TRVX: rettet emi i TRVX.

kaunis
TRVX 21.03.2019 kl 22:13 34612

Det meldes fra selskapet at en rettet emi mot norske og utenlanske investorer på 10521973 aksjer (ca 20% av aksjekapit.). Dette er en bokbyggings emi hvor det ikke er satt noe intervall(merkelig, egen mening) og emi-beløpet skal blant annet brukes til opp bygging av produksjonen i selskapet, styrke kapitalen etter 2020 og til generelle bedrifts-formål. Håper det ikke er til bonuser til selskapsansatte (egen mening) Minste tegning er 100 000 Euro.
Tegningsperioden er fra i dag 21.03.2019 etter børsslutt og til 22.03.2019 kl 0800. Det vil bli en form for utlignings- emi mot selskapets aksjonærer som ikke var med i den rettede emien til samme kurs som den rettede. Med forbehold om feil.
Redigert 21.01.2021 kl 09:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.03.2019 kl 12:18 6399

Som sagt tidligere, vi får se hvordan det går.
Det er heldigvis ikke enkeltpersoner på HO som bestemmer fremtidig kurs i Targo.

Hadde emien vær satt 10-15% undergjeldende kurs, noe som er akseptabelt, så hadde jeg ikke kjøpt en aksje, men her tror jeg det er en sjanse for snarlig oppgng til mellom 8 og 9.

De som får det verst med fortsatt nedgang er de som har sittet i aksjen og kjøpt helt til det siste på vei oppvover, og de som har snittet seg ned med ytterligere kjøp av aksjer på fredag.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
SomSa
24.03.2019 kl 12:52 6349


Oppgang Kommer
Min største bekymring er at TG02 har gått rett i dassen siden de gjennomførte krise emisjon, selskapet trengte ikke penger nå. TG02 + CPI kombinasjonsstudien skulle starte "snart" i følge 3Q presentasjonen men dette har ikke skjedd......... Vi skal få kliniske data fra TG02 (mono data) i løpet av 3 måneder. Hvis jeg viste at aksjen skulle til 8 om dager og uker hadde jeg hamstret trader aksjer. Hvis jeg viste at aksjen skulle falle under 6 hadde jeg solgt mine langsiktige aksjer. Jeg velger å sitte rolig til og med kliniske data fra TG02 er klar. Det blir ikke gøy å kjøpe flere aksjen og dagen etter faller 30%. Jeg driver kun med daytrding av aksjen mens det er høy omsetning. På fredag tjente jeg noen kroner.

"én fugl i hånden er bedre enn ti på taket"

hartvigsen1
Jeg er ikke skuffet men forbanna når de utvanne aksjen og henter et mini beløp. Dersom de hadde ventet til mai og presentert DFS data fra TG01 og kommet med mer info vedrørende TG01 avtalen kunne de hentet mye mye mer. De måtte vite at ingen idiot ville betale 9 kroner per aksje når aksjen steg fra 8 til 11,2 på noen dager. Det regnes snitt av flere uker..........Økonomiske problemene for targovax ikke løst med denne emisjonen, jeg forventer en ny emisjon på slutten av 2019/begynnelsen av 2020....... Venter på TG02 data!


Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
kaunis
24.03.2019 kl 13:19 6281

Her er mange som vil inn og mange som mener de har et godt utgangspunkt for å trade aksjen en stund. De som har snittet seg ned, har gjort det på et gunstig tidspunkt. Baissingen er i full gang allerede, her er det om å komme med så mange dårlige poeng til en oppgang, at de usikre vil selge hvis de får kursen til å falle litt. Jeg er ikke det minste redd for det ene eller det andre, men vil selvfølgelig snitte meg ned, om det skulle komme et slikt tilfelle. Blir litt frustrert over mange sammenligninger og håp om lavere kurs fremover. Kan ikke se at TRVX er sammenlignbart med alle andre selskapers utvikling etter en emi. Fremtiden ser veldig sterk ut for selskapet etter flere gode nyheter den senere tiden. Økonomien er styrket og vi venter på resultater som skal komme på rekke og rad i løpet av 2019.Det er så mye bra som kan føre til en sterk oppgang for kursen videre dette året. Det er ingenting som tilsier at kursen skal falle, selv om baisserne er i gang. De som føler for det, og som har utarbeidet en plan for å få aksjen ned, må kansje selv selge noe aksjer med tap for å få dette i gang. Risikoen er veldig stor for at mange med denne planen kan bli stående igjen med gråten halsen. Vi vet, at når det skjer så skjer det som vanlig ganske fort, og en kan bli tatt på senga, som denne siste emien. Tror mange satt med hakeslepp etter meldingen og denne kan bli mye lenger om en veldig posetiv avlesning kommer etter en børsslutt. At aksjen skal mye lenger opp, er det ingen tvil om, men når, vet vi ikke i dag. Ingen grunn til forhastet salg til ulvene, man alle må ta sin egen beslutning.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
tigern2
24.03.2019 kl 13:28 6259

Grunnen til at man hentet et minibeløp, kan være noe annet enn umiddelbar pengenød. Det har man jo ikke. Tror vi kan få en overraskelse når vi får oversikt over hvem som tegnet. ;) At Soug har garantert for 1 mill gir en indikasjon på at det er en helt spesiell grunn til emien. Han går ikke inn med slikt beløp dersom han ikke har indikasjoner på suksess.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.03.2019 kl 13:48 6223

Når CEO garanterer for 1 mill kr, og kjøper i emisjonen betyr det i hvertfall at det er gode sjanser for oppgang.

Hvordan hyperkortsiktige tradere og markedet ellers reagerer i morgen og de nærmeste dagene er det ingen som vet, men man kan bare anta.

Selv antar jeg at kursen relativt kjapt er oppe på 8-tallet igjen, og begynner den først å gå på oppsiden av emi-kurs, så kan den godt fortsette til >9 på relativt kort tid.

Litt krydder i hverdagen uansett, men jeg har full sympati med alle de som har vært med opp og kanskje også snittet seg opp før emisjonen.

Men går ting bra, så ska nok kursen opp dit den var før emisjonen for så å gå videre oppover.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
SomSa
24.03.2019 kl 15:22 6094



tigern2
De har nok penger og trengte ikke å hente penger nå. Pga dette spekulerer jeg at TG02 data er ikke god nok og det hastet å hete penger.... Garanti og garanti. Emisjonskursen var 40% lavere enn sluttkursen. Han og hele ledelsen og styret kunne ha kjøpt på torsdag eller fredag. Jeg sier ikke at aksjen ikke kan sige mot 9,10, 15, 20 med fantastiske nyheter. Jeg sier at sannsynligheten for at aksjen skal falle under 7 i første omgang er mye større.

Folk har ulike strategier og ingen vet hva skal skje i morgen. Man skal ikke bruke mer penger enn man har råd til å tape alt. Jeg er spent på hva haussekongen Einarsson på Podcast/RADFORSK skal si! Som sa jeg holder meg i ro og venter på TG02 data. Dersom data blir god og aksjen stiger blir jeg litt rikere, med dårlige data blir tapet mindre.

Oppgang Kommer
Hvis det var så enkelt å tjene kjapis-penge var flere mange milliarder. Akkurat nå konkurrer du med de som kjøpte på fredag og vil sikre en gevinst. For at aksjen skal stige og du sikrer gevinsten din må andre betale mer enn du har betalt og ville ikke betale på fredag. PCIB og Nano falt, sannsynligheten for at TRVX skal falle langt under 7 er større. Dette sier statistikken.

kaunis
De som har kjøpt trader aksjer og er kortsiktige hausser aksjen for å sikre en gevinst. DU skal sitte langsiktig men etter at de selger sine kommer de til å skrive mye dritt om aksjen. Slik har det alltid fungert.

Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Truffet
24.03.2019 kl 15:43 6047

Mener du at selskapet holder tilbake resultater fra TG02 for å hente penger, for å så slippe de dårlige resultatene?
Interessant teori
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Guuz
24.03.2019 kl 16:02 6004

SomSa det holder nå.

Når du ved dine fulle fem klarer å mene at de tilbakeholder informasjon om TG2 og kjører lynemisjon, da er det på tide å pakke vekk tastaturet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Whatsthat
24.03.2019 kl 16:03 6002

TG02 mono er på 6 pasienter.. 6 pasienter! Eneste som kan være positivt fra data siden nå i H1 er uten tvil peritoneal, som er den desidert viktigste pga antallet pasienter, CR/PR på siste 3 (6/9 utlest) i cohort 1 på 3 doser oncos i melanoma og minst 8/13 overlevende i cohort 2 TG01 som ville vært vanvittig bra!
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.03.2019 kl 16:43 5929

"Oppgang Kommer
Hvis det var så enkelt å tjene kjapis-penge var flere mange milliarder. Akkurat nå konkurrer du med de som kjøpte på fredag og vil sikre en gevinst. For at aksjen skal stige og du sikrer gevinsten din må andre betale mer enn du har betalt og ville ikke betale på fredag. PCIB og Nano falt, sannsynligheten for at TRVX skal falle langt under 7 er større. Dette sier statistikken."
__________________________________________________________________________________-
Hvis du tror jeg er en novise som trenger forklaring på hvordan ting henger sammen i aksjemarkedet, så kan du spare deg bryderiet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
medico
24.03.2019 kl 18:06 5794

Det er gjort endringer i 2 av studieprotokollene den siste tiden

Betydelige endringer ble gjort den 18.03 i denne studien: "A Phase 1/2 Study to Investigate the Safety, Biologic and Anti-tumor Activity of ONCOS-102 in Combination With Durvalumab in Subjects With Advanced Peritoneal Malignancies"

Og noen mindre endringer ang hvilket kjemoterapautikum som brukes i denne den 14.03 : A Randomised Phase II Open-label Study With a Phase Ib Safety lead-in Cohort of ONCOS-102, an Immune-priming GM-CSF Coding Oncolytic Adenovirus, and Pemetrexed/Cisplatin in Patients With Unresectable Malignant Pleural Mesothelioma
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
SomSa
24.03.2019 kl 20:20 5594


1.1.2019 hadde selskapet 151 mil i kontanter, Targovax bruker ca. 32 mil mil per kvartal. Det var ikke nødvendig å hente penger før oktober. Min første mistanke går til TG02 siden kombinasjonstudien har ikke startet og deretter mulig flere forsinkelser. Uventet hentet selskapet også penger i 2017 og senere viste det seg at studiene hadde store forsinkelser. Jeg finner ikke en rasjonell forklaring på hvorfor de hentet så lite penger med så mye rabatt. Jeg tviler på at de var beruset da de bestemte seg for å gjennomføre emisjonen! Vi kommer til å finne ut sannheten men jeg håper på at jeg tar feil. Uansett er Targovax blitt et utilgjengelig selskap for en småaksjonær som vil være langsiktig. Med flere slike emisjoner mister man alle sine verdier. Vi kjøper aksjer kun for å tjene penger og ikke noe annet. Selskapet klarer ikke å ta vare på vanlige folks sparepenger.

Guuz
Kan du begrunne hvorfor selskapet hadde hastverk med å hentet penger akkurat nå? Neste uke kunne aksjen være over 15. I løpet av 1H skal vi få data fra TG01, TG02 og Oncos-102 (6 andre hudkreftpasienter). Tror ikke selskapet på kommende data? hvorfor skal vi tro på? Det er naturlig at man blir mistenksom til en irrasjonell handling. Dersom jeg tar feil og det kommer fantastiske TG02 data kan du smile hele veien til din VPS-konto.

Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Shotgun
24.03.2019 kl 20:30 5566

Hadde vært artig å fått vite formålet til pengene annet enn høyere lønn og pensjon til de ansatte...
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
aborum
24.03.2019 kl 20:37 5543

> Min første mistanke går til TG02 siden kombinasjonstudien har ikke startet og deretter mulig flere forsinkelser.

Dette blev afvist på det skarpeste af Torbjørn Furuseth (CFO) på fredagens samtale. Det blev understreget, at ledelsen ikke kender til nogen negative informationer, der kan påvirke aktiekursen efter en emission. DNB (tilrettelæggeren) forelægger selskabet strenge krav om at synliggøre al information og underskrive dette statement.

Vi har flere gange noteret os, at du er negativ til den tidligere udsættelse på TG-02, men ledelsen hár leveret på den guiding der blev givet vedr. TG-01. Der ér indgået stærk aftale med PICI og CRI og (uanset størrelse eller vægt) er det et signal at Zelluna skriver en aftale på TG. Gentager at ledelsen har leveret på guiding, men valgte en - i særklasse - dårlig timing for denne emission (NANO foretog bl.a. emission for også at sikre en bedre forhandlingsposition overfor BP).

Man har hentet kapital, da man efter mange afvejninger mente, det var det rigtige tidspunkt. CFO udtaler, at man oprigtigt mener, der vil blive produceret data i indeværende år .. data, der vil give markedet grund til at sikre videre funding. Endvidere, hvis et studie er forsinket, da bliver den kliniske udgift til dette vel ikke nødvendigvis væsentlig højere; selskabet skal fortsat finansieres uanset om det ene, eller det andet studie forsinkes.

Jeg talte iøvrigt i skarpe toner overfor CFO og IR ansvarlig Renate Birkeli. Det krævede stort overskud ikke at reducere en ellers konstruktiv dialog.

CFO blev adspurgt om deltagelse i emission eller inside køb og svaret var, at ikke alle havde samme økonomiske styrke som Øystein Soug. HealthCap presser aldrig deres ledelser til insidekøb, da al erfaring viser at dette sjældent giver en varig kursændring. At Øystein Soug på baggrund af dette alligevel deltager i emissionen med 1 mio NOK tilsiger, at vores CEO tænker de kommende readouts vil underbygge udtalelserne fra CFO.

Jeg holder fast i perspektivet om at aktien er mindst 15,00 NOK værd i 2019 og vil derfor søge at akkumulere i den kommende periode.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.03.2019 kl 20:41 5534

Sjampanje ... men tviler på om du forstår hvorfor
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
frs2904
24.03.2019 kl 20:43 5525

Enig i at dette var en merkelig handling av styret. Hvorfor hente så lite penger når det er flere triggere som kunne løftet aksjen et godt stykke. Lukter ikke godt, men håper selskapet kommer med en god forklaring. Det fortjener vi.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Shotgun
24.03.2019 kl 21:02 5484

Det stod "gravøl" på kvitteringen i regnskapet så jeg. Hehe, neida blir helt sikkert brukt fornuftig.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
24.03.2019 kl 21:46 5388

Ja TG02 er sikkert elendig og de har nå klart å lure inn noen store aksjonærer fra USA for så å dumpe elendige nyheter rett i trynet på de. Så skal de ut og hente nye penger i 2020 muligens og da blir det sikkert lett om det er slik de holder på. Dummeste jeg har hørt
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Broker500
24.03.2019 kl 22:03 5339

Rekyl ut av en annen verden i morgen...
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
24.03.2019 kl 22:04 5333

Ny uke,nye muligheter,som småaksjonær er det fint å få bekreftet at forskjellsbehandling er greit og at en er mindre enn null verdt for selskapet,satser på swingningene fortsetter fremover,det fortjener vi.
Good news er heller ikke feil.
Morsomt å følge med hvordan ting gjøres i biotexene,skaper liv&røre,kan ikke stole på noen?.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Rettelse
24.03.2019 kl 22:57 5214

Har ingen anelse om hva som "forståsegpåere" skriver og tåkelegger ang selskapet... det bør vel være rimelig opplagt at BF har argusøyer påTRVX...
Med finans i orden...resultater i front medisinsk sett... det tar vel ikke mere enn et "kvarter" før TRVX blr KJØPT OPP !!!!!!!!!!!-...............
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Helten
24.03.2019 kl 23:12 5178

Hehe. Sikkert derfor de trengte finansiering av to kvartaler til. For å få med seg det kvartalet de blir kjøpt opp ;-)
Med litt vid tolkning kan vi da fastslå at emisjonen ble gjort for å sikre finansiering helt til oppkjøpet 1H-2020 altså.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Whatsthat
25.03.2019 kl 00:02 5104

@medico... hva slags endringer? Lenke?
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
micke78
25.03.2019 kl 06:31 4942

Läs pm:et igen, förutom den riktade som blivit av kan du med allra största säkerhet räkna med ytterligare en, vad blir den på? 3-4 kronor? Säger d igen, märkligt detta och oerhört frustrerande att skåda. ”Subject to successful completion of the Private Placement, the Board may
consider to carry out a subsequent offering of new shares in the Company
directed towards shareholders in the Company as of 21 March 2019 ”
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
__eagle__
25.03.2019 kl 07:12 4879

25/03-2019 06:58:53: (TRVX) Targovax to hold a webcast with Q&A session

Oslo, Norway, 25 March 2019 - Targovax ASA (OSE: TRVX), a clinical stage biotechnology company developing immune activators to target hard-to-treat solid tumors, announces that the Company on Thursday 28 March 2019 13:00 (CET) will hold a live Q&A session with Targovax's senior management. The Q&A session will streamed at Aksjeforum. Please follow this link: http://bit.ly/2HPDTd5 We welcome questions before and during the session. Please send questions in advance to contact@targovax.com (mail%20to:%20contact@targovax.com) or post them in the commentary field below the stream during the Q&A-session. The session will be held in Norwegian. Date: Thursday 28 March 2019 Time: 13:00 CET Presenters: CEO Øystein Soug and CFO Torbjørn Furuseth For further information, please contact: Renate Birkeli, Investor Relations Phone: +47 922 61 624 Email: renate.birkeli@targovax.com Media and IR enquires: Andreas Tinglum - Corporate Communications (Norway) Phone: +47 9300 1773 Email: andreas.tinglum@corpcom.no  (Targovax@fticonsulting.com)

Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.03.2019 kl 07:17 4857

Alle kritiske kommentarer om ledelsen og emisjonen kan jo bringes til ledelsen på Q&A session på torsdag 28. mars, og da kan jo kritikerene legge ut spørsmålene de sender til ledelsen på denne tråden.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Phoinix
25.03.2019 kl 08:46 4611

Har du kompetanse til å utdype hva du legger i "betydelige endringer"?
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
tigern2
25.03.2019 kl 09:09 4514

Micke78;
Nu strular du till det.;) Den emisjonen du omtaler gjelder andre aksjonærer (dvs. oss). Den er på bare 4% av din aksjesists. Du kan dermed kjøpe 4 aksjer for hver 100 du eide. Så vidt jeg vet er prisen her også kr. 7.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
medico
25.03.2019 kl 09:15 4491

Endringene er hovedsaklig på tidslinjene på outcome measures. Uten å vite mer om bakgrunnen skal jeg ikke gi meg inn på å gjette hvorfor.
Disse er endret, ikke målene men tidsrammene
Number of Adverse Events, endret fra 24 uker til 15 måneder
Objective Response Rate, endret fra minst 4 uker til 15 måneder
Progression-free survival, endret fra 4 år til 15 måneder

Tenker dette er noe som er interessant å spørre om i Q and A på torsdag

Kilden er forøvrig:
https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT02963831?A=13&B=14&C=merged#StudyPageTop
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
kaunis
25.03.2019 kl 15:45 6830

Takk for din info aborum. Det er alltid bra med litt fakta og at noen kommer det de mener kan være til nytte. Selv om jeg har vært særdeles irritert over denne emien, så er det slik, at "aldri så GALT at det ikke er GODT for noe" og kapital er et absolutt problembarn, særlig for bioselskaper .Aksjen viser styrke i dag og det har ikke lykkes å raljere med kursen, noe som viser den styrken vi mener er i aksjen og selskapet. Kansje blir vi noe klokere på thursdag 28mars? De som vil snitte ned ingangskursen har sin besøkelses-tid no. Men for småaksjonærer som ikke har ledig kapital, kommer spørsmålet om salg et annet sted. Et annet sted kan også være en aksje som en venter på skal få et velfortjent løft, så enkelt skal det ikke være. Vurderingen kan bli vanskelig, for det kan forandre seg fort i markedene.Som oftes lønner det seg i lengden å bli sittende i en aksje en har ventet lenge på skal løfte seg. Sykler kommer og går og hver har sin opptur i markedet. Potensialet i bioaksjer er stort så her må det tolmodighet til for å lykkes.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Helten
25.03.2019 kl 16:19 6749

Noen som vet hvor 2209 ble av?
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Shotgun
25.03.2019 kl 16:34 6699

Veldig god glid i TargoWAX om dagen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
stockwalker
26.03.2019 kl 07:58 6486

Utrolig tragisk at aksjen endte på svake 6,93 igår i kjølvannet av den forunderlige haste emisjonen. Avventer derfor med å kjøpe til det foreligger noe som likner en trigger.. Kan godt unnvære de første hysteriske 15-20% opp.
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
protagoras
26.03.2019 kl 09:00 6325

Alle som har mulighet til det bør kjøpe under 7 kr - det er en no-brainer.
Eneste måten å peke nese til de som var så heldige å få være med på den rettede emisjonen.

Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
medico
26.03.2019 kl 09:27 6410

Dersom dette var bunnen og den går oppover nå ser begynner dette å se veldig sterkt ut teknisk sett også
Redigert 21.01.2021 kl 05:05 Du må logge inn for å svare
quattro
26.03.2019 kl 09:36 6375

vel, en trippel bunn er kanskje bedre enn en dobbel bunn - godt å pisse i buksa også, i hvert fall en stund

når det gjelder verdsettelsen av selskapet ETTER emi så blir det om lag 425 mill nok eller 50 mill USD - dette er lommerusk får de til noe som helst med Oncos, og med TG har de fått napp på at CRI og PICR tar hele eller omtrent all finansiell byrde mot at TRVX skaffer TG vaksinen og så får vi se om emi'n var at selskapet må ta en symbolsk utgift - i så fall kostet det oss 'amatører' dyrt når aksjen faktisk hadde snudd og viste nye takter (gitt at dette ikke ble manipulert i forkant - blir lett konspiratorisk, for OSE er ikke som andre børser - j.fr vår svenske venn micke78 som fikk seg en oppvekker...….)
Redigert 21.01.2021 kl 05:05 Du må logge inn for å svare
SomSa
26.03.2019 kl 10:16 6270


Soug og styrelederen auksjonerte bort ca. 16,6 % av selskapet til 7 kroner per aksje eller ca.74 mil. Ingen ville heller ikke betale mer enn 7 kroner per aksje. Lommerusk for småaksjonærer men dyrt for Soug, styrelederen og profesjonelle investorer. Ledelsen og styret har demonstrert at de ikke har vilje og evne til å ta vare på eksisterende aksjonærers verdier. Inntil videre har Targovax havnet blant de useriøse selskapene i børsen.


Redigert 21.01.2021 kl 05:05 Du må logge inn for å svare
medico
26.03.2019 kl 10:17 6257

Ja, mcap er lav. Sammenligner man med Viralytics oppkjøpet i fjor, har vel TRVX vel så sterke data som de hadde + en mer spennende pipeline og de ble kjøpt for $394M
Redigert 21.01.2021 kl 05:05 Du må logge inn for å svare
quattro
26.03.2019 kl 11:15 6156

SomSa, forstår og er delvis enig med din utblåsning,
dog vet vi enda ikke hva som var anledningen til emisjonen slik den ble - var det 'kun' for å spe på kassa var det def ikke bra måte, er det noe annet håper vi å få svar ….. torsdag ?
Redigert 21.01.2021 kl 05:05 Du må logge inn for å svare