NANO-Payback time nærmer seg.

focuss
NANO 22.03.2019 kl 09:14 8343

Nano var en gang en av de mest populære aksjer på forumet og konsensus var at vi her har et nytt Algeta som Bayer kjøpte for 17-20 milliarder. At vi har å gjøre med et nytt Algeta gjelder fortsatt, men Nano synes med sin CD-37 tilnærming å ha langt mer å by på. En litt klønete håndtering av prosjektet fra ledelsens side har medført prøvelser for aksjonærene. Ventetiden har blitt lengre og mer smertefull enn mange trodde. Noen har kastet kortene og de ivrigste hausserne har forduftet.

Vi kommer stadig nærmere år 2020. Det er da det skal skje. Det er da vi får bekreftet om Nano er ett nytt Algeta og vel så det.
Redigert 19.01.2021 kl 03:11 Du må logge inn for å svare
focuss
22.03.2019 kl 09:32 7263

Fra før vet vi at knapt noen annen aksje på Oslo Børs er så sensitiv for positive nyheter som Nano. Det vet alle. Det kan gjøre det vanskelig å "time" tidspunkt for inngang. Men rundt dagens kursnivå så tror jeg alle er enige om at oppsiden er formidabel mens nedsiden er begrenset. I hvert fall dersom man tror at Betalutin blir medisin. Tror jeg fortsatt har til gode å se at noen ikke tror det.. En sprøyte i armen, så ORR på 70% og CR på ca 30 %uten bivirkninger verdt å nevne er ikke daglig kost når det gjelder utvikling av kreftmedisiner.
focuss
22.03.2019 kl 09:43 7188

Skal jeg gjette på hva prisen på en Betalutin behandling så går jeg for ca 130000 usd/dose eller ca 10000 usd per måned DOR. Antar det er konservativt da det ikke tar hensyn til enkel behandling og lite bivirkninger.
focuss
22.03.2019 kl 09:54 7114

I går så vi at Nano var relativt svak og det fortsetter i dag. Samtidig så var omsettningen i Targovax i går rekordhøy og på stigende kurser. Biotech miljøet er såpass lite , særlig når det gjelder løse aksjer, at utviklingen i det ene påvirker det andre. I dag er disse TRVX verdiene fordunstet og Nano må ta et lite skritt tilbake. Men for hver dag som går er vi en dag nærmere 2020
focuss
22.03.2019 kl 12:03 6955

Helt utrolig. For et drøyt år siden var det kanskje 100 innlegg på nano tråden for hver gang det var ett innlegg på PHO tråden. Jeg skrev at om en stund vil det være omvendt. 100 innlegg på PHO tråden for hver gang det var ett innlegg på Nano tråden. Nano hausserne har kanskje lært en lekse og en av dem er trolig utestengt for alltid. Dersom man noen gang skal være investert i Nano så må det være nå? Dersom dusteledelsen får rekruttert pasienter da.
BioPro
22.03.2019 kl 12:03 6922

Glad jeg ikke sitter i Targo, utvatning på 20% for drøye 73 mill. Det er et kvartals forskning hos Nano.
Tenk når Targo får behov for like mye forskning som Nano.
#IkkeBra
Kongen
22.03.2019 kl 12:20 6873

Focuss. Grunnen til at nano har dødd ut på Hegnar er ene og alene de elendige innleggene fra blant annet deg, Korsar og resten av den udugelige gjengen.
Interresen for nano er like stor, det ser man på handelen de gangene det er noe info å handle på. Selskapet følger den strategien de har kommunisert så det at ingen her inne gidder å diskutere med deg på de gjentagende trådene dine kan du bare skylde på deg selv.
Andersiverden
22.03.2019 kl 12:26 6855

Dette er den nærmeste av de 3 studier som selskapet forsker på og hvor de melder om info i juni i år:
Study of Betalutin for Treatment of Relapsed or Refractory Non-Hodgkin Lymphoma (LYMRIT-37-05)
Estimated Enrollment : 18 participants
Intervention Model: Sequential Assignment
Masking: None (Open Label)
Primary Purpose: Treatment
Official Title: A Phase 1 Dose Finding Study of Lutetium (177Lu)-Lilotomab Satetraxetan (Betalutin®) in Patients With Relapsed/Refractory, Diffuse Large B-cell Lymphoma, Not Eligible for Autologous Stem Cell Transplant
Actual Study Start Date : March 2, 2017
Estimated Primary Completion Date : June 2019
Estimated Study Completion Date : March 2021

focuss
22.03.2019 kl 12:48 6788

Kongen
Morsomt at den snørrhovne stilen opprettholdes selv om dere alle har driti i buksa.. Poenget er at nå er det 9 måneder til det kan sendes søknad til FDA om godkjennelse av bealutin som medisin. Ett år eller to senere enn nødvendig noe som antagelig i størst grad skyldes inkompetente aksjonærer som det virker som du ønsker å representere.
focuss
22.03.2019 kl 13:07 6719

Kongen
Grunnen til at interessen for nano har dødd ut her på forumet skyldes at ingenting av spådommene til hausserne har slått til. Hausserne har manglet det mest elementære kritiske blikk. I følge merlin skulle aksjen stige mange 100 kroner utover våren 17. Når Costa og lisa presenterte data juni 17 ( Luganao) så skjønte jo ikke hausserne engang at de løy dem rett opp i ansiktet. Bare skrapte og bukket. Mer patetisk blir det faktisk ikke.Fantastisk hvordan amatører kan påvirke inkompetente folk.
Kappa3278
22.03.2019 kl 13:15 6664

Helt riktig focuss. Når en hører på menigheten så blir en jo helt matt.
Enkelte innbiller seg at det er BP som ønsker å holde kursen nede slik at de kan få billige aksjer...
Dersom BP var interessert i nano ville kursen spilt null rolle, prisen på nano blir som en fjært å regne for dem.
Kommer det ikke nyheter med det første ser vi kurser nede på 30 tallet.
frontal
22.03.2019 kl 13:19 6913

Støttes. Her er det penger på gata i nedover bakke iallefall. Jeg gir meg ikke før jeg dekker shorten på det lave 30 tallet!
dr. Stockman
22.03.2019 kl 13:22 6900

Venter du lenge nok får du kanskje dekket den på 300-tallet. Håper det dreier seg om småpenger.
Slettet bruker
22.03.2019 kl 13:52 6811

Targovax eksisterer ikke til høsten. Uansett dette er Nano tråden. Det som er likheten er en udugelig ledelse. Udugelig og ikke minst passive. Soug og spesielt Costa må jo ete soyasaus til alt så høye østrogenverdier de har. Bravo vet jeg ikke enda. Kanskje han spiser eggeplommer for å balansere litt.
Kongen
22.03.2019 kl 16:21 6636

Alle kommentarene siden mitt innlegg, bortsett fra Anders sitt beviser hvorfor ingen gidder å engasjere seg i nano på hegnar forum lenger.
Du snakker om Merlin som om folk her inne bruker han som en målestokk på om selskapet er bra eller dårlig?
Tror du burde gå litt i deg selv og den trangsynte forum verdenen din.
Det eksisterer en verden utenfor hegnar forum også, prøv å oppsøke den en dag.
Kongen
25.03.2019 kl 09:58 6118

Volum volum volum
Andersiverden
25.03.2019 kl 10:01 6104

stockwalker skrev Nano går bra idag ..
Går bra? Ned 3,63 % as we speak
Redigert 25.03.2019 kl 10:04 Du må logge inn for å svare
frontal
25.03.2019 kl 12:30 5937

More to come! Knock knock
Imorgen faller den enda mer?
Kappa3278
25.03.2019 kl 12:36 5912

Nede på 30 tallet om ikke lenge...
Forum forum
25.03.2019 kl 13:30 5814

Etter å ha lest de siste to innleggene tenkte jeg umiddelbart, Dum, dummere. Det var jo ikke pent...
frontal
25.03.2019 kl 14:13 5734

Det blir pent når premien innkasseres men da har du blitt tvangsolgt forlengst.
Kappa3278
25.03.2019 kl 15:19 5620

Da er vi der snart, spiller ingen rolle hvem som styrer nano skuta, ned går den...
dr. Stockman
25.03.2019 kl 15:23 5601

Aksjonærlistene viste at store internasjonale finansinstitusjoner har nettokjøpt 200k aksjer siste ukesperiode. Et godt tegn som viser at det er interesse for aksjen.
Forum forum
25.03.2019 kl 15:33 5565

Frontal.
Det går nok ikke. Brente meg for lenge siden og deretter er alt hardt opparbeidet kapital, og null lån.
Det er jo ikke moro å tape penger allikevel og til dels er perspektivet også farget av blant annet Hermansruds spådommer. Jeg har på ingen måte tenkt å betale mest mulig for aksjene, så bremsen har vært på en stund foruten dekning av utvanningen fra emisjonen.

Jeg lever godt med de aksjene jeg har, men målet er å fylle påbetraktelig. Så får vi nå se hva det blir til.
Lykke til med din strategi.
Slettet bruker
25.03.2019 kl 15:59 5495

I see focuss is up to his old tricks here as well ?

Forum clown
frontal
25.03.2019 kl 21:47 5174

Fornuftig må man være i denne sektoren, vil beskrive ellers belåning som galskap. Kun hard cash som gjelder. Der er vi enige faktisk.

Ellers er jeg litt grådig og venter på 30 tallet. Jeg tror at odds er på min side.
Scoopfinder
25.03.2019 kl 21:57 5152

Jeg droppet ut av Nano-trådene pga tullet til Korsar m.fl.
Men aksjene ligger fortsatt i kista.
Fremtidsutsiktene ser fortsatt like bra ut, men nå er de nærmere ?
Slettet bruker
25.03.2019 kl 23:12 5032

Fy faan hvor mye piss du kommer med. Du burde skamme deg.
Redigert 25.03.2019 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
26.03.2019 kl 09:21 4735

Litt uforståelig den kursutviklingen vi har sett i NANO i det siste, men det er mulig at det er et slags behov i markedet for å få støtten bekreftet enda en gang før den virkelige oppgangen kan påbegynnes. Det har jo også vært påpekt at oppgangen vi hadde manglet volum og var svakt fundert. For øvrig må det jo påpekes at selv om det ikke er nyheter rundt NANO så kan omstendighetene uansett endre seg hvis det skulle komme nyheter fra konkurrentene som endrer bildet. Jeg kan imidlertid ikke se at det har vært noe slikt inne i bildet i denne forbindelse.
Kongen
26.03.2019 kl 10:04 4637

Hvilken oppgang manglet volum dr.? Hvis du tenker på oppgangen frem til ash så hadde den mer enn nok volum. Men ser du på nedgangen fra ash til nå så ser du at DEN mangler volum. Omsetter ikke for 10 mill om dagen en gang nå. Bare å legge vekk nano en stund til. Handler eller trader du kortsiktig nå så blir du lurt inn i tap mest sannsynlig.
dr. Stockman
26.03.2019 kl 10:15 4610

Det jeg hadde i tankene var oppgangen vi har hatt fra 40-42 til 48-49 kr før aksjen nå har tatt turen tilbake. Med mindre konkurrentene skulle komme på banen med noe revolusjonerende nytt er NANO en aksje man trygt kan legge på bunnen av madrassen.
Kongen
26.03.2019 kl 10:27 4572

Selv om konkurentene skulle komme med info om noe revolusjonerende nå så er de på markedet mange mange år etter nano og vil ikke ha noe å si for nano og investorer før den tid. Kommer betalutin på markedet så er de der «alene» i mange år.
Vi tok turen opp og turen ned på lavt volum. Så dette er kun spekulanter som holder på.
Kagge
26.03.2019 kl 10:30 4560

Jeg synes det er lite volum både opp og ned for tiden, kanskje noen større enkelt kjøp opp enn ned, som gir meg en liten trygghet for at det er long som er strategien pt.
Kongen
26.03.2019 kl 16:44 4285

Ja er lite volum nå, men ser man siste oppgang (frem til ash) så var det dager med over 100 mill i omsettning. Nedgangen fra da til nå er på mye lavere omsettning. Handelen fra nyttår og til nå har vært styrt av noe helt annet enn markedskrefter det ser man jo på volum.
Så lenge selskapet ikke melder at de har feilet så er det bare og holde på aksjene.
Ville heller ikke tradet på dette tidspunkt da det er andre der ute som er mye dyktigere og tar penga dine.
focuss
28.03.2019 kl 09:40 3868

Jeg sitter med den forståelsen at effekt data og QoL data oppnådd og presentert så langt er gode nok til at Betalutin vil bli godkjent som medisin. Så er det mitt inntrykk at ledelsen også mener dette. Derfor viser de stor tilfredshet med at dataene de har oppnådd så langt er konsistente og har latt seg gjenskape over tid.
Hvordan er det med dere andre, mener dere også at dataene ser gode nok ut?

Paradigme dreier seg nå om å sørge for at disse eksisterende dataene viser seg å være statistisk signifikante, noe som virker sannsynlig. En ting som jeg synes er litt underlig er at ledelsen ikke har presentert en analyse av p-verdi basert på allerede eksisterende data. En p verdi vil vise om resultatet så langt vil være statistisk signifikant eller om det kan være tilfeldig. At det er tilfeldig mener jeg er absolutt umulig tatt i betraktning de resultatene man har så langt.

Hva kan man egentlig slutte av det? Bare at kursen på Nano aksjen har en betydelig oppside de neste måneder.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 09:43 3851

Hva med frykten for generell nedgang, 10 års rente i usa negativ ? At hele verden går i nedspiral ? Burde en ikke trekke ut alt av markedet ?

Er oppsiden stor nok til det er verdt og sitte ?
SHARE-IT
28.03.2019 kl 09:44 3845

focuss, min forståelse er mye i tråd med din. Når du så også kopler det mot de ansettelser firmaet gjør må de være temmelig sikre på at Betalutin kommer på markedet. Hvis ikke holder de jo aksjonærene for narr. De satser jo på egen markedsføring og produksjon slik jeg har forstått det. Det bør tale for seg.
focuss
28.03.2019 kl 09:55 3821

Fra ett investor synspunkt så tror jeg det beste scenariet er scenariet hvor det ender med at selskapet blir kjøpt av BP. Noe av det siste Costa informerte aksjonærene om, er at selskap med målrettet terapi er i sentrum for BP`s oppkjøp interesse. Videre mente han at mange var allerede kjøpt og at Nano var neste i køen. I en slik sammenheng har det etter at Bravo overtok vist til at deres målsøker mot CD 37, også er relevant for andre passasjerer enn Lu 177. Dette er noe som kan presse verdiene til Nano opp i ett område hvor det ikke finnes et eneste regnestykke. At verdien kan bli stor, er vel egentlig et understatement. Og nei, jeg har ikke glemt Archer, heller ikke Humalutin. Og absolutt ikke DLBCL
focuss
28.03.2019 kl 10:06 3797

Astar
Den største risikoen for Nano er at Betalutin feiler. Det virker ikke sannsynlig. Dersom det skulle komme et generelt krakk i markedet synes jeg det er mye god logikk i at biotech aksjer blir rammet minst, men likefullt vil selskaper med emisjonsbehov bli rammet med lavere emisjonskurser og i verste fall problemer med å reise kapital. Eneste biotech selskap som ikke har denne risikoen på OB er Photocure. De har alle pengene de trenger, noe som er gull verdt i et slikt scenarie.
focuss
28.03.2019 kl 10:14 3767

Astra
En annen risikodempene forhold for aksjer som Nano er at BP uansett nærmest drukner i kapital, og Nano`s behandlingsresultater påvirkes ikke av generelt krakk i markedet. Så uansett, dersom Betalutin bekrefte hva det lover så bør Nano bli bra. Krakk eller ikke, oppkjøp av Nano under 100 kroner virker lite sannsynlig og da har vi uansett mer en 100% fra hvor vi er nå. De fleste synes å mene at oppkjøpspris under 400 kr virker lite trolig, en oppfatning som synes å deles med grunderen Roy Larsen.