Rekyl her i dag ?

Eller skal vi lengre ned for å samle flere aksjonærer ?

Jeg tror vi skal opp igjen !
HP17
25.03.2019 kl 08:00 1370

Opp?
Har du ikke fått med deg de store utfordringene i dette selskapet?
Spørsmål er vel mer om en klarer å hente inn ny kapital for å unngå konkurs?

kommer det avklaring, opp. hvis ikke over og ut.
-Dëë-
25.03.2019 kl 09:56 1262

Du tror opp????? Hvorfor?
Ønsketenkning?
Du vil aldri få noen her inne med på lasset fordi "du tror".

Tro kan du gjøre i kirken.

Da " trodde " jeg riktig da, hehe

1 -0 til Bybonden

vekk meg på 20kr...
Ticker
26.03.2019 kl 11:33 1061

Ingeting å rope hurra for,aksjen går jo daglig opp og ned 20-30 % på 1000 aksjer = UNDER 2000.- i omsetning....
rimmen
26.03.2019 kl 22:29 949

Samme gamle folka, samme løgn historier, bare større. Nå er han ekspert i å ikke få til noe. Så han hadde et western prosjekt å, haha. Sånne som Gunnar holder på til de sitter bak lås og slå. Adresse i Sveits liksom - lukter jo ny scam hele veien, men fant vel noen nye ofre i Sveits.
Pe9s
25.04.2019 kl 12:02 737

Når kommer melding om konkurs?
Hektar
25.04.2019 kl 12:08 732

Kan ikke være så voldsomt lenge til, lever jo på lånt tid når de ikke klarer å finansiere drift. Vet ikke hva de som har gått inn med mye tenker og hvilke kontakter de har å utnytte seg av, men jeg har vondt for å se for meg at dette løser seg uten at noen med eksisterende tilknytning skyter inn mer kapital.

Kjipt det men altså... Hva har de oppnådd egentlig? Ikke en tøddel. De har hatt flere år selv uten han Gunnar til å få noe til å skje men det har de ikke vært i stand til. Synd de ikke forsøkte å lage en småcrappy norsk film med vanlige ensemblet av Joner, Sundquist og resten av søppelhaugen sånn at de kunne bygd på det... Måtte være Hollywood og det måtte være stort. Men der kommer man ingen steder uten kontakter.
Pe9s
25.04.2019 kl 12:23 721

Det stemmer. Fascinerende å se hvor enkelt det er å drive med svindel som WR har. Nesten fristende å starte opp et selskap og der igjen børsnotere det for så å svindle til seg penger fra aksjonærer. Siden det ikke får noen konsekvenser? Det eneste som det går ut over er aksjonærer som blir lurt...