NEL: Hydrogenproduksjon i Finnmark og noen betraktninger.

rogneveien
NEL 27.03.2019 kl 12:56 2014

Leser i dagens Finnmark Dagblad at det nu er vedtatt at det skal produseres hydrogen fra vindmølleparken på Raggovidda i Øst-Finnmark. kanskje vi her i Gokk for en gangs skyld kan få være med på en banebrytende teknologiutvikling for Moder Norge. Vi får håpe at Løkke er frampå her og selger inn den løsningen som er aktuell for dette.
NEL sin ledelse har inntil nå vært veldig unnfallen med oppdateringer til oss aksjonærer, Sørøya hadde et fortreffelig innlegg i en tidligere tråd som jeg samstemmer fullt ut i. Hvis det ikke nå snart skjer noe fra NEL som har erklært seg selv som verdensledende på markedet så er jeg redd dette går rett vest. Vi har en emisjon like rundt hjørnet som gjør markedet veldig usikker. Hadde ventet en Løkke spesial i dag som ville drevet kursen oppover, men det ser stille ut så langt. Markedet har nå ventet og ventet i det uendelige på at noen av disse store vyene som er forespeilet skulle materialisere seg i noen ordentlige kontrakter ikke bare disse "markørene" på et par stasjoner i ny og ne som drypper inn av og til. Vi trenger nå en ordentlig oppdatering på de prosjekter som Løkke har lovet oss. ref: Sørøya. Jeg sier ikke at jeg ikke har tro på Løkke og co, men de må nå vise ansikt og komme med noe som det er substans i. Vi kan ikke lev på emisjoner som vi har gjort inntill i dag. Hvis noen synes jeg virker utålmodig, så er det helt korrekt, JEG ER DET.

Løkke til.
Redigert 19.01.2021 kl 14:35 Du må logge inn for å svare
rogneveien
27.03.2019 kl 18:11 1710

Innlegget er slettet
Plutselig dukket det opp en idiot til. De er som troll i eske. Jeg ler meg skakk.
Breikjeften
27.03.2019 kl 18:16 1686

Noen som vet om Sørøya har fått svar fra NEL på sitt "konkrete gjennomtenkte" innlegg?
Breikjeften
27.03.2019 kl 18:16 1683

Noen som vet om Sørøya har fått svar fra NEL på sitt "konkrete gjennomtenkte" innlegg?
Slettet bruker
27.03.2019 kl 19:32 1513

Trist og se at tidligere superhausers som nå solgt sig ut plötsligt er kritiske.

Inget fel med det, men tenk på at dere kanske ikke lenger har all den info som vi eier sitter på. Dere får t ex ikke gå på bolagsstämman.

Jeg tror nog at ledelsen piorterar oss med askjer når det kommer till at svara på e-post.
Sørøya
27.03.2019 kl 20:01 1428

Hei Rognveien
Øst-Finnmark egner seg bra for vindkraft og naturligvis for hydrogenproduksjon.
Tror dessverre ikke NEL er involvert i dette prosjektet. Men Finnmark burde egne seg bra for vindkraft selv om det kanskje blåser i meste laget langs kysten. Er usikker på hvordan erfaringene er fra f.eks. Havøysundgavlen.
Finnmark har et enormt potensiale, ikke minst med tanke på. beliggenheten i forhold til Norøst passasjen til de asiatiske markedene.
Forøvrig har jeg ikke fått noe svar fra Bjørn Simonsen ennå.
rogneveien
27.03.2019 kl 20:28 1338

Sørøya.
Takk for noen lysglimt i et ellers svart fora. Det er enda noen her som er noenlunde oppegående, men det er jammen langt mellom. Hele foraet er jo infisert av idioter, de popper opp som gribber rundt åtslet.
Det er en av grunnene til at jeg hat trukket meg delvis vekk fra dette sirkuset. Sitter fortsatt på størstedelen av aksjene og vil sansynligvis gjøre det en god stund til. Har realisert gevinst som er lik innsatsen som jeg gikk inn med på et snitt på under 2kr. for noen år siden. Har hatt en avkastning på 200%. Det er kun gevinsten som nå er i potten. Det blir iallefall spennende å se om det lykkes med hydrogenproduksjon av overskuddsenergi fra vindkraft. Så vitt meg bekjent blir det et pilotprosjekt som vil få store positive ringvirkninger om det lykkes. Takker for mange gjennomtenkte innlegg fra deg. Fortsett med det.
Hører gjerne fra deg om du hører noe fra Simonsen.


Løkke til.
Redigert 27.03.2019 kl 20:31 Du må logge inn for å svare
rettaw
27.03.2019 kl 20:36 1308

Fy for en type denne Majoren er, du burde skamme deg. Hilsen oss fra sør.