være ren idioti å forsette alene når ledelsen anbefaler noe annet og jeg har stor tro på at et nei på EGM kan medføre at ledelsen går. Da blir det stopp. Jeg tror at et nei vil gi tidenes nedsalg og kursknekk. Regn på den emisjonen og utvanningen.
Redigert 22.03.2019 kl 20:09 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
22.03.2019 kl 19:18 2122

Attogfrem, Dette tror jeg er den mest fornuftige løsningen de kunne komme opp med.
Citat slut..

Muligvis Attogfrem!!! Tror ikke vi kan forvente mere af denne elendige og utroværdige Ledelse!!!!
Hvordan skal vi kunne stole på denne ledelse fremover??
Der er andre alternativer end denne meget meget dårlige fusion.....
Nu er det ikke mig der sidder med en årsløn på 6,5 millioner kroner og brænder 34 MILLIONER kroner af de sidste 8 måneder.....Det er Jens Pace vi investors Betaler en kæmpe løn for at levere resultater og værdier,,
hvis Mr.Paces LØSNING er at vi skal sidde tilbage med
16 PROCENT af de værdier som er VORES IN BOTH LAW AND FACT!!!!(A1-A4-SOSP) så er Pace den forkerte mand både i old apcl eller new petronor....vi bliver udvandet Big Time og der er andre alternativer.....Fortsætte Abitration og holde presset på Senegal og Gambia, vi har stadig 35 millioner kroner og bliver det nødvendigt så må der hentes penge til abitration via en emission..... Petronor sidder og klapper i hænderne med denne Fusions deal!!
Petronor ved godt at apcl står stærkt juridisk i abitration processen!!! Vi skal ikke acceptere 16% No way...

Attogfrem, INGEN MAJORS ELLER ANDRE HAR KØBT A1-A4- ELLER SOSP !!!! WHY?? DE ER JO OFFICIELT TIL SALG.
APCL GÅR IKKE KONKURS HVIS VI JURIDISK HAR KRAV PÅ DISSE LICENSER....ALLE MAJORS ER AFVENTENDE PÅ ABITRATION AFGØRELSE ELLER FORLIG.....HAVE NO ILLUSIONS..... vi stemmer nej og så får Jens Pace 1 sidste chance for at bevise at han er 6,5 millioner kroner værd.

Redigert 22.03.2019 kl 19:27 Du må logge inn for å svare
fremogtilbake
22.03.2019 kl 17:59 2215

Det er mange ting jeg har vært uenig med APCL og ledelsen, inkludert Pace, i hva de har gjort. Jeg kan saktens se noen av argumentene dine Mr. hifi. Men når selskapet nå er i den situasjonen de er, synes jeg vel egentlig de gjør noe fornuftig med å fusjonere med et selskap som PetroNor. Selvfølgelig blir man ganske utvannet, men hva er alternativet? Skulle de sitte og se på at verdien forsvinner ennå mer, og at pengene fortsetter å renne ut? Det ville jo være begrenset hvor lenge de kunne klare seg uten å hente inn mere penger, og det ville vært dyre penger slik selskapet er.

De felles eierne vil kanskje nå kunne få benytte skattefordelen, og de har jo fortsatt oppsiden fra Senegal & Gambia om det skulle gå deres vei. At PetroNor sine eiere tar over størstedelen av selskapet er bare en ting man får ta med seg, men det er bedre å ha litt av noe enn alt av ingenting. Om dette betyr at aksjonærene vil gjøre en kule på selskapet og hva som er riktig pris fremover vil jeg ikke spå noe om. Tror ikke vi ser det før etter EGM. Men at ledelsen nå har gjort noe som er svært fornuftig fra selskapet sin side, vil jeg absolutt være enig i. Dette tror jeg er den mest fornuftige løsningen de kunne komme opp med.

Forstår at du ikke er enig, men hva vil du da gjøre? Få med deg nok av andre aksjonærer til å stemme ned fusjonen på EGF, og så kaste styret og ledelsen? Med alle aksjene som sitter hos retail i Norge, Sverige og Danmark kunne det sikkert gjøres. Men hva oppnår aksjonærene egentlig med det, og hva gjør de videre?
Redigert 22.03.2019 kl 18:00 Du må logge inn for å svare
FkL
22.03.2019 kl 16:39 3551

Ja, da noterer jeg ned at du fremhever hans gode erfaring fra både Afrika og i bransjen. Tenker at det ikke finnes noen bedre til å håndtere de utfordringer vi har. De beste ledere er de som har stått i det og har bred erfaring.

Og jeg ansetter gjerne en 50 åring anyday Flue. Hos meg er det kun kompetanse som teller.
Redigert 22.03.2019 kl 16:39 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
22.03.2019 kl 16:07 3622

Jens' Pace CV....Rop salg til total samme dag som Emission i 2017.... Hot agreement 2017 blev endnu et nederlag til Jens Pace.....i 2018 har Jens Pace mange gange udtalt at Apcl har cash til at fuldføre Abitration,, men med cash burn på 34 millioner kroner de sidste 8 måneder er det det ikke realistisk..... elendige resultater og en årsløn på 6,5 millioner kroner.... 2019 Fusion eliminering/udradering Af Værdier...
Godt gået Jens'Pace!!!! Tillykke med alle de flotte resultater!
Mrhifi
22.03.2019 kl 15:52 3665

Hugodan, du har fuldstændig ret.... skandale deal og inkompetent LEDELSE I APCL......
Fluefiskeren
22.03.2019 kl 15:49 3671

Hugodan

Du skriver: “JP er en svinepels, han har opnået INGETING positivt som CEO I Ap. Han er gammel, sløv og uden rygrad.
* Timis er væk og dermed garantien for at ting ordner sig positivt.“

Dette er jo rett og slett tullprat. Han er vel heller en terrier som har nektet å bøye seg for Gambias og Senegals krav og isteden kommet med rettslike tiltak mot dem. Nå må det sluttes med å påstå at alle over 50 år er så gamle at de bør grave seg ned så fort som mulig siden de ikke duger til noenting.

Timis er forresten slett ikke så populær der nede som du tydelig ønsker han var.
Slettet bruker
22.03.2019 kl 15:23 3731

Jeg solgte mig ud igen I formiddags. Tog et tab på 7% med et smil.
Jeg tror stadig at kursen stiger voldsomt inden EGM.
Question is! How low before EGM rally?

Min egen dumhed at købe aktien, men for mig er det ikke kun penge det drejer sig om, det er mine egen principper. Jeg vælger at være tro mod mig selv end være til salg for en case som jeg IKKE tror på. Jeg nægter at være aktionær i et selskab der har en totalt inkompetent og løgnagtig ledelse, REF A1 A4 SOSP inaktivitet, denne elendige deal og deres løfter om likvide midler til arbitation var slut.
JP er en svinepels, han har opnået INGETING positivt som CEO I Ap. Han er gammel, sløv og uden rygrad.
* Timis er væk og dermed garantien for at ting ordner sig positivt.*
JP burde trække sig tilbage, han laver kun ulykke for stakeholders.
Warrents er et glansbillede der bliver brugt til at holde aktionærer til casen. Med en Arabisk Konge som kommende storaktionær kan man bare glemme positiv Gambia Senegal deal I 2019. Brune kuverter og smukke unge møer. Konger er relative smarte folk, da de er vejledt at de bedste rådgivere og Kongen vil ikke vandes ud med Ap warrents.

Lykke til alle stakeholders, not JP og følge.
Jeg lover 99.99% at dette var min sidste Ap indlæg.
Redigert 22.03.2019 kl 15:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.03.2019 kl 11:35 3857

Jeg har lastet opp i APCL i dag. Med kongefamilien i Abu Dabi på laget så ordnetr både Gambia og Senegal seg.
Slettet bruker
21.03.2019 kl 16:35 4085

tuja skrev Se der, ja. :)
godt tænkt tuja, takker
Slettet bruker
21.03.2019 kl 16:15 4159

Har købt en lille stake ;)
tuja fik mig omvendt, der kommer tryk på inden EGF.
søkeren
21.03.2019 kl 16:04 4192

"Dritt deal" , Her kunne barnesangen Bro, bro brille passe, jett hvem som skal i den sorte gryte.
Bakåtlutad
21.03.2019 kl 15:58 4217

Ja, det är SÄKERT så de resonerar! Dagens möjligheter finns säkert nästa år och året därefter också så vi kan väl lika gärna vänta tills då!

Frågan är hur du kan vara så säker på att ingenting kommer hända 2019 och varför du slösar så mycket energi på att berätta det för oss? :D
Slettet bruker
21.03.2019 kl 15:45 4266

Derisket case, jo tak, udskifter 3 tigere med 3 æsler. Tillykke
HP17
21.03.2019 kl 15:41 4282

Mr Hifi med nytt nick?
Virker slik, men snakk om enkel analyse og se bort fra fakta og et derisket case.
Slettet bruker
21.03.2019 kl 15:29 4315

APCL havde 3 sovende tigere, ref A1 A4 og SOSP. Nu forsøger JP og følge at slippe ud af rampelyset ved at skifte de 3 tigere ud med 3 æsler. REF. Udvanding på højt niveau.
Hvis man tror at der kommer en afklaring I 2019, er man meget naiv. Nettop det faktum at Kongefamilien bliver største aktionær I APCL efter RTO, er garanti for at, et muligt forlig først bliver efter 2019.
Hvis kongefamilien har magten til at presse Mr. Sall og Mr. Barrow til nogen ting, bliver det først EFTER Warrents udløber. En kongefamilie har de bedste økonomiske rådgivere omkring sig og det er logisk at vente med at gøre sin indflydelse synlig til efter warrents udløber.

tsk tsk tsk....
Warom
21.03.2019 kl 14:45 4404

Videre så kan man jo se på evnt verdier på S/G lisensene eksl ROP: Her fra det samme innlegget fra LarsB:

«Intensjonsavtalen *(Hot-avtalen, warom’s bemerkning)* virker ha priset de tre blokkene til 55-70 MUSD. Meglerhusene vurderte imidlertid APCL’s restandel på 30% betydelig høyere – Pareto anslo at den riskede verdien av APCL’s andeler i Senegal og Gambia etter farm down avtale representerte *NOK 17 per aksje – ekslusive ROP-lisensen*. Mirabaud lå enda høyere med nesten *NOK 32 per aksje*. Merk at begge disse aktørene var *selskapets rådgiver* i tidligere emisjon og da etter mitt syn blir mindre troverdige. *Men det viser at meglerhus gjerne verdsetter et leteselskaps assets betydelig høyere enn farm down prisingen.» *


Meg igjen: Skulle man regne på disse beløpene overført til ny aksjebeholdning i nytt selskap(denne gang med *ekstra 156M* aksjer i potten, til sammen *1,13mrd* aksjer) så ville vi snakket om fra *2,65mrd til ca 5mrd*, eller ca *2,34 til 4,42* pr aksje *(riktignok med meglerhusenets anslag)*. Her får en jo bare selv legge inn noen tall på riskede verdier om man foretrekker det, men dette kan man i alle fall på en eller annen måte forholde seg til. I tillegg må en jo nå også regne på produskjonen PetroNor allerede har samt de avtalene de nå jobber med i Nigeria(legg i så fall til *ytterligere 156M* aksjer om de lykkes med den).

Jeg gidder ikke å legge disse tallene sammen, det får en gjøre selv ?. At det kan være en grei oppside også i det «nye selskapet PetroNor» burde det vel ikke være noen tvil om. Lykkes man her så kan de warrantene bli «mer enn gull verdt» ?
Warom
21.03.2019 kl 14:45 4404

Tenkte det nå kanskje var interessant å ta frem igjen noen linjer fra *LarsB* sitt innlegg(som jo ligger her i sin helhet i en eldre tråd) der skatteposisjon og evny fremførbart underskudd ble godt redegjort for/spekulert rundt for ca 5-6 mnd siden). Det er vel kanskje *nettopp nå* i forbindelse med «transaksjonen» med PetroNor at dette virkelig kan komme til nytte. Vi hørte jo også fra S.West(CFO) i presentasjonen at dette var noe de nå både regnet på og vel dermed ville bli benyttet(dvs han bekreftet vel at det var en posisjon).

Det skal jo ikke stikkes under en stol at en skatteposisjon isolert sett ville vært langt mer verdt i «gammelt» selskap, men der var jo problemet hvordan man skulle kunne benytte seg av den(da vi jo ikke har noen inntekter), og da er man jo like langt.

Her fra LarsB sitt innlegg:
«Etter å ha lest årsrapportene ble jeg ble overrasket over å oppdage i notene at det australske morselskapet – som man faktisk kjøper aksjer i - har over over en milliard USD i ‘accumulated losses’ og at de oppgir at konsernet har *600 millioner USD* i ‘tax losses carried forward’.»

«En milliard dollar i akkumulerte tap i Australia har potensielt en teknisk verdi på 300 millioner USD eller 15 ganger dagens børsverdi med australsk skattesats. Bruker man gruppens fremførbare underskudd så er teknisk verdi på *180 MUSD*

«I selskapets konsernregnskap fremgås av notene at de bruker *30%-skattesats på underskuddet som basis for skatteverdi* – dog kan denne (som normalt i slike tilfeller – ref igjen Noreco) ikke balanseføres så lenge det hersker tvil om utnyttelse.»

Igjen over til meg selv. Det kan jo nå *se ut som* om man kan benytte dette fremførbare underskuddet på en eller annen måte(og vi får sikkert noe om det i årsmeldingen). Hvis vi da ser på eksemplet ovenfor her og tar utgangspunkt i hva notene sier om hva selskapet selv sier samt 30%, så ville det ved full utnyttelse være en teknisk verdi i størrelsesorden *180 MUSD(eller ca 1,6MRDNOK)*

Nå skal ikke jeg begynne å leke analytiker, men legger man selskapets verdi etter fusjonen(men før evnt warrants) til grunn(og med 1,05 som kurs) så snakker man om en «overkurs» på ca *600MNOK*, eller rundt *0,62* øre pr aksje, *til sammen 1,67* bare basert på «skatteposisjonen» alene. Nå vet jeg jo ting ikke er så enkle som det, og eksakte tall på posisjonen skal jo bekreftes av selskapet selv. For meg er likevel «skatteposisjonen» nå en langt mer spennende posisjon enn den var før fusjonen der man jo ikke ante om det var noen som helst sjanse for å få dette benyttet. Nå ser det jo i alle fall ut som om det er det.

......fortsettes
Fluefiskeren
21.03.2019 kl 13:28 4595

Ja. Det høres fint ut, men vi har jo ikke noen sjanse til å etterprøve deres kompetanse.
tuja
21.03.2019 kl 13:24 4609

FF

Det høres vel bra ut?

"A1 and A4 and that those blocks might be more prone to find oil"
Fluefiskeren
21.03.2019 kl 13:17 4638

Fra Myfok på Hotcopper

“Hi kb45....And going on their success rate at identifying the right spots to drill, the risk is extreme. A2 & A5 and GB really should be avoided for as long as possible to preserve funds and focus on getting SNE to production. If they can farm down WI to cover these wells, no problem, but to further dilute for high risk activities like these GB and Gambia locations should be avoided. Some on here posted previously about A1 and A4 and that those blocks might be more prone to find oil. Having looked at SNE location irt the shelf edge I think those guys who suggested A1 and A4 to be the real McCoy, are correct. Just my opinion. And whatever happened to the Erin 20%.. That has now fizzed away??”
nkamok
21.03.2019 kl 12:37 4762

Sker med garanti ikke, for så bliver det nok et stort nej ved afstemningen ;-)
Hvis PetrNor har bare lidt indflydelse, så bliver det først offentliggjort efter EGF !
Fluefiskeren
21.03.2019 kl 12:36 4772

Ugår da jeg ser at Warum. hadde lagt ut denne linken igår.
Redigert 21.03.2019 kl 12:39 Du må logge inn for å svare
thief
21.03.2019 kl 11:47 4892

Er vel liten tvil om hva petronor vil med denne sammenslåingen!De får tilgang til 2-3 utrolig spennende lisenser, om de klarer å vinne sakene el inngå forlik!Denne transaksjonen er jo ikke gjort ovet natta.De har garantert gjort sitt forarbeid,om hvordan sjansene er for å beholde lisensene!Så der tror jeg de har fått noen bra signaler?Med den tyngden på ledelsen vi får nå,og vi vet hvordan det forhandles i Afrika,tror jeg vi får det meget hyggelig fremover! Så får hver og en gjøre sine sanndynlighetsberegninger ?
Slettet bruker
21.03.2019 kl 11:23 4976

Ikke mange hedrer før den fyker opp :-) https://www.netfonds.no/quotes/ppaper.php?paper=APCL.OAX#
Tomtx
21.03.2019 kl 11:19 4998

Hadde vært noe om en av lisensene ble tilbakeført før EGF, da hadde vi sett russiske prosenter.
tuja
21.03.2019 kl 11:12 5039

Det er så mye som linkes sammen i den kommende sammenslåingen, så det er nok ikke tilfeldig. Er overbevist om at det kommer en avtale på plass iht SOSP. Og Gambia følger nok etter. Da er det om å gjøre å ha mest mulig APCL-aksjer før EGF. For deretter er opsjonen på dobling meget lukrativ, og sannsynligheten for en dobling av gevinst meget stor.
HP17
21.03.2019 kl 10:58 5084

Interessant info fra xtrainvestor og APCL tråden der.
Følg diskusjonen selv på
https://www.xtrainvestor.com/channel/apcl?fbclid=IwAR1vDlLvZCiHShC3lZyEiieEwg2MrHgdvpm4w16CdpeWi9PdZae6rjYZCqg

Det er helt tydelig at de mener alvor med denne transasksjonen i Abu Dhabi. De har satt Eyas Alhomouz, som altså er CEO i Petromal, fondets oljesatsing, som styreleder i APCL. Og som styremedlem setter de inn JosephIskander, som rett og slett er Head of Investment.

Dette er «big guns», så det er tydelig de har store planer for PetroNor ?

http://www.nh.ae/en/business/petromal/overview/Petromal_Management.aspx

http://www.nh.ae/en/business/eiic/overview/EIIC_Management.aspx
HP17
21.03.2019 kl 09:40 5194

Med all den informasjonen som er fremkommet de siste 2 dagene så fremstår dagens kurs rundt 1.22 som en gavepakke og tar nok ikke lang tid før kursen er over 1.50. APCL kommer nok også til å gå oppover fremover tidspunktet for å måtte eie aksjer for å få warrants. Ingen tvil om at caset nå er derisket og APCL er i ferd med å transforemeres til et helt nytt nivå med bunnsolide eiere og et meget stekt kontaktnett.
Være med på ferden?
thief
21.03.2019 kl 09:02 4286

Er vel ikke snakk om at apcl blir en aksjonær i selskapet?så skjønner ikke helt den tankegangen med tvangsinnløsning!
thief
21.03.2019 kl 08:59 4304

Var vel endel panikksalg i går!da de som har kjøpt/kjøpte(kortsiktige) uten og sett på caset, kastet ut aksjene ,når kursen ikke gikk rett opp.Og så ble det en liten snøballeffekt?Men ser man på hva denne sammenslåingen betyr,burde kursen betydelig opp!Så sitter veldig rolig fremover,det tror jeg vil betale seg bigtime
Vestjyden
21.03.2019 kl 08:51 4353

Det er selvfølgelig dejligt med alt det der umiddelbart ser godt ud.
Men kan ikke lade være med at tænke på, at vi der er i APCL blot sidder tilbage med 16 % af aktierne, kan blive tvangsindløst, idet de kun skal bruge yderligere 6 % af aktiene for at dette kan ske.
Hvad er sandsynligheden for at dette kan ske.
Meget gerne saglige indput.