AXA - B2H -- Inkasso fortsetter ferden nedover mot 10 kr

Vi er langt fra bunnen i inkasso.

Ene nøkkeltallet etter det andre bekrefter resesjonen i Tyskland, Europa, US, og svakt som faen i Kina.
Låne penger til høy rente for å drive inn penger, neppe smart sier Nestoren.

Tror begge har stø kurs mot 10 kr i første omgang! Når det smeller skikkelig, da blir dette skikkelig grisete.
Sann mine ord. Inkasso skal fremdeles meget langt nedover. Shorterne vet dette, og de forsvarte i dag sine posisjoner med nebb og klør, og sendte derved B2H ned 5% på sykt tungt volum.

Retningen er gitt, og SS sa selg på 13,50!
Noen hørte på SS, andre skal være med ned i avgrunnen hvor utvanning og emisjoner også venter.

SS
lisleby
25.03.2019 kl 18:05 2179

Går bunnen ut av markedet faller Axa godt under 10 kroner SS det vet du like godt som meg.
Rich
25.03.2019 kl 18:05 2175

Ikke hør på denne drittsekken, gå tilbake og se hva han har selv skrevet.
Shotgun
25.03.2019 kl 18:09 2160

dersom det stopper opp i verdensøkonomien så vil jo inkassoselskapene drukne i arbeid. Nestoren? Snakker du om han som nettopp sa at NAS var en ikke investerbar aksje og nå går ut i media hausser den samme akskjen?

Spent på Nestorens stunt i NAS.
Jeg venter egentlig på å erklære nestoren som dement om dette feiler.

Inkasso er IKKE aksjene å sitte i når bunnen går utav markedet! Tro meg, det er da tross alt SS som kan dette markedet.

SS
Redigert 25.03.2019 kl 18:11 Du må logge inn for å svare
Shotgun
25.03.2019 kl 18:15 2124

Hele markedet er en saueflokk. Går bunnen ut av markedet så rakner alt.
Heheh, off går NAS-stuntet til nestoren til helvete så blir det fryktelig pinlig. Snakket drit om selskapet i evigheter og hadde en god short posisjon, men ikke når den falt brutalt. Så kjøpe seg inn i samme selskap å hausse det opp i media. Blir pinlig med et stort tap her ja..

Ja han der Nestoren overasker stadig, men her tror jeg han møter seg selv i døra.
Snart skal nok kassen i NAS skuta fylles med cash igjen, så da vet man retningen.

SS
Shotgun
25.03.2019 kl 18:24 2090

Brenner mye cash der ja! Men det er jo tross alt Kjosern det er snakk om her. Han har en tendens til å ha gullhår i ræva når det virkelig trengs :)

Han har hatt det hele livet. Men tror det går til helvete for han no!

Hermanruud’n spår ose ned 40%, igjen.
Han her vet hva han snakker om, rocket man!

Da står axa og b2h 60% lavere enn dagens kurser. Feiten kjøper resten av begge selskaper, fusjonerer og selger dyrt neste børssykel.

SS

Hermanrud har annonsert at han nå har solgt seg ut av aksjemarkedet, så nå snakker han for sin syke mor og håper nok på en kraftig korreksjon nedover. Men den karen har tatt feil før og kommer til å gjøre det igjen.
Redigert 25.03.2019 kl 20:30 Du må logge inn for å svare
99999
25.03.2019 kl 23:01 1832

Hermansrud har vært negativ til lakse aksjer i flere år. De har gått som kuler!

Han kan ta veldig feil.

Axactor kommer til å gå opp i år med pene overskudd for alle kvartaler. Selskapet har vokst til å bli blant de 10 største inkasso selskapene i Europa.

Dette har John Fredriksen sett og han kjøper mer aksjer.
Yngvis
25.03.2019 kl 23:15 1814

Hvem er det du(SS) prøver å skremme og hvorfor ? I dag ble det omsatt 1,1 mill aksjer i b2h og det er langt fra sykt tungt volum. Det er lavt volum i min bok. Veid volum er for øvrig ganske likt i b2h og axa.
Redigert 25.03.2019 kl 23:16 Du må logge inn for å svare
Yngvis
26.03.2019 kl 07:40 1681

Eller kanskje det er mer korrekt å si at det er innenfor normalt volum for b2h. Jamfør volumchartet.

Funderer skrev Innlegget er slettet
Sitter på kurs nu, men kan jo skrive og følge med likevel.

Er funderer en som har nok med en oppgave om gangen?

Her snakker vi ekte skipssjef som er vane med mange baller i lufta samtidig.

Suss

SS

Ps:
Fin dag å selge på, ikke kjøpe.

Bare nevner det.

SS

Dere må ikke bekymre dere. SS må oppdatere kompetansen som kreves hvert 5 år. Erna og Siv forenkler ikke.

Håper dere velger å selge i dag. Det er her fokuset må ligge. Dere vet hva Hermannsruud sier, Suchers Rally!
Captain
26.03.2019 kl 11:05 1392

Og du fortsetter å slenge rundt deg med definisjoner du ikke vet hva betyr.

Selges det unna?
Lavt volum i B2 ser eg. Flere må selge nå!

Merkelig at admin må rydde etter dei som fremstår som best kognitivt oppegående og ellers mest oppegående. Virker som om denne admin vurderer dette annerledes.

Selger jentene?
Funderer
26.03.2019 kl 14:28 1228

Har tidligre lest at enkelte tror du har fast kont med admin , begynner selv å lure jeg nå , sletter så raskt .

Det må ha vert Rich eller Kurt som rapporterer, eller kan det være Funderer selv for å lage ekstra styr?
Funderer
26.03.2019 kl 14:31 1213

Du har jo garantert lang erfaring med å lage ekstra styr , du som skriver med deg selv med forskjellige nick ..
Er gruppa 1 gang pr uke ? Syns du det hjelper ?
anderix
26.03.2019 kl 14:33 1207

Synes det ser ut som både AXA og B2H går i "feil retning" i dag SS;-) Snart i pluss igjen jo?
Funderer
26.03.2019 kl 14:58 1161

Forrige uke ble jeg pauset av admin . Var noen som rap meg , lurer på hvem det var , var Skipssjefen jeg hadde en dialog med , men han gjør jo ikke sånn sier han så da stoler vi på det .

Mcd er vel den som er rå på admin kontakt.

SS driver ikke med slikt. Har vel fortalt om hva som skjer med slike på ringnot åter fra austevoll. Dei går med nota i dypet i uoppmerksomt øyeblikk.

SS

Det skal vi få til.
Vil du ha med McDreamy og Kurt også ? Kanskje vi kan toppe det hele med å få kona til McD med? Det er henne som blir rosina i pølsa!

SS
Yngvis
26.03.2019 kl 16:11 1046

De siste ukene har jeg på b2htråder opplevd at innlegg jeg postet neste gang jeg var inne rett og slett var borte vekk. Skjedd 2 ganger. Første gangen tenkte jeg at jeg måtte ha gjort en feil, men når det skjedde to ganger på kort tid tenkte jeg noe annet. I det ene tilfellet forsvant hele tråden også. Jeg tenkte som andre ovenfor her ; SS må ha gode kontakter :).

Nå er vel McD tråden online igjen ser jeg :-)
Er dere så hårsåre?

SS
Funderer
26.03.2019 kl 16:15 1034

MD skal løpe hare for meg så han er med , seff kommer frua , kurt kjenner jeg ikke til . Er egentlig deg jeg er mest int i å møte . Nå går vps min ned igjen , skulle hørt på deg å solgt på 18 .
McDreamy
26.03.2019 kl 16:23 1014

SS, du er og blir en smågutt i forhold til meg;)