TRVX-Bommer ledelsen capitalt?

focuss
TRVX 27.03.2019 kl 19:02 3300


Jeg har hørt podcast 78 og det endrer ingenting i mitt syn på TRVX. Synes alt minner mer om et retningsløst seminar enn hva det gjør om sterk målforståelse som bør forventes når man går på børs. Jeg ser at ONCOS er selskapets viktigste teknologi, samtidig ser jeg at måten TG-01 håndteres på kan være katastrofalt akademisk.
Hva vet vi om TG-01? Vi vet at Norsk Hydro, i den perioden de satset på biotech, deltok i et studie med bukspyttkjertel kreft pasienter. Totalt 98 pasienter hvor 20 fikk behandling med TG-01 og 78 fikk standard behandling. Ved en tilfeldighet fant man mange år senere at etter ti år levde ingen av de 78 pasientene som ikke fikk TG-01. Levde noen av de 20 som fikk TG-01? Ja 4 levde etter 10 år. De var friske. Friske fra verdens verste kreftsykdom hvor det ikke har vært fremgang de siste 45 år! Dette var grunnene til at Tagovax som selskap ble etablert.

Hva skjer så videre? Jo Targovax starter studier for å få verifisert at dataene fra det tidligere Hydro studiet var reelle, og de avleser resultater for to cohorter, hvor cohort 2 er noe optimalisert i forhold til cohort 1. Disse kliniske studiene har nå gått en del år og hva finner mann?
Jo man finner at for Cohort 1 har Median Desease free survival på 33,1 mnd sammenliknet ESPAC 4 som er SoC og gir 27,6 mnd. Oppsiktsvekkende nok, men hva viser Cohort 2? Det vet vi ikke foreløpig fordi pasienter lever fortsatt men er langt forbi cohort 1.
Så vet vi at for CPI så er situasjonen den at enten virker det veldig godt, ellers så virker det ikke i det hele tatt. Akkurat som hydro studien som viste at 20% faktisk ble friske.

Hva burde vi nå vente av en god ledelse? Jeg mener masse optimisme, fullt trykk for å sørge for at pasientene får TG-01 så fort som mulig. Alt å vinne og ingenting å tape. Men er det det ledelsen gjør? Klarer de skape entusiasme rundt TG-01? Ikke det minste. De tar fem skritt tilbake å skal sjekke hvordan TG gjør det som kombinasjonsbehandling.
Nærmere en ledelse uten målforståelse skal det godt gjøres å komme. Har Radforsk noe å bidra med. Absolutt ikke, bare mer akademisk vissvass.
Redigert 20.01.2021 kl 15:58 Du må logge inn for å svare
focuss
27.03.2019 kl 19:10 3280

Jobb nr 1 for Soug nå burde være å få TG-01 til pasientene så fort som mulig. Har han guts til det? Ser ikke slik ut.
focuss
27.03.2019 kl 19:12 3258

Hvem sier det skal være lett å lede ett biotech selskap som skal forandre behandlingen til de sykeste pasientene? Ingen sier det. Derfor er ikke en slik jobb for hvem som helst. Hvor er Jaderberg?
focuss
27.03.2019 kl 19:23 3225

Så kan man spørre: Hva er det Soug mangler som gjør at han ikke klarer selge dette budskapet slik at emisjonen ikke kjøres på 50 kr , men på 7 kr? Svaret på det kan vi få i morgen.
focuss
27.03.2019 kl 19:31 3185

Kreves det litt mot, mye faglig kompetanse og selvtillit for å kjøre dette mot FDA? Kreves det blåruss erfaring eller kunne det vært viktig med bakgrunnen til Jaderberg som var CMO hos Bristol Meyer Squibb for utvikling og godkjennelse av den første CPI. Selve revolusjonen i immunterapi? Svaret er selvfølgelig en no brainer.
focuss
27.03.2019 kl 19:39 3160

Så er det slik at pasientene vil synes dette er en håpløs diskusjon. Klart de vi ta i mot en behandling hvor det er 20% sannsynlighet for å bli frisk. De vet inderlig godt hva alternativet er. Liv blir ofret på alteret til akademisk vissvass.
Slettet bruker
27.03.2019 kl 19:48 3126

Kan man spørre om hvilke kvalifikasjoner du innehar ?
focuss
27.03.2019 kl 19:58 3090

Jeg mener at fagkunnskap er alfa og omega. Men uten ledelse kommer de ikke i mål. Det er min kompetanse.
focuss
27.03.2019 kl 20:07 3045

Det er jo ikke verre en at ledelsen må forklare at når de allerede har resultater langt bedre enn ESPAC hvorfor da ta fem skritt og noen hundre millioner tilbake i stedet for å legge trykk på å sette ballen i mål?

Vi får bare tro og håpe selskapet blir kjøpt. Og det bør det vel bli.
Slettet bruker
27.03.2019 kl 20:10 3030

Greit det.
Tviler på at noen av HO’s skribenter har noe kjennskap til hva som skjer på innsiden av Trvx vegger.
Av den grunn er det ikke alltid lett å forstå hvorfor de gjør som de gjør.
Om man ikke har tillit bør man selge.

Redigert 27.03.2019 kl 20:18 Du må logge inn for å svare
focuss
27.03.2019 kl 20:28 2973

My69Toy
Du skrev: "Om man ikke har tillit bør man selge"
Absolutt enig i det, men med resultatene så langt for TG-01 burde man være optimistisk. ledelsen makter imidlertid ikke skape den optimismen og jeg mistenker det har å gjøre at de ikke har det som skal til for å sette ballen i mål. Pancreast kreft. Ingen bedring på 45 år. TG-01 viser klar bedring. Hva gjør ledelsen med det? Ingenting. Mangler ledelsen baller? Emittere på 7 kr kan de , men få frem verdien av pipeline kan de ikke.
focuss
27.03.2019 kl 20:36 2944

Hva skal aksjonærene med gode resultater fra kliniske studier når ledelsen ikke makter å få frem at resultatene har verdi? Når heller ikke pasientene synes å ha noe igjen for det så blir det bare for dumt.
Slettet bruker
27.03.2019 kl 20:42 2912

Jeg forstår og aksepterer at ting tar tid.
Det er bra at vi bidrar med kapital og Trvx med kunnskap (og ikke motsatt)
Når tiden er inne setter de ballen i mål.
Slik tenker jeg.
YNWA250505
27.03.2019 kl 20:48 2892

Morsomt at du tror du er bedre en ledelsen i de fleste selskaper???? Makan til selvgodhet skal en lete lenger etter. Omtrent ingen her inne har filla peiling på noe som helst. Vi setter inn penger der vi tror vi kan få godt betalt. At du mener du er smartere og dyktigere en ledelsen både i PHO og TRVX og sikkert alle andre selskaper er jo patetisk. Ledelse er din kompetanse sier du, men det hjelper ikke at du er lederen på det lokale gatekjøkkenet på bygda vettu. Hvorfor tar du bare ikke jobben til feks ledelsen i PHO. Da tipper jeg kursen hadde gått strake veien fra ca 40 kroner til ditt kursmål kr 1900,- Vi skjønner at du er sur pga emisjonen på kr 7 da du har langt høyere inngang i TRVX en det, men ikke kom her og tro du er bedre en ledelsen som akkurat har fått en enorm avtale med et av de største selskap i verden. Patetisk er det du er. De fleste her inne er patetiske med så høye forventninger at det er latterlig. TTT i den bransjen, har du ikke tid så putt pengene i banken.
focuss
27.03.2019 kl 20:48 2891

My69Toy
Jeg tror alle forstår at ting tar tid. Når det er slik burde det ikke være behov for å gjøre det verre enn det er. At ting tar tid har en tendens til å bli gjort til en sovepute for udugelig ledelse.
focuss
27.03.2019 kl 20:52 2869

YNWA
Du er enhver inkompetent ledelse sin favoritt aksjonær.
focuss
27.03.2019 kl 20:58 2841

YNWA
Det er jo all slags folk som kjøper aksjer. Ett godt eksempel som viser hvor blåøyde aksjonærer kan være er Nano Lugano 2017. Aksjonærene ble løyet opp i ansiktet og slike som du applauderte. jeg sa ledelsen måtte gå, og det skjedde. pass litt bedre på pengene dine.
rischioso
27.03.2019 kl 20:59 2825

Kjeder du deg i PHO siden du bruker så mye energi på et langt mer spennende case nemmelig TRVX ... ;)
focuss
27.03.2019 kl 21:02 2818

YNWA
Når du tror du ikke har noe å bidra med så regner jeg med det er en grunn til det. Når jeg tror jeg har noe å bidra med så er det en grunn til det også.
focuss
27.03.2019 kl 21:08 2785

rishioso
Pho tjener mer penger hele tiden helt uavhengig av hva jeg skriver. TRVX sin verdi er avhengig av hvordan markedet ser på potensialet. I den sammenheng står ledelsens innsats til stryk.
focuss
27.03.2019 kl 21:15 2753

YNWA
Gatekjøkken på bygda??? Du kunne ikke bomma mer. Det sier kanskje noe om hvor du befinner deg? I så fall så er jo din kommentar forståelig.
rischioso
27.03.2019 kl 21:37 2715

Mener å huske for bare kort tid siden så mente du at også ledelsen i PHO stod til stryk - det er gjerne de som vet minst som tror de vet best ...

Det er svært få selskaper hvor eksisterende aksjonærer jubler når det gjennomføres en emisjon nettopp fordi den i de fleste tilfeller kjøres med rabatt. Så kan man jo henge seg opp i i størrelsen på rabatten og kanskje tidspunktet, men gir det ledelsen en stryk karakter?

Nei, selvfølgelig ikke - det er vel svært få om noen som har interesse for dette caset som er ute etter en ledelse som er spesialister i å gjennomføre en emisjon - man er posisjonert i denne fordi ledelsen er svært dyktige i det de er betalt for å drive med og ikke minst at teknologien har et milliardpotensiale og her er svaret et rungende JA og det på begge deler.

Så får de som ikke har fått med seg det heller fortsette å fokusere på snøen som fallt i fjor og alt annet uten betydning mens de som skjønner bedre fokuserer på at selskapet nå er godt posisjonert finansielt og det en god stund fremover noe som igjen styrker grunnlaget for den videre utviklingen.
Redigert 27.03.2019 kl 21:42 Du må logge inn for å svare
focuss
27.03.2019 kl 21:45 2688

rishioso
Du bare demonstrerer det vi vet fra før. Du er en del av problemet, ikke en del av løsningen.
YNWA250505
27.03.2019 kl 21:53 2660

Om du tror jeg tapte penge på NANO så prøv igjen. Kjøpte vel første gangen en på var det 12 kroner for å over 3 år siden. Du så ledelsen må gå??? Det sier du jo om alle ledelser, du har opphøyet deg selv til å være bedre en alle ledelsene i hele verden snart. Men å sitte å lure folk inn i PHO på kr 60 og omtrent garantere de kr 1900 i kurs til jul 2018 er jo jævlig bra ledet. Klapp igjen brødsaksa di. Du klipper og limer inn for å prøve å fremstå smart men har null peiling på Pharma. Akkurat som de aller fleste andre av oss her inne. Og at jeg er en aksjonær som ledelsen elsker er jo smart å si. Jeg tilfører ikke ei krone til selskapet når jeg handler over børs, du har ikke tilført PHO eller TRVX eller NANO ei krone. Det er de som evt er med på emisjoner som tilfører selskapet kapital og det er slike aksjonærer de vil har med seg. Ikke meg og deg med småpenger. Om du og jeg blir med på rep.emi så bidrar vi også til videre satsning. Tradere etc bidrar nada til selskapet.
focuss
27.03.2019 kl 21:55 2656

richioso
Så hva er en del av løsningen? En del av løsningen er at Soug tegner og forteller hvilke oppsiktsvekkende resultater TG-01 har. Forteller hvordan de resultatene skal forfølges og forbedres. Hvorfor dette er veldig spennende og hvor mange nye avlesninger de trenger for å kjøre dette hardt mot FDA. Alt annet enn hva Soug driver med.
YNWA250505
27.03.2019 kl 21:56 2648

Jeg skjønner ikke en dritt av Pharma, dvs jeg skjønner at TTT. Du skjønner heller ikke en dritt om Pharma. Da hadde vi vært milliardærer alle mann. Du bidrar ikke med en dritt her inne du heller. Klipper og limer og holder på.
focuss
27.03.2019 kl 21:58 2642

YNWA
Jeg trodde min respekt for deg ikke kunne bli mindre. Må bare innrømme at der tok jeg feil.
YNWA250505
27.03.2019 kl 21:59 2636

Det var nok et hån mor de som driver ei kebabsjappe og til de beklager jeg. Men om du tror vi som ser hva du skriver, når du skriver og hvor ofte du skriver her inne ikke skjønner at du mest sannsynlig er en NAVer så er du bra dum. Du kan jo ikke ha tid til å jobbe med noe som helst annet.
YNWA250505
27.03.2019 kl 22:00 2633

Hvorfor mistet du mer respekt pga dette innlegget. Var det noe som ikke stemte der?
focuss
27.03.2019 kl 22:08 2679

YNWA
Du er åpenbart ikke enig i det jeg skriver. Det synes jeg faktisk er helt ok, Dette fordi det kan imøtegås med argumenter. Nedrige person karakteristikker gir dårlig klima for det.
focuss
27.03.2019 kl 22:14 2586

YNWA
Du skriver at du ikke skjønner en dritt av pharma. Kan det ikke bare være med det?
Redigert 27.03.2019 kl 22:15 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
27.03.2019 kl 22:18 2576

Hvordan kan jeg være enig i det du skriver. Du mener du er bedre en ledelsen i de aller fleste selskaper. Du mener PHO kan bli som Opticom og du skriver at du ikke skjønner hvordan NEL kan være mer verd en PHO? Og du skriver at de som sitter i PHO er heldige for de har ikke så mange aksjer som NEL???? Du mener at PHO er verd kr 1900 selv med en liten markedsandel i USA. Det er mye å ta av og du har opptil 50 innlegg daglig om PHO og hatt det i noen år nå. Fortsatt ligger kursen og kuker på 30-tallet. Du mener helt klart at det er ledelsen i PHO som ikke makter å få kursen på PHO til kr 1900 som du ønsker. Du vet at PHO fortsatt levere røde tall eller? Du vet at ledelsen har guidet røde tall de neste Qene også? Mulig de kan levere sorte tall i 2020, men om det er Q1 eller Q4 det vet ikke du, ikke jeg, ingen vet det. Så ro deg litt ned og ikke opphøy deg til guruen i alle disse selskapene du kommenterer på.
YNWA250505
27.03.2019 kl 22:22 2565

Nei jeg skjønner ikke en dritt av pharma, men ikke påstå at du gjør det. Du har ingen bakgrunn som du selv skriver innenfor Pharma og har du ikke det så kan du ikke skjønne en dritt. Jeg skjønner ikke en dritt av oljebransjen heller, men jeg har puttet en del penger inn der. Du må ikke ha vært en hest for å være en god jockey vettu:-) Sorry til alle andre her inne for at fuckuss og Æ har ødelagt denne tråden fullstendig. Over og ut.
focuss
27.03.2019 kl 22:22 2555

YNWA
Gratulerer. Jeg mener du nå har prestert det mest usaklige innlegget i HO sin historie. Jeg diskuterer gjerne alle punktene dine med deg og du må gjerne velge hvor du vil starte.
Slettet bruker
27.03.2019 kl 22:32 2523

Skal ikke blande meg inn i denne givende diskusjonen jeg, men jeg må ja bare innrømme at jeg flere ganger har lurt på om du focuss også har et liv utenfor Hegnar forum? Har du det virkelig, eller har du betalt pr innlegg eller noe slik?
focuss
27.03.2019 kl 22:36 2518

Onuk
Kvalitet verdsettes så jeg har ca en million per innlegg. Dumt spørsmål fortjener dumt svar. Livet mitt er rikere enn hva de fleste kan håpe på.
Jakal
27.03.2019 kl 22:51 2476

Vel, selvbildet er det i hvert fall ikke noe å si på, kanskje en ide å returnere til moder jord igjen?
Jeg synes Radforsk svarer greit for seg i episode 78, både redelig og seriøst. Og er på grensen til å være flau over å tilhøre en aksjonær-menighet som sender hatmeldinger til Radforsk...
Slettet bruker
27.03.2019 kl 23:00 2458

Ja, du har nok virkelig et rikt liv focuss. Men med ca en million per innlegg, så er det ja ikke noe rart heller. Sov godt, når du tar deg tid til det da. ;)
focuss
27.03.2019 kl 23:10 2434

Dersom du mener Radforsk svarer greit så bør du selge så fort som mulig. GPP. Mange investorer synes fornøyd med det.
rischioso
27.03.2019 kl 23:41 2404

Nei, det er nettopp det som er helt misforstått. Det at selskapet skal fokusere på aksjekurs og bearbeide den gjennom å oppdatere markedet i tide og utide. Det er akkurat det samme refrenget fra visse aksjonærer både i PCIB, NANO, PHO og nå i TRVX.

Det de skal gjøre er å jobbe målrettet for og skaffe reelle og varige aksjonærverdier gjennom å levere over tid og ikke fortløpende melde synsinger for å tilfredstille noen gjennom å trigge kursnivået midlertidig - en slik tankegang er kortsiktig og av samme grunn kommer også den samme messingen fra nettop kortsiktige.

Selskapet er forplktet til å melde når det er noe av verdi og melde og ikke for å pleie kursen kortsiktig.Tror man noe annet så er det ikke selskapets ledelse som står til stryk, men heller de som påstår noe slikt ... ;)

Hadde de ikke hentet inn penger så ville noen ha messet om at det snart må hentes inn penger så da hadde det vært negativt. Nå som man har hentet inn penger og man er godt skodd i lange tider fremover så var det noe galt med det også det være seg både tidspunktet og rabatten. Ikke lett å skulle gjøre alle til lags hvor det virker å være noen som aldri kan gjøres til lags uansett hva man gjør, men akkurat den støyen kan jeg leve med så lenge ledelsen gjør det de er satt til å gjøre - noe de frem til nå virker å ha gjort ... :)
Redigert 27.03.2019 kl 23:45 Du må logge inn for å svare