PHO- Roter Norge bort en stor mulighet.

ITinvest
PHO 21.03.2019 kl 22:04 9450

Må si jeg lurer på hvorfor PHO er så lavt priset.
Når amerikanske investorer nå blir presentet selskapet av Dan, er jeg redd de lurer til seg selskapet for under 100,. pr aksjer.
Så blir det de som høster de store verdinene som kommer .
??

Når de setter seg inn i selskapet, så får de vel sjokk, når se ser prisingen.
Håper de får så stort sjokk att de detter av stolen og skaller hode, så de glemmer å kjøpe.

Jo lenger selskapet blir liggende på dette prisnivå, jo større er muligheten for att blir kjøpt opp i 2019.
De fleste på OB sier ja , hvis de får 100 % oppkjøpspremie.

Huff ??
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
ITinvest
28.03.2019 kl 20:01 3398

Begynner å tro att kurspotensiale kommer frem før selskapet blir kjøpt opp. kansje vi aksjonærer får være med å høste de store verdiene som kommer
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
focuss
25.03.2019 kl 16:04 3659

En kommentar til diskusjonen kursmål vs. potensiale. Strengt tatt så er ikke regnestykket som gir kurs 1900 hverken mål eller potensiale, men bare et regne eksempel på hva som kan skje ved markedsandel 20% i USA. Regner med LM er enig med meg i at BLCC sitt potensial når det gjelder markedsandel i USA er vesentlig større enn 20%. Vi vet at den største fordelen med BLCC oppnås med pasienter med high til medium risk NMIBC og denne gruppen utgjør ca 40% av de som diagnostiseres. Så jeg vil da i det minste mene at potensialet er en markedsandel på 40%.

Når det gjelder kursmål så er investorer vandt med å få kurs mål innenfor en oversiktlig tidsperiode, mens potensiale kan være basert på mer langsiktige forhold.

Kursmål som vil gi mening for en investor vil være noe som man kan forvente realiseres i løpet av 6 til 12 måneder. Noe slikt kurs mål har så langt ikke jeg dristet meg til å komme med, annet en at jeg slang ut av meg et tall i en gjette konkurranse her på forumet og slike gjette konkurranser ligger det ofte ikke så mye seriøs tenkning bak. Ser Norne nå har kurs mål på 54 så da er det jo langt frem til Simply wall street med 330. Kurs utover i 2019 vil selvfølgelig helt avhenge av hva selskapet leverer av vekst og resultater fremover. Det er jo noe jeg antar at 100% av oss er enige i.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
25.03.2019 kl 13:54 3770

Den er grei. Da er vi enige. Og i så tilfelle var det jeg som ikke leste ditt innlegg godt nok, og følgelig opptrådte som fanden denne gangen. Følgelig var det også jeg som kom i skade for å rote. Beklager.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Helme5
25.03.2019 kl 12:54 3851

Hej Londonmannen - synes nu ikke jeg roter, om noget gør jeg det ganske tydeligt at Focuss tal er RIGTIGE, dersom de forudsætninger han lægger til grund bliver indfriet...

"""det er ikke om tallet 1900 er korrekt, for det er korrekt nok, hvis man tager Focuss forudsætninger in mente"""

Og jeg er og har lige fra starten været ganske bevidst om, at dette IKKE var et kursmål, men et kurspotientiale. :-)
(Sidder med tal til daglig, så er helt klar over forskellen.)

Omkring KURSPOTIENTIALET, har Focuss til tider efterspurgt om andres mening om forudsætninger (og ikke i enigheden om det er et kursmål - for det er vist kun visse skribenter herinde, som bruger dette tal som kursmål, som argument for at baisse) - og det var såmænd bare dét, JEG ville lægge til grund for et kurspotientiale, om jeg fik gjort det tydeligt nok at dert var et potientiale, tjaaa, måske ikke - men det jeg ville med forudsætningerne var at vise, at MINE var lidt anderledes end eksempelvis Focuss.

Sjældent er dog at alle ens forudsætninger rammer præcist og jeg bommer da tit med for store forhåbninger - men er optimist og selvom mine forudsætninger skulle blive dårligere end forventet (af mig) - så kommer vi langt højere op end vi er i dag.

Hmmm, hvis det er blandt andet mig du sigter til omkring at enkelte læser indlæggende som en vis fanden læser biblen - så vil jeg tillade mig at MENE, du her rammer lidt forbi.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
JT
25.03.2019 kl 11:09 3970

Share price fall provides attractive entry point for a
long-term strong growth story

Photocure’s reported 4Q figures were not far from our expectations. No new
goals for the US sales of Cysview were announced and no news on the
pipeline projects were delivered either, which was a bit disappointing. On the
other hand, there is significant growth potential for the company for many
years ahead, which is undervalued currently, in our view. Therefore, we
upgrade our recommendation from Hold to Buy at a new TP of NOK 54/sh
(NOK 55/sh previously).
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.03.2019 kl 10:50 3999

Norne endrer fra Hold til Kjøp.
Kursmål justeres fra 55 til 54.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Durable
24.03.2019 kl 21:50 4198

P/E på 20 vil KANSKJE vise seg å være noe høyt, men samtidig kan markedsandel på 20% vise seg å være noe lavt.
Dessuten vil det finnes store muligheter i andre markeder enn bare det amerikanske, og synergier i form av samarbeid med andre aktører innen blærekreft, som de allerede så smått har startet opp med.

Firesifret akskjekurs er ingen umulighet, og det er også potensiale for at det kan klatre et stykke opp på den skalaen, men ikke glem TING TAR TID.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
24.03.2019 kl 21:07 4257

Nå roter du. Focuss sine tall vil være riktige dersom forutsetningen han har lagt til grunn blir innfridd. Men enhver bergening av et fremtidig potensiale må gjøres ut fra at man setter noen verdier, basert på hva man mener vil være det riktige. Man vil altså forutsette noen verdeier som markedspotensiale, kostnad og hvilke PE markedet er villig å prise selskapet til basert på den antatte inntjeningen Men dersom man gjør som du, går inn og endrer forutsetningene, så vil du komme opp med et kurspotensiale som er basert på dine forutsetninger. Du må gjerne være uenig med Focuss sine forutsetninger, men du kan ikke si at hans er gale. Det er kun fremtiden som vil vise om han får rett når og hvis BLC tar 20% markedsandel

Men jeg aksepterer dine argumenter for at du legger andre forutsetninger til grunn hva angår kostnader, hvilke PE du mener man skal benytte. Men presiser at det er dette er det kurspotensiale PHO har basert på slike og slike forutsetninger. Som sagt, ingen kan si om dette blir rett eller galt, det er det kurrspotensiale du mener vil være realitsik gitt at dine forutsetninger slår til.

På samme måte kan jeg komme opp med mine egne forutsetninger og komme til et helt annet kurspotensiale enn det dere to kommer med. Dette er egentlig ikke noe problem all den tid man tar det for hva det er; beregninger om et gitt kurspotensial dersom BLCC tar 20% av blærekreftmarkedet og et sett med gitt forutsetninger slår til. Men dersom en eller flere av forutsetningene ikke slår til, da bommer dere.

For vi snakker ikke om kursmål, men diverse kurspotensiale. Problemet her på HO er at enkelte leser innleggene som en viss fanden leser Bibelen. Og da blir det fullstendig meningsløst.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
repsol
24.03.2019 kl 08:27 4500

Kan alltid være problem med for lav prising i land som Norge lite folk , men når inntjening blir bra så vil andre land våkne når prisingen vokser , men skummelt i en for tidlig fase for oppkjøp da det prises for laft , men sånn er Gamet
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.03.2019 kl 06:05 4557

Her er lite opplysninger om sykehus og leger i USA. Det er mye som påvirker hvor en ny behandling skall innføres.

Det har vært og er fortsatt tradisjon for at legene ikke er ansatt på sykehusene, men driver egen praksis tilknyttet
egne spesialistgrupper. De har så avtaler med sykehusene for behandling av egne
pasienter og om deltagelse i sykehusenes beredskap. Legene og sykehusene fakturerer i denne modellen hver for seg. Noen
spesialistgrupper kan ha avtaler med flere sykehus, mens andre igjen har avtale bare med ett sykehus.

file:///C:/Users/Per%20Arne/Downloads/HJF%204-12.4-Am.Helsevesen%20(1).pdf

Men de igjen må ha avtaler med forsikringsselskap. Vilket gjør att eg trur att de må innføre BLFC behandling
snart om de skall ha pasienter.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
bravi
23.03.2019 kl 23:32 4638

Det er veldig mange som tror de vet noe som skriver her, hva de vet det vet ikke jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.03.2019 kl 22:29 4684

Ser jeg må justere litt...etter berettigete korreksjoner.
Pussig det der, på HO er det alltid NOEN (riktignok veldig få, men noen er det bestandig) som vet hva de skriver om.

Kreinh, jeg har en god nyhet til deg
Du vil få hele 31,68 -trettienkronerogsekstiåtteøre- tilbake for hver hundrelapp du taper.

Det fortsetter selvfølgelig at du er i skatteposisjon.....

Bare å puste rolig, dette blir aldeles ikke så galt;-))
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
fjellmann1
23.03.2019 kl 21:01 4732

Foreløpig er det samme fradrag men det er vel et tidsspørsmål før de fjerner Fradraget?
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Springer
23.03.2019 kl 20:49 4745

Ja, kapitalskatten er 22%, men aksjer behandles litt spesielt. Gevinsten ganges opp, og effektiv skattesats blir vel rundt 32% ?? Regner med at fradraget også er det samme ved tap ??
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
fjellmann1
23.03.2019 kl 20:06 4780

Det er vel rundt 30% skatt på kapitalintekter og samme fradrag
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
teaa
23.03.2019 kl 19:48 4795

"Da kan du trøste deg med skattefradraget på 27kroner for hver hundrelapp du tapte."
Kapitalskatten er satt ned (med tverrpolitisk støtte) til 22 prosent. Det betyr at skattefradrag også blir mindre verdt.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Helme5
23.03.2019 kl 16:21 4880

DTT - så sandt som skrevet, at være utilfreds med at købe på 40 - og så have ca 63 kun en måned efter og så herefter brokke sig, det er måske lige i overkanten.

Jeg er langsigtet ( men det er mit “problem“ ) med min risikoportefølje, og har planlagt at sidde på sidelinien i ca 3-6 år i de 4 norske aktier jeg har.

Men følger næsten daglig og er opmærksom på hvordan markedet arter sig for disse firmaer, følger især med på parameterne

Ledelsen (Er de medejere, er de aktionær venlige, lydhøre og innovative m.m.)
Konkurrenter (hidtidige som evt nye)
Potientialet og markedet som helhed (For produktet)
Cashburn. (Og evt årsag til stigende)


Jeg har flere parametre — lad dert ligge, valget af PHO er et summarum af dette, deler slet ikke eks Bravi og andres noget overdrevne bekymringer, som DDT sikkert rigtigt nævner, nok bunder ud i at man er kortsigtet og ønsker at se en stigende linie dag efter dag, hvilket jo er utopi

Jeg deler heller ikke helt Focuss tanker om, at hvis potientialet om 20% markedsandel opfyldes, costen bliver ca 1 mia og en PE på 20 - så kan kursen blive 1.900 - det er ikke om tallet 1900 er korrekt, for det er korrekt nok, hvis man tager Focuss forudsætninger in mente - hvorimod jeg TROR at prisen på produktet kan blive lavere på sigt med tanke på USA vil presse på medicinpriser som helhed - sikker på at cost bliver højere, og mener at det vil være mere rigtig at forholde sig til en PE tættere på 10-12. Til gengæld så tror jeg på en højere andel af salget.

Og jo, man kan trøste sig med at skattefradraget bliver. - 42 % på hver hundredlap man taber - her i Danmark
(dog kan det kun modregnes eventuelle gevinster i andre papirer samme år eller i årene fremover, ellers er alt tabt)
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.03.2019 kl 15:05 4930

Hva du egentlig surker etter???
Du kunne gått ut med 30% gevinst på mindre enn en mnd, og på børs er det MYE. Faktisk så mye, at det er noe du vil oppleve sjelden i løpet av din børskarriere. Men i nisseverden er det noen som sitter med en oppfatning om at slikt er helt normalt.
Det er bare å venne seg til at DET ER DET IKKE.

Og hvis du likevel er «long» (ikke etter nissebegrepet, der alt over timer eller noen få dager regnes som langsiktig investor), er det bare å kutte maset. Denne type svingninger må du lære deg å takle.
Pho har informert veldig godt. Schneider har skissert et løp over 2-3 år innen selskapet er cash-positiv, og 5-6 år innen de store pengene EVENTUELT kommer. Men at der er store utfordringer framover.
At nissene ikke skjønner dette, men vil skrive sine egne børsmeldinger, sier faktisk mest om nissene sin forståelse av utfordringene et bittelite pingleselskap står overfor med farmasøytisk kommersialisering i et STORT marked.

Hvis du klarer å bli sittende, og hvis Pho lykkes, og hvis *100 ulike parametere som KAN gå til helvete, er dette en mulighet du nesten helt sikkert aldri igjen vil få oppleve.
Men det er aldeles ikke usannsynlig at også dette ender mer eller mindre med null.
Da kan du trøste deg med skattefradraget på 27kroner for hver hundrelapp du tapte.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
kreinh
23.03.2019 kl 12:49 5017

Forstår godt bravi. Jeg ga 45kr for aksjer i August. Og nå er kursen 40. Hva feiler det Photocure? Hvorfor er de så hjelpeløse i å formidle potensialet i selskapet?
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.03.2019 kl 12:14 5055

Du kommer til å få svar på mange spørsmål på HO hvis du kan/vil fortelle dine meddebattanter hvorfor du fortsatt er aksjonær i PHO.
Det faktum at du ikke har det minste fnugg av tro på Photocure, og at du fortsatt har aksjer i selskapet virker svært selvmotsigende på de aller fleste andre aksjonærer, og for meg er det et mysterium, en form for usunn selvpining at du ikke har kvittet deg med disse håpløse aksjene.
Betyr disse pengene du har satset i PHO mer enn alt annet, så kan du jo fortsatt få rundt 40 kr pr stk igjen for dem.

Ut fra alle dine negative innlegg om PHO, skulle en jo ikke tro at du anser at selskapet har noen sjanse til å slå i gjennom i USA.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
bravi
23.03.2019 kl 09:58 5147

Jeg har vært mye opptatt i det siste og ikke fått med meg alt. Fikk FB gruppen noe skriftlig svar på spørsmålene de sendte til Schneider? Eller ble det kokt bort i kålen? Hva med spørsmålet om å informere antall utplasserte skop mellom Q presentasjonene? Husker før Q4 da var det mange spekulasjoner her på forumet om at mange flex skop var utplassert, så kom nedturen, bare to (2) stykker.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
focuss
23.03.2019 kl 08:30 5231

Bravi
For det første så skulle ikke noen innkjøringsproblemer med flex scope vært børsmeldt, en vekst på 76 % viser det. For det andre så er det ikke uvanlig at det er noe startopp problemer med ny teknologi. Gled deg med at de har vært bagateller som nå er løst. Forøvrig sier Schneider at et økende antall flex scope er nå sent i kjøps/innstalleringsprosessen og med "start.up" utfordringer bak seg forventes nå en akselererende vekst i installering av flex scope. Absolutt ingen tegn til at flex scope ikke skal bli en suksess.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.03.2019 kl 08:00 5258

Det er det eg prøver forklare , de kan ikke bruke en behandling de ikke har. Men får de ett blåhvitt flexiscope så har de ikke
noen undskyldninger før att ikke bruke det. Og forsikring kan redusere kostnaden før behandlingen da scopet er gratis, og gi
en del til Pho.

De tekniske problemen har ikke med salget att gjøre.
Og att forsikring kjenner til flexiscope og dess førdeler, er helt sikker. det er derfor de har fått permanent refusjon vid bruk
av Flexiscope. Og 6 - 12 mån til bruk er bare om sykehus vil det skall ta tid. Men de kan knappest nekte att ta imot ett om forsikring
gir dem ett. Og att guide noe de ikke vet er ikke rett.

Men verden går sakte fremåt, Og plutsligt har alle BLC/ BLFC. Det kan skje fort om de rette våkner..
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
bravi
23.03.2019 kl 06:40 4652

Problemet er ikke antall behandlinger i timen men utplasseringstakten med bare 2 flex skop i kvartalet. Og kom ikke med unnskyldningen om at det var pga. tekniske problemer i Q4, det skulle i så fall ha vært børsmeldt. Det er ikke første unnskyldninge fra Photocure, tidligere har de unnskyldt seg både med været og skogbranner.

Virker ikke som forsikrings selskapene har oppdaget at det er penger å spare på flexskop behandling med BLC. Kanskje de ikke vet om det?

En annen ting. Hvis alt er så enkelt og lettvint med flex skopene hvor tar det da 6-12 mnd. å komme igang? Hvorfor guider de ikke inntekter på dette før etter 2020?
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.03.2019 kl 04:39 4679

Tar opp denne igjen men en meget mer detaljert beskrivelse av bruk og resultater. Sammt att de bekrefter att de kan utføre
2 behandlinger i timen med flexiscope poliklinisk.Dette er med de nye forbedrede flexiscopen Og tiden før opplæring er minimal.
https://translate.google.co.th/translate?hl=no&sl=en&u=https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6188219/&prev=search


Så da återstår bare att sykehusen innser att dette er en behandling, som de før eller seden blir nøtt att skaffe seg. Og skulle
PHO og forsikringsselskap gi dem ett flexiscope, blir det nesten umulig førsvare att de ikke blir brukt. Det er mot
forsikringsselskapen PHO bør sette inn støten. De ser hvor enormt mye bedre en BLFC behandling er for pasienter og dem.
Og har de ett flexiscope så er de sjanseløse mot forsikringsselskapet, det er de som bestemmer.

Det kommer jo mer og mer fakta som bekrefter behandlingsresultaten. så eg er sikker på att det løsner snart.
Og forsikringsselskap vet hvor mange behandlinger ulike sykehus gjør per år og vilken type kreft det gjeller.
Så de vet var det er lønnsomt att plassere scope.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Interessert
22.03.2019 kl 23:54 4758

Jeg tror også vi får en fin kursstigning utover våren. Det er slik jeg ser det en underliggende god stemning i aksjen. Tenker meg at vi er i en posisjonering disse før aksjen skal kjøres av meglerhusene. Positiv stemning ikke uten grunn. Kraftig vekst er signalisert å fortsette, ja faktisk å akselerere. Nyansettelser er ikke lengre i håp om salg, men fordi det er kjøpere. De første ansettelsene var i håp. Ansatte nummer tretti og førti er for å dekke et behov. Suksessen i USA er et faktum. Forutseende investorer er på ballen. Det blir en god vår.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
bravi
22.03.2019 kl 23:48 4770

Jeg forundrer meg av og til over at jeg i hele tatt har aksjer i denne sektoren. Egentlig er det dårligere odds i farma enn i gruvesektoren. Se på farma selskapene på OB, emisjonsfinansierte evighetscase som aldri får til noe hele bunten. Pho har endel kr i kassa per idag men frykter at de snart finner på en eller annen satsning så er de pengene blåst og emisjonen venter der også. Pho er heldig som har noe brukbart å selge, problemet er at det koster så mye å selge at det ikke blir noe igjen. Andre selskaper har ikke det engang, de som event. har noe får ikke til å selge det. Dette er norske farma selskaper det, helt forferdelige greier, bare tullinger og selvpinere som finner på å investere i slike tulleselskaper. Lurer på hvor mange farma selskaper det hadde vært i Norge hvis de ikke hadde muligheten til å loppe småinvestorene på OB?
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Panis
22.03.2019 kl 23:28 4797

DTT,
Da ser det ut til at du ihvertfall er positiv til PHO, og jeg tror i motstetning till deg at de får gode tall i nær fremtid.

Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.03.2019 kl 23:13 4817

Nei, faktisk ikke pt.
Begge leverer negative EBITDA.
Begge «kan» levere positive EBITDA «i morgen» om de avvikler videre satsing, og kun leverer ut fra dagens status.

Biotec kommer til å levere blå tall før Pho.
Pho har SANNSYNLIGVIS større potensiale. (Kombinasjon av markedsstørrelse og sannsynlighet for suksess)
Men det er MANGE år fram i tid, mange utfordringer, mulige fallgruver og uten noen form for garanti.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.03.2019 kl 23:05 4827

Biotec ble i sin tid virkelig "rævkjørt" av Big Pharma, uten tvil. Ledelsen i PHO, særlig styre og Dahl, er jeg fortsatt meget skeptisk til. Her kan det komme negative overraskelser, men å slå den andre nevnte selskap blir vel ganske vanskelig.
Når det gjelder PHO, mener du ikke at de har kommet mye lengre enn den andre selskap noensinne kommer til å presentere?
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.03.2019 kl 22:53 4850

Innen pharmasektoren på børs heter det ikke negativ, det heter realistisk.
«Alle» som har vært en stund på HO, vet hvilket selskap jeg sikter til. Og hvor jeg har samlet svært dyrkjøpt, men nyttig erfaring.
Også det selskapet har et produkt å selge. Et veldig bra produkt. Nokså sikkert overlegent alternative produkter for mange indikasjoner. Men det er ingen garanti for suksess.
Inkompetanse, udugelighet, arroganse og evneveik ledelse har for det tilfellet skakkjørt et i utgangspunktet svært lovende selskap. Det i kombinasjon med aktiv «rævkjøring» fra BigPharma selskaper, som ville miste milliard-inntekter om «vårt» produkt kom på banen.
Og i de tilfellene blir det oftest som BigPharma ønsker. I denne bransjen er det ikke greit å være liten.
Det er også Pho sin største utfordring, og som (atter en gang) kan tilsidesette og marginalisere et i utgangspunktet bedre produkt.
Legg dette parameteret inn i kalkylene deres.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Panis
22.03.2019 kl 22:32 4891

Ok, og nå skjønner jeg mye mer hvorfor du ofte er så negativ.
En multimillionær er en person som har mange millioner, sånne som deg kanskje? Jeg har ikke så mange millioner enda, men har håp om å få det iløpet av noen år...
Vi får håpe PHO (som faktisk har et produkt å selge, klarer å gjøre suksess i US), men det gjenstår å se.
Lykke til ihvertfall!
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.03.2019 kl 22:13 4915

Nei.
Slett ikke alle.
Men hva er en multimillionær...???

Forøvrig har jeg vært tålmodig og holdt ut, også i et annet selskap. Det gikk, eller kommer til å gå, helt til helvete. «Noen» millioner i tap. Skattekontoret mener jeg må realisere salget før jeg får godkjent tap og skattefradrag....i mitt hode er tapet allerede realisert. Uten at jeg får godskrevet skattefraget. Så der står saken. Jeg selger uansett ikke, kanskje bare å håpe på at faenskapet går konkurs, eller tvangsavvikles.

Photocure har jeg bedre tro på. Schneider er nok mannen som utgjør forskjellen, og drar skinnet av pølsa, men det vil ta tid.
Tidsbegrep er ikke-eksisterende i hodet til ADHD nisser, og derfor er de borte lenge før pengene kommer på bordet i Pho.

Mest sannsynlig forsvinner de når de opplever at selskapet ikke kommer til å publisere «børsmeldingene» de skriver. Lenge leve galskapen.
Redigert 21.01.2021 kl 02:36 Du må logge inn for å svare
Panis
22.03.2019 kl 21:30 4237

Her er det bare å være tålmodig og holde ut, for det blir bra til slutt da alle blir multimillionærer... ;-)
Redigert 21.01.2021 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
Panis
22.03.2019 kl 21:27 4239

Nå må du slutte å skrive tull, norske biotech selskaper er lavt priset i forhold til tilsvarende selskaper i resten av verden!
Redigert 21.01.2021 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
Nå gir vi gass
22.03.2019 kl 21:06 4265

Er Pho sin løsning et tilbud til norske pasienter som har krefttype som Pho kan hjelpe? Også siden den skal være rimligere totaltsett.
Redigert 21.01.2021 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
jb10000
22.03.2019 kl 20:40 4298

Alt Norsk biotek er latterligt højt prissat i forhold til tusindvis af Amerikanske firmaer uanset hvad Einarsson og de fleste andre siger.

Den eneste måde PHO skiller sig ud på er at de ikke har behov for penge foreløbigt. Men det får de jo på et tidspunkt når deres sælgere i snit sælger et halvt skop i kvartalet.

Jeg tror nok at man skal påregne at større Amerikanske investorer havde fået øjnene op hvis de havde set et potentiale. Det har de så ikke.

Markedsværdien på TRVX, NANO, PCIB og BGBIO er jo også komplet overhausset.

Redigert 21.01.2021 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.03.2019 kl 20:15 4339

Wow Dtt, dette fra deg? Nesten så jeg ikke tror det.
Redigert 21.01.2021 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.03.2019 kl 20:12 4344

Til dere som stirrer på kursen fra minutt til minutt, og får allergiske reaksjoner, utslett og polypper om kursen,.. ikke går opp hele tiden, og spesielt like etter dere selv har kjøpt, trøst dere med at nedgangen i dag kom på fallende volum.
Ta hva dere får, for her er ikke så mye annet å trøste seg med for tiden.
Det er bare å bite i puta, for dette blir en prøvelse. Lang tid, mye usikkerhet og svingende kurser uten at selskapet leverer klare resultater.

Pho kommer, og kommer (nesten sikkert) langt, men det tar tid. (Om to år er alt over....da er dette kapittelet historie)

Dessverre er det ikke mange av dere som er igjen da....(jeg tenker selvfølgelig på ADHD-nissene)
Dere som har sittet gjennom en vinternatt før, vet selvfølgelig hva det er snakk om, og hva som skal til av tålmodighet. Det er der belønningen ligger...

Redigert 21.01.2021 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
Hayen
22.03.2019 kl 19:16 4393

Bravi
Du fokuserer nesten utelukkende på kurs og velger tidsperspektivet som passer best mhp negativt fokus.
Hva med å se på kursen siste to år istedet?
Da er trenden klart opp
Og siste uke har photocure positiv utvikling.
Redigert 21.01.2021 kl 00:29 Du må logge inn for å svare