AXA - B2H -- Inkasso fortsetter ferden nedover mot 10 kr

Slettet bruker
B2H 25.03.2019 kl 18:00 3883

Vi er langt fra bunnen i inkasso.

Ene nøkkeltallet etter det andre bekrefter resesjonen i Tyskland, Europa, US, og svakt som faen i Kina.
Låne penger til høy rente for å drive inn penger, neppe smart sier Nestoren.

Tror begge har stø kurs mot 10 kr i første omgang! Når det smeller skikkelig, da blir dette skikkelig grisete.
Sann mine ord. Inkasso skal fremdeles meget langt nedover. Shorterne vet dette, og de forsvarte i dag sine posisjoner med nebb og klør, og sendte derved B2H ned 5% på sykt tungt volum.

Retningen er gitt, og SS sa selg på 13,50!
Noen hørte på SS, andre skal være med ned i avgrunnen hvor utvanning og emisjoner også venter.

SS
Redigert 19.01.2021 kl 15:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.03.2019 kl 16:35 1319

Husk at det ikke er flyvevær for 330 i dag på Rundemannen.
Mange 50 åringer som har vert for aktiv der, som må hentes på båre. Farlig alder Mcd!

Funderer - jeg sa du skal selge i dag på rekyl opp. Klarte du å treffe 3% toppen, så skal du være fornøyd. Men nå vet jeg at du ikke solgte på 23 heller, og ble med ned på 17,40 så du selger ikke, men du skal nok få lære på den harde måten du.

B2H hadde tafatt slutt, nesten helt flatt på grønn børs.
SS har lasta rikelig i ettermiddag, to stk aksjer, så får vi se om lykken står meg bi! Ble for fristende jenter!

SS
Slettet bruker
26.03.2019 kl 17:19 1263

Bare lurer, rapporterer dere innleggene deres selv, for å lage drama?

Inkasso aksjonærer er ikke som andre aksjonærer ?
Shotgun
27.03.2019 kl 10:11 1052

SS, can you hear me? Min b2h investering er blå. Du sa det var en bra dag å selge på igår istedenfor å kjøpe.
Slettet bruker
27.03.2019 kl 10:18 1039

Det heter ikke lenger inkasso, men infiasko...

Blir sammenbrudd i disse når finansmarkedene blir å rase sammen, og til neste omgang har ikke myndighetene de våpnene for mottrekk som før. Psykologien vil også bli blant den aller mørkeste i disse aksjene, tror jeg, når alt går i grøfta. Nederst i gjørma kan infiasko ligge og pipe etter oksygen. For et jævla fall det kan bli i disse i høstmørket, med fond som skal ut, shortere som skal øke på og den store husmannsflokken som skal kaste korta samtidig. Mange har dessuten belåning. Nei, det kommer nok til å bli færre tøffe tryner med infiaskoaksjer etter hvert...
Shotgun
27.03.2019 kl 10:22 1030

Er bare å bli bedre på å time kjøp og salg av aksjene dine :)
Alle skryter av selskapene sine når aksjene går opp og sier det er søppel når kursen går ned.
Hvorfor er selskapet dårligere nå enn når kursen var over 20?
Shotgun
27.03.2019 kl 10:31 1016

SS, er du våken? B2H på vinnerlisten!