PetroNor E&P Limited (apcl)

RGTBJØRN
APCL 21.03.2019 kl 14:40 23713

Så er APCL som navn snart borte . Hva skjer etter etter PetroNor E&P opprettes ? Kjør debatt
Redigert 21.01.2021 kl 03:40 Du må logge inn for å svare
Opp+
21.03.2019 kl 19:56 7793

Trur du ikke apcl, Senegal, total har snakket sammen for å få til en løsning/forlik mr Hugh fi? For alt vi vet og faktisk ikke så lite sannsynlig, så kan dette være noe som er en del av forliket. Forliket er muligens alleredet avgjort og dette var en del av det, med total, Senegal/Gambia, pretonor og apcl. Det er i alles interesse å få oljen raskest mulig opp, jeg tror det alleredet er spikret en plan og gjort en avtale. Total får rop og vi får sosp, dette vil gjøre det raskere og få opp oljen. Jeg trur forlik vil komme ganske rask etter generalforsamlingen, og at de har alleredet gjort avtale med farm out partner. Jeg skal love deg en ting og det er at der er mye vi ikke vet og at de er veldig interessert i å få opp oljen og tjene penger.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
21.03.2019 kl 20:09 7748

Det er ikke tab eller et snit på 3,50 kroner der skal dækkes ind min ven....det er moral/tillid og principper og apcls confident statements der er på spil!!!! Ingen her kan stille spørgsmålstegn omkring min troværdighed!!!! Fuck de 83.000 aktier...det er peanuts for mig!!!! Spørgsmålet er om denne deal på 16% ER FAIR??? SPØRGSMÅLET ER OM VI SKAL FØLGE JENS PACES ANBEFALINGER MED HANS TRACK RECORD I APCL.....JEG SER FREM TIL AT BRUMLEMANN KONSTATERER AT SUPER HAUSSEREN OGSÅ KAN VÆRE BARE LIDT KRITISK....AMEN
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
elta-gnilk
21.03.2019 kl 20:10 7741

Manisk depresiv er et ord som slår meg når jeg leser dette, jeg får holde meg til mere sakelige skriverier.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
21.03.2019 kl 20:16 7722

Der er forskel på at være kritisk og manisk....men velkommen med et særdeles skarpt og konstruktivt indlæg Mr.IQ 0000,1
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
søkeren
21.03.2019 kl 20:16 7718

På dette nivået diskuterer jeg ikke. Det kan lett bli person kritikk og det liker jeg dårlig.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
21.03.2019 kl 20:20 7699

Jeg forstår hvad du mener søkeren og det tror jeg også fkl gør, hvis han tænker sig lidt om....
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
FkL
21.03.2019 kl 20:23 7685

Poenget var ikke ditt snitt eller troverdighet Hifi. Ro ned. Jeg har ingen problemer med at du ser det slik du gjør og jeg kjøper noen av argumentene, jeg synes du bare overser en del. Uansett så er ikke mitt mål å omvende noen. Lets agree to disagree når det gjelder dette.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
FkL
21.03.2019 kl 20:26 7672

Det var ikke meningen å være overbærende, men det er faktisk ingen forskjell.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 20:35 7637

Skulle gjerne sett 30.04.2019 - Annual Report før vi stemmer.
Lurer på hva de har brukt pengene på.
PetroNor vet det nok, hvorfor ikke bare annonsere det resten - kan evt vippe pendelen fra NEI til JA - eller motsatt..
Styreleder i PetroNor uttrykte at han hadde ingen innsyn i prosessen ..yeh....sure...

Financial calendar
Financial calendar for African Petroleum Corporation Ltd

FINANCIAL YEAR 2019

30.08.2019 - Half-yearly Report
30.04.2019 - Annual Report
31.05.2019 - Annual General Meeting
This information is published pursuant to the requirements set out in the Continuing obligations.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
tuja
21.03.2019 kl 20:36 7637

Fkl

Keep up the good work.
At noen velger å se vekk ifra hva Petronor tilfører, blir deres pine. Og tror mange vil ha opsjonen på "free warrants" inn mot EGF. Her kommer kjøpspress oppover. Og 18 april er ikke langt unna. Etter det er vi(APCL) faktisk ett produserende selskap, med inntekter. Og ett solid selskap med ett godt fundament i bunn. Og flere spennende lisenser som snart også vil inkludere SOSP og A1-A4.

:)

:)
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 20:42 6976

Iht Steven ble det nevnt at en 3rd prat skulle vurdere dealen - vet noen når denne rapporten foreligger?
Den kan bli en betydelig trigger om dealen kommer bra ut... gir litt mer kjøtt for husene som anbefaler.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
nkamok
21.03.2019 kl 20:49 6955

Du skriver :"Senegal valgte ikke at starte 41-5 processen angående Rop-sosp licenser fordi de ville tabe præcis som Gambia gjorde"

Kan man forestille sig, at Senegal har undladt at prøve 41-5, idet der er en aftale på vej bag de lukkede døre ?? Jeg kan godt :-)
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 20:57 6936

Vi klatrer til 2kr nå.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
HP17
21.03.2019 kl 21:09 6890

Mrhifi. Du gnåler og gnåler om akkurat det samme monogram om igjen. Har du tapt mye på APCL? Prøv å få deg en god natts søvn
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 21:17 6860

Det er flere triggere fra begge sider framover.

https://www.compelo.com/energy/news/african-petroleum-merger-petronor-ep/

Under the merger terms, African Petroleum will issue about 816 million of its shares to PetroNor E&P, which is a 50:50 joint venture between Petromal and NOR Energy.

For African Petroleum, the deal is expected to transform it from an exploration-focused company into a cash-flow generating producer.
PetroNor is an Africa-focused exploration and production company that has a 10.5% indirect stake in the PNGF Sud fields and right to negotiate entry into a 14.7% indirect stake in an exploration license covering the PNGF Bis fields. The two assets are located offshore Congo.

PNGF Sud, which has been in production since 1987, comprises the Tchibouela, Tchendo, Tchibeli and Litanzi oil fields. The current production from the PNGF Sudus is about 21,600 bbl/d.

PNGF Bis, on the other hand, is located to the west of PNGF Sud. It holds two undeveloped discoveries in the form of Loussima and Loussima SW, which were discovered in 1985 and 1987/1991, respectively. Early production from PNGF Bis is expected to begin in 2020 through Loussima SW, which is estimated to contain net 2C contingent resources of 4.2 mmbbl. Perenco, the operator of PNGF Sud, is also expected to take up operatorship of PNGF Bis.

Apart from the shallow water Congo Assets, PetroNor is in talks about acquiring a producing asset in Nigerian waters, which is believed to have significant upside potential from the future development of contingent resources.

African Petroleum CEO Jens Pace said: “This is a truly transformative transaction that diversifies our portfolio considerably whilst simultaneously strengthening our position with regards to ongoing arbitration and farm-down processes. “We have been proactively seeking opportunities to diversify our footprint away from pure-exploration, and this proposed combination with PetroNor delivers all the criteria we sought.” The transaction, which will be subject to shareholder approval and meeting of all preceding conditions, is anticipated to be completed by the end of next month, said African Petroleum.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Bakåtlutad
21.03.2019 kl 21:22 6844

På slide 11 i den bifogade presentationen i detta PM står det under Timeline: "Independent expert opinion" - Mars -"Dispatched together with notice of general meeting".

https://newsweb.oslobors.no/message/472454
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
solid1
21.03.2019 kl 21:24 6827


Det er vel ok å forholde seg til de tall du selv opererer med.
Jeg ville uansett i noen måneder frem i tid operert med et eierskap på 25 %. (En firedel er så lett å regne på.)

I din drøm skulle APCL alene makte å fremdrive et forlik hvor man fikk ut omlag kr 18.- pr aksje.
Et forlik alene som mange var skeptisk til, og som også undertegnede tidligere skrev her på forumet ville bli mye enklere med en større partner/aktør og ikke minst et nytt navn som front.

Nå var det andre partnere jeg viste til, men ideen, formålet, mulighetene og skattegevinsten blir den samme nå.
Med dine egne tall sitter vi alle igjen med (en firedel av din drøm) kr 4,50 ( kr 3.- ved 16 %)

Det nye selskapet har også kapital, inntekter, produksjon og en eierstruktur som allerede har tillit.
Dette er ikke medregnet.

Har ingen forståelse av at du ved denne transaksjon og denne avtale skal føle deg snytt på noen måte.
Tvert imot. Kursen har så absolutt beveget seg positivt.

Gratulerer med dagen/uken,

Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 21:33 6806

Takker - det blir spennende
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
21.03.2019 kl 21:36 6798

Prøv at bruge Google translate, hvis du har en sprog barriere der gør at du ikke forstår min kritik....men lidt funny at hp17 pludselig efter 2 år kommer med kritik af mine indlæg...har du været i koma hp17 ??? Eller er det fordi vi ikke er enig i denne 16% elendige deal?
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 21:36 6798

Slettet bruker skrev Takker - det blir spennende
Jeg laster videre i morgen, dette blir bra.

Bull.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
21.03.2019 kl 21:51 6740

Nej 18 kr ved et forlig er totalt urealistisk!!! Hvor kommer det tal fra??? Fkl nævnte mit (gamle) kurs target på + 30 kroner..
Exploration og jackpot + 30 kroner.... forlig og farmout + 5 kroner.... boring + 10 kroner..... jackpot + 25-30 kroner selvfølgelig med forbehold for antal licenser og interest i licenser...
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 21:54 6732

Hvem er egentlig Petromal?

http://hemlaafrica.com/intro%20partners/petromal%20-%20founder.html

Petromal is the oil and gas arm of National Holding and it is based in Abu Dhabi, UAE.
Established as an integrated oil and gas company, Petromal focuses on the upstream and down stream while developing services to the industry through direct investment or through strategic public or private partnerships. In addition, it pursues opportunities in alternative energy and natural resources. Petromal is comprised of five distinct business units: Upstream (oil and gas exploration and production), Downstream (distribution, refining, and petrochemicals), Petroleum Services (oil field services, engineering, construction and fabrication), Minerals, Alternative Energy & Resources. Petromal’s main area of focus is the Middle East, Africa, and Asia with an emphasis on the UAE. National Holding is one of Abu Dhabi’s leading privately owned conglomerates maintaining a multi-billion dollar investment portfolio of companies operating in the financial, industrial, property development, general trading and oil and gas sectors worldwide.

For almost two decades, National Holding has invested in diverse growth sectors in the United Arab Emirates, the Middle East and North Africa (MENA) region, as well as other emerging and international markets. The multifaceted synergy with the Abu Dhabi Government economic development plans gives National Holding a unique combination of unrivaled corporate strength and niche industry positioning, enabling it to play a vital role in fulfilling the emirate's economic and strategic plans, in line with the Abu Dhabi Economic Vision 2030.

2006 Petromal is founded as the oil and gas arm of National Holding

2007 Entered into agreements with Premier Oil Plc to form two new Joint Venture companies to pursue the acquisition of upstream oil and gas assets across the Middle East and North Africa

2008 Established Premco BV identify, acquire, and operate oil and gas assets within the MENA region (excluding the UAE) and Pakistan
Established Premco Energy Projects was established to pursue E&P opportunities within the UAE

2009 Established EMEC Emirates with privately owned Egyptian Mud Engineering Chemicals (EMEC) to provide Mud Engineering services such as drilling and completion chemicals, drilling and completion fluids engineering, solid removal equipment and services, mud plants engineering and services, cuttings disposal and waste management

2011 Established National Holding and Al Mojil LLC (NHM), the Joint Venture between National Holding and the Mohammad Al Mojil Group Company. NHM provides construction, commissioning and maintenance services to the onshore and offshore oil & gas, water & power, and transportation industries in the Emirates

2013-15 Drilling and operations in Egypt for offshore fields, through drilling of 8 wells and the fabrication and installation of platform and mobile offshore production unit Drilling and operations in Sudan for onshore fields

2016 Acquisition of participating interest in PNGF Sud, Republic of Congo and established Hemla E&P Congo
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 21:58 6720

Det ser ikke ut som de holder igjen på pengesekken

2013-15 Drilling and operations in Egypt for offshore fields, through drilling of 8 wells and the fabrication and installation of platform and mobile offshore production unit Drilling and operations in Sudan for onshore fields
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
21.03.2019 kl 22:01 6718

Det er hypotetiske estimater...vi har kun 2017 at samligne med.... Men 16 % andel af værdier i den nye konstruktion mener jeg er en meget meget dårlig deal.....og Derfor stemmer jeg nej....og hvis jeg var bange for at miste mine penge, så havde jeg nok stemt ja HP17....Busted
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
danviggo
21.03.2019 kl 22:04 6713

Petromal?
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
FkL
21.03.2019 kl 22:29 6649

En av våre nye eiere.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
solid1
21.03.2019 kl 22:30 6645


Forstår uansett ikke hva du er misfornøyd med?
Skal jeg ta en firedel av kr 30.- så er det da kr 7,50
(Tallet er korrekt, skiftet til og med batteri på kalkulatoren for å være sikker)

Realistisk så ser jeg for meg "tre kronor" til påske, men vi kan gjerne gå for danske kroner.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
21.03.2019 kl 22:32 6639

Har ikke vært tilgjengelig på forum før nå, men ser at her har det vært debatt ja. Vel og bra at vi er forskjellige. Når PetroNor E&P blir opprettet blir dette et helt annen selskap. Da jeg opprettet tråden ønsket jeg om det var noen som kunne finne ut mest mulig om Petro-Nor, og hvilken selskap vi nå kommer til. Tror det er de færreste som har funnet ut av dette foreløpig. Jeg har desverre ikke tid som daglig leder i et firma til å finne ut av dette. Håpet Warom kunne granske litt underliggende verdier i Petro-Nor.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
21.03.2019 kl 22:47 6599

Afrikansk petroleum kombinere med PetroNor
Onsdag 20. mars 2019

African Petroleum Corp inngikk en avtale om å kombinere med PetroNor E & P Ltd for en total andel av rundt 816 millioner aksjer i African Petroleum. PetroNor er et privateid, Afrika-fokusert E & P-uavhengig, som har en 10,5% indirekte interesse i Republikken Kongos PNGF Sud-felt (PNGF Sud) og retten til å forhandle inn i en 14,7% indirekte interesse i en letekort som dekker PNGF Bis Enger.

Med forbehold om aksjonærers godkjenning og visse andre vanlige forhold vil African Petroleum etter transaksjonens endring endre navnet til PetroNor E & P Limited.

Transaksjonen er enstemmig anbefalt av African Petroleums styre og konsernledelsen med aksjer i selskapet har gitt sin forpliktelse til å stemme for transaksjonen på en generalforsamling som forventes avholdt i april.

Kombinasjonen av de to selskapene gir African Petroleum diversifisert, lavrisiko, lang levetid og høyverdig produserende eiendeler, med nåværende netto (arbeidsrente) produksjon på rundt 2300 bpd og langsiktig leting oppad i en veletablert operasjonell jurisdiksjon.

PetroNor-teamet har lang erfaring med å gjøre forretninger i Afrika, som sammen med African Petroleums offentlige plattform vil bli brukt til å utvide selskapet til en ledende Afrika-fokusert E & P-uavhengig.

PetroNors datterselskap, Hemla E & P Congo, ble tildelt en 20% deltakelse i PNGF Sud i tilbudsrunden organisert av ROCs departement for karbonhydrater i september 2016. Lisensen drives av Perenco og produserer for tiden over 20.000 bpd råolje . Lisensen inneholder Tchendo, Tchibouella, Tchibouela Est, Tchibeli og Litanzi produserende felt.

Jens Pace, administrerende direktør i African Petroleum og forslag til konsernsjef for det sammenslåtte selskapet, kommenterte: "Dette er en virkelig transformativ transaksjon som diversifiserer porteføljen betydelig samtidig som vi styrker vår posisjon med hensyn til løpende voldgift og nedleggingsprosesser. Vi har proaktivt søkt muligheter til å diversifisere vårt fotavtrykk borte fra ren utforskning, og denne foreslåtte kombinasjonen med PetroNor leverer alle kriteriene vi søkte. Det sammenslåtte selskapet vil dra nytte av en bevist reservebase som genererer sterk og forutsigbar kontantstrøm og materiell oppadgående potensial fra Kongo-eiendelene, samt betydelig leting oppover fra vår eksisterende portefølje.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2019 kl 23:38 6521

Denne listen kan nok diskuteres litt..

Trigger list

APCL
- PetroNor is expected to have positive impact on ongoing farm-down and arbitration processes (ref Senegals besøk)
- African Petroleum Gambia Limited and APCL Gambia B.V. v. Republic of The Gambia (ICSID Case No. ARB/17/38)
- African Petroleum Senegal Limited v. Republic of Senegal (ICSID Case No. ARB/18/24)
- Independent expert opinion (PetroNor deal)-> Dispatched together with notice of general meeting
- Approval of the APCL shareholders in a general meeting

Petromal and NOR Energy
- Early production from PNGF Bis is expected to begin in 2020 through Loussima SW
- Talks about acquiring a producing asset in Nigerian waters, which is believed to have significant upside potential from the future development of contingent resources.

Felles (PetroNor)
- Confirmation from OSE that listing will be maintained following completion of the transaction
- PetroNor - Deal closing end April
- Hvordan reagerer markedet på Petromal (Kongefamilien) som nå blir deleier og er full av penger
- Markedet må prise inn verdiene “Petromal and NOR Energy” på OSE
- Mulige andre prosjekter som Petromal overfører til PetroNor.
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
FkL
22.03.2019 kl 00:19 6474

Oppdatering fra Upstream. Legger ikke ut hele artikkelen grunnet policy på HO. Ikke noe nytt egentlig.

«UK junior African Petroleum has entered an all-shares merger with privately-owned PetroNor E&P, a Norway-headquartered vehicle with shallow-water assets in Congo-Brazzaville, writes Barry Morgan.»

«African Petroleum is entangled in protracted arbitration proceedings over revocation of title to acreage in Senegal and Gambia, yet still aims to acquire producing assets elsewhere in Africa. Investors told Upstream the company is awaiting an imminent decision by the International Court for the Settlement of Investment Disputes.»

https://www.upstreamonline.com/hardcopy/1733691/african-moves-for-merger
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
terningmanden
22.03.2019 kl 07:24 6274

Mrhifi. Du har ret i at den mulige upside med APCL alene kunne være en del større, men risikoen vil samtidig også være temmelig stor for en konkurs og intet forlig mm. Nu har APCL fået en aktør med produktion, gode forretningsforbindelser til Senegal og Gambia, underskuddet kan udnyttes og en temmelig stor udvanding af aktierne efter emission (APCLs kasse er næsten tom nu) ville være et senarie om kort tid.

En værdiansættelse af forlig og bagefter finde ud af om der er olie mm, kunne også være et projek APCL ikke alene kunne stå for og alligevel skulle finde en partner osv.

I et forhandlingsgrundlag er det desværre altid sådan, at den part der står med de dårligste kort på hånden, må smide "lidt" ekstra i puljen og i dette tilfælde giver det en langt bedre sikkerhed for selskabet eksistere på den lange bane og forhandlingerne om forlig er blevet en del bedre, men gevinsten vil naturligvis også være anderledes i fremtiden.

Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
terningmanden
22.03.2019 kl 07:38 6260

SUPER SKRIVELSE FKL :-)

Jeg er helt enig i din betragtning og jeg vil helt sikkert stemme JA, da casen nu er blevet langt bedre og indtjeningsmulighederne er forbedret væsentligt, mens med et APCL alene skulle stå overfor KÆMPE udvanding af aktierne, finde samarbejdspartner som naturligvis også skulle have deres andel af en mulig succes. Endvidere ville der går mange mange år før det ville blive muligt at få APCL til et rentabelt selskab, hvis de nogensinde kunne blive det alene..
Redigert 20.01.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.03.2019 kl 07:40 6149

2300 bblpd * 365 dagerperår * 68$ oljepris * 8,45USDNOK = 482 millioner NOK i inntekt per år.

Hva vi ikke vet er utgifter?

8,5mmboe i reserver og maks 1 milliard aksjer til PetroNor eierne gir en maks pris på 13,9 USD per fat. Da får vi all exploration oppside gratis. Både her og der.
Slettet bruker
22.03.2019 kl 07:52 6116

Håper ekspert rapporten også dekker denne delen, burde gi oss et bilde av den nye totalverdien.
klaesp
22.03.2019 kl 08:10 6053

Vet at mange aksjonærer har sine aksjer på en investorkonto, disse representerer ikke under en avstemmning. Blir spennende å se nye oppdaterte aksjonær lister.
rockpus
22.03.2019 kl 08:31 5989

Kan vi være enig om at dagens eiere i Petronor har alt å vinne på at eventuelle forlik i Senegal og Gambia ikke kommer før 2020?
Bakåtlutad
22.03.2019 kl 08:39 5963

Jag har aldrig jobbat i ett projekt eller ett sällskap där vi ser det som en fördel att vänta med en framgång? Detta är i högsta grad en föränderlig marknad, precis som i stort sett alla andra brancher och möjligheter ligger inte och väntar i all evighet. Vidare blir ju JP CEO i nya företaget. Det är väl inte så att han har för avsikt att sätta sig passagerarsätet direkt. Det finns fördelar för PetroNor och det finns fördelar för APCL i denna transaktion. Men kan inte se att att de negativa aspektarna är i närheten av att överväga de positiva..
thief
22.03.2019 kl 08:49 5917

Rockpus,så må du kanskje ta med at ledelsen mottar 8.5 mill opsjoner,på samme betingelsene som warrentene.Så de tjener på et forlik i 2019!Og i de fleste selskap tenker ledelsen mest på seg selv,enn aksjonærene.Det har vi vel sett utallige ganger.Og her har absolutt ledelsen mest å tjene på at forliket kommer i 2019?Da tar nok ikke de det så nøye at petronoraksjonærene blir litt utvannet!Eller tror du ledelsen gjerne gir bort en pen gevinst,slik at ikke det blir flere aksjer!NOT
Slettet bruker
22.03.2019 kl 09:12 5873

Ja, i tillegg har de valgt Jens som CEO, det er nok et resultat av at han har opptrådd ryddig i den pågående prosessen