En kosetråd om sure gamliser og miljøsinte unge.

Sotah
22.03.2019 kl 14:59 1204

Dæven, som den unge svenske jenta har fått det til. Horder av ungdom foran stortinget. En skikkelig gladfredag, sånn jeg ser det. God helg, alle.
Slettet bruker
22.03.2019 kl 15:07 1202

Hei Zoten/folkens:))

Og...du har jo dokumentert nedsatt dømmekraft, Zoten - zånn også her, vettu:))...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
22.03.2019 kl 15:16 1195

Deilig fredagskos i dag. Nå viser det seg at dem grønne og vårs på venstresida har enormt med ungt friskt blod å ta av for fremtida. Detta kan bli større enn stort. Gretne gamliser bare gliser vi av som de gale gulostene de er. Skjønner ikke klimaet slike gamliser.
Slettet bruker
22.03.2019 kl 15:25 1192

Hehehe, hvor mange var det som møtte opp og hvor mange møtte IKKE opp? Tipper at kanskje 5% av nekene møtte mens resten ga faen;-)))) Eller kanskje 1 eller 2 prosent?
Redigert 22.03.2019 kl 15:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.03.2019 kl 15:26 1191

Da venter jeg med spenning på at noen av dere eksperter legger fram et bevis. -bare ETT bevis- på at klimaendringene vi ser er menneskeskapt.
Med dette legger jeg meg tilbake og venter......
Slettet bruker
22.03.2019 kl 15:29 1187

Jeg tror gretne gamle gubber kun liker seg selv. Tidligere har de gått til kamp mot utlendinger, kvinner og nå også barna.
Daniel_K
22.03.2019 kl 15:49 1173

Heldigvis vil gretne gamle gubbene forsvinne med tiden. Godt å se at neste generajonen ikke er like eogistisk
Slettet bruker
22.03.2019 kl 16:21 1155

Det blir ALDRI tomt for gretne gamle gubber. Går en bort kommer en ny fornuftig gubbe til. Det er omtrent som å påstå at verdens eldste er død. Det går ikke. En ny en tar plassen.
ladaen7,30
22.03.2019 kl 16:42 1136

FNs klimapanel innrømmer selv at klimamodellene feiler


https://www.dagbladet.no/kultur/fns-klimapanel-innrommer-selv-at-klimamodellene-feiler/67024928




Men hva hjelper det, det er alltid noen som vet bedre.
polemiker
22.03.2019 kl 16:54 1130

Dagen gladmelding må vel være at en av de venstrevridde lærerne sa opp sin stilling. Monica Marcella Kjærstad har bare 27 kroner på sparekontoen, men valgte alikevel å si opp jobben som lærer. Hun har vel tre måneders oppsigelse, så tilfeldigvis har hun vel da siste arbeidsdag når ferien starter. Får håpe hun har en kone som kan forsørge henne, så skattebetalerne slipper den byrden.

Hun fremstår vel som selveste prototypen på en venstreradikal batikk heks der hun lar seg avbilde med ring i nesa, strikkelue med homoregnbue og samesjal rundt halsen. Hun stiller selvsagt til valg på MDGs liste i Indre Enfold til høsten. :-)

Fint er det at hun i alle fall tar ansvar og sørger for at skolen blir et bedre sted å være og håper flere følger hennes eksempel.
Slettet bruker
22.03.2019 kl 17:11 1120

Engasjementet er det ingenting å si på hvertfall.
convert
22.03.2019 kl 17:33 1107

Pussig at klima-sosialistene ikke i det hele tatt vurderer muligheten av at de selv (i alle fall den mannlige delen) en gang skal bli gamle gubber.
Sotah
22.03.2019 kl 17:56 1096

Og IS-staten er pr idag uten noe territorium. Er ikke det en gladsak så veit ikke jeg. De holdt stand mye lengre enn jeg trodde, men nå er det eventyret over. Hipp, hipp hurra.
Slettet bruker
22.03.2019 kl 17:58 1094

Jeg husker jeg lovte meg selv når jeg var ung at jeg aldri skulle bruke utrykk som "ungdommen nå til dags" når jeg ble eldre. Kua har en tendens til å glemme at den har vært kalv.
Slettet bruker
22.03.2019 kl 18:46 1075

40000 unge streiket for klimaet i dag. Det er over et årskull av alle unge. Oppegående unge mennesker mener dagens regjering må fjernes for å få til ei grønnere framtid og det er jo helt rett. Disse ungene er så kloke. Kapitalistene er alle like. Redde for pengene og posisjonene. Tupp de ut og få en skikkelig forandring.
Sotah
22.03.2019 kl 19:15 1064

Det blir 40.000 stemmer om noen år. Det spørs om nytt tilsig av gretne gamle gubber klarer å kompensere for det. Jeg ville anbefalt freppepolitikerne å gå litt stillere i dørene. Men jeg blir jo ikke hørt der i gården.
Slettet bruker
22.03.2019 kl 19:38 1057

Du får kakle i eget reir. Og et årskull av hva???? 13 åringer? 14-åringer - ungdom fra X til Y? Forklar så folk skjønner det.
Redigert 22.03.2019 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
polemiker
22.03.2019 kl 19:43 1055

Er vel litt tidlig å innkassere de stemmene, tror det er bedre uttelling med muslim import. Disse streikende miljøentusiastene vil nok ta til vettet og innse at de ble lurt av noen venstrevridde raddiser.

For en del år siden var det en lærer som gjennomførte et eksperiment hvor han demonstrerte hvordan nasjonalsosialistene (nazistene) klarte å skape sin ungdomsorganisasjon og overbevise dem om sin ideologi. Han lykkes med å gjenskape en tro kopi av Hitlerjugend på skolen.

Massesuggesjon, gruppepsykologi og hjernevask teknikker funger utmerket og gjør det fortsatt. Sosialistene har for lengst gjort skolen til en politisk arena og mange lærere har ingen skrupler med å fremføre politisk propaganda til sine elever.
Slettet bruker
22.03.2019 kl 19:57 1042

Dagens "demonstrasjon" har like mye å si for videre miljøarbeid som et musepiss i havet.

Kort oppsummert kan man kalle den med ett ord: FJAS.
polemiker
22.03.2019 kl 20:06 1041

Nok en lege avslørte seg selv og åpnet opp et "legekontor" på gata hvor han ville skrive "sykemeldinger" til streikende unger. Knut-Erling Moksnes (ikke i slekt med Bjørnar Moxnes) er naturligvis også medlem av MDG. Regner med at hans legelisens blir trukket tilbake eller at han mister retten til å skrive ut sykemeldinger.

En annen lege aktivist fra MDG gikk også ut og tilbudte gratis legeerklæringer til streikende unger. Disse legene har fått tillitt fra samfunnet og de fleste har vel avgitt en ED om å utføre sine tjenester på en etisk måte. Det å skrive ut åpenbare falske legeerklæringer er vel neppe en del av det. Politisk aktivitet kan de gjerne bedrive, men ikke missbruke sin stilling og maktposisjon.
Sotah
22.03.2019 kl 20:19 1032

Kanskje noen av sinnafrepperne vil sette seg foran tinget med plakaten arbeidsstreik mot innvandring? Ideen er gratis, lykke til.
Slettet bruker
22.03.2019 kl 20:20 1028

Ytringsfriheten kan ikke knebles ved å straffe unge ved å ikke la de få legalt fri under viktige markeringer. Da kan man like godt ha sivil ulydighet. Jeg er så stolt over alle de unge som aksjonerte i dag og har uttalt seg om denne enorme utfordringen ingen voksne tør røre stort ved. De var også villige til reduksjon i livsstandard for å redde vår jord. Hadde jeg hatt tid skulle jeg blitt med, men dette er deres tid og ikke minst fremtidige sak så det er rett de ble synlige og ble sett. Dette var en rørende dag. Den bringer med seg enormt med positivitet. Nå er det ikke lenger tøft å ødelegge. Det er å ta vare på og forvalte som nå så helt riktig er in. Jeg er helt rørt.
Slettet bruker
22.03.2019 kl 20:26 1025

Du har ennå ikke svart på dette årskull-babbelet ditt. Hvor mange prosent av de unge du regner ut fra var ute i felten?
SCK
22.03.2019 kl 20:27 1024

Kanskje Greta er støttemedlem i MDG?
Er ikke det favorittpartiet til Sota utenom AP da?
:)

Nåvel. Klimaet skal en ta på alvor. Det verste som kan skje er at klimaendringene løper løpsk og blir selvforsterkende, da er vi virkelig ille ute.
En stigning i havtemperaturen vil smelte innlandsisen og medføre frigjøring av store mengder karbondioksid som vil gi samme klima som på Venus, og med temp på opp mot 250 C

Det er alltid jentene vi må sette vår lit til, vi deler Sotas entusiasme for de. AP folk er forøvrig heldige som har modige og flotte Tajik i sine rekker, som også viser at alle muslimer ikke er drittsekker. Gamle gretne gubber, tidvis utrolig barnslige, med sure sokker og trolig ensomme sitt bidrag til samfunnet er å sitte bak tastaturet og komme med oppgulp mot flotte jenter, de vet de er satt ut over sidelinjen av kvinnene, det er et knippe av de her på Dagens Tema.
For en gjeng.
(Er noen av de av yngre garde så er det bare enda verre)

Ha en fin kveld

Redigert 22.03.2019 kl 20:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.03.2019 kl 20:42 1015

Hehehe. Miljøsykdommen har nådd langt ser jeg;-) Supert med småjenter som tror de kan tukte klimaet på moder jord. Søtt, naivt og det er utrolig at det også er voksne folk som tror på vrøvlet om å redde verden. Når pengene i kassen klinger, sjelen ut av skjærsilden springer...Fy faen! Tenk å utnytte barn på en slik måte.

Sotah
22.03.2019 kl 20:42 1014

15.000 bare utenfor Oslo, blir det meldt. Det er ca 1000 for hver Pegidademonstrant. Sånn for å sette det litt i perspektiv.
Slettet bruker
22.03.2019 kl 20:52 1006

Blir fint å reise på ferie til sommeren da. Ingen barn eller tenåringer på flyet. Gleder meg allerede.
Sotah
22.03.2019 kl 20:53 1004

Vi må ha litt musikk. Miljødetektivene har blir tenåringer.

https://www.youtube.com/watch?v=iYsHVwR_H-Q
Slettet bruker
22.03.2019 kl 21:01 1000

Hei Zoten/folkens:))

Og...vi får lakmustesten på hvor langt engasjementet stikker neste gang de får nei til å skifte ut iPaden eller Samsungen etter 8 måneder, Zoten - du skal få rapport på reaksjonen uten filter - "en kan ikke gjøre alt, men mange kan gjøre mye", vettu...ZnageZz,,,,

.TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
polemiker
22.03.2019 kl 23:43 970

Synes også at det er flott at ungene engasjerer seg. Her heller ikke noe i mot at de er opptatt av miljøvern og utslipp av skadelige gasser til atmosfæren vi lever i. Dette er et globalt problem og må følgelig løses globalt. Om norske politikere hadde fulgt rådene til MDG eller ekstreme skolelærere ville ikke det utgjort noen forskjell.

Selv om man forbød alt av motorer eller utstyr som slapp ut Co2 i Norge, fant frem hest og kjerre, sykkeltaxi og seilebåter, ville ikke det utgjort en dritt på verdensbasis. Norge hadde imidlertid i løpet av svært kort tid blitt et uland og uten noen sjanse til å påvirke resten av verden til å ta mer miljøvennelige valg.

Det at nå en hel generasjon av unger blir opplært til "sivil ulydighet" eller streik kan få konsekvenser som sosialistene ikke helt har sett for seg. Neste gang er det ikke sikkert de er helt enige i saken. Kanskje ungene begynner å bry seg litt om deres eget skolemiljø?
Slettet bruker
23.03.2019 kl 00:30 958

De får begynne med oschloklysene, blæringene og dvaskerne....

En million fritidsbåter slipper ut rundt en halv million tonn CO2, og en stor del av disse er registrert i steder i indre oschlofjord.
Samlet personbiltrafikk i Norge slipper ut 4.6 millioner tonn CO2.

Start med å konfiskere fritidsbåtene i indre oschlofjord.
Da vil også beredskapsmidler bli frigjort, indre oschlofjord har i dag topp prioritet i så måte. Storm i indre oschlofjord er i dag å betrakte som en av de største ulykkene som kan hende med Norge som nasjon mener de i Beredskapsdepartementet i oschlo....

Store midler vil da bli frigjort for å kunne sikre Norskekysten.
Risk-reward1
23.03.2019 kl 00:36 955

Engasjement, ståpå vilje og drive er superbra!
Men som så ofte så er det for ingenting om det ikke har en realisme og er en aktivitet som vil gi en oppnåelse.
Så kanskje de de som hyller skolestreik for klimaet, kan fortelle meg hva er oppnåelsen av å skulke skolen?

Før dere fyrer løs med BS, la meg be dere vurdere dette da opp mot andre aktiviteter dere også bør støtte.
Arbeidsstreik for klimaet
Sykkel/Bil/buss/trikk/tog/t-bane/flystreik for klimaet - dere vet alt dette som krever mineraler dere grønne og røde heller ikke vil at vi skal drive med
Spisestreik for klimaet
PC/nettbrett/mobil/TVstreik for klimaet

TROR dere dette vil endre noe for klimaet?
Hva TROR dere blir konsekvensen om det skulle vært gjort i stor stil?

nedSotah og lakeine har gladfredag over en asperger jente, som misbrukes av et team med VOKSNE fanatikere. Dere liker barnearbeid og overgrep også da eller? For hva tror dere dette er den dagen jenta skjønner at hun bare var en brikke av kyniske voksne som dyttet et barn foran seg?
Dere har gladfredag over en stor gruppe ungdom/barn som dyttes frem av og med paroler produsert av organisasjoner drevet av VOKSNE.

TROR dere miljø driver flestepartene av disse ungene? Hvor mange av dem hadde stilt opp på fritiden, etter skoletid?
Fritidsstreik for miljøet!!!
- Vi streiker mot bruk av noen form for elektronikkbruk i fritiden vår. Vi forbruker for mye, og det må stoppe, osv osv.

Yeah right.............. da hadde det ikke vært mange i streiken gitt, men litt skolefri med en unnskyldning er jo alltids velkommen ;)
Selv håper jeg de blir registrert med ugyldig fravær. Litt bør de jo ofre for miljøet, ikke sant? :D

RR
Risk-reward1
23.03.2019 kl 00:46 953

"Massesuggesjon, gruppepsykologi og hjernevask teknikker funger utmerket og gjør det fortsatt. Sosialistene har for lengst gjort skolen til en politisk arena og mange lærere har ingen skrupler med å fremføre politisk propaganda til sine elever."

Akkurat dette felte AP ned i sin strategi i 20-årene, og dessverre lyktes de svært godt
Så ser vi også en ganske stor andel mennesker står frem med en " fortid på venstresiden" etter at de har begynt å skjønne litt mer av denne verden.
Hvor ofte hører vi om noen med en "fortid på høyresiden" ;)

RR
vicktor
23.03.2019 kl 01:31 943

Unge mennesker og barn er lette å manipulere og de stemmer sosialistisk.
Mennesker som har levd en god stund er klokere, har erfart mer av verden og de stemmer blått.
Per K
23.03.2019 kl 08:02 924

Blir forbudt og reise utenlands nå, kun lov med tog reiser i Norge. Bare vent til noen av de miljø gærningene får innført kommunismen i Norge.
Per K
23.03.2019 kl 08:04 922

Mener og ha lest at hun var fra Østfold et sted, og der er det mange på NAV fra før, så hun blir i godt selskap da.
Risk-reward1
23.03.2019 kl 08:43 913

Ideen er like dum som skolestreiken, så den vil ikke komme.
Men du burde jo være en av de som ønsker en Arbeidsstreik for miljøet velkommen?
Hva vil den oppnå?

RR
Slettet bruker
23.03.2019 kl 11:00 896

Hei Zoten/folkens:))

Og...zent oppe i dag, Zoten - eller er du foran Stortinget og rydder plastflasker, plakater, pappbeger ++++ etter klimaungene...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
23.03.2019 kl 11:02 893

Lindmo stilte med psykolog til de eldre som plaster på dagen.
Risk-reward1
23.03.2019 kl 12:49 868

Jeg blir ikke overrasket om det så ut som en "svinesti" etter dem........
Det er ganske mange "tøffe" unger i den aktuelle alderen jeg har bedt plukke opp søpla de bare slipper rett ned på bakken, selv når de akkurat har passert, eller nærmer seg en søppelkasse

RR