Targovax

frs2904
TRVX 27.03.2019 kl 16:01 11873

Artikkel i E24

Vi er glade for å få inn mer penger til selskapet. Det vil sikre oss stabilitet og fleksibilitet i utviklingen av våre produkter, sier finansdirektøren til Targovax, Torbjørn Furuseth, til E24.
– Hvorfor valgte dere å gjøre en rettet emisjon?
– Det er den vanligste måten å gjøre det på, for vi ønsker også å utvide aksjonærbasen med institusjonelle investorer. Vi gjør også en reparasjonsemisjon mot eksisterende aksjonærer i etterkant, sier Furuseth.
Reaksjonen på Oslo Børs var uansett «brutal», ifølge E24s børskommentator, som anbefaler småaksjonærene å vente til siste slutt før de bestemmer seg for å kjøpe.
Det avgjørende spørsmålet er om det vil lønne seg å utnytte seg av muligheten. Eller sagt med enkle ord: om Targovax-kursen vil stige eller synke den kommende tiden.
Før neste børsmelding tar deg på sengen kan det være greit å vite noen grunnleggende ting om selskapets utvikling de siste ukene.
Redigert 20.01.2021 kl 23:26 Du må logge inn for å svare
SomSa
27.03.2019 kl 16:19 5712


Amatøren forstår ikke hva han snakker om når han sier "utvide aksjonærbasen med institusjonelle investorer. "institusjonelle investorer" har så lite tro på selskapet at ville ha 40% rabbet for lommepenger. Fy fan de gir eksisterende aksjonærs verdier til noen gribber for å pynte aksjonærlisten. De skrøt av institusjonelle investorer i forrige emisjonen i 2017. Hvor mange av dem er igjen? Alle eller de fleste forsvant og aksjekursen ble gruset.

Igjen åpner noen kjeften sin i Targovax og kommenterer før Soug skal forklare emisjonen. Jeg venter på de 3 kommende data og mest sannsynlig selger alt etter dette og tar gevinsten. Teoretisk har jeg 0 inngang på mine aksjer siden jeg sikret store gevinst i 2017 og 21018, .......

Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.03.2019 kl 16:23 5689

Regner med at du ikke har hatt tid til å høre på episode 78 ?
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Shotgun
27.03.2019 kl 16:25 5679

Måten du formulerer deg på i de fleste kommentarer for meg nesten til å betvile at du sitter med gevinst i denne aksjen... Følelser i tekst er lett å lese...
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
aborum
27.03.2019 kl 16:31 5645

Jonas Einarsson tager på sig at gentage “en svært positiv aftale med PICI” … “svært anerkendt institut (CRI, PICI)”. Ærgerligt med kurs 7,00 men min tro på selskabet er uændret.

Selskabet havde brug for at finansiere en del af studiet til PICI og kunne ikke placere dette inden for de eksisterende økonomiske rammer; en pris på USD 5 mio (spekulativt) giver selskabet et værdi af et finansieret studiet til 10 - 20x denne pris. Dette havde selskabet på ingen måde været i stand til at rejse kapital til under de kendte markedsvilkår, så alt i alt må dette anses som værende et væsentligt løft af værdierne i selskabet.

Hvad angår institutionelle investorer, så må vi afvente aktionærlisterne og den videre udvikling. Uanset, så er 7,00 en joke.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.03.2019 kl 16:35 5609

Den dagen emisjonskursen ble bestemt var aksjekursen mellom 7 og 8.
Å snakke om en 40% rabatt henger ikke på greip.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.03.2019 kl 17:01 5496

Det måtte gå 3 dager etter emisjonen før aksjen sluttet over 7 med minst mulig margin.

At folk ikke har tatt innover seg at det vil komme en god forklaring på emisjonen ved Q&A sesjonen i morgen er ubegripelig.
Finnes det så mye sinne og frustrasjon blant eksisterende aksjonærer at de ønsker kursen enda lenger ned enn emisjonskurs som en slags takk for sist?
personlig tror jeg sjansen for rally ut resten av uka er stor, og det er ikke mange som har kjøpt med tanke på dette de siste 3 dagene, som stort sett har bestått av småtrading og robot-manipulasjon.
Lett å manipulere når kjøpslysten ikke er fremtredende.

Blir en interessant ettrmiddag i morgen.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
SomSa
27.03.2019 kl 17:06 5466



My69Toy og aborum
Jeg har hørt på dette, men jeg reagere på slike idiotiske emisjoner og deres frekkhet ovenfor aksjonærene med slike kommentarer.........

Shotgun
Prøv og skriv positiv når gevinsten reduseres med 40% på en dag og de hindrer ytterligere oppgang på 30%-50% fordi noen klovner i Targovax ønsker å pynte på aksjonærlisten med institusjonelle investorer og fylle kassa med lommepenger. Hva hadde du gjort dersom noen hadde satt fyr på din inngangsdør ?

Skal ikke bruke mye tid på TRVX nå. Snart smelter all snøen og kommer duften av blomster, kanskje kjøper Astrazenica hele dritten før jeg har solgt alt.

Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
focuss
27.03.2019 kl 17:20 5409

Somsa
Enhver idiot må jo forstå at skal man kjøre en emisjon med så stor rabatt som i dette tilfellet så må det være en god grunn til det. Så langt er ikke den gode grunnen gjort kjent. At de ønsker seg andre aksjonærer er da ingen grunn i det hele tatt. Hvem er det forresten som ønsker seg andre aksjonærer? Er det styret som gjør det? Styrets jobb er å ivareta aksjonærenes interesser og jeg er spent på å høre styreformannen forklaring på hva som er feil med dagens aksjonærer. Aksjonærene kan vurdere om de er fornøyd med styret. Det er helt normalt. At styret ikke er fornøyd med aksjonærene og emitterer av den grunn virker jo mildt sagt latterlig.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
focuss
27.03.2019 kl 17:24 5375

Styrets viktigste oppgave er å vurdere om vi har rett CEO, ikke om vi har riktige aksjonærer.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Shotgun
27.03.2019 kl 17:27 5334

Joda. Jeg ser den Somsa! Har gått på noen smeller jeg også. Det er ikke mye morro og jeg er enig i at det er vanskelig å skrive noe fornuftig om selskapet. Men det er nå det er viktig å bruke den delen av hjernen som tenker fornuftig og ikke basert på følelser. Handler man på følelser så selger man fort på bunn i slike perioder.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
focuss
27.03.2019 kl 17:30 5314

Er det andre innsidere enn Soug som har deltatt i emisjonen? Han får jo igjen pengene han har satset med å få lønn noen måneder ekstra. Hva har egentlig alle de siste ansatte bidratt med? Er det en kameratflokk som styrer her nå og hvor er Jaderberg?
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
focuss
27.03.2019 kl 17:34 5287

Så er det slik at om man legger fra seg frustrasjonen, hva sitter man igjen med da? Den mest opplagte oppkjøpskandidaten på OB blant denne type selskap.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
27.03.2019 kl 17:35 5254

Jeg deler oppfatningen din Somsa, og jeg synes emisjonen fremstår som et prakteksemplar på hvordan man IKKE skal hente penger. Skulle nesten tro ledelsen hadde bekjente som satt med shortposisjoner de skulle hjelpe ut før et nært forestående rally løftet aksjen opp til 15 ++.

Dette var maksimalt slakting av et flott momentum som var i ferd med å bygge seg opp, og jeg skjønner virkelig ikke hvordan de klarte å beslutte at dette var et taktisk godt valg. Heller ikke strategisk for den saks skyld.

Jeg hadde ingen problemer med å få tildelt aksjer i emisjonen, så jeg tror at listen av tegnere var som det pleier; kortsiktige spekulanter som fylte 50 - 60 % av boka, resterende noen long fond.

Jeg lar meg mer enn gjerne ramle av stolen av overraskende positive news i morgen, men er redd for at det ikke skjer. Jeg har hørt CFO noen ganger før, han er ingen stor storyforteller av TRVX-caset.

Jeg har ikke solgt aksjer, kommer heller ikke til å gjøre det da jeg mener både Oncos og TG kan være verdt milliarder, men at omstendighetene rundt emisjonen fremstår som slett håndtering og ivaretakelse av aksjonærverdier er utvilsomt.

Jeg lar meg gjerne overbevise om det motsatte og innrømme at jeg tok «feil», men jeg er ikke det minste forundret over at kursen fortsatt stanger på 7-tallet. Det er langt fra tillitsvekkende å plassere en så liten emisjon med 40 % rabatt. Det lukter Next Biometrics krise av dette lang vei. Dessverre, og jeg håper ikke det er realitetene når status skal gjøres opp.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.03.2019 kl 17:42 5210

Kan virke som om du heller ikke har hørt på siste podcast ... nr 78
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
quattro
27.03.2019 kl 17:49 5194

re foccus : ' Er det en kameratflokk som styrer her nå og hvor er Jaderberg? '

nå vekkes det minner om svunnen tid,
hvor er Jaderberg ?
er han på tur og i så fall hvor
husker dere Gudesen
Gudesen i Opticom
tidens scam
når Gudesen ble observert på Gardermoen
gikk kursen på Opticom100 kr eller var det 200kr ?
selv om han skulle til Stavanger og ikke NY
hvor er Jaderberg ?
han skal til Amsterdam på European NeoAg summit
kursen raser
tidene er ikke som de engang var
hvor er Jaderberg
håper ikke han kaster seg på en 737Max8, ellers
god tur


nå skal jeg høre podcasten
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
27.03.2019 kl 17:49 5568

Det er riktig. Jeg hørte Einarsson på 77, og med den haussingen han leverte på den, dagen i forkant av emisjonen, har jeg egentlig ikke behov for å høre han igjen. Troverdighet er vel stikkordet her, og det er fordi det mangler for min del akkurat nå.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.03.2019 kl 17:52 5556

Hør på den som kom idag ... nr 78.
Gir en del svar
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
rischioso
27.03.2019 kl 18:17 5487

21018 - det er 19001 år frem i tid ... :)
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
rischioso
27.03.2019 kl 18:20 5463

Hvorfor du sitter i denne (om du gjør) er en gåte ... ;)

Om du mener teknologien er verdt milliarder så hva gjør vel en midlertidig nedgang for å hente inn kapital?

Alt for mye fokus på feil plass da ingenting er endret siden kursen stod i 11 for bare kort tid siden annet enn at selskapet har hentet og sikret kapital til den videre driften og gjennom det så er emispøkelset borte noe som ikke er annet enn positivt selv om det gikk midlertidig utover de som var inne før meldingen kom.

MEN det vil igjen komme en tid hvor mange vil angre for at de ikke tok mer på dette nivået og vi behøer nok ikke å måtte vente lenge ... ;)

En fortsatt fin ettermiddag/kveld!
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
jb10000
27.03.2019 kl 18:31 5405

Prøv at kig over atlanten

når det så er sagt ville det her aldrig kunne foregå i USA

Targovax er meget højere prissat end masser af amerikanske biotekvirksomheder

Hvad har targovax?

Resultater fra et par småstudier
Ingen partnere af værdi
Ingen interesse i den vide verden - søg selv på google

Aktien er pumpet op som resten af norsk biotek. Men der er da nogen der hæver en fed løn så længe idioterne står i kø for at betale.

At give 40 procent rabat vidner lidt om absolut NUL interesse

INGEN tror på norsk biotek mere og det har de absolut selv ødelagt med skyhøje lønninger for absolut ingenting

Lad os se hvad der sker når de står med hatten i hånden igen for at skaffe penge Oysten er nok ligeglad - det han investerede er vel hans månedsløn. Manden har jo intet i klemme

Godt man ikke har resultatløn i Norge og lad os ikke håbe biotek er hvad der tager over når fossilt brændsel udfases for så bliver Norge da et U land

Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
aborum
27.03.2019 kl 18:50 5344

lol .. seriøst? :) (jeg tror nogen vinder de scandinaviske mesterskaper i nul pejling her)
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
27.03.2019 kl 18:57 5316

Og så er hun dansk i tillegg :-) Aborum dette må du svare på med argumenter
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
27.03.2019 kl 19:00 5304

link til podcasten?
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
27.03.2019 kl 19:03 5289

Tusen takk:-)
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
jb10000
27.03.2019 kl 19:16 5254

Kig på alle dine 4 portefølger på shareville Aborum?

Jeg forstår udemærket du forsøgte at skjule dem i en lang periode. Det var dog mest da du bommede totalt på Nano

Hvis du mener jeg har nul pejling synes jeg du skal forklare dine blodrøde depoter.

Det er jo trods alt resultater der tæller og du vil vel ikke kalde din trackrecord imponerende?

https://www.sellaslifesciences.com/pipeline/sellas-pipeline/default.aspx

her har du pipelinen fra et selskab priset til 25 procent af Targovax.

Lad mig endelig vide hvorfor du mener TRVX er 4 gange så meget værd. For det er der nemlig ingen udenlandske investorer der kan forstå.

Nu er den norske børs jo kendt for at tiltrække fjolser i hobetal og den svenske ligeså. Mon ikke virkeligheden er gået op for de fleste efterhånden.

Virkeligheden siger at der er 10 tusindvis af biotekselskaber verden over. Norge har kun 3 og alle har indtil videre kun formået at brænde penge af. Hvis du skulle være i tvivl er det bare at kigge på alle 4 af dine depoter på shareville.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
jaksje
27.03.2019 kl 19:26 5213

Gode jb1000; du ber om at vi skal kikke på Aborum sine portefølgjer på Shareville. Eg kikka litt på dine innlegg her på HO. Du må ha trackrecord i innlegg administrator har sletta. Skal vi ha tillit til deg? Pust med dagen og slapp av. Eg tippar du er short i TRVX og er livredd for at det snur opp.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
jaksje
27.03.2019 kl 19:34 5184

Eg trur ein stor del av innlegga er prega av den posisjonen ein har. Har nokon solgt med tap, eller er short, handlar det om å snakke papiret ned. Og omvendt. For eigen del ha eg hatt verditap i TRVX, ikkje minst etter emien. Samstundes trur eg at posisjonen eg har, har ein rimeleg risk-reward profil.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
27.03.2019 kl 19:35 5180

Jeg kan fint ha troen på verdiene i et selskap selv om deler av ledelsen er noe jeg ikke ville ha ansatt i egne selskaper. At de ikke klarer å forvalte / maksimere verdiene betyr ikke det samme som at potensialet ikke er interessant å være eksponert for. Det gjelder p.t for TRXV, studiene er alle utelukkende lovende, da er det verdt å ta noen «lodd».

Jeg har hørt gjennom Podkast 78, og de som finner noe her som støtter emisjonen må høre gjennom en gang til. Hovedargumentet for at Einarsson mener at rabatten på 40% ikke er 40% er fordi kursen ved flere anledninger har vært nede på 7 kroner de siste tre månedene. Det er ubestridelig et faktum, men hvorfor lå den på 7 og ikke 20 (som var siste emisjonskurs)?

Fordi man trodde TG var verdiløst etter FFN kom på markedet. De to meldte avtaler fra TRVX er tuftet på TG, og det begynte markedet å innse. Hadde de gitt dette to uker til, hadde kursen vært (med stor sannsynlighet) betydelige høyere enn 11.20, og utvanningen kun vært vesentlig mindre enn det emisjonen resulterte i.

Jeg legger bort alle følelser i aksjer, jeg er hverken forbannet eller skuffet, jeg synes bare dette viser at de mangler forståelse for aksjemarkedets psykologi og virkemåte.
Ergo er min kapital investert i selskapets teknologi, ikke managementets takt og tone underveis. Heldigvis, til tider.

De fortjener all verdens ros for avtalen med Parker, det er viktig å skille på hvordan de gjør gode grep for å nå bredt ut til lavest mulig kost og gode synergier for fremtiden, men det hadde vært fint om håndteringen av kapitalinnhenting lå på tilsvarende nivå, men det gjør det dessverre ikke.

At farma svinger noe voldsomt er et faktum man ikke kommer utenom, men man trenger ikke ekstra unødig hjelp av ledelsen!!
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.03.2019 kl 19:42 5161

Dette var årets laveste nivå uavhengig hvilket land du måtte komme fra !
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
SeddelPressa
27.03.2019 kl 19:42 5161

Bra innlegg :-)

Vi småaksjonærer skriker og skråler fælt pga det her, og det er jo kjedelig og se røde tall igjen men ..

Tror vi må gi det litt tid , og se frem til meldinger de neste 3mnd så kanskje vi kan smile litt bredere da :)

Ingenting fundamentalt er forandret fra forrige torsdag kl 16.25 da kursen stod i 11,20, annet enn at selskapet har fått 74 millioner mer i cash da :p
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
jb10000
27.03.2019 kl 20:08 5084

Sikke en hob af svar

Dog er der ikke et eneste svar på hvorfor et lille amerikansk selskab har et hobetal af partnere og er priset til 1/4

Skal vi kigge på løn til ledelsen i biotekvirksomheder i USA der er i samme fase som TRVX og ikke har bevist en skid.

Om det er lavt niveau at kommentere pejling. Det ved jeg ikke. Men har man samme aktie i alle 4 depoter vidner det for mig absolut ikke om pejling på nogen som helst måde. Ret beset var det jo ikke mig der påpegede manglende pejling
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
aborum
27.03.2019 kl 20:16 5066

Jeg tipper du er skribenten "swarovski" fra Shareville, der efter personlig hetz af mange andre skribenter først fik advarsel og efterfølgende blev udelukket af administrator i 2018. Jeg tipper endvidere, at du bliver udelukket fra HO, hvis du fortsætter (så fortsæt gerne); en utrolig track record af en selvbestaltet private banking kunde der ikke engang på et norsk forum kan holde en fair tone.

Jeg indrømmer ærligt, at jeg har en massiv overvægt at aktier i TRVX i mine 4 depoter, det er ingen hemmelighed - jeg har aldrig pralet af min track record, men jeg kan prale af integritet. Jeg var i fair plus inden emissionen ramte markedet og bruger nu lejligheden i markedet til at sænke GA yderligere, så depoterne hurtigere vender tilbage til blå tal.

SELLAS lyder til at være et interessant selskab - jeg tænker du skal bruge din energi dér.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
jb10000
27.03.2019 kl 20:16 5062

den samme frase kommer op igen og igen - intet fundamentalt er ændret?

Bliver folk ikke snart kloge nok til at fatte. Jo der er noget der er fundamentalt ændret.

Når man brænder penge af i dette tempo er noget jo ændret. Det svarer jo til de samme idioter der stadig siger at der intet er ændret i thin film og element.

Angående milestones fra et lille lortefirma som partner i denne aktie så er det ikke aktuelt de første 5 år. Så hvorfor hausse det?

Den kloge læser vil se udfra nedenstående at de har givet lortet væk gratis fordi ingen vil betale. De har foræret patentet væk såfremt der intet kommer ud af det.

Under the license agreement, Zelluna has been granted a global, non-exclusive license to relevant Targovax patents and know-how, for which Targovax will be compensated financially. The potential deal value amounts to NOK 100 million in milestones and annual fees, in addition to royalties on sales and sub-licensing revenues. Zelluna will retain full rights to, and freedom to operate (FTO) for, its portfolio of mutRAS TCRs and will be responsible for the development of these.

At nogen kan hausse denne aftale er jo helt hjernedødt. På alle andre børser var aktien gået direkte i dørken
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
jaksje
27.03.2019 kl 20:17 5058

SomSa - eg har i eit anna innlegg påstått at innlegg på HO ofte er prega av posisjon i ein aksje meir enn fakta.
Eg funderer på kvifor du har snudd slik etter dette innlegget forfatta av deg sist onsdag, sitert nedanfor, eller forsåvidt innlegg ifrå 1503. Eg har aldri sett nokon har snudd så kraftig i argumentasjonen.

SomSa
20.03.2019 kl 21:54 2579

?????????????????????????????????????????
TG01 kan behandle både opererte og ikke opererte pasienter. Pasientgrunnlaget økes kraftig.
?????????????????????????????????????????

Flere big pharma prøver sin CPI for ikke opererte pasienter og disse er ikke effektive. Det har åpnet store muligheter for TG01 nå. Jeg regner med at flere hundre pasienter skal behandles og avtalen er verdt 1, 2 ,3 mrd kroner. Targovax har fått bedre avtale enn Algeta siden de ikke gir fra seg noe.

????????????????????????????????????????????
Pancreatic cancer is the 12th most commonly occurring cancer in men and the 11th
most commonly occurring cancer in women. There were 460,000 new cases in 2018.
https://www.wcrf.org/dietandcancer/cancer-trends/pancreatic-cancer-statistics
????????????????????????????????????????????

Snart skal vi få kliniske data fra TG02 (tarm/endetarmkreft). Dersom disse blir perfekte kan TG-platformen kjøpes opp i løpet av 2019.
Prekliniske fase fase i TG02 + CPI testes mot hudkreft + Mesothelioma. Tør noen spille lotto her?
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
aborum
27.03.2019 kl 20:18 5049

> De har foræret patentet væk såfremt der intet kommer ud af det.

Jeg tænker du også kan finde nogle lignende positive ting at skrive om aftalen til PICI. Det er i sagens natur også en ligegyldig aftale, der intet har på sig.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
jb10000
27.03.2019 kl 20:26 5014

Nu har jeg aldrig nogensinde skrevet et indlæg på shareville så der tipper du galt.

Det er da fint at du sænker dit GAK. Men prøv at tage de norske briller lidt af og søg på interessen for TRVX.

Sellas var kun nævnt som eksempel. Jeg investerer hellere i selskaber med en lidt højere mcap og en noget bredere pipeline end både Sellas og TRVX. Det er dog min påstand at TRVX meget langt fra er billig målt på resultater udfra en meget lille samplesize.

Den samme sang har været spillet siden kurs 33 og jeg har da haft TRVX af flere omgange. Men udfra en valuevurdering vil dette selskab fortsætte med at pisse penge ud i et væk.

Og glem nu alle idiot indlæggene om at de har kuren for 30 procent af al kræft.

TRVX. har en kur der virker det er at formindske smerter ved at sidde på en fyldt tegnebog intet andet.

At man skal udelukkes fra Hegner for at formidle fakta kan jeg godt forstå at du og en masse andre skribenter synes. Men det vil i så fald være uden grund da intet af det jeg har sagt er løgn
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
jb10000
27.03.2019 kl 20:28 5005

Somsa burde slet ikke være i debatten da hans kursmål i 2017 var 6500 kroner og alle er jo enige om at intet er ændret
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Whatsthat
27.03.2019 kl 21:22 4919

"Jeg investerer hellere i selskaber med en lidt højere mcap og en noget bredere pipeline end både Sellas og TRVX."
--> Fint, hvorfor bruker du din tid her?

"TRVX. har en kur der virker det er at formindske smerter ved at sidde på en fyldt tegnebog intet andet."
--> Sikkert derfor CRI nå sponser studier og CIPI benytter verdensledene key opinion leaders får å se nærmere på dette..
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
jb10000
27.03.2019 kl 23:18 4789

Super

Hvor er alle pengene der kommer ind i kassen fra sponsorater - det burde vel formindske cashburn?

verdensledene key opinion leaders har været nævnt siden 2016?

hvor er deres meninger henne?

Fakta er at de ikke har fået en partneraftale af værdi og sælger med 40 procent rabat

Heldigvis behøver tømning af aktionærer ikke at gennem 3 faser for så havde trvx været fallit
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare