Solskjær fikk jobben.

HawaH
28.03.2019 kl 10:51 351

Selv om jeg mista noe av beundringa for Solskjær etter at han stod sammen med Jonas på talerstolen, regner jeg med at når millionene renner inn, renner AP medlemskapet ut. Ønsker ham derfor lykke til med MU jobben.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 10:55 348

Stor fare for at de taper resten av kampene denne sesongen.
Spillerne har gitt litt ekstra for å sikre Solskjær jobben.
Når det er sagt, jeg unner han suksess selv om jeg er Liverpool supporter. Han er en likandes kar.
Redigert 28.03.2019 kl 10:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.03.2019 kl 11:26 337

Rekdal fikk sparken i Obos klubben Start 2 minutter etter at Solskjær fikk jobben i Utd,
Karrierremessig utvikling er hakket bedre for Solskjær enn Rekdal.
Slettet bruker
28.03.2019 kl 13:35 308

Solskjær den best kvalifiserte når vi ser på totalpakka. Tror ikke Manch United mente noen var i nærheten engang. Man kan ikke være en diktatorer og psykopater når man skal trene en toppklubb som Manch U. Solskjær fikk frem humøret i gruppa og da kommer resultatene
atnorhe
28.03.2019 kl 16:40 289

ålli Gunnar Sålskjær fikk vikarjobben pga at han var den mest kompetente og populære blant Klubbens egne helter. Klubben måtte ha en som kunne alt om MU og få tilbake gleden, og dermed resultater. Og resultater bel det til gangs. Solskjær har hatt både flaks og dyktighet, og det var vanskelig for klubben å overse positiviteten han skapte.

Personlig mener jeg at han strengt tatt ikke er kvalifisert for en slik jobb med sin minimale erfaring, og katastrofe-tiden i Cardiff, men United har nå gjort det skulle gjort i 2013. Fortsette med det samme treerteamet, og prøve en av heltene som kjenner klubben. som ny sjef. United har aldri vært som sine konkurrenter. De har hatt en perfekt blanding av spillere i fra eget akademi, og kjøp uten i fra.
OGS er avhengig av at flyten han har hatt fortsetter. Mot Tottenham ville de normalt tapt med 5 mål, men vant med et.
Dette flaksen fortsetter ikke, og at at de slo ut PSG etter å ha blitt overkjørt i perioder var også flyt, men han kan klare det.
Bare han ikke begynner å kjøpe norske spillere slik han gjorde i Cardiff. Det var flause.
Slettet bruker
29.03.2019 kl 14:50 257

Enig. Det er det verste han kunne gjøre. Ingen norske spillere bortsett fra King og Jarstein er i nærheten av å holde godt premier league nivå. Regner da med at Jarstein hadde holdt nivået. jeg vet Nordtveit også spiller i Premier League, men han har vel ikke akkurat styrket Fulham, på samme måte som han ikke styrket West Ham for noen år siden.
Slettet bruker
29.03.2019 kl 14:57 255

Dette kan ikke vare og innen idrett er det om å gjøre å gi seg på topp. Hvis Solskjær slipper noen feilvalgte ord om Manchester-innbyggerne så rekker han å ta den ledige jobben etter reka med en solid sluttpakke på 120 millioner i lommeboken.
Han har fått drømmejobben der man gleder seg til å få sparken pakken.